Meestal boter en soms krijgt ze een boterham met stroop voor de ijzer. Maar moet heel eerlijk zeggen dat ik het zo'n smeerboel vind met stroop dus meestal geef ik gewoon boter. Voor de ijzer krijgt ze ook als tussendoortje gedroogde abrikoos.
Fafje, wat goed zeg, zie je wel dat je je niet druk hoeft te maken Ik ben alleen dus geen idee wat ik moet eten pffffff heb eigenlijk ook niet zoveel honger dus denk maar niks
@ Fafje: Dat is idd ook een leuk idee, maar at eerder te denken aan 5 euro of minder. Want wil voor iedereen wat halen. Wat goed dat het hoofdje weer helemaal goed is!! Wat een opluchting he. @ Duchess: Dat is ook een grappig idee ja.
@ankje: ik dacht oko aan de kalender, maar dat wordt te duur. Een gipsafdruk van handje of voetje? Anders sleutelhanger met foto erin? @fafje: dat was een eind lopen! Ja dat is zeker zwaar. Fijn dat je moeder je kon ophalen en dat je daar lekker kan eten. Gezellig. En supergoed dat Mirza's hoofdje al weer helemaal rond is!! Goed zeg, nu lekker om en om leggen. Ik heb een broccoliquiche in de oven zitten, die is zo klaar.
Sannaa, dat klinkt heerlijk! Als je een stukje over hebt stuur je er eentje op? Wij eten gebakken krieltjes met salade en knoflook-peper burgers. Even makkelijk. Normaal gesproken ga ik nu fitnessen nl, maa rheb het afgezegd ivm de sneeuw en dat ik me nog snel moe voel. Voor Yasemin heb ik spruitjes in de pan zitten. Voor t eerst natuurlijk, dus ben benieuwd wat ze er van vindt. Idd Palmie, wel wat eten hoor. Misschien idd een omelet ofzo? Of een tosti? Ik heb er ook een hekel aan om alleen voor mezelf te koken dus ik heb in de vriezer van die zakken van Iglo of Aviko vaak. Zo'n roerbak-zakje voor 1 persoon.
ankje, sannaa, palmie,...ja idd opluchting, ben blij dat het de goede kant op ga....3 jan weer terug... brocolliquiche klintk heerlijk...recept graag oh spannend Duchess, spruitjes hihihi
Ja vind t wel een beetje spannend. Is toch een koolsoort. Maar zal wel goedkomen. Heb ze net uit de pan gehaald. Nu nog wachten op papa. Ik heb honger.
Duchess en Sannaa, heb net een beetje salade gegeten dus heb wel wat op haha lief van jullie! Duchess, hoe gaat het met de spruitjes, ben benieuwt Mijn schoonouders komen over een uurtje ff koffie drinken, wel gezellie, dan is Chloé er ook uit dus dat word weer lachen
@palmie goed dat je wel wat gegeten heb, ik doe meestal als ik alleen ben en dan niet zoveel zin heb een broodje met gebakken ei ofzo. hier macaroni gegeten, was erg lekker. sam is bij papa op schoot in slaap gevallen en papa slaapt nu ook haha! zo sam maar even wakker maken, want hij mag zo nog een fles en dan lekker naar bed.
Heeey stelletje klets kousen! @ eten, hier 2 boterhammen gegeten en wat vruchten yoghurt na. Had ik zin in. dus ook makkelijk @ duchess wat vond Yasemin van de spruitjes? Spruitjes hmmmm lust ik nu elke week wel.... @ Fafje, jij hebt je beweging wel gehad zeg! Tis idd best lekker ff en frisse neus halen. Shattige foto van mirza! @ Sannaa, Leuke foto's van luca in de sneeuw. Ow en het recept graag @ Palmie, een salade is ook niet echt iets wat vult he? maar wel iets. als ik zoiets doe dan heb ik later op de avond weer trek. Wij hebben de boodschappen binnen voor de feestdagen. mijn man kwam met beste tassen thuis hihi. Ik wou vanavond nog wel 2 manden met was weg werken, maar denk dat ik dat morgen maar ga doen, ben eigenlijk moe, ga zo denk ik ff een uurtje slapen op de bank.
Hey ik heb weer een leuk vraagje voor jullie. Is je kindje ook zo buiten de buik als in de buik? Renske was altijd rustig in de buik, mijn buik stuiderde nooit echt een uur achtereen zoals je het van vele hoort. En ook kon ik tot op het eind heerlijk slapen want zij sliep snachts ook waarschijnelijk. En ook van harde geluiden of een onverwachte beweging reageerde ze niet tot nauwelijks op. En vanaf haar geboorte is ze eigenlijk al een vrij makkelijke baby, Ze heeft nog nooit s'nachts gehuild of echt wakker geweest. En jullie?
@ tukker: zo lekker dat je de boodschappen alvast hebt. Mijn man is donderdag vrij, dus dan gaan we boodschappen doen. of hij dan, want ik ga eindelijk weer eens naar de kapper. @tukker: Luca was in mijn buik rustig geen geschop of gedraai. Hij was met 36 weken ingedaald en ook zo gebleven en tsja. NU is hij niet erg druk, maar wel druk, maar welke peuter niet. Hij is erg fanatiek met dingen leren. Doorzetter en sterk. Hij weet wat hij wel en neit wil, is wel eens driftig, maar niet onverdraaglijk. Dus geen idee eigenlijk. Wil nog een jurkje online kopen voor kerst, maar telkens is mijn maat er niet. dus ga weer even verder zoeken...
@tukker sam was in de buik s'nachts juist heel rustig, in het begin toen ie net geboren was, was dat niet zo hoor! hij kwam gewoon elke keer voor voeding 2 a 3 keer per nacht wat natuurlijk in het begin wel normaal is. nu is het wel een goede slaper
meiden wat ik net toch weer had.. ik heb jullie verteld over de angt/paniek aanvallen in de winkel, maar nu had ik er thuis 1 ik heb voor de zwangerschap en bevalling er nog nooit last van gehad! en waarom nu dan wel? ik baal er zo van, en vraag me af waarom ik? en waarom ben ik nog niet de oude enzo?
Tukker, Chloé was heel druk in mijn buik, die ging regelmatig van links naar rechts en op en neer, vooral savonds en snachts als ik lekker wilde slapen nou dat was wat zeg Nu is ze eigenlijk helemaal niet zo heel erg druk, ja ze kan wel heel druk doen maar niet dat je zegt ja dat was hetzelfde als in mijn buik, snap je het nog hahahaha Elsie, is er net iets bijzonders of raars gebeurd dan of had je rare gedachten of iets? Rustig aan doen meis en proberen te relaxen, denk aan Sam je grote trots!!
@elsie: Wat vevelend nou! Ik zou denken dat het misschien kan komen door de drukte, of stress. Heb je het nu door aankomende feestdagen misschien toch wat druk in je hoofd? veel lijstjes maken, dingen plannen en zo? Probeer dan voor jezelf alles op een rijtje te zetten, zodat je het los kan laten en wat rust kan vinden?
Elsie jeetje meis dat is niet fijn. Hoe zit het met hulp? Heb je dat wel? Dit lijkt me toch iets dat je niet zelf even op kunt lossen.... Vervelend meis, dikke knuffel! Owja degene die het vroeg, de spruitjes vond ze heerlijk!