Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Babyzwemmen, ik heb een hekel aan zwemmen,dus helaas voormijn meisjes.
    De oudste zit tegenwoordig op ballet. Zo'n leuk gezicht die kleintjes in een roze pakje en maar huppelen.:D

Oma's, tja...hier dus ook maar 1 oma. Mijn moeder is overleden toen ik 8 weken zwanger was van de oudste. Gelukkig woont mijn vader een straatje verder. Ze hebben nog een opa die regelmatig binnen komt vallen.

Noukie, zou ze nog niet te warm kleden hoor. Als het -10 is, kan je er altijd nog een maillotje onder doen. En een jurkje met maillot kan nog best hoor. Binnen is het idd niet koud. Als je op de fiets weggaat, dan zou ik d'r wel warm aankleden..

Over kleding gesproken. Volgende week misschien sneeuw en dan wil ik lekker naar buiten met de slee. Maar Nienke heeft nog geen schoentjes ofzo. Eigenlijk wil ik voor haar een paar kleine bontlaarsjes. Weet iemand waar je die kan kopen?
    Morgen ook maar eens op jacht naar skipakken.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    bij de hema of de prenatal ?

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Dat vraag ik me ook geregeld af. Volgens mij had mijn moeder het helemaal geweldig gevonden en de 2 meisjes tot in de afgrond toe verwend.
    Iemand heeft het mij toen afgeraden om het boek te lezen. Daarom heb ik de film ook maar niet gezien.

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Prenetal kan ik morgen wel eens kijken.
    Om ze nu met van die slofjes op de slee te zetten, vind ik helemaal niks.

5. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    @marjon; ik ben er bewust niet heen gegaan dat was dus verstandig?! Jij ook al zo jong? Ik was 12 en idd je weet niet beter, maar toen het met Isabelle zo moeizaam ging had ik wel even zoiets van okay wie ga ik nu wat vragen??!!!

Thanks meiden, dacht ook al beetje warm. Tja oma's he ;). Ze heeft haar een romper lange mouw, shirtje lange mouw daar nog weer een vestje overheen, maillot en broek aangedaan :$. Leek me ook wel errug veel. Mmmm hoe gaan we haar dit zeggen zonder dat ze gepiekeerd raakt :p ?!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

Die moet je ook echt niet kijken ..........Ik weet niet meer veel van die tijd , maar kon me natuurlijk nou wel eenbeetje inleven in het dochtertje hoe die zich zou voelen , wetende dat je mama doodgaat en nu ikzelf moeder ben , zag ik het ook door de ogen van de mama ....vreselijk .....................................
    Heb nog nooit zoveel verdriet om een film gehad .....................

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

in een slaapzak kan ook het !!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

Ik kan het aan vriendin van me vader vragen , maar meestal ga ik naar mijn schoonmoeder , heb ik het echt mee getroffen , staat dag en nacht voor ons klaar..Vooral in mijn laatste zwangerschap die niet echt van een leie dakkie ging ..........Ze woont gelukkig nog geen 100 meter hier vandaan ..........

9. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Jeetje meiden, dat jullie al zo vroeg je moeder zijn verloren... pffff... heel heftig! Zeker idd als je zelf moeder wordt, blegh...

Ik heb het boek wel gelezen, maar dat was voor mijn mama-tijd. Film heb ik ook niet gezien en ik laat het ook maar even. En dat terwijl ik mijn moeder gelukkig gewoon nog heb, kun je nagaan hoe het voor jullie moet zijn.

Ik moet er niet aan denken mijn moeder te verliezen! Zeker nu in mijn eerste tijd als mama heb ik heel erg veel aan haar.
    Ik voel me echt gezegend met die goede band!
    @ marjon: fijn dat je bij je schoonmoeder terecht kunt! wel heel waardevol om een vertrouwenspersoon te hebben!

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Dat is fijn zeg, zo dichtbij.
    Mijn schoonouders wonen een half uur rijden bij ons vandaan. Ze passen weleens op hoor, maar even aanwippen of bellen, kan je nu oppassen ,dat kan natuurlijk niet.

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Die heb ik nietof ik moet die van de wandelwagen gebruiken.;)

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Jeetje vele van jullie hebben een mama verloren!!! Dikke knuffel!!!!:(

Ik heb nog een oma...dus ook 4 generaties. Ze wordt aankomend kerst 86 jaar. Geen idee wat ik voor haar moet kopen...denk denk;)

Hier ook bankhangen...straks spoorloos kijken :Dghihi...heerlijk emo word ik er altijd van haha en tegelijkertijd wordt de aflevering Feuten opgenomen!

Moest ook even slikken hoor...heb vanmiddag mijn roze pampertaart uit elkaar geritst...is toch weer een jaar gelden dat ik m gekregen heb...Nu heb ik heel veel luiers;) en niet te vergeten een fles cava:D (stond middenin)
    Is wel lekker zo bij de tv...................:p

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

een leuk pakketje met allemaal dingen die ze lekker vindt !!!!!!!!!!

14. Waterlelie81

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ja dat is wel een goed idee. Ze houdt erg veel chocola:D
    Ik dacht ook aan iets praktisch...
    We zijn bijv. dol op koffieverkeerd en als ik nou eens zo'n melkopwarmer koop...je hebt ook zo eentje van Nespresso, die doen het perfect. Kan ik er tenminste ook nog gebruik van maken hih

15. Waterlelie81

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Oh ik zie dat er helemaal geen spoorloos op tv komt...nu is er memories...jammer. dan maar meteen feuten!

fijne avond!!!!

16. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
  17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Ik weet niet of ze nog leest,maar dan is een tijdschrift erbij ook wel leuk. Libelle of Margriet?

18. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Heeft h&m niet zulk soort slofjes cq winterboots..Kan me vaag herinneren dat ze in de tijd dan mijn nu bijna 5 jarige nog geen jaar was wel zulke dingen hadden staan.Meen nu zelf een paartje hebben staan ook van de h&m vandaan,weet niet zeker heb ze gekregen.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    zo leuk die laarsjes

Share This Page