Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja ik ben Nederlands. :D Haha! Tenminste, ergens een deel Pools ook nog, hahaha. :D

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    VAn die mixjes krijg je mooie kindjes;).

Hopen dat jullie niet ziek worden duchess en fafje...hier is het ook al een paar dagen beetje sloom misselijk enz...

ik ga zo de hond uitlaten en ook slapen...Renske om 23 uur geen fles doen kijken wat er gebeurd. Ik lees dat er zoveel fv kindjes rond renske''s leeftijd dat je ze wel op 4 voedingen mag proberen, dus ik ga het ook maar proberen. Zie wel wat er gebeurd.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    4 voedingen, jeetje! Haha kan me er niets bij voorstellen, maar wij hebben dan ook op 8 voedingen ofzo gezeten tot ze een maand of 7 was denk ik. Maargoed is nogal een verschil tussen KV en BV.
    Hopelijk slaapt Renske gewoon lekker door, Tukker! En jij dus ook. :D

Ik duik ook echt vroeg mn bedje in, ik ben een beetje van de wereld? Nog nooit gehad, maar als ik zeg maar ergens anders naartoe kijk, duurt het ff voor ik helder kijk zeg maar, beetje duizelig-achtig, zo raar!!!

4. fafje

fafje Niet meer actief

nou hier 5 voedingen...hij zit echt vol bij 130/140 ml...ik weet niet hoe dat met fv zit?

lijtk me wel weinig 4...maar als ze het erop red, prima toch..

jeps ik ga mn bedje opzoeken...val bijna om...manlief ligt ook te snurken op de bank haha lekker stel

truste schatten

5. fafje

fafje Niet meer actief

duchess, oh my goshhh hahaha dat filmpje van Yasemin!!!!!! ohh wat ontzettend liefffff...ik ben dus altijd te laat met dat soort dingen ahah

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Slaap lekker allemaal en morgen allemaal weer fit op toch?

Tot morgen!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahahah schattig he!! Toen was ze 3 mnd ofzo... zo leuk was dat.
    Ik heb de camera langs de box liggen, daar staat een kast. Dus op zulke momenten had ik hem meteen in de aanslag. :D

Slaap lekker. En inderdaad allemaal weer fit op morgenochtend hopelijk. :)
    Ik ben benieuwd of er nu eens een tandje door gaat komen bij Yasemin of dat het gewoon een griepje is..

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou wij gaan ook naar bed.
    Welterusten!!

9. fafje

fafje Niet meer actief

Goede morgen!!

(huh ben ik de eerste??) :D

Nou ik lag lekker 22u in bed...begonnen mn ogen te irrteren, heb zulke gevoelige ogen+ik moet eigenlijk een bril/lensen maar dat terzijde...jeuken jeuken, ik oogdruppels doen..maar nee hoor bleef aan de gang...nu is 1 oog een btj ontstoken/geirriteerd...uiteindelijk sliep ik dus 00u nog niet HEEL JAMMER..

mirza heeft onrustig geslapen, mopperend tijdens slapen...heb het idee dat er een poepbroek aan komt en dat die daar last van had, wnat vanochtend met verschonen zat er een veeg poep in..hoorde trouwens ook genoeg scheetje sin de nacht haha..

hij kwam wel om 0330...heel kort...denk dat ie die over een week wel laat vallen, die voeding..

nou mn wekkertje ging af 8u...ik dacht laat ik maar opstaan...mirza was trouwens tegelijk aan het ontwaken maar het wakker zijn maar 3 kwartier/uur volgehouden...ligt alweer zn ochtenddut te doen..
    heerlijk deze tijd opstaan..

vandaag niks hoor...paar huishoudelijke taakjes...maar geen gekke dingen tis zondag!

wat zijn jullie plannen??

hoe is het trouwens met Elsie...??

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Arme jij met je ogen!
    Goedemorgen trouwens.
    Ben ook benieuwd hoe het met Elsie is!

Hier echt een rotnacht gehad. Zie mijn topic bij baby & dreumessen. :( Yasemin is echt goed ziek geworden. (en wakker geweest van 22.30-00.30 en van 03.00 tot 06.00 en om 07.00 was ze weer op..) Ik ben dus ook doodmoe en ook ziekig... :(

11. fafje

fafje Niet meer actief

duchess, nee dat meen je niet....wat erg!...ook heel zielig voor Yasemin...dus het is een griepje?? heeft ze ook koorts?...mss kan je haar vanaovond een zetpilletje geven voro ze gaat slapen...

ik ga je topic ff lezen

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    We hadden haar gisteravond een zetpil gegeven voor we haar naar bed deden. Ze had toen verhoging (38.8) maar vanochtend was het normaal. Ik ga haar zometeen even lekker in bad doen en zal dan weer temperaturen.
    Ik weet niet of het een griepje is, ik ben ook ziekig geworden en voel me heel gek. Heel duizelig, en een hele droge hoest, koppijn en koorts. Ik ben dus gaan googlen op de symptomen van de mexicaanse griep en ja hoor.... Maar vraag me af of het wel reeël is. Hij is weer terug toch, dus het zou wel kunnen?
    Denk dat ik dus straks maar even de HAP ga bellen. Maar twijfel zo, omdat ze opzich best lekker aan t spelen is in de box..

13. fafje

fafje Niet meer actief

het ZOU kunnen...maar dan moet ze toch ergens mee in contact gekomen zijn...ik bedoel is ze de afgelopen dagen veel bij andere mensen geweest die ook aan het hoesten waren enz..??

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja mijn nichtje is dinsdag hier geweest en die was ziek. Ik dacht toen nog, eigenlijk vind ik het niet prettig een ziek kind over de vloer met Yasemin maarja, ik moest oppassen.
    Bedenk het me nu pas, eigenlijk. Maar de ziekteverschijnselen zijn niet hetzelfde. Zij was alleen verkouden volgens mij.
    Verder heb ik er niet op gelet of er iemand anders verkouden was ofzo. Ben woensdag met haar bij een binnenspeeltuin geweest met een hele hoop andere kindjes bijv..

15. fafje

fafje Niet meer actief

oh ja dan is het lastig te achterhalen....:(

ga maar lekker ff tukken...kijk het aan...zodra je gevoel teveel twijfelt gewoon bellen hoor...een belletje is gewoon goed...

vertrouw maar op je mama instinct

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik heb wel bijgelezen maar jullie hebben zoveel gekletst dus daarom haak ik hier maar gewoon in hoor want kan het allemaal niet bijhouden:)

Duchess, hoe is het nu bij jullie en hoe is het nu met Yasemin?
    Als je het niet vertrouwt bellen he!

Voor de anderen die ook een beetje ziekjes zijn beterschap!!

Gisteren lekker met mijn schoonzusje wezen shoppen in Deventer en hele leuke kleren gekocht voor ons drietjes:)
    Voor Chloé heb ik 2 broekjes, 2 rokjes en een bloesje voor 17 euro gekocht bij zo'n leuk 2de hands winkeltje, echt geweldig:D
    Mijn schoonouders hebben op Chloé gepast want Jeroen had met zijn kameraden een gamedag.
    Dus mevrouwtje is lekker met oma en opa de stad in geweest en heeft een superleuke dag gehad totdat oma en opa weer weg waren:$
    Ze wilde geen warm eten en van de avondfles heeft ze ook geen druppel gedronken:$ Denk last van tandjes want er komen er volgens mij wel iets van 6 tegelijk door, wel zielig hoor.
    Wel de hele nacht doorgeslapen trouwens dat had ik niet verwacht hihi...
    Nou meiden rustig aan allemaal he....

17. Insaf

Insaf Lid

4 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik ben ook een tbmama..... En het bevalt me nu
    Super goed, ik ben blij dat ik voor mijn twee zoontjes
    Zelf mag zorgen en de derde is opkomst.....
    En inderdaad heerlijk genieten, huishouden wordt gedaan ieder dag gezonds gekookt. Mijn 3 mannetjes zijn hier superblij mee!!!!
    En ik dankbaar voor god dat we het ons mogen premetiren..
    Xxxxxjes ik

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haaaaaaaaaaaaaaaai

duchess,

he verdorie, wat zielig voor je kleine meisje. Is nooit leuk als je kindje ziekig is! Op zulke momenten ben je erg onzeker wat te doen. Maar geloof me, mama instinct werkt perfect;) Doe haar indd straks in bad enzo...lekkere makkelijke kleertjes aan...miss ook nog een zetpilletje tegen verkoudheid. Ik hoop dat ze dan snel opknapt.

fafje,

was gisteren jou verjaardag???? Ow helemaal niet gekeken op hyves enzo;) Ook al een lastige nacht gehad!!! Jeetje ik ben echt vergeten hoe dat is zeg...s nachts uit te moeten gaan voor een voeding:D
    Weet nog wel dat ik de wekker moest zetten om 3 uur s nachts en 7 uur s ochtends....pfff wat een tijden.....:D
    Nog plannen voor vandaag???

palmie,

goed zo meid...lekker shoppen!!!! Is nooit verkeerd :)
    Ik had van de week ook al voor Emma bij de Hema leuke vestjes en rokjes gekocht. Hoe voel je je??? Nog steeds geen peukie gerookt???

insaf,

welkom meid!!!! Fijn gevoel he dat dat je gewaardeerd wordt voor al het zorg in huis enzo. Ik ben ook erg dankbaar voor het feit dat ik thuis kan blijven bij mijn dochtertje!!!!

Housewarming van broertje was geslaagd!!!Heerlijke witte wijn en hapjes:D Emma was daarna gesloopt!!!!! Waren heleboel kleine kindjes...ook eentje van haar leeftijd. Maar die jongen was geloof ik iets te enthousiast...hij omhelsde haar en gaf haar kusjes/bijten:$
    Ze was daar erg van overstuur geraakt...
    We waren om half 8 thuis. We hebben haar meteen haar pyjama aangedaan, slaapzak in..flesje en in bed gelegd.

Straks boodschappen doen en daarna naar mijn moeder die jarig is. We eten bij haar vanavond. Heb voor mijn moeder een hele mooie lijst gekocht met een leuke foto van Emma :)

Nou, ik weer even verder surfen op i-net!!!

Liefs!!!

19. fafje

fafje Niet meer actief

insaf, welkom meid, leuk de derde opkomst, wnanee rben je uitgerekend?

waterlelie, lieve schat haha wa sniet MIJN verjaardag...EEN verjaardag van mn tweeling nichtje en neefje...werden 6 jaar!

Nou mirza had vanochtend alleen maar 1 uurtje geslapen...daarna ben ik gaan douchen en heeft hij met papa gespeeld en in de box zich prima vermaakt...net in bad gedaan en gevoed nu doet ie zn middagdutje..!

ik ha dvan Etos Oliespray gekocth, staat op niet plakkerig, trekt gelijk in...nou gatver wat een troep, onwijs plakkerig! niet kopen dus!
    Ik gebruik voor hem ook soms die massageolie van zwitsal lavendel...en die is helemaal niet plakkerig...gewoon in laten trekken en klaar...dit was duidelijk een miskoop!

kheb net ff snel gestofzuigd en ontbeten...nu ff rustig aan hoor...geen zin! straks was opvouwen en een nieuwe doen

20. fafje

fafje Niet meer actief

oh ik vergeet Palmie!

hoe is het nu met het stoppen? voelt het al iets beter of zit je nu op je piek?
    Wat leuk dat je zo geslaagd ben bij een 2ehands...ik ga daar eigenlijk nooit naar binnen!!

Deel Deze Pagina