Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Morgen om half 9 moet Jeroen bij de neuroloog zijn. Jeroen loopt nu al bijna 2 jaar met rug klachten en het wordt alleen maar erger.
    Hij is al een tijdje onder behandeling geweest bij een manuele therapeut, maar ook dat helpt niet.
    De huisarts denkt nu ook dat het een hernia is. Meestal kunnen ze het verhelpen met een therapeut, maar dat is bij Jeroen niet het geval.
    Morgen ook gelijk een CTG-scan, we krijgen ook gelijk de uitslag.

Jeroen begint nu wel een beetje zenuwachtig te worden, hij is bang voor de uitslag. Arme schat. Maar Jonna en ik gaan mee, dus hij kan lekker Jonna knuffelen tijdens het wachten.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh lekker hoor Palmie, hahaha.

Ankje, spannend dus morgen! Succes!!!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie haha! ik moet erg lachen toen ik het las.

@ankje succes morgen en sterkte!

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ankje, heel veel sterkte en succes morgen!

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Bedankt meiden ;)

6. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi allemaal!!

heb alles gelezen hoor, maar heb ff de fut niet overal uitgebreid op te reageren...

las dat yasemin probeert te staan!! zo leuk zeg...ja heh heftige sprong, mn neefje heeft em ook nu...is nu zover dat ie los staat...is nu een melkfles weigeraar, wilt alleen maar vast eten..haha

cloe heeft mama onder geplast, moest erg lachen hihi

ankje, sterkte en beterschap voor je mannetje

Nou wij dus met mn moede rnaar de boogaard...ben geslaagd voor een jas, muts handschoenen...weer ontzettend veel voor Mirza gekocht...(wel gewoon bij h&M hoor haha)...ik heb echt een shopverslaving als het om hem gaat...hij heeft nu letterlijk alle rompers van de h&m in alle kleuren...alle joggingbroekjes, alle blousjes, alle spencers etc etc...behalve alle kleren met disney of tekenfilm dingen...hou ik nie van..
    Ook nog nieuwe slaapzak bij hema gehaald...nog ff gegeten bij v&d

Door dat mirza vanacht 2x heeft gedronken, had ie vandag wel echt weer normale plasluiers...dus ik hou het ehct even in de gaten...hoop eerlijk gezegd dat ie vanacht weer btj wakker wordt, kan ik em weer aanleggen...heb vanmiddga wel 1 flesje van 80 cc bij gegeven...ik kan gewoon ehct niet genoeg..en mirza is echt een driftkop...zuigt heel mn tepel kapot als het niet snel genoeg komt...dus nou goed!

Morgen dus cb om 15u pas...daarna echt boodschappen doen met manlief...we doen nu elke dag alleen het nodige halen, zo zonde! en irritant! hihi gewoon luiheid,...doro het weer!

7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heey kletskousen!

Heb wel bij gelezen..

@ Ankje, Heel veel succes morgen voor jullie. Kan mij voorstellen dat Jeroen zenuwachtig is.. zou ik ook hebben.

@ Pamie, Hahahaha Cloé die een hele grote plas bij mama op schoot heeft gedaan:D.

@ Duchess, Wat gaat dat in een x weer snel he? als ze in een sprong zitten. Ze kunnen dan zoveel, ik hoop dat Yasemin er niet al teveel last van heeft. Maar ze krijgt er een hoop voor terug:)

@ eten bijna iedereen aan de afhaal vandaag;). Doen wij meestal in het weekend.

@ Fafje, zo te lezen heb je allemaal leuke dingen geshopt voor jezelf en mirza! Al die kleertjes, is gewoon moeilijk om te laten hangen he:D zeker in de opruiming! Zo af en toe shoppen is gewoon leuk:)
    Alvast succes bij het CB morgen, en Met de prikjes voor Mirza.

@ all, Hebben jullie al leuke kleertjes geshopt voor jullie kindjes?

ik 2 weken geleden al. Renske heeft met kerst een setje van name it aan. Een rokje met een grijze ondergrond en daarop strikje's in zacht roze, creme en grijs erop gedrukt. met een zacht roze shirtje en mailot eronder.

8. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, thanks! hoop dat ie net als vorige x geen last heeft...
    Ja meg kerst moet ik ngo bedneken wat Mirza aan gaat doen haha, heb nou zoveel!

all, ohja wij ook afgehaald haha indisch! :p

oh en diegene (ben nu al veregetn wie het was volgens mij Tukker???) op mn hyves een krabbel had gestuurd, met tot op het forum...heb k verwijderd...omdat er zoveel nieuwsgierige mensen bestaan...:D op mn hyves....dus bedoel het niet lullig :D

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    dat was ik fafje, Ik snap het best hoor dat je die krabbel weg hebt gehaald!

Tot morgen...

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Welterusten meiden, slaap lekker allemaal:)

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!

hier wel weer een goeienacht, sam was alleen om 5.45 wakker en had niet echt zin meer om te slapen, uiteindelijk om 6.30 een fles gegeven en samen met vrien om 7.00 uur eruit gegaan, kon toch niet meer slapen! gelijk de bedden afgehaald en de eerste was staat aan. nu ff lekker ontbijten en dan douchen en sam aankleden.

@ankje succes vandaag in het ziekenhuis met je man.

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, ben je een beetje uitgerust en voel je je iets beter?

Ankje, nogmaals succes vandaag!

Hier een redelijke nacht, moest er 2 keer uit, 1 keer omdat ik niet zo lekker was en 1 keer omdat Chloé weer lag te spartelen op haar buik dus moest haar even omdraaien.
    Het heeft hier vannacht weer flink gesneeuwt en er komt vandaag nog meer:$
    Ga strakkies ff lopend de kleine bootschapjes doen en dan moet Jeroen de grote zware dingen maar met de auto doen, durf echt niet te rijden nu!

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Elsie hoe voel je je? Heeft de nachtrust je goed gedaan?

Palmie, je bent toch niet ziek aan het worden he?
    Arme Chloë hihi. Hopelijk heeft ze snel door hoe ze zelf terug kan rollen.

Hier weer een goede nacht!! De 4e op een rij dat ze doorgeslapen heeft. Ben zoooooooooo blij he! :D
    Verder heb ik een ingegroeide teennagel, pffff. Heb gister geprobeert hem zelf af te knippen zodat de hoek weg is zeg maar, maar het zit er echt al in.. (sorry beetje onsmakelijk op de vroege morgen :p )
    Dus vandaag maar ff iemand bellen, want het doet zeeeeeeeer, ben er wel 20 x wakker van geworden. :(

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik voel me nu goed, en had het om 7.00 uur ook echt gehad in bed gewoon omdat ik uitgerust ben! heerlijk hoor, zit nog wel een beetje angst in mijn hoofd maar veel minder. ik heb gister ook een osteopaat op gezocht in de buurt, misschien dat die mij kan helpen ontspannen. vanmiddag kan ik even met mijn psycholoog bellen, wil even advies vragen over de medicijnen want het schijnt dat je nog al nare bijwerkingen kan krijgen en daar zit ik nou niet echt op te wachten, en voel me echt al een stuk beter.

@duchess wat fijn da yasemin weer doorgeslapen heeft. wel vervelend van je teen.

@palmie vervelend dat je je niet lekker voelde vannacht.

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Duchess, wat goed van Yesemin, volgens mij heeft ze het nu door:)
    He wat een rotnagel he:x
    Chloé kan wel terugdraaien maar als ze in bed op haar buik gaat liggen heeft ze vaak niet genoeg ruimte terug te gaan plus dat haar slaapzak haar beperkt denk ik dus tref ik haar elke keer aan met haar neusje tegen de spijlen gedrukt;):)

16. fafje

fafje Niet meer actief

Goede morgen allemaal!

duchess, oh ik ben echt zoooo blij voor je!!!!!!! wat goed zeg...is mss een heftige sprong, maar waarschijnlijk zo heftig dat ze er doodmoe van is...en die 2 uur per nacht klaar wakkerniet meer volhoudt :D
    Ik heb ook een ingegroeide nagel gehad...dat doet echt mega pijn...pfff...succes ermee hihi

palmie, ja mss wortd je ziek meid...bah, hier ook al lang snotverkouden, wordt er echt gek van!

elsie, echt zo goed dat je je veel lekkerder voelt...wat kan dat veranderen he in zo'n korte tijd! hopelijk heb je geen bijwerkingen van de medicijnen!

@mirza....nou ik heb em gister gewoon uti bed gehaald, toen ik ging slapen (0030u ofxo)...gewoon proberen aan te leggen...en yes hij dronk...
    Toen heb ik em naats mij laten slapen...en hoord eik em ineens keihard jammeren ...echt in mijn oor (auw) haha...weer aangelegd...en god wat had hij honger zeg....Weet niet hoe laat dit was, denk uur of 5
    Dus in feite weer 2 nachtvoedingen...ik hoop zo dat het snel geregeld is met die boobies ...moet wel zeggen, dat ik er echt weer even aan moet wennen...jeetje Mirza had me ehct verwend met die nachten!

Hij ligt nu op zn speelmat lekker te spelen...ben ehct blij met de aankoop...ik snap wel dat mensen het zonde vinden dat babies dingen maar kort gebruiken..maarja goed...het is wel ontzettend goed voor zn ontwikkeling en heeft er super vel plezier in...
    In de wipper bijv zit ie eigenlijk amper...heb ook niet zo'n speelboog daarop ofzo...in de box is het veel leuker voor em...

straks cbtje...benbenieuwd!

Sannaa, ik zag je berichtje veel te laat sorry!!! maar k ben super blij met mn haartjes...voel me geen zwerver meer-die al een jaar niet naar de kapper is geweest- lol

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik heb de medicijnen nog niet ingenomen, eerst vanmiddag met mijn psycholoog overleggen.

net met sam even naar buiten geweest, maar het is echt koud want het waait! hij ligt nu lekker zijn ochtend slaapje te doen:)

18. fafje

fafje Niet meer actief

@elsie, ohh oke, nou goed hoop op gene bijwerkingen! ;) succes by de psycholoog!

Bah echt...ik zi ehet idd aan de bomen...geen zin in wind...tis al zwaarder rijden met de wagen en ik moet lopend naar cb....met tram slaat nergens op zegmaar...pff

19. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede morgen meiden,

Duchess, Joepie al 4 nachten door geslapen volgens mij heeft ze het door;) Een ingegroeide teen nagel, hier ook ben er voor 2 weken geleden al mee naar de huisarts geweest en volgens hem waar het (begint) in tegroeien daar moet je een watje onder doen en dat doe ik nu maar,Want wil met kerst wel mijn pumps aan:D

Elsie, Fijn dat je goed hebt geslapen, En al druk aan het wassen geweest etc. Ik hoop voor je dat je vandaag een betere dag hebt:)

palmie, Ik weet wel een oplossing zodat Cloé wel terug kan draaien, Je koopt of maakt een groter bed voor haar! Zo kan ze alle kanten op;)

Hier was het weer 5 uur want Renske had een poep luier. Weer terug gelegd kijken of ze weer wou gaan slapen maar dat werd 'm niet en na 20 min heb ik toch maar een fles gemaakt. rond 6 uur had ik haar weer in bed. en nu heeft mevrouw tot 10 uur geslapen! Ze zal zo wel honger hebben, ga zo een fles maken voor haar

Ik hoop dat de sneeuw wegblijft want anders kunnen we vanmiddag niet naar mijn nichtjes verjaardag. De meid wordt 6 en het is van hieruit 20 min rijden, ze wonen in duitsland.

20. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ fafje lopen met de sneeuw is zwaar en dan ook nog waaien...
    Dat Mirza wou drinken is toch alleen maar goed, dan komt het vast weer goed met de dip. En speelmat is idd leuk om te zien hoe ze zich al best lang mee kunnen vermaken he?

Deel Deze Pagina