Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, ohja zal idd wennen zijn...mss een lekker knuffeldoek op om te liggen ofzo...

sannaa, ahhh arme luca...haha wilt ie niet slapen, ook niet lekker bij jou? Samen lekker in bed liggen ofzo :)

@mirza, ja hoor weer een poepluier! nou ik weet het wel eker, heb lang aan de tel gezeten met een vriendin...dus nog geen arts gebeld...ik kijk het eerst even aan, hoe erg de reflu terug komt...dan ga ik bellen...

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hij slaapt toch wel hoor! Gelukkig! Kan hij tenminste goed beterworden. Wil morgen met een vriendin afspreken, dus dan moet hij niet ziek meer zijn. Haha!
    @fafje: wat fijn dat je erachter bent, maar wel rot dat het zo is zeg! Idd lekker afwachten, missgat het wel goed!

3. fafje

fafje Niet meer actief

sannaa, hey maar luca loopt op zich best al lang te kwakkelen heh...of heb ik het verkeerd...

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    nee, hoor, komt omdat ik meestal alleen schrijf als hij neit zo fit is, niet alshij weer beter is. maar hij is wel wat verkouden geweest, maar niet zo ziek, met gehoest en zo. Hij ligt nu ook te rommelen in bed, maar k hoop dat ik hem nog even kan laten liggen..

5. fafje

fafje Niet meer actief

ohhh oke...ja idd dan lijkt het steeds zo hihi...en dat blijft dan bij..
    NOu veel beterschap voor em....lekker veel extra knuffelen!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

meiden, ik lees wel mee hoor maar ben vandaag weer zo moe omdat ik vannacht zelf slecht geslapen heb! vanmiddag wel geslapen maar nog niet op geknapt:( morgen tot en met vrijdag slaap ik bij mijn ouders samen met sam, maar kan daar ook op de computer dus zal af en toe wel lezen en reageren:)

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Net naar de kapper geweest en een heel stuk eraf, nu komt het nog maar tot op mijn schouders hihi maar wel heel mooi!
    Chloé heeft heel goed geslapen zonder helm dus volgens mij gaat dat best wel loslopen.
    Net gegeten, gebakken aardappeltjes, boontjes en een snitzel die niet zo heel lekker was;)
    Nu ff afwassen en strakkies douchen met Chloé:)

8. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, geeft toch niks...lekker laid back :D

palmie, oh mooi! lekker heh zo van de kapper...nu telkens als ik mn haar doe...ben ik blij dta het gelijk goed zit haha
    Goe dvan cloe, ja dat komt helemaal goed! lekker douchen!

hier bistro krieltjes gegeten, gewokte brocolli en gegrilde kippetjes, lekker!

Schoonouders gaan naar Marokko...heerlijk ff lekker weg! Mirza voelt zich kiplekker, helemaal geen krampjes meer gehad en heeft de hele dag goede dutjes gedaan...ligt nu ook alweer bijna 2 uur te slapen..
    Sla het badje vandaag dnek ik over...als ie wakker wordt heeft ie vast erge honger...en anders kom ik op zo'n gekke tijd uit...we heb ben toch een luierdag

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @palmie: hier was ik ook blij met de kapper, vorige week. Heerlijk weer model in mijn haar. Maar veel korter knippen durf ik niet.
    Goed dat ze lekker sliep zonder helm, lekker hoor!
    @fafje, ik wil ook wel lekker naar de zon!! Mijn schoonouders gaan morgen naar curacao...

Luca heir nog steeds ziek, 39 graden, dus wordt verplicht rustig aan doen, helaas, man lekker thuis, dus wil wel even winkelen en zo, maar nee..

10. fafje

fafje Niet meer actief

@sannaa, ja leuk heh als mannen thuis zijn...om te winkelen..:p ik heb dan ineeeens van alles nodig lol
    en ik was net douchen, vandaar dat ik je berichtje net pas zag!!

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Joehoeeeeeeeeeeeeee I'm BACK:D

Iedereen lekker druk gehad met de feestdagen!!!!! Gelukkig hoef ik niet honderden pagina's door;)

We zijn om half 8 geland vanavond....brrr vliegen is toch niet mijn ding hoor!!!! Ben zo'n schijterd...doe het al in mijn broek als het even heen en weer gaat:)
    Met Emma ging het allemaal prima... ze heeft tijdens de rit weer lekker kunnen slapen...

Dus....nu thuis...net een pizzaatje gegeten en straks even onder de douche!!!
    Morgen big day voor ons!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgenochtend heb ik mijn 1e echo:D Ik ben maandagochtend ongi geworden....nou en hoe:$ Ik voel me belabberd en slapjes.
    Ben reuze benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet en ook hoeveel eenheden ik mag prikken...was vorige keer 125/150

Ik ben de komende dagen denk ik weer afwezig...heb een vol agenda! Druk met (verplichte) familiebezoekjes;)
    Ben blij als dit alles voorbij is...PFFFFFF

Liefs!!!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Welkom terug Waterlelie en alvast heeeeeel veel succes gewenst!!!!

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Waterlelie, hebben jullie het leuk gehad, we hebben ons een beetje ingehouden met kletsen hahaha
    Enne heel veel succes meid!

Chloé ligt weer lekker in bed en ik ben aan het poetsen geslagen, heb afwasje gedaan, en gestoft, nu ff stofzuigen en dweilen, de w.c moet nog en dan vind ik het wel weer goed:$

14. fafje

fafje Niet meer actief

goedemorgen!

waterleli, welkom terug :D drukdrdrukdruk dus, tot over paar dgn!

Nou mirza heeft echt wat in te halen gehad, van al die dgn...hij ging om 1630u slapen...19u werd ie wakker (ookadat ie gewoon moest eten)...doooodoe...dus gelijk weer terug in bed..

En toen kwam ie pas 0330u!...en net....omdat ik wakker werd...en hij lekker naats me in bed lag :D

Vandaag letterlijk weeeer niets...behalve afwasje, wasje en stofzuigen...thats it

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, wat lekker dat Mirza zo goed slaapt, is alleen maar goed voor hem!

Hier alles gedaan, Chloé heeft net haar fruitje op en zit lekker in de kinderstoel te spelen.
    Zo nog ff de w.c doen maar dat doe ik denk ik als Chloé weer in bed ligt vanmiddag:)

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hoi hoi,

Welkom back waterlelie, En veel succes met de mmm. En met de verplichte bezoekjes..

Fafje, Mirza is echt een slaapkopje he, Lekker hoor! Hier ook een.

Palmie, lekker aan de poets...alles schoon nu? De sneeuw is alweer wat minder, durf je nu wel weg te gaan, af wordt het nog binnen zitten deze dagen.

Hier het huisje gisteren al aan kant, Renske is goed te pas, haar ritme is de afgelopen dagen niet te peilen. Maar om 5 uur wel de poepluier, haar alleen verschoont en weer terug gelegd 20 min babbelen en het was stil en om 7 u had ze honger. Ze gaat ook niet meer ze vroeg de nacht in. nu pas tussen 18:00 19:00 uur. Ik vind het alleen maar leuker worden, ze is overdag lekker veel wakker, echt aan het ontdekken en al met geluiden laten merken wat ze wil. Zonet wou ze niet liggen spelen na de fles, maar in het wippertje naar buiten kijken wat ze nu dus al zo'n 20 min doet....

Zo ff hondje uitlaten en ff naar de prenatal. Nieuwe fles kopen eentje is mij gevallen en stuk gegaan. En een staatslot halen.

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Tukker, moet nog ff de w.c poetsen en dan ben ik klaar:)
    Durf er nu wel weer uit te gaan hoor, gister naar de kapper geweest en was goed te doen hoor, gelukkig maar:D
    Maarre ff vraagje he, woon je in Oldenzaal eigenlijk?
    Hhaha nieuwsgierig he;)

18. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Palmie ja ik woon in oldenzaal. Jij ook he?

Ik woon dicht bij het hulsbeek en bijna tegen over het schell tank station, wat daar aan de rond weg zit.

Zo heb weer geshot bij de prenatal. Heb voor Renske een nieuwe difrax fles gekocht. Een bpa vrij want de gewone waren allemaal uitverkocht en een hoes voor over het wippertje voor als ik straks begin met bijvoeding. En heb ook van die schattige baby gympjes gekocht voor haar en een leuk speeltje. Ach als je daar bent dan koop je altijd wel wat je niet nodig hebt....

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker gewinkelt dus Tukker!

Ik heb eigenlijk weinig te vertellen.. haha.
    Vraagje aan de mamas met lopende kindjes, wat trekken jullie aan aan de voetjes? Gebruik nu antislip sokjes, maar heb liever sloffen aan in de winter, maar alle slofjes die ik heb zijn te glad aan de onderkant.
    Dus was net aan t zoeken op internet maar er staat niet duidelijk bij hoe de zool is... glad of niet.

Viel me trouwens op dat MamaMarije al even niet meer geweest is?

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja dacht ik al, ik woon in de wijk De Essen, vlakbij Kwik Fit:D

Deel Deze Pagina