Tukker Mijn man doet ook veel dingen anders dan dat ik doe.. Aan het begin ergerde ik me daar flink aan, maar heb het na een paar weken maar opgegeven.. Papa's doen vaak alles anders dan mama Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn man doordeweeks niet thuis is.. En als hij het na een aantal weekenden eindelijk door heeft qua schema en gewoontes e.d. heeft Lenn de boel alweer omgegooid.. Kan die arme man alles weer anders doen Marjon2 Lenn is ruim 11 maanden.. Volgende maand wordt hij 1
Ja Roeltje ik snap je helemaal, ik zit er ook een beetje doorheen hoor Geef het hier inderdaad ook op een sprong, ze draaid constant om in bed en gaat dan histerisch liggen doen echt onvoorstelbaar ik ken mijn meisje af en toe niet terug. Succes meid en hopen dat we binnenkort weer lekker kunnen slapen
Tukker ik heb dat ook vaak hoor, mijn vriend doet alles net iets anders dan ik maar ik probeer me altijd maar in te houden als de schade nog beperkt is hahaha denk dat we dat allemaal wel hebben
palmi, balen van je gebroken nachten! is het misschien n idee als Chloè s middags slaapt dat jij dan ook even op de bank gaat slapen...al rust je even uit......... Hier wel geweldig geslapen. Mijn dochter werd pas om 8 uur wakker!!! Ik ga straks ook boodschappen doen. Zou vanmiddag slechter weer worden...en ik heb geen zin in regen en kou, bah! Moet met de bakfiets en dat is al zwaar genoeg Roeltje, welkom Is ook gek dat veel mensen het niet eens beseffen wat het eigenlijk inhoudt; een tbm zijn! Het is verdomde zwaar... Alles moet je draaiende houden en aandacht geven en jezelf ook nog eens af en toe opleuken Toen ik nog werkte was het zo dat je na het werken de deur achter je dicht trekt en dan is het klaar! Gelukkig heb ik veel begripvolle mensen om me heen die het snappen. Maar er zijn ook enkele vriendschappen die verloren zijn gegaan... zo van je bent anders en het is niet meer spannend genoeg... dan verwatert zulke dingen, helaas. Ach...ik denk nu van...lekker laten gaan.....als ik maar vind dat mijn leven wel spannend en ontzettend leuk is Ik ga koffie maken
De tijd gaat snel he .. Onze oudste wordt 6 dec alweer6 jaar en het lijkt de dag van gisteren dat ik naar het ziekenhuis ging en keizersnede kreeg om hem te halen ......................................(foto's van oudste 2 staan in album)
marjon, mijn dochter Emma is 13 maanden. roeltje, jij ook een pakketje haha ikke ook!!!! Daarom wil ik ook graag vanmiddag thuis zijn
Waterlelie Hier ook een aantal vriendschappen verwaterd.. 'Je bent alleen maar met Lenn bezig.. hij kan toch wel een keer naar de oppas?' Uh waarom Lenn wegbrengen zodat ik een kopje koffie kan drinken in de stad.. Lenn hoort bij mij (bij ons).. En een keer alleen de stad in vind ik op zich lekker hoor, maar dat bepaal ik altijd nog zelf en niet iemand anders.. Gelukkig ook nog vrienden die het wel begrijpen en het heerlijk vinden als Lenn lekker mee gaat Geniet van je koffie Palmie haha hebben gisternacht een lekkere nacht gehad.. Geslapen van 20.00 tot 6.00 uur.. Niet één keer wakker geworden, maar afgelopen nacht weer bal.. Nou ja, tot half 12 bezig geweest.. Uiteindelijk in slaap gevallen maar wel weer om half 6 wakker.. schiet ook niet op
Misschien wel een goed idee maar ik geef mezelf daar geen tijd voor, dom he He koffie, goed idee!!!!!!!!!
murning hier ook een control freak, hoor! en dat vind ik juist ook wel fijn nu ik tbm ben: moet ook alles zelf doen en dus kan ik lekker alles op mijn manier doen gebroken nachten: hou op schei uit! vreselijk vond ik dat. gelukkig houd ons mannetje erg van slapen, dus de nachten waren bijzonder snel lang! nou, zal zo eerst even een poging doen terug te lezen!
Waterlelie haha ja heb me even uitgeleefd op Hema.nl aankleedkussenhoes enzo nodig.. nieuwe hydrofieldoeken met een printje.. wat broekjes, rietjesbekers enzo.. Helemaal leuk Marjon2 jeetje 6 jaar alweer.. Gaat hard he Ga nu echt Lenn zijn broek aantrekken (alweer! hij trekt dat ding steeds uit) en dan richting supermarkt.. van de week een nieuwe sjaal voor hem gekocht, staat hem zo wijs nieuwe winterjas erbij en meneer is er klaar voor! Tot vanmiddag!
Hier is het elke nacht raak, al ruim een week, zal toch wel een keer overgaan?? Tot 8 mnd ging het super en nu pfffffff Waterlelie ik herken het ook hoor, heb/had een goede vriendin waarvan ik steeds minder hoor dus krijg nu langzaam zoiets van ok dan niet daaaaaaaaaaaaag!!
Ik ben ook wel een huismussie geworden sinds de kindjes er zijn ..Af en toe een bakkie doen , erg gezellig maar dan gaat de kroost mee ......................................graag of niet .. Eens in de zoveel tijd gaan we met de meiden uit de vrienden groep een hapje eten en dan zijn de papa's thuis ..voor de rest vind ik het wel ok ..Een feestje erg gezellig op zijn tijd , maarben altijd weer blij als ik thuis ben en mijn kindjes gewoon lekker in hun eigen bedje liggen ............. Zoals het kloklje thuis tikt , tikt het nergens ............... gezellig hier trouwens !!
Palmie, denk dat het echt een sprongetje is, een vriendin van me heeft een kindje van 9 maanden en heeft hetzelfde probleem nu! Goedemorgen trouwens, ben vandaag de hele dag thuis (op misschien een wandeling ofzo na) dus ga proberen mee te kletsen. Tukker, zou proberen me niet al te druk te maken om je man hoor. Het zijn geen levensbedreigende dingen. Ik was in t begin ook zo, maar 't went. Marjon, mijn dochter is 7,5 maand (6 april) Zo nu zijn jullie nog bij te houden. Hihi. Wij gaan nu erst even fruit eten. Heb geprobeert een mango te snijden maar jeetje dat is nog een heel werkje. Nu gaan we 'm lekker opeten. Dat is beter werk!
zijn onze meisjes bijna even oud,, Jij ook een zware zwangerschap gehad zie ik staan ( dat kan ik wel lezen) ....Ik heb vanaf week 10 thuis gezeten en elke week in het ziekenhuis gezeten ............maarwas het dubbel en dwars waard ..............................................was al verliefd op mijn andere 2 kindjes , maar ben nu helemaal verliefd ..Na Tara heb ik een bbz , een ma en een mk gehad en had de hoop eigenlijk al opgegeven dat het ooit nog goed zou gaan ..............dus was wel heel bijzonder .........
Duchess das een kleine troost Hier straks ook fruit eten, hoop dat ze er een beetje van eet want ze vind het niet heel erg lekker Daarna ff naar buiten, de heerlijke kou in hahahaha Waterlelie, heerlijk bakkie he
Goedemorgen dames; @Roeltje welkom! Voor alle meiden met gebroken nachten, sterkte! Hier een redelijke nacht. Ze kon moeilijk in slaap komen door haar verstopte neusje, maar uiteindelijk tot 3 uur geslapen, fles en tot 7 uur weer geslapen. Nu ligt ze ook weer lekker te slapen hoewel dit overdag nooit langer dan 45min is. Straks ook even boodschapje doen en wat in huis doen. @werken; dat klopt wel zo'n beetje hoor sannaa en op mijn vrije dagen wil ik ook eigenlijk zoveel doen dat het niet gaat en ik het idee heb Isabelle te kort te doen. @vriendschappen; hier ook wel wat verloren, maar sommige zijn juist sterker geworden, van mijn zwangere vriendinnetjes bijv. (waarvan er 1 nu ws ligt te puffen ) Ik ben heel erg op mezelf, heb altijd goed en graag alleen kunnen zijn dus heb een paar vriendinnetjes en dat vind ik prima. Heb toch niet meer tijd. @mannen; mijn vriend doet ook wel dingetjes anders maar wel heel erg zijn best ! Vind het prima, hoewel nu hij doordeweeks elke x weg is en dan in het weekend opeens gaat vertellen hoe het allemaal moet...grrr :x
Marjon, ik heb hetzelfde! Zo op zn tijd lekker stappen of eten met vrienden...afgelopen weekend was ik ook uit lunchen en dan gaat Emma wel mee graag of niet indd! Gelukkig is het vriendinnetje met wie ik was zwanger dus kon zij alvast oefenen duchess, ook goede morgen! pfffff ik durf bijna niet eens weg te gaan....anders gaat het zo hard hier!!!!!!
Ik heb hier nog een waardebon liggen van Center Parcs ter waarde van 80 euro , dus als er iemand nog iets gaat boeken , laat het ff weten , kan ik hem opsturen , hij ligt hier alleen maar stof te happen .......................( je moet voor 11 januari boeken)