Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ook al een hele tijd niet hier bijgelezen, druk druk ;).
    Manlief en ik hebben samen de financiën doorgenomen, maar over 5 weken moet ik er dan toch echt aan geloven, einde verlof :(:(.

Misschien in de toekomst een thuisblijfmamma maar dat gaat nu nog niet lukken, helaas.

Groetjes!!

2. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, ja zeker vervelend van die psz...je hebt dat dan toch in je hoofd...maar zo lang wachten, dat houdt Luca zeker niet vol!!
    Gelukkig had je nog een andere optie, wanneer kan hij daar terecht dan?

palmie, girl zet em op heh .....volgens mij gaat het wel goed heh? nog erg sjaggie?

j2j, ahhh ja jammer is dat....maar je kan sowieso mee kletsen...hoe ga je dat don met de kleine? gastouder, kdv? opa&oma?

Nou mirza kwam gisteravond om 23u weer drinken...ik dahct dan slaapt ie wel weer door..nee hoor kwam rustig 4 uur weer..
    dus mn plannetje om 8 uur op te staan was vandaag even mislukt...heb em pas 0845u een voeding gegeven...hij ligt nu wel al zn ochtenddut te doen...dus op zich kan ik nog mn "nieuwe schema" handhaven...kwma wel lekekr uit gister..

vandaga dnek ik even met de draagzak de deur uit, wat groente halen..
    we waren maandag boodschappen gaan halen, jeetje alle groente schappen leeg...zelf voorgesneden...ha dik alleen sperziebonen, maar die zijn al op...

3. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Hallo meiden!

Weer terug van weggeweest, de hoofdpijn is zo goed als weg.

@ Palmie, Goed hoor al 6 dagen geen sigaret meer aangeraakt Jeeej! voor je het weet dan ben je al een maand, 6 maanden en dan een jaar van het roken af:).

@ Waterlelie, Succes meid ik ga voor je duimen en dat je snel roze mag hebben:D.

@ fafje, Mirza doer het hardstikke goed, Berijp ik dat je nu een beetje gaat proberen op ''schema'' te voeden? en hoe was het om met de draagzak boodschappen te halen? Vond mirza het leuk?

@ Sannaa, Luca is gelukkig vaak een lief ventje, maar wel eentje met eigen willetje! Dan zijn ze idd aan de PSZ toe. Jammer dat hij niet naar die ene kan waar je voorkeur naar uit ging. Ben je al bij de andere wezen kijken? En als je daar ook een goed gevoel bij hebt dan zal het vast wel goed komen.

@ Duchess, hoe is het met Yasemin haar staan en slapen enz, en niet vergeten met jou?

@ ankje, Al begonnen bij je nieuwe werkgever? Zoja hoe is het gegaan en bevalt het een beetje?

@ Hier Gisteren lekker naar de stad geweest met Renske. Ze past bijna niet meer in de wagen bak:$. Ze zit inmiddels al in maatje 68 en heb dus lekker wat bij gekocht in de opruiming! Ze heeft 4 nieuwe setjes! Ze heeft nu wel genoeg in 68 kwa kleertjes, ze heeft ook wat 2e hands kleertjes. Ben met mijn hoofdpijn naar de HA geweest gisteren. Hij heeft spannings hoofdpijn bij mij geconstateerd. Nu moet ik een beetje mijn nek een beetje rekken en strekken en warm houden. En een beetje inmasseren met warmte zalf. En als het niet meer gaat paracetamol innemen of een ibu.

Ik ga zo macaroni eten mijn schat heeft late dienst, dus is het S'middags warm eten.

4. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, mss moet je ook even kijk naar je kussen...soms ligt het aan de manier van slapen da je die spanning daar kan krijgen...
    Of de manier hoe je schrijft, typt, mss hoe je renske vasthoudt tijdens voeden etc etc...

Nou mirza hefet eigenlijk al vanaf het begin een schema voor mij gemaakt, ondanks het op verzoek voeden...vanaf 2,5 mnd echt met vaste tijden...maar sinds mn melkdipje...wa shet allemaal rommelig...

Hij gaf aan eerder moe te zijn, rond 19u...ipv 21u...maar wordt sochtends pas wakker rond 9/10u ...
    Zo kom ik uit op 4 voedingen overdag...en dan komt ie savonds en/of snachts inhalen...dus ik dahct...mss is het beter om 8 uur op te staan en dan kom ik uit op bedtijd 20u...daar zitten 5 voedingen in...wie weet hoeft ie dan savonds en/of snachts niet meer....want voorheen had ie daar dus genoeg aan!

ben nog niet de deur uit geweest...pffff regent hele tijd...

Merk jij trouwens ook aan Renske dat ze slaapgedrag anders is geworden...? (met name overdag de dutjes)
    mirza doet tegenwoordig het middagdutje heel lang...2/2,5 uur

5. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    wou me ook melden hier!!
    ben anita 26 jaar en heb 3 kinderen zie onderschrift
    ben thuismoeke ;)
    rijd paard (eigen paard)
    hebb het eingelijk te druk om te werken haha
    maar ja zal er mischien op ten duur ook weer aan moeten geloven

groetjes anita
    zal me best doen bij te lezen ...
    en het bij tehouden

6. fafje

fafje Niet meer actief

welkom miss anita!!

leuk zeg 3 kids!

7. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    hey fafje

dank je
    zie dat jou zoontje een maandje ouder is als twan
    heeft hij al een vast ritme met zijn voedings?

8. fafje

fafje Niet meer actief

#2568 fafje, Jan 6, 2011
    Last edited by a moderator: Jan 6, 2011
    ja hij drinkt stipt om de 3 uur...
    2 weken geleden had ie een lange tijd 09u-12-15-18-21 en dan klokje rond slapen..

maar sinds een melkdip kwma ie weer in de nacht...nu is het 08-11-14-17-20 ....maar vanacht kwam ie nog om 4!

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Hallo weer!! Ik ben weer terug van mijn bijna wekelijkse afspraak met mijn vriendin met haar dochtertje dat vrijwel even oud is. Zo leuk! Zij doen echt dingen samen, zo waren ze samen naar de tuin ontsnapt en aan het springen op een kletsnatte trampoline en kunnen zo heerlijk samen op de bank naast elkaar een koekje eten. Erg schattig.
    Luca gaat volgende week vrijdag kijken bij de PSZ! Ik had hem dat verteld en hij meteen vragen of zijn vriendinnetje ook mee ging... Ach zo lief!
    Maar 2 middagen niet slapen was wel vermoeiend, om half een stortte hij in...

@fafje, rotweer he, al weggeweest?
    @ tukker: spanningshoofdpijn ken ik wel, heel naar. Let idd ook op je kussen en slaaphouding, bijv niet op je buik slapen helpt goed en lekker warmhouden. Je hebt ook van die kussens gevuld met kersenpitten, die zijn heerlijk als je last hebt van je nek. Sjaal dragen, koltrui, nou ja je snapt het wel. Lekker in bad misschien?
    @ miss anita welkom!

10. fafje

fafje Niet meer actief

Sanna, oh wat leuk zeg dat ze helemaal vriendjes zijn...heel lief! ahh de arme schat helemaal uitgeteld...lekker kan ie wat inhalen!

nog steeds niet weg geweest regent echt de hele tijd...dnek dat manlief maar op terugkomst wat groente ergens moet halen...tenzij het nog opklaart...ziet er behoorlijk grijs uit hierzo :(

11. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    @fafje
    arggh zwaar lijkt me s`nacht om de 4 uur ach voor je het weet slkaapt ie door

@sanna
    leuk is dat dat ze het zo goed kunnen vinden

mick is vandaag ook voor het eerst naar
    de psz geweest hij vond het geweldig!
    en is zoals ik niet anders had verwacht weer eens haantje de voorste!
    romeé die mag as maandag ochtend gaan kijken op de basischool
    en na haar verjaardag 14 februari
    mag ze elke dag
    word het druk druk hier sòchtends
    pffiew

12. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hey meiden, hier een hele zware dag maar daar zal ik jullie maar niet mee gaan vervelen hahahaha;)

Miss Anita welkom!

Fafje, tis echt rotweer hier ook hoor, Jeroen neemt het eten mee als ie naar huis gaat want ga echt niet met Chloé door die regen!

Sannaa, lekker gezellig met je vriendin gehad? Leuk he als die kinderen zo leuk met elkaar kunnen spelen?

Duchess, alles goed met je, tijd niet gezien hier?

Tukker, hoest met je hoofdpijn?

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @miss anita. Oh wat leuk, dat jouw middelste ook net is geweest, ben je er ook even bij gebleven. Ik heb nog geen idee hoe dat hier gaat. Ik vind het wel een beetje spannend hoor!
    En dan de oudste ook nog eens naar school. Wat worden ze groot ! En idd wel even wennen al die drukte smorgens. Hoe doe je het met ophalen en de slaapjes van de anderen? Maak je ze wakker?

@palmie: Owwww een zware dag, vervelend hoor! Hou vol!

Wij gaan zo de keuken in. lekker zelf pizza maken, en natuurlijk een glaasje wijn erbij! Mmm genieten!

14. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Palmie! Wat lief dat je naar me vraagt, sorry meiden, ik lees soms wel bij maar ik weet niet waarom ik niet reageer..haha. Kan wel smoesjes gaan verzinnen, maar dat doe ik maa rniet. :) Had er even minder behoefte aan denk ik. (ook wel drukke dagen achter de rug, misschien daarom! geen tijd om lange berichtjes te typen..)

Zal vanaf nu proberen weer mee te kletsen meiden!!

15. fafje

fafje Niet meer actief

missanita, nee niet om DE 4 uur maar om 4uut snachts hihi!
    oh wat spannend, ja fdat zal zeker een drukke boel worden, ben ook benieuwd hoe je de slaapjes etc nu doet?

duchess!!! where were u!!?? haha ik heb je heir ook gemist...vroeg een tijdje terug ook al naar je, hoe gaat het met yasemin en haar slapen..ik las een ander topic van je, van die methode...wat goed heh dat het nu zo goed gaat...had je paar weken terug niet kunnen denken toch...weet ngo dat je zei dat je er ff doorheen zta met haar 2 uur klaarwakker-taferelen!

palmie, ohh zo klote zo'n zware dag...MAAAAR hij is bijna voorbij!!

16. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaa.. nouja, ik ben nog niet helemaal blij, ze blijft maar wakker worden, maarja. Als we haar eruit halen is het feest en is ze dus 2-3 uur wakker, dus dat is niet meer de manier! Deze methode lijkt wel te werken gelukkig!

Ja weetniet waarom ik niet postte, las meestal wel mee, en was ook druk met andere topics, maar had dan de fut niet (en weinig te vertellen haha) om hier te posten. Zal mezelf de volgende x een schop geven als het weer gebeurt. :p

17. fafje

fafje Niet meer actief

haha ohh nou snap ik het...yasemin wilt feestjes bouwen als ze bij papa en mama mag liggen...hihih

ach nee joh, wat maakt het uit...en niet alleen om jou..maar het was echt zo na de dagen ineens heeeeeeeeeeeeeel stil...
    Als je geen zin hebt, is het toch ook niet erg!

Nou manlief zegt dat het heel druk is op de weg...dus ik fix wel wat er in huis is...
    kippetjes, aardappelschijfjes en dan maar een blikje mais...(nood!) haha

18. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij eten pannekoeken!

Nou heel lang kreeg ze een voeding als ze wakker werd. Dat was op een gegeven moment over, vroeg ze niet meer om dus prima. Maar was wel altijd ff knuffen en wiegen en dan viel ze in slaap. Nu de laatste tijd duurde dat dus echt lang en op een gegeven moment zaten we telkens met een kind dat superveel lol had op de bank te wiegen.... en maar lachen! Dus ik zei op een gegeven moment, dit is niet de bedoeling, dus dat moest nu gewoon anders en dit lijkt me de enigste manier. Gelukkig lijkt t echt wel te werken! Maar ideaal is het nog niet. :D Zou zo graag eens een hele nacht door willen slapen zonder wakker te worden. Moet er nu dan snachts niet meer uit, maar wel een paar x per nacht dat ik wakker wordt van haar geluiden. Meestal slaapt zij dan binnen een minuutje, maar bij mij duurt het telkens 15-20 minuten voor ik weer in slaap ben, best frustrerend.
    Maarja komt goed hoor. ;)

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Ha lekker pannenkoeken! Onze pizza's wAren ook lekker!
    @ duchess: het is soms ook wennen aan die geluidjes snachts. Je moet nu weer wennen aan dat je kan doorslapen snachts. Hopelijk is het snel weer over!

20. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    oww drukke dagen ja ik ken het, vooral met dit binnenzit weer kan het er druk aan toe gaan haha

fafje
    o gelukkig dat ie om 4 uur pas komt haha kunje lekker slapen tussendoor

sanna
    nee ben er niet bij gebleven, hij wou niet eens puzzelen :(
    ging gelijk in de speelhoek zitten spelen
    zeg ik tegen hem nou romeé mama en twan gaan weer mick mag hier blijven spelen
    o okee ik blijven zoefffff weg was ie haha
    de twee oudsten slapen al heel lang niet meer tussen de middag
    romeé met 1 jaar al niet meer en mick ook zo`n beetje
    dus dat scheelt en met twan kijk ik eingelijk gewoon hoe het loopt als ie slaapt laat ik hem liggen (school en psz zitten vlak bij)
    en is ie wakker of word ie net wakker (ja gebeurt alleen wanneer je haast hebt)neem ik hem mee twan is makkelijk tot nu toe
    hij gaat 7 uur op bed 9 nog een fles en dan tot 7 uur
    en dan om de 4 uur zo`n beetje

heerlijk rustig hier ze liggen allemaal op 1 oor
    en benjamin zit in de garage wat wil je nog meer :D

Share This Page