Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker sam gaat rond 11.30/12.00 naar bed en slaapt dan tot ongeveer 14.00 dit gaat al een hele tijd heel goed, alleen wist gewoon niet zo goed wat ik aan het einde van de middag moest doen, wel of niet in bed. maar heb nu besloten dat ie na het groentehapje om 17.00 naar bed gaat dus ligt ie er rond 17.30 in en dan een half uurtje a driekwartier slapen dan eruit en pyjama aan of in bad en dan pyjama aan. rond 19.00 nog een fles en dan naar bed.

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Elsie, wat heb jij er leuke foto's op staan van Sam! Wat een buffeltje al. Echt schattig met die spekjes, Heeft Renske ook!

Ach ik zie wel hoe het loopt met de slaapjes van Renske, Als ik haar om 16:00 in bed doe, dan wil ze al de diepe slaap in. En dat is zo vroeg niet echt de bedoeling.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker dankje!

ik vond het in het begin erg lastig om een ritme te vinden, maar het is toch geluk en nu slaap sam ook nog eens lekker door.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]@Pamie:[/FONT][FONT=&quot] Begin Januari. Zal wel dinsdag de 3e worden.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Tukker:[/FONT][FONT=&quot] Jaaah! Tukker heeft eindelijk haar boompje!![/FONT]

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Meiden ik heb een probleempje, ben benieuwt wat jullie ervan vinden;)
    Ik heb een vriendin( was mijn beste vriendin) waarvan ik steeds minder hoor, ze heeft nooit tijd voor me en heb het gevoel dat ze nu nieuwe vrienden heeft gemaakt en ik er maar bij bungel!
    Ik heb het haar al eens proberen duidelijk te maken dat ik me er niet fijn bij voel maar dan komt ze met allerlei exusus en moet ik het niet zo zien:x
    Net belde ze op en na 1 minuutje zei ze wacht ff hoor ik bel je zo terug want ik krijg een wisselgesprek, hmmmm dat kan toch wel ff wachten, moet ik ook en dat was om 19.37 en ze heeft me nu nog niet teruggebeld, ja zo belangrijk ben ik dus....
    Heb net uit kwaadheid mijn mobiel uit gezet, sjee zeg ik heb het gehad, ze kan me de pot op, tis graag of helemaal niet toch?
    Moet zeggen dat ik haar echt wel mis maar nu is het toch duidelijk dat ik niet in haar prioriteitenlijstje sta:(
    Wat vinden jullie en hoe zouden jullie reageren?

p.s sorry voor mijn lange verhaal!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie van mij zou ze ook de pot op kunnen hoor! het moet wel van 2 kanten komen, zo niet dan maar geen contact meer. laat haar maar een tijdje links liggen ookal zal dat misschien moeilijk zijn.

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @palmie`: Klinkt idd niet leuk nee. Ik weet niet hoe het vroeger was, en of je het wel herkent aan haar karakter, dan zou je het ook kunnen zien als dat zij nou eenmaal zo is en het voor lief nemen. Ik heb sinds luca geboren is ook andere vriendschappen dan voorheen. Een vriendin is single en kinderloos en met haar spreek ik bijv anders af, dan met vriendinnen met kind, omdat ik begrijp dat zij tijd van mij alleen meer zal waarderen, dan als luca erbij is.
    Wat ik bedoel is, als je haar mist, moet je miss op een andere manier met haar afspreken, zodat het misschien weer leuk wordt? ik weet natuurlijk niet hoe lang dit al zo is hoor, misschien is het de moeite niet meer.. nou ja lang verhaal. Maar het is niet leuk nee.

Ik ben weer terug van mijn ouders. Daar waren mijn neef en nicht, van resp 7 en 4. Ik vind dat dan zo groot al, kan me niet voorstellen dat Luca ook ooit zo groot wordt!! Wel gezellig, maar ook best wel druk zo, met die grotere kinderen.

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oh ja voor hyves mogen jullie me even pb-en, lijkt me wel gezellig!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    We waren best heel erg close met elkaar en hadden altijd goede gesprekken maar tis nu al een hele tijd niks meer zeg maar....
    Het moet inderdaad van 2 kanten komen anders heeft het geen zin en ik kan het haar niet duidelijk maken hoe ik me erover voel want of ze snapt het echt niet of ze wil het niet snappen.
    Maar ik denk dat ik de handdoek maar in de ring gooi hoor, tis genoeg zo:(

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Iedereen bedankt!@Ankje proficiat met je nieuwe baan,wat gaaf zeg.Wat is het voor werk?@Palmie dat is echt niet leuk van je vriendin,zou net zo reageren hoor.Zo raar,zou toch proberen een confrontatie aan te gaan,alleen tja als ze dan doet of haar neus bloedt..succes er mee.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie echt balen hoor! tis nooit leuk zoiets.

@hier ik merk dat de paniekaanvallen en de angst weer net zo zijn als in het begin nu:( ik baal er zo van! naar mijn idee heb ik geen stress ofzo, maar ben natuurlijk wel ziek geweest vorige week en dan ben je moe en dan komt het sneller opzetten. morgenochtend naar de huisarts er over praten, en door de angst ook lichamelijke klachten dus hoop dat hij daar ook naar wil kijken.

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @palmie: Ik begrijp het wel hoor, zo zijn er bij mij ook wel vriendschappen doodgebloed, maar ik blijf die wel missen! Dat vind ik zo naar...
    @faye welkom hier nog! VOlgens mij had ik je nog niet verwelkomt, dus bij deze!

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @Elsie: ja ziek zijn is rot met dit soort dingen. Ben depressief geweest en was ook bang in die tijd om alleen dingen te doen, of onder de mensen te komen, dus weet een beetje hoe het voelt. ZIek zijn kost veel energie en als je moe wordt, wordt dit ook moeilijker. Goh, wat vervelend voor je. Hopelijk kan de Huisarts je toch helpen, in ieder geval door met hem te praten, zal wel opluchten.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa praten helpt altijd idd. gelukkig kon ik snel terrecht!

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Thanks meiden!

Elsie, bah meid, weet niet hoe je je voelt maar rustig aan doen he en als je iets kwijt wil kan dat hier ook he!

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie thnx, het voelt gewoon heel erg rot, juist omdat het zo goed ging! ik weet dat het weer goed gaat komen, maar op het moment voel ik me net zo als in het begin toen het begonnen was. maar ben nu ook moe dus dan word het versterkt.

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Misschien moet je dan maar snel gaan slapen en goed rusten?

Sannaa, leuke foto's;)

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie ja ik ga zo lekker slapen:) morgen gaat het vast weer beter!

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ja en misschien een dagje weg? zonder verplichtingen zijn een dag? Dat doet vaak ook goed.

thanx palmie!

20. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ Elsie, weer last van aanvallen, dikke digi *knuf*. Doe rustig aan he?

@ sannaa, heb je opgezocht via palmie haar hyve, en je uitgenodigd vriendjes worden?

@ palmie, balen van die vriendin, Het is niet leuk zoals zij jou behandeld, en ook altijd lastig zo'n situatie. Maar als jij zegt dat je er klaar mee bent en dat je het zo wil laten dan doe je dat toch. (tis een rot gevoel om een "goede" vriendin te verliezen)

@ ankje, Wanneer kun je trouwens beginnen bij je nieuwe werkgever?

Hier ook een kennisje via de zwangerschaps gym, ben al 2 x bij haar wezen koffie drinken, en ik zie wel of ze ook een x bij mij op de koffie komt. Als er van haar kant niets komt dan laat ik het erbij.

Ik ga zaterdag ochtend weer helpen/werken op het asiel! Een collega zij dat er voor mij een kerst pakketje ligt, en om dat alleen zo op te halen vind ik ook zo iets. als ik er toch ben kan ik net zo goed helpen. En met de kerst dagen zijn ze altijd slecht bezet en heb ieder jaar nog geholpen met kerst en oud en nieuw.

Deel Deze Pagina