Elsie, fijn dat het goed gegaan is meid. Watvoor pilletje heb je gekregen als ik vragen mag? Fijn dat je buurvrouw er ook is voor je. Tukker, ik hoopp met je mee! Zo Yasemin ligt net kleine 5 minuutjes op bed. Vanochtend samen fruit gegeten en net een boterhammetje, maar ze was te moe. 3 kwart boterham op en toen wilde ze niet meer. Ging haar slaapzak aan doen op t aankleedkussen, viel ze daar al bijna in slaap!! Normaal laat ze duidelijk merken dat ze moe begint te worden maar vandaag dus niet. Komt vast omdat ze helemaal door heeft hoe ze zichzelf op moet trekken aan de tafel en bank! Ze is er maar druk mee zo leuk! Vind het wel eng hoor, soms valt ze best goed en als ze tegen de bank staat, staat de salontafel achter haar. Dus ben dan zo bang dat ze met haar hoofd tegen de tafel valt. Pfff. Maarja 'hoort' er ook een beetje bij he...? Ik vind het wel geweldig, ze is super trots als ze zelf is gaan staan! En ze begint ook al te stappen als ze iets graag wil hebben haha.
Kreeg net een mailtje van mijn oude teamleider (daar heb ik nog steeds goed contact mee). Zijn vrouw ligt in het AMC. Ze heeft een hersenbloeding gehad. Gelukkig is de bloeding wel gestopt. Momenteel wordt ze nog in slaap gehouden. De bloeding was aan de kant van de hersenen van de spraak, nog afwachten hoe dat verder gaat. En dit allemaal vlak voor de feestdagen. Vind het zo ontzettend erg!! Heb begin December nog een Parfum Party bij ze gehouden (wat enorm gezellig en geslaagd was). Denk niet dat het doorgaat vandaag om naar mijn ex-collega te gaan. Heb nog niks van haar gehoord en ook neemt ze de telefoon niet op. Zal nog wel in het zh zijn. Hopelijk gaat alles wel goed daar.
@ duchess, Wat knap van yasemin, dat ze zich nu overal aan optrekt! Leuk hoor maar het is idd ook een beetje ''oppassen'' dat ze niet te hard gat vallen! @ ankje, Dat is schrikken! Wat een verschrikkelijk nieuws... sterkte. Volgens mij komen er bij renske al tandjes door. Ze Steekt de hele tijd haar knuistjes in haar mondje en ze is wat hangerig en huilerig. Vandaar dat ze wat onrustiger slaapt. En ik zie volgens mij al wat witte puntjes in haar kaakje... Hihi wat gaat dat hard... als ze straks al tandjes heeft dan is het hele kleine er al af vind ik. Heb haar om 12:00 uit bed gehaald en heb haar er net maar weer ingelegd want ze begon al te gapen en door haar oogjes te wrijven. en nu ligt ze ff te jammeren.
@ankje verschrikkelijk! sterkte meid. @tukker sam heeft nog steeds geen tandje, maar zie wel al een hele tijd witte puntjes zitten, maar ze komen niet door.
Duchess, wat fijn dat Yasemin weer goed heeft geslapen en jij ook, super zeg kan je ff bijkomen he van al die vermoeiende nachten, hoop dat ze dit doorzet! Sjee zegt ze trekt zich ook al op, wat goed, lees het overal en Chloé doet het nog steeds niet, we hebben toch wel sterk het idee dat de helm haar ook wel heeft beperkt in haar ontwikkeling hoor. Elsie, blij dat het goed is gegaan bij de ha, misschien heb je door dat tabletje een beetje meer rust ik hoop het voor je. Ankje, wat een vreselijk nieuws, sterkte meid en hopelijk valt het nog mee! Fafje, leuke foto, maar op hyves had ik al bij je gespiekt en wat een knap knulletje zeg! Majella, dank je wel, dan weet jij er zo te lezen ook wel van hoe vriendschappen ineens kunnen omslaan. Faye, spannend zeg alweer lekker zwanger, geniet ervan meid! Ik ga nu ff op de bank, heb hoofdpijn en voel me niet superfit, tot laterzzzzz
Een beetje wel ja maar ik zeg altijd waar een deur dicht gaat gaat er altijd na verloop van tijd weer een ander deur open. ja ben 1 vriendin kwijt maar heb er weer ondertussen weer paar meiden leren kennen in de buurt die ook kindjes hebben en nu ook jullie nog eens. en euh beterschap met je hoofdpijn. ik ga nu lekker verder zoeken in mijn kookboeken want moet nog steeds mijn kerstmenu in elkaar steken en er komt elke keer veel familie opbezoek dus het zal wel steeds lekker zijn denk ik. en morgen de kerst boodschappen krijg het nog druk ben ik niet meer gewoon.
Wij wonen nog niet zolang in deze buurt en in dit huis dus wie weet als ik meer met Chloé naar buiten kan als ze bijv. begint te lopen leer ik dan ook wat nieuwe mensen kennen, het stikt hier van de kinderen dus daar zal het niet aan liggen Succes met je kerstdiner, heb je al een idee?
@Ankje wat een vreselijk nieuws,sterkte. Fafje,wat gaaf zeg januari geen anticonceptie meer,had zelf ook al zo snel weer kriebels.Kan niet wachten,wordt er helemaal blij van.En ook Faye,toevallig. Majella succes met het kerstdiner,hier lekker gourmetten.Hihi lekker gemakkelijk. @Elsie wat rot voor je dat je je zo voelt,hopelijk helpt het pilletje je. @Duchess spannend dan,je bent zo bank dat die kleintjes vallen en zich bezeren,je zal zien dat je(als ze vaker en beter staat)er meer gerust op wordt.
@Tukker wat zielig van Renske haar tandjes,Dentinox helpt hier goed,even met een wattenstaafje erop aanbrengen.
faye, Bedankt voor de tip, ik kijk het nog ff aan hoe het gaat. als het te erg wordt kan ik het wel doen. Ik zal het vrijdag wel uit voorzorg halen. Is toch helemaal veilig voor je kindje toch? Ze lijkt er nu niet echt last van te hebben. Hoe voel je je? Begin je al last te krijgen van de kwaaltjes? En wanneer heb je je eerst afspraak bij de vk af gyn? spannend! Ik ben een aug 2010 mama! Is een mooi maand hoor..
nu ik ben geen echte chef maar ik vindt het super leuk om te koken dus noem mij maar een hobbykok die nog veel moet leren. vorig jaar had ik een 6 gangen menu maar dan ook om 15uur begongen met eten en steeds met pauze`s. we waren om 22u pas klaar met eten. traditie gewijs gaan we op kerst avond gourmetten bij mijn schoonouders ,kerst bij mij met familie en 2e kerstdag op de bank met de restjes en chinees. het hoofd gerecht is al zeker duo van lamsvlees in rode madeirasaus met aardappelkroketjes en allemaal verschillende groentjes. nagerecht word zo verdiepingsbord (kan niet op de juiste naam komen) met allemaal verschillend fruit soorten en desserts en chocoladefondu. PFFF heb net matthew propere luier gegeven, ging net niet over mijn nek. die geur heeft die echt niet van mij . krijg ik nog tussendoor telefoon van kpn met een bel me niet registratie.
@ Majella, Succes met het kerst dinee! Knap hoor en het klinkt lekker wat je gaat maken. Ik slechts simplel gourmetten op 1e kerstdag met ouders en schoonouders. Het belangrijkste is als het maar gezellig wordt
ik ken dat heb het ook aan matthew gegeven prima spul echt mijn redmiddel nu nog steeds trouwens het is een soort vloeibare pijnstiller. helemaal niet gevaarlijk ik deed het op mijn vinger die druppels en dan op het tandvlees lekker inmasseren. wat ik ook deed was als matthew s`nacht in die tijd veel huilde wat op de speen doen en zo sliep hij ook lekker verder. je zag dat het hem deugd deed. en weetje hij heeft vanaf toen nooit meer s`nachts gehuild behalve zoals nu met een verstopneus door een verkoudheid dus snij ook nu een ajuin doormidden en leg ik die in zijn bedje en doe wat sap van de ui onder zijn neusje. misschien raar maar het werkt echt een middeltje van uit oma`s tijd.
zo meiden, heb even wat dingetjes in huis gedaan, beetje afleiding. ook nog even een spelletje gedaan op de computer en net sam een fles gegeven. nu nog een wasje opvouwen en misschien nog even stofzuigen. ik ga vanavond op tijd naar bed en dan morgen weer een nieuwe dag!
Majelle, wat goed zeg dat je zomaar een 6 gangen diner in elkaar kan flansen, ik ben niet zo'n keukenprinses Tukker, het kan best lang duren voordat tandjes er echt door zijn, je merkt het vanzelf wel als ze er erg veel last van heeft, en wij gaven inderdaad ook dentinox en als het echt erg was een zetpilletje voor het slapen gaan. Elsie, goed dat je toch een beetje actief blijft, hoe voel je je nu?
@palmie ik ben heel moe door alle emoties, maar blijf wel gewoon de dingen doen, want als ik ga zitten en niks doe word het alleen maar erger.
@palmie ik kook gewoon heel erg graag en aangezien we thuis de gewone kost eten vga en ik alleen met kerst kan uitblinken trek ik ook met veel plezier alle registers open. het is kwestie van voorbereiden en als er vrienden komen eten in de loop van het jaar vanals is uitproberen en natuurlijk mijn vriend die graag zich opofferd voor het al het proeven en goedkeuren. @Elsie ik vind het super knap van je dat je de moed niet opgeeft en gewoon elke dag knokt. en je gedachten verzetten is hier ideaal voor.