@majella, ik weet gewoon dat het weer goed komt, omdat dit een terug val is, ik weet dat ik samen met sam naar de winkel kan en het gewon red! daarom hou ik nu ook maar moed, ook al is het best zwaar en daardoor zal ik ook wel zo moe zijn!
@ elsie dat is toch goed nieuws, dat is het teken dat je je eigen lichaam gewoon aan de bel trekt en zegd nu ik eerst. en je weet dat je het kan en je geloofd er ook in dus zal het ook weer goed komen en aangezien dit een terug val is,weet je al wat er nog komt en je kan je daar ook nu al wat op voorbereiden. en je gedachten zoveel mogelijk verzetten en met hulp van je buurvrouw en HA en je gezinnetje komt alles weer gauw in orde. en weet je wat... je zal er snel weer bovenopkomen vooral omdat je het al meegemaakt hebt. Sorry laat me wat gaan maar ik bedoel het wel goed.
@majella het gaat idd gewoon goed komen! daar heb ik wel vertrouwen in gelukkig. vriend is nu een paar boodschapjes aan het halen gelukkig en de medicijnen aan het ophalen, heel lief! want hij heeft het al zo druk met zijn eigen bedrijf.
Ik ben een dagje niet geweest en wat een drukte! @elsie: goed van je dat je ondersteuning krijgt. Ik ben wel benieuwd wat je krijgt. Goed ook dat je bezig blijft. Soms lukt het je alleen niet en heb je steun nodig, om weer op te krabbelen en gaat het ineens weer een stuk beter. @majella: knap dat je zo gaat koken voor kerst. Ik kan wel goed koken maar durf zo'n heel menu iet aan. Raak ik van in de stress.
@sannaa: stress8) geen stress hier hoor8) er zit een echte kok in de familie en die komt gewoon lekker mee eten. maar stress neen hoor alleen op het moment zelf ivm de tijden tussen het eten en of ze het wel lekker vinden. Ps heb ook zo super vriendje die me veel helpt.
Hey sannaa, Ik zie in je banner 2, 2, 2 staan voor luca, Viel mij gewoon op, is wel grappig! @ Elsie, Fijn dat je vriend de boodschapjes doet, en dat je het wat zonniger in ziet en dat het dan wel goed komt. You go girl!! @ majella, Zo'n dinee is gewoon een kwestie van plannen en voorbereiden toch en dan kom je een heel eind. Succes met alles heb je de boodschappen al in huis dan?
Wij eten zo spagetti, is mijn mannetje aan het koken! en Renske zo uit bed halen. En als zij om 18:00 de fles wil dan hebben wij het eten al op!
haha tukker! Goed gezien, idd wel grappig. Ik denk dat wij aan de chinees gaan. Manlief is snotverkouden, dus ik denk dat we niet gaan koken, maar halen!
als ik een dagje heb dat ik me niet zo goed voel, kom ik gewoon hier kletsen! doe ik elke dag, maar vind het gewoon fijn. ik heb venlafaxine gekregen van de huisarts. wij eten shoarma, lekker makkelijk! sam ligt nu lekker te slapen, wij gaan zo lekker eten en als we klaar zijn kan sam ook weer uit bed.
Even een berichtje tussendoor hoor! Yasemin zit blijkbaar in een huge sprong zo te merken. Dat dacht ik al toen ze ging staan vandaag. Maar ze is daarbij ook heel erg huilerig en zeurderig en wil t liefst de hele tijd bij mij zitten. Echt een mega sprong...pff!!!! Zo'n heftige hebben we nog niet gehad hoor. Kan niet wachten tot mijn man thuis is als ik eerlijk ben!!! Ze doet nu weer een poging tot staan tegen de bank maar als het niet snel genoeg gaat dan komt er echt zon zeurderig huiltje uit, vreselijk whaha... hoop dat het niet te lang duurt dit!
klopt morgen ga ik de boodschappen doen en vrijdag beging ik al met de voorbereiding. en nogmaals en lief vriendje die me goed helpt met kleine klusje. maar wat ik ook voorbereid en plan en ook dat ik het al paar jaar doe ,het blijft toch elke keer heel erg spannend en ja wat stress. maar daarna voel ik me zo goed.
Duchess, die sprong van 8 mnd is inderdaad erg heftig, maar gaat ook weer over en dan kan ze misschien wel staan
Staan lukt wel, alleen ze kan niet naar beneden natuurlijk, en ze valt telkens, of glijd uit.. pfff. Maar ze trekt zich dus ineens aan alles op en dan ook echt álles! Tafel, bank, mijn been, alles wat ze maar te pakken kan krijgen. Ze zit nu ff bij me op schoot en dan is t goed maar pffff.
mmm, manlief is chinees halen, lekker! Ik heb de tafel gedekt, dus heb mijn taak ook weer gedaan. Shoarma is ook erg lekker hoor Elsie! Eten we ook vaak. Wat ik me herinner, was de 8 maanden sprong de eerste waarvan ik dacht, ow Luca wordt nu echt groot en doet echt anders! Hij huilde meer en was echt boos en zo. En daarna kon hij kruipen en optrekken tot staan en gaan zitten. Heel veel in een keer. Majella! Succes met alle boodschappen. mijn man kan ook goed helpen en samen kunnen we wel veel, dat is wel zo. Maar om iedereen hier te hebben eten... Ergens lijkt het me heel leuk hoor, maar toch..
shoarma is gewoon lekker makkelijk, wij eten het eigenlijk bijna nooit, vroeger werd ik er namelijk erg misselijk van, geen idee hoe dat kon. @ducshess wat heftig zeg die spong van 8 maanden! ben benieuwd wat ik nog met sam krijgt met die sprongen enzo.
Denk dat dat het idd is... heel veeel in 1 x! Sneu eigenlijk toch he. Al die veranderingen die ze door maken! Lekker eten allemaal! Wij eten vanavond van de snackbar, dus ook afhaal! Haha!
Chloé zit gelukkig niet in een sprongetje, die is echt heel erg goed te pas, super hoor! Als ik die verhalen van jullie zo hoor kan ik echt niet wachten tot Chloé dat ook allemaal gaat doen, die is nog niet zover waarschijnlijk Ik heb niet veel gegeten, vanmiddag hoofdpijn gekregen en na 4 aspirientjes nog steeds hoofdpijn bah! Chloé slaapt nog en als ze straks wakker word ga ik haar lekker in bad doen. Eet smakelijk allemaal
Even een hilarisch verhaaltje Zit net met Chloé op het grote bed met haar op mijn schoot om haar kleertjes uit te doen voor haar badje, ja en jullie raden het al ik doe haar luier af plast ze me helemaal onder Ik haar snel ff neergelegt, broek uit, ff snel met een doekie over mijn benen en snel een pyamabroek aan en snel in bad hahaha gebeurd niet vaak en het was me daar een grote plas Ze zit nu lekker op de bank te wachten op haar fles