Tukker, al 3 dagen hoofdpijn bah, ik zou echt even een afspraak maken meid want das wel heel lang Sterkte ermee en een dikke knuffel
@elsie: sterkte! @tukker: beterschap. Ik weet wel dat er een virus heerst met hoofdpijn, heb het in okt. gehad en mijn moeder vorige week, ook dat je geen trek hebt en zo. Wel heel erg indringende hoofdpijn, naar hoor! Hier alls goed, ben naar mij zus geweest, lunchen en kletsen en Luca was ook erg lief. Heeft lekker gespeeld en we hebben even gewandeld. Wel natuurlijk een slaapje overgeslagen, dus dat is wel pittig voor hem. Morgen gaan we weer zwemmen dus helpen jullie mee duimen dat hij wel gezellig is met zwemmen? Door zijn gemiste slaapje kan zwemmen en aan/uitkleden wel eens een drama worden. Helemaal omdat we al 2 x niet geweest waren...
Sannaa, gaat helemaal goed hier, dag 4 zit er bijna op hahaha Maar volgens mij is Luca altijd wel een lief ventje dus dat gaat vast hard meevallen
palmie, wat goed de 4e dag al;...hier eravring dat na 1 week de ergste trek er vanaf af was...eerste week dahct ik laat zeggen 40x per dag aaneen sigaret...maar na een week nog maar 3x ofzo... elsie, sterkte meissie wat balen! tukker, beterschap...niet teveel op de pc sanna, zal voor je duimen hihi hier alles oke...die prikpil is dus volgende week uitgewerkt maar heb nu al een paar dgn licht bloedverlies,...irriatnt... eten is bijna klaar...lekker indisch rijst met sajoer boontjes (pittige sperzieboontjes) en kip uit de oven! mirza gaat alles goed, nachtvoedingen zijn er nog steeds...maar heb ook nog steeds het gevoel dat er net niet genoeg melk in mn borsten zit...heel vaag! En jeeetje hij dirnkt ZO afgeleid haha tis gewoon lachwekkend!
wij hebben net snijbonen, kip en zelfgemaakte patat op. Lekker! Zelfs luca heeft een paar stukjes snijbonen gegeten, en dat terwijl hij meestal geen 'groen' eet. We zijn trots op hem. @palmie: hij is een lieverd hoor, maar met zwemmen niet altijd! Als we een paar weken niet geweest zijn en hij een beetje het ritme vergeten is, dan heeft hij nog wel eens moeite met het 'moeten' zwemmen naar de overkant op zijn buik en vooral zijn rug. Rugzwemmen vindt hij vaak de moeite waard om boos over te worden. Luca is meestal wel de huilpeuter van de groep omdat het moet. Hij vindt zwemmen zo leuk, dat hij zelf wil doen, en niet wat de juf zegt... Dan heb ik vaak ruzie met hem, daarom vrees ik morgen een beetje..
Sannaa, ah ja nu snap ik het een beetje, een eigen willetje zeg maar.... Tja ieder kind heeft een eigen karaktertje en dat is maar goed ook maar kan me voorstellen dat dat af en toe best lastig is. Succes morgen en laat je ng ff weten hoe het was? Vast wel he....
Ik ben hier ook helemaal niet zo veel meer....lees af en toe wel mee Ik denk wel aan jullie hoor, ben jullie zeker niet vergeten!!!! Momenteel druk met prikken en echo's controles. Het gaat goed! Aanstaande vrijdag weer een echo om te kijken of er een follikel dominant aan het worden is. Het wordt echt spannend!!! Heb ook geen last van hormonale kwaaltjes alleen wat irritatie/jeuk daaronder Niet echt een goed moment haha Elsie, sterkte met alles!!! Is ook niet tof die paniekaanvallen Meiden....fijne avond!!!
@waterlelie: Spannend allemaal en sterkte. Ik zal ook aan jou denken!! @palmie: natuurlijk kom ik morgen vertellen hoe het gegaan is!
Waterlelie, spannend zeg allemaal, we gaan heel hard duimen hoor. Hier werd Chloé vannacht heel verdrietig huilend wakker en ze was moeilijk te troosten, denk dat ze had gedroomt daar leek het erg op. Mijn 5de dag zonder sigaretje, ben zo trots op mezelf, mijn vriendin deed ook met me mee en die had gister en eergister na het eten 1 sigaretje gerookt, ja sorry hoor maar dat telt niet niet roken is niet roken!!:x
Waterlelie, zooo spannend! ik duim ook voor je!!! Palmie, ja dat vind ik ook hoor roken is roken...ik hield gedachte steeds van....als ik maar 1 trekje neem...moet ik hele moeilijke proces weeer door...want als je 1 trekje neemt, komt die streke trek weer terug...moet je weer die moeilijke dagen door...dus nee ook GEEN trekje!! Ga zo door!! ik ben ook trots op je!!! En wat zielig voor Cloe, ja dat kan best een droompje zijn, kon ze wel weer rustig slapen? Nou ik was die nachtvoedingen alweer een btj beu (haha verwend nest ben ik ook)...dus ik dacht weetje wat...mss moet ik gewoon mn wekker bijv 8 uur zetten...dus niet wachten op meneertje...en dan kom ik mooi uit op 5 voedingen zoals voorheen... Nou vanacht hoord eik e btj mopperen, speentje en hij sliep verder...0730u werkte t speentje niet meer...dus lekker op gestaan! Afgelopen dagen redde ie het maar met 4 voedingen overdag en dan pakte ie er 1 of 2 savonds/snachts....maar nu heb ik sowieso 5.....dus wie weet slaapt ie weer door hahah gister dus van 2030 tot 0730....dat begint er weer op te lijken lol Mss gaan we vandaga bij vrienden eten, ook dat was de reden dat ik een btj wilde verschuiven, anders moeten we daar al om 18u weg....ook niet echt...gezellig Nu hoeft ie 1930 te eten en daarna naar bed...dus hebben we tot 19u...dat iets beter, maar wie weet gaat het niet door ook niet erg...heb ik vanaf nu een beter ritme
Fafje, kan me wel voorstellen hoor dat je die nachtvoedingen beu bent, vind dat je dat heel knap doet hoor petje af Vind ook dat je er al een mooi ritme in hebt hoor, Mirza begint het al aardig goed te snappen
duchess, hoe is het met Yasemin...het staan en haar slapen? alles nog helemaal goed? ankje, hoe is je nieuwe baan, je was toch al begonnen? sannaa, hoe is het zwemmen met Luca gegaan!?
haha thanks ja hij had eerst een mooi ritme van 21 tot 9...maar hij begon aan te geven eerder moe te zijn rond 19u...tja badje heb ik nu savond sook maar weggelaten, kan ehct niet om 1830u gaan badderen (koken eten, dat wordt gehaast)...dus doe dta nu na het ochtenddutje... vinden jullie kids trouwens ook spiegels geweldig....tis nu al zeker dik 5 min heel stil in de box...hij staart naar zichzelf haha
Weer thuis van zwemmen en het ging goed! Hij wilde niet op zijn rug zwemmen, maar dat is dan jammer. En nu? wil hij niet slapen!!! Ik mocht zelf het licht niet uit doen...Oh jee, gister niet slapen en nu weer niet, dat wordt gezellig, want hij is wel moe. En hij kan al zo vervelend doen, omdat alles van hem is en zo... Ik heb erg vaak ruzie met hem doordat hij alles zijn zin wil hebben en niet krijgt. Dus minder slapen is niet fijn. Mijn man het de PSZ gebeld wanneer hij terecht kon krijgt hij te horen pas in mei!!!!! Nu hebben we besloten om naar een andere te gaan, maar wel teleurstelling, onze eerste keus was bij zijn nieuwe school en kende hij alles al en zo en nu in een andere plek niet bij mijn ouders in de buurt...Hmm wel even wennen, maar nu kan hij wel al volgende week vrijdag terecht en hij is er echt aan toe. Moeilijk hoor zo opeens een heel andere keus dan ik bedacht had. Jammer!
Sannaa, wat goed van Luca zeg, je zal wel blij zijn Maar wat jammer van die PSZ, inderdaad lekker in de buurt van de school was wel erg makkelijk geweest, hopelijk vinden jullie snel iets dat in jullie straatje past
@ palmie: Ja het is wel fijn als Luca ook lol erin heeft. We gaan dus voor de andere PSZ. Tja wat moet je anders? Luca nog 5 maanden laten wachten en dan (was niet zeker) mag hij naar die, terwijl wij dan 4 weken later op vakantie gaan en daarna is het zomer vakantie...Dat is ook niet fijn? Dus we gaan voor deze! Nog steeds sterk aan het NIET roken?? Verder nog interessante verhalen dames? Het is zoooooooooo stil hier............... Miss you!