Halloo! Ik kan de link van mijn schilderijen wel even plaatsen, heb een site : Welkom op de Site! Dan zien jullie wat ik doe. Het zijn voornamelijk schilderijen voor kinderen, vind ik het leukste om te doen. Ik wil nu wat meer dingen gaan doen, zoals geboortekaartjes en zo. @Ankje, dat is wel logisch hoor! Ben wel benieuwd hoe het is met je werk? @fafje en duchess. Ja een draagdoek is heerlijk. Ik heb een lodger sling en die was erg fijn, maar bij een tweede wil ook zo'n knoopdoek. Lijkt me ook makkelijk met 2 kindjes, om er een zo te dragen en de ander kan dan lopen, of in de buggy of zo. @missanita: Oh ja wat herkenbaar vallen in de plassen! Hahaha! Luca is ook een trendsetter. Hij verzint wat stouts en dan doen de anderen het daarna ook.. oeps!! Zo had hij met kerst van die nepkadootjes onder een kerstboom ontdekt en ging die rustig even zitten uitpakken.... Waarna de andere kindjes ook enthousiast mee gingen doen. hahaha!
sanna, oh wat super leuk zeg, crea bea!! duchess, ja ik zat al wat te kijken op internet maar geloof dat die voorgeknoopte ook wel fijn zijn!!... ik wil namelijk niet aan de duowagen gaan...dus vind dat een mooie oplossing, of draagdoek en buggy of bugaboo en meerijdplank/zitje... Clusteren heeft mirza trouwens nooit gedaan, althans..nooit gemerkt... Ben sowieso heel benieuwd hoe dat is om bv te geven met een dreumes erbij, lijkt me toch een hele opgave...nahja veel minder makkelijk te doen...in geval van clusteren/regeldagen etc
@fafje. Wij hebben wel een beetje met opzet gewacht tot luca wat ouder was zodat het voor mij wat makkelijker te doen is, heb natuurlijk wel fibromyalgie en ben niet zo flexibel en sterk en zo. Dus als luca naar de PSZ gaat en later naar school, hopen we dat het wel ietsje makkelijker is, (of dat echt zo is weten we natuurlijk nooit) Een vriendin van me heeft een kindje even oud als luca en heeft sinds aug een tweede en die is het helaas vies tegen gevallen. Sneu hoor. Die vond het erg druk en vermoeiend en zei zelfs: Als ik dit geweten had had ik het nooit gedaan. Ik denk dat zij en ik wel wat op elkaar lijken qua stress en zo, dus ben ik wel blij met mijn keuze. Ik denk ook dat het heel erg ligt aan hoe je zelf bent.
Mooi Sannaa!! Fafje, wat een geluk dat Mirza niet geclusterd heeft! Hier echt heftige periode geweest met dat clusteren hoor haha. Daarom wil ik dus een draagdoek waarmee je kunt voeden, dat lijkt me gewoon erg makkelijk als je al een kindje hebt rondlopen. Nu zat ik iedere avond van 17.00 tot 22.00 ofzo op de bank te voeden met kramp in mijn armen haha. Dat gaat niet als je er al 1 rond hebt lopen natuurlijk. Toevallig hadden wij het er vanmiddag over. We hebben nu niet de ruimte enzo voor een 2e. We willen zeker eerst nog een nieuwe, ruimere auto en een ander huis. Dan gaan we meteen voor een 2e. Een 3e willen we er dan wel dichter op, want ik wil heel graag tandem voeden. Is voor mij echt iets dat ik gewoon ooit mee wil maken haha. Hopelijk mogen we ook zoveel geluk hebben uiteraard. Sannaa, verstandige keuze dan. Ik heb ook altijd gezegd dat ik wilde wachten tot ze naar school ofzo ging zodat ik weer vollop kon genieten van t volgende kindje. Maar het kriebelt echt zo erg weer... als ik eraan denk nog 3 jaar te moeten wachten...!! Aan de andere kant lijkt het me wel heerlijk om volledig van Yasemin te genieten tot ze naar school gaat, en dan weer van een nieuw kindje zeg maar. Snap je wat ik bedoel? Achja we zien wel. Zwanger worden gaat hier totaal niet vanzelf dus echt te plannen is het toch niet voor ons!
@duchess, als het allemaal niet vanzelf gaat, denk ik dat ik alweer begonnen was hoor! Maar nu wil ik wel alweer voor een tweede gaan, maar man is niet helemaal fit, die moet ook weer er klaar voor zijn, want je bent toch met zijn tweeen he? maar dit jaar zou ik wel heeeel graag weer zwanger willen zijn.... Mochten jullie een schilderij willen, kun je die ook bij mij bestellen hoor! Ik maak vanalles.
Sannaa wat ontzettend leuk zeg!!!! Heel erg mooi!!! je hebt een heel eigen stijl, knap hoor! We moeten nog steeds een keer gaan meeten! we wonen tenslotte niet ver van elkaar vandaan!! Trouwens omdat we toch met een klein clubje over zijn....kunnen we best een meeting plannen Duchess, misschien een stomme vraag maar wat is tandem voeden....wacht ik ga het wel even googlen Nou ik ga verder met the voice kijken! xxx
Nou hopelijk wordt dit een goed jaar voor jullie dan! Ja het kan nu eigenlijk niet hebben dat ik nu zwanger zou zijn. En je weet maar nooit hoe het nu gaat he? Nu heeft het voor ons 3 jaar en 9 maanden geduurt waarvan 9 maanden ziekenhuis-behandelingen, maar je weet maar nooit hoe het nu ineens gaat. Je hoort wel heel soms dat het ineens weer 'vanzelf' werkt allemaal na een bevalling daarom. Ik heb er wel over getwijfeld hoor. We hebben hier geen ruimte voor een 2e kindje, maar een 2e kindje wil ik het eerste jaar in een cosleeper leggen dus geen eigen kamer nodig toch? Hahaha! Maar nee we wonen nu 4 hoog zonder lift en 2 koters omhoog tillen zie ik niet zitten. Daarbij wil ik gewoon een tuin voor mijn kinderen! Dus ik hoop dit jaar nog te verhuizen... En dan ga ik ervoor hoor. En dan hopelijk dus een 3e kindje vrij snel na de 2e... En we willen daarna ook een 4e. Hopelijk is het ons gegunt.
Ja meeten lijkt me leuk! Maar ik ben wel een schijterd hoor haha. Sannaa, schilder je ook geboortekaartjes na toevallig?
Waarom schijterd??? Eindhoven de gekste toch?! Nee hoor...geintje ik ben dol op Eindhoven...kom graag een keer bagels eten daar!!!!!!!!!!!! Of ehhh...stappen in de Hoogste tijd Lijkt me erg gezellig om jullie te zien!
@Duchess, dat lijkt me geen probleem, afhankelijk van de soort afbeelding natuurlijk! Lucas geboorte kaartje is mijn avatar, heb ik ook zelf gemaakt. Ik vind meeten superleuk!! Ik ben altijd in voor gezelligheid! En met kindjes dan ook! Leuk hoor. Ik wil zo graag de gezichten bij de verhalen zien en de kinderen erbij...
Haha ik weetniet waarom, vroeger was ik altijd erg onzeker en ik ben in dat idee blijven hangen! Ik ben helemaal niet meer zo onzeker, maar nieuwe mensen ontmoeten blijf ik eng vinden. Eindhoven de gekste ja! Waar stappen? Ik ben al jaren niet meer wezen stappen haha! Sannaa, dit is ons kaartje (kun je t een beetje zien, of het te doen is!) http://www.mijnalbum.nl/Foto-HGXHJIAT.jpg Hoeveel vraag je voor zoiets? Wel een beetje groot, 50 x 50 ofzo? Facebook en hyves heb ik ook, leuk juist. Facebook omdat veel turkse vrienden/familie het hebben, en hyves voor de nederlanders.
ja hier ook facebook en hyves! trouwens bv met kleinere kids erbij is mij persoonlijk niet bevallen pff veel te druk dus na de kraamweek over gegaan op de fles... zat ik op de wc pot 2 kleinsten in de douche en twan had honger haha wel wou ik het een laatste keer proberen, romeƩ ging niet mick niet geprobeerd dus zodoende leuke schilderijen trouwens zal je site eens bekijken!!
Daarom wil ik zo'n draagdoek. Lekker dragend voeden met de handen vrij. Niemand die er last van heeft. Maar ik ben er sowieso eentje van koste wat kost BV. Ok ben benieuwd naar je PB Sannaa!