Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Bedankt voor het antwoorden op mijn altijd boeiende vragen:D

Grappig om te lezen dat het bij sommige ook klopt. in de buik zo ook buiten de buik. Als ik terug denk aan mijn zwangerschap dan mis ik het heeeeel even... Heb ook zo kunnen genieten van die tijd!

En nu geniet ik dubbel van Renske:)

@ Elsie, gaat het weer meid? Is het al afgezakt?

Heb wel even gelegen op de bank maar kon niet echt lekker relaxen of in slaap vallen. Ben ondertussen ook het spel farmerama aan het spelen, erg verslavend:D Kwam mijn broertje van het weekend mee, die heeft altijd van die grappige beetje onzin dingen;)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat is dat? Of misschien maar beter dat ik dat niet weet....haha!

Yasemin was erg druk in de buik. In het ziekenhuis kreeg ik 3 x daags een CTG en je zag altijd die banden en knoppen echt helemaal verschuiven en bewegen. Zo leuk.
    Nu is ze ook heel erg energiek. Haar vader is hyperactief, dus ik denk dat ze het van hem heeft. ;)

Genieten van de zwangerschap heb ik niet echt gekunt, kan daar echt soms zo van balen. :( Daarom zou ik zo graag weer zwanger willen zijn en dan een fijne zwangerschap willen hebben.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het gaat alweer, vriend zat naast me en heeft me hand vast gehouden tot dat ik weer rustig was. heb wel hulp van een psycholoog.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar is dat genoeg? Anders moet je wel aan de bel trekken hoor meis.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het ging een hele tijd heel goed, ben afgelopen vrijdag bij de huisarts geweest en die noemde het een terugval, de psycholoog had ook al gezegd dat dit kon gebeuren. maar ik weet nu wel dat het weer goed kan komen, alleen op het moment is het zo balen! ik merk ook dat ik de laatste tijd veel moe ben, en dat versterkt het ook. dus misschien toch maar weer s'middags een dutje doen.

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tukker, wat is farmerama?

Elsie, dikke knuffel voor jouw!

7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Farmerama, is als het ware je eigen boerderij onderhouden. Met kippen gewassen etc, is best grappig. www.farmerama.nl aanmelden is een eitje..

@ elsie, gelukkig is het weer afgezakt, en als de psych zegt dat je een terugval kunt hebben dan zal dat wel zo zijn.
    En idd wel genoeg rust pakken, en de boel de boel laten zover het kan. Doe ik ook weleens. Komt goed meid...

@ Duchess, Dat drukke van Yasmin je weet in iedergeval waar het weg komt ;). balen voor je meid, dat je niet echt een fijne zw hebt gehad. En voor dat je in het ZH kwam toen wel of ook niet echt?

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm ga eens kijken! Ben benieuwd. :D Heb er wel eens vaker wat over gehoort.

Nee mijn zwangerschap was voor de opname ook niets. :( Eerst heel erg misselijk, toen dat bijna weg was kreeg ik extreme bekkeninstabiliteit en een ischias en toen met 28 weken dus de weeën die niet meer weggegaan zijn. Hmm ja leuk was anders maarja...

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik ga Renske de fles doen en dan naar bed. Ik hoop dat ze vannacht niet zoveel zin heeft in zingen.

Welterusten allemaal!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    even vanaf pagina 213 bijgelezen, moet me zo omkleden..

Fafje
    wat een goed nieuws zeg! super dat zijn hoofdje weer mooi rond is:)

Tukker
    Lenn was in de buik mega druk.. hij schopte vaak steeds op de zelfde plek.. Kreeg een extra echo i.v.m. mijn nieren en omdat er een patiënt niet kwam had ze wat extra tijd.. zat een prachtige blauwe plek binnenin:) En nu is hij nog steeds heel druk.. zit geen moment stil, behalve als ie slaapt;)

Elsie
    Ach meid:( pff, eng hoor als je het thuis nu ook hebt (gehad).. Rustig aan doen, Misschien Sam een paar uurtjes naar een oppas brengen en even tijd voor jezelf? misschien werkt dat iets?
    Denk maar even met je mee hoor..

Tukker
    haha heb ook een hele tijd farmerama gespeeld maar nu Lenn kan lopen kom ik daar niet meer aan toe haha.. ren constant achter m aan..

Elsie
    ah lees nu dat het al afgezakt is en je hulp hebt.. Hopelijk is het idd 'maar' een terugval en gaat het straks weer beter.. Rustig aan doen meid..

Duchess
    jeetje echt een rotzwangerschap zeg:( hoop echt voor je dat een tweede zwangerschap toch soepeler verloopt.. dit wil je ook geen twee keer meemaken..

zo, beetje bijgelezen..
    We zouden vandaag dagje Veluwse bron doen (ben jarig:D) maar dat gaat weer eens niet door.. vandaag nieuwe laptop kopen, de onze is helemaal kapot en niet meer te maken.. morgen moet manlief alsnog aan het werk en donderdag heeft hij een etentje bij de visafslag:( vrijdag boodschappen doen voor kerst dus geen tijd meer voor een dagje weg.. *baal baal baal*
    maarja, is niet anders.. vanmiddag lekker met zn 3en wandelen:)

ga nu douchen en aankleden..

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen,

gelukkig wel een goeienacht weer gehad, ik hoorde sam alleen rond 5.30 even wakker worden en gauw speen erin en hij sliep weer verder haha.

ik heb vanmorgen de huisarts gebeld want kan dus pas eind januari bij mijn psycholoog terrecht dat duurt nog even, en wil toch even met iemand over praten.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goed gedaan Elsie!

Zo even snel een goedemorgen.
    Moet Yasemin weg gaan brengen en dan ga ik ff mijn man helpen in de winkel, vond dat wel erg lekker de vorige keer.
    Wij hebben een goede nacht gehad! Ze is even wakker geweest van 23.30 tot 00.00 maar de rest van de nacht heeft ze geslapen, hoeraa!!
    Het heeft hier vannacht weer flink gesneeuwt.
    Ik ben al dagen niet weggeweest met de auto, dus heb geen idee hoe de wegen zijn. Ga dus maar wat vroeger weg voor de zekerheid.

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier ook een goed nacht, heb haar niet gehoord:D

Elsie, goed van je dat je hebt gebeld, wanneer kan je terrecht?

Duchess, wel voorzichtig doen, tis erg glad zeggen ze!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie ik kan morgenochtend langs komen! dus dat is best snel. ben ik wel blij mee.

15. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goeiemorgen,

elsie,

wat goed dat je morgen al terecht kan! Fijn dat je dan even met iemand kan praten..dat lucht meestal op:)

duchess,

ja het is erg glad overal! Doe voorzichtig en zeker als je geen winterbanden hebt..

Hier ook een rustige nacht gehad. We waren pas laat thuis maar dat was geen probleem voor Emma. Ze ging naar haar tukkie in de auto gewoon verder slapen in haar eigen bedje. Ik heb heerlijk geslapen...nu even een kop koffie:D

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@waterlelie praten lucht zeker op! maar ben ook blij met dit forum waar ik ook mijn hart kan luchten.
    ik kan op donderdag en vrijdag ook tussen 13.30 en 14.00 mijn psycholoog bellen voor advies, dus dat ga ik donderdag ook doen. want kan pas 28 januari terrecht dus dat duurt nog even.

hier net een beetje opgeruimd was aangezet, vaatwasser aan even mijn gedachtes ergens anders.
    en sam net fruit gegeven, die ligt nu lekker op zijn speelkleed.

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede morgen,

Elsie, fijn dat je bij de ha terecht kunt, en dat je donderdag met de psych mag bellen. En als er iets is dan kun je ook nog wel hier tercht.

Zo iedereen heeft wel een goede nacht gehad.

Hier niet echt, Renske was om 3:30 weer aan het kletsen, en om 4:45 maar gaan kijken. Ze had gepoept, en ik dacht van als ik toch met je bezig ben dan maak ik ook maar een fles. En die heeft ze lekker opgedronken en daarna lekker geslapen tot 9 uur. Kijk zo valt het nog wel mee!

Heb net mijn bakkie koffie op en ga mij en Renske zo klaar maken om ff lopend naar de apotheek te gaan en ff wat fruit halen. Het is 10 min lopen naar het winkel centrumpje hier.

Tot straks!

18. fafje

fafje Niet meer actief

Goede morgen ladies!!

heb wel alles gelezen, maar nu geen tijd om echt te reageren op alles...
    las Elsie, dat je een afspraak hebt, fijn joh...zal echt opluchten!

duchess, wat super dat yasemine zo goed heeft geslapen..een half uurtje wakker maar,....werk ze en geniet eravn! kijk wel uit, kan heel glad zijn idd!

hier ook goede nacht gewoon hoor...Mirza heeft ontdekt dat ie keihard kan jammeren...dus vanacht werd ie een btj wakker...met dat geluid...geen huilen..dus ik zat te twijfelen, hij zat gewoon half te brabbelen, toch maar speentje gedaan en toen sliep ie verder...
    ben ontzettend snotterig, wordt er gek van...loop ewoon met een hydro in mn neus haha lol

ga vanavond naar de "kapper" vriendinnetje van me...is wel kapper hoor, maar doet ook bij haar thuis...samen met mn nichtje...en dan neem ik Mirza mee gezellig...
    Wat dat betreft verslons ik mn haar altijd, ga altijd te laat...k ben niet zo 1 die om de 6 weken gaat...eerder 1 x per half jaar...als het geen jaar is *schaamschaam*
    Je ziet het ook niet, mn haar is lang en dik en zwaar...btj vet in de puntjes en je ziet er niks van :p:p hihi
    Manlief is vrij, dus straks ook even boodschapjes doen, Mirza doet nu zn ochtenddutje fijne dag ladiesss

GIk heb shopkriebels...zoek me suf onlien naar iets leuks voor Mirza...maar kan niks vinden

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: ol ga ook maar 2 keer per jaar naar de kapper, donderdag mag ik weer lekker. Als ik ga vind ik het wel lekker, dat getut aan mijn haar en dat het daarna weer mooi zit. Ik heb ook donker, lang haar. haha!
    Hier weer eens gesopt in de huiskamer, dat was wel nodig ook. Zouden eigenlijk naar mijn Schoonmoeder opde koffie, die is jarig, maar manlief moest onverwacht heel veel doen op zijn werk, dus dan maar nuttig doen thuis. Vanmiddag naar mijn ouders, omdat mijn broer daar is met zijn kindern, gezellig voor luca.

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah ik kan ook erg genieten aan dat getut aan mijn haar! Ben trouwens vorige week naar de kapper geweest! Ik heb half lang bruin (over mijn schouders) haar....vooral veel haar vandaar dat het regelmatig uitgedund moet worden. Ik wil het lang laten groeien daarom heeft de kapster alleen de puntjes geknipt:D

Deel Deze Pagina