Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Gaaf he meid, lekker van genieten hoor:D

2. fafje

fafje Niet meer actief

tukker ja dat doet mirza ook al een tijdje...echt keihard lachen...kieteldood werkt hier echt haha...zo grappig...zo'n lol dat zo'n kleintje dan heeft!! :D

ben aan de schoonmaak en mirza had krmapjes...toen dacht ik...hey ik ga de buikdrager gewoon gebruiken, kan ik door met schoonmaken...wat een uitkomst!

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @tukker Oh wat liefff! Genieten zeg!
    @fafje: Jaa geweldig he de buikdrager, gewoon toh je handen vrij. Wb de dokter: tsja maar kijken hoe het loopt. Misschien heeft hij wel gelijk. Maar wel lastig, want Mirza heeft die nare krampjes en dat is hoe dan ook niet leuk, en als hij dan niet poept? Wie weet komt het daardoor en misschien ook niet. KOmt in ieder geval wel goed.

HIer best een drukke ochtend, want luca was niet zo vrolijk, omdat hij gisteren zijn slaapje had overgeslagen, nu ligt hij er weer lekker in. Even bijkomen met een kopje thee.

4. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, moet ie weer lekker in zn eigen ritme...
    mirza ook vanochtend dus geen ochtendslaapje omdat we naar ha moesten...daarna nog even snel wat boodschapjes gehaald..

Tja ik weet het niet ....vandaag heeft ie weer erg last...heeel zielig huilen net tijdens het drinken...ehct van de pijn...dus niet eens krijsen...maar gewoon echt zo van...mama heb aub medelijden, ik kan niet meer"....
    dus ik ga straks dat klysma geval doen..

Hij had gister weer een luier als ik met doekje afveeg zit er een klein btj geel...dus het poep is wel onderweg...maargoed...vind het zo naar voor hem..

ik nu even bijkomen met 2 sneetjes brood en een glas sap!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

hier was sam vannacht wakker om 3.30 en pas om 4.00 ging ie weer slapen, daarna was ie om 5.20 weer wakker en uiteindelijk heb ik hem om 6.00 uur een fles gegeven en toen nog een half uurtje geslapen, want ging naar mijn zusje toe en vriend zou me brengen en we zouden om 8 uur vertrekken dus kon niet ff lekker blijven liggen. nu dus best wel een beetje moe!

vandaag denk ik ook niet zo veel meer doen, morgen ochtend maar opruimen en schoonmaken heb ik nu echt geen zin meer in.

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Meiden kom jullie even snel een fijne kerstavond wensen, wij gaan zo weg.
    Dus bij deze; iedereen een fijne kerstavond!! ;)

7. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    fafje, Ja leuk he dat lachen! Zo zie je maar weer dat ieder kindje het op zijn eigen manier doet kwa volgorde in de ontwilkkeling:).
    En hoe werk dan het spelletje kieteldood:(, Lijkt me wel grappig om te doen:D. aaah zielig dat Mirza zo zielig huilt, je voelt je dan een beetje machteloos he...Dikke digi *knuf* voor Mirza!

elsie, lekker rustig aan doen, groot gelijk dat je morgen gaat schoonmaken;).

Sannaa, Je merkt meteen bij kinderen als ze slaap tekort hebben dat ze dan sjaggo zijn;). Ik hoop voor je dat hij na zijn slaapje weer vrolijk is:).

Ik ga de konijnen ff water doen. We doen ze 3 x perdag nieuw water want het bevriest heel snel:(

8. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, hij reageert (als ie in de stemming is natuurlijk) heel erg op "er komt een muisjen aangelopen"...dan loop ik met mn vingers, en druk iets harder aan de binnenkant van de dijen en zn zij richting oksel natuurlijk haha

en gewoon echt in zn buik kietelen...som issie zo kietelig dat als ik em nog niet eens aanraak schtert ie het al uit haha...zo grappig!!
    zn nek is ook mega gevoelig, dan pakt ie mn handen ehct vast om ze tegen weg te duwen hahah

Ah arme konijntje, bevroren water hihi

Elsie, je gaat toch niet op kerst opruimen en schoonmaken :p

9. liset

liset Actief lid

Aug 2, 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Ik wil ook iedereen even hele fijne kerstdagen wensen.
    Voor de meeste een witte kerst volgens mij, hier valt het tegen. Ligt nog een mini mini laagje van vorige week.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik wil jullie ook allemaal fijne kerstdagen wensen!!

11. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Hoi meiden ik wil jullie hele fijne kerstdagen toewensen kom volgende week weer meeschrijven is door de drukte niks meer van gekomen.

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Joehoeeee groetjes vanuit Budapest:D

Fijne dagen...en tot snel.

13. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Zal hier vandaag en morgen bijna niet zijn en jullie denk ik ook niet dus nogmaals fijne dagen meiden en veel plezier, hele dikke knuffel van mij en Chloé!!

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallo allemaal! (even een ego berichtje)

Fijne 1e kerst dag!

Gisteren ben ik met mijn stiefmoeder lekker de stad in geweest. Het was trouwens voor het eerst dat ik zo iets met mijn stiefmoeder heb gedaan.
    Jonna was ook ontzettend lief, ze is met ons de hele middag de stad in geweest zonder veel gemopper. Ben echt zo trots op haar!

Jeroen en mijn vader moesten werken en die kwam tussen 5 en half 6. Toen heeft Jonna nog een cadeautje gekregen (een knuffel) en een slee!
    Ook wij kregen een cadeautje, wat we helemaal niet verwacht hadden. We kregen een TomTom!! Mijn god zeg! Stelletje gekken. Maar wel ontzettend lief en leuk!

Jonna was om half 7 helemaal kappot. We hebben haar zonder fles (had net haar groente hap op) in bed gelegd, en toen we naar huis gingen, thuis nog een fles erin.

Vandaag gaan we naar mijn schoonouders. Ik moet alleen nog een kerstspel in elkaar flansen, dus daar ga ik nu even aan beginnen.

O ja! Het uitzendbureau heeft gebeld. Ik ga hetzelfde verdienen als dat ze al zeiden, en ik ga 6 maanden via het uitzendbureau werken.
    Ik start de eerste week van Januari. Hij zei maanden, maar vroeg of dat echt maandag was of dinsdag. Want ik had afgesproken dat ik dinsdag, woensdag en vrijdag zou werken. Daar kwam hij nog even op terug.
    Ook vertelde hij mij nog eens dat de manager en personeel erg uitkeken om met mij te werken. Ze vonden het gesprek super leuk en gezellig.
    Vind het erg leuk om dat te horen, en kan ook niet wachten dat ik eindelijk mag werken!

Over de vrouw van mijn ex-teamleider: Ze ligt nog steeds kritiek in het zh. Met de bloedverdunners is het tot zo ver ik weet goed gegaan (kreeg gisteren ochtend nog een mailtje). Maar ze reageert nog nergens op.
    Het is ook nog steeds afwachten wat voor schade die hersenbloeding heeft gemaakt.

Jeroen is gisteren ook gebeld door het zh. Hij mag 4 jan. de prik halen voor zijn rug. Het is een heftige prik en hij mag ook niet rijden. Ook wordt er gezegd dat hij zeker de eerste week niet mag werken.
    Doet zijn werk zo lullig!!! Wordt er gevraagd of hij de 2e dag wel kan komen werken. Zijn ze doof ofzo!!! Grrrr. Jeroen staat altijd voor ze klaar en doet ontzettend veel voor ze. Hij meld zich ook niet ziek door zijn rug, maar laat het nu wel onderzoeken.
    Hij wordt niet eens gesteund!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

fijne kerstdagen allemaal!

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Fijne kerstdagen allemaal! Veel plezier en genieten!

Liefs Sannaa, Man en Luca

17. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Weet niet of 1 van jullie vandaag nog hier komt maar wij hebben een zeer gezellige eerste kerstdag gehad, Chloé heeft het volgehouden van 14.30 tot 20.00 zonder ook maar 1 kikje te geven, wat was ze vrolijk die meid:D

We zouden smorgens ff naar mijn vader gaan, die had zich vergist in de tijd, hij wilde graag om 9.30 naar de kerk maar die was om 10.30 dus toen we kwamen was hij er niet, hij vond dat zo erg jammer en ik vond het zo zielig want hij zat de hele dag alleen:(
    Wist niet goed wat te doen want wij zitten natuurlijk met de slaapjes van Chloé en smiddags moesten we naar mijn schoonouders en met deze sneeuw durf ik absoluut niet te rijden:)
    Ik heb daar wel erg mee gezeten en was er erg verdrietig om:(
    Ook miste ik mijn moeder heel erg!

Gelukkig komt hij vandaag hier, Jeroen haalt hem op en hoop dat hij een hele gezellige dag krijgt.
    Ik heb kaartjes geregeld voor Twente Plat voor 15 januari, een verassing voor hem, zal die geweldig vinden denk ik.

18. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat rot voor je vade rmeis. Kan me voorstellen dat je er niet blij mee was. En ook dat je je moeder erg mist nu met de kerst is heel begrijpelijk.
    Een extra dikke knuffel voor jou!!!

En wat super dat Chloe zo lief was de hele dag!

Wij zijn gisteravond uit eten geweest. Ik vond het wel wat spannend met Yasemin maar het is echt super gegaan. Van 18.00 tot 21.30 in het restaurant geweest (kregen een 5 gangen diner) en ze is zoooo lief geweest. Echt top. Nu durf ik ook best eens met zijn drietjes uit eten eigenlijk. (maar dan wel vroeger naar huis, 5 gangen doe je niet altijd whaha)
    Maar kon zien dat zij het ook fijn had. Lekker met papa en mama mee gesmikkelt!
    Vandaag gaan we zwemmen met zijn drietjes!

19. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Duchess, dank je wel!

Dus bij jullie ging het ook zo goed, denk dat het ook wel komt omdat ze dan in een andere omgeving zijn en zoveel meemaken.
    Maar wat super he:D
    Ik heb het trouwens wel moeten bekopen vannacht, ze lag om 20.00 helemaal munt in bed maar om 01.00 werd ze wakker en nhuilen geblazen, moest er wel 4 keer naartoe, denk dat ze alles aan het verwerken was;)
    En ik ben moe:)

20. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier heeft ze gewoon goed geslapen. :D Zo fijn! Heb haar 1 x wel gehoort, maar dat was echt 5 seconden dus ben er niet uit geweest. Kon op de babyfoon zien dat ze zelf weer ging slapen.
    Dus nu al een week doorgeslapen hier. :D Echt top..

Share This Page