Hallo meiden! Duchess, Die klachten wat jij omschrijft heeft mijn man ook last van...En ik heb sinds gisteravond ook zo'n licht gevoel in mijn hoofd. Beterschap voor Yasemin...arm meisje hoe is het met haar temp nu? Palmie, Lekker toch shoppen! En zoveel kleertjes voor weinig. hoe is het met het niet roken? Waterlelie, Gefeliciteerd met je moeder, en veel plezier vanmiddag bij haar. IK denk dat ze de foto wel mooi vind van Emma! Inasf, welkom meid! Jaaah lekker het dat je thuis kunt blijven voor de kids heh? En de 3e onder weg, hoe lang al?? fafje, Lekker aan de zondag huishouding. Soms dan moet je echt wat doen he. Dat MIrza wat minder slaap nodig kan hebben is normaal hoor voor zijn leeftijd. Renske doet soms maar 2 slaapjes van 45 a 60 min op een dag. En 1 slaapje van 90 min soms 2 uurtjes. Renske heeft lekker geslapen tot 5:45. Om 6 uur is mijn man er uit gegaan. Heeft ze een fles van 240 opgedronken. Mijn man dacht gewoon aanbieden en we zien wel wat ze lust. De reden dat ik 4 flessen met Renske ga proberen is dat ik haar al weken voor 2 flessen moet wakker maken. dat momt omdat ze aan het eind van de middag rond 17:00 wil slapen en dan maak ik haar rond 19:00 uur wakker en dan weer rond 23:00. Dat wakker maken heeft Renske nooit een probleem gevonden. Daarom dat we het wel gewoon deden. En ze slaapt daarna vrolijk verder. Maar om haar 2 x te storen in haar slaap vind ik wel een beetje zielig...En aangezien het vannacht is goed gegaan zullen we wel kijken hoe het gaat. En als ze vannacht voor een voeding komt, is het ook prima hoor. Vandaag niet veel doen, zo douchen en dan beginnen aan de groente soep. Met lekker veel groente er in. En een beetje wat wasjes draaien en ophangen denk ik.
Waterlelie, Fafje en Tukker, nee nog steeds niet gerookt, vind het erg moeilijk maar moet gewoon zoveel mogelijk afleiding zoeken en dan gaat het wel, nu al 9 dagen joeppieieieieieie Waterlelie, gefeli met je moeder en veel plezier vanmiddag, gaan we morgenvroeg weer een bakkie doen? Tukker, ik denk dat Renske wel op een leeftijd zit dat ze het met 4 flessen kan doen, inderdaad gewoon proberen, enne mmmmmm groentesoep Insaf, welkom! Duchess, hoe is het nu? Fafje, ik koop ook nooit 2de hands maar we liepen er naar binnen en dat was me leuk, vandaar hahaha
pfffieuwww wat gaan jullie hard zeg!! mijn bets gedaan om bij te lezen!! insaf welkom hier ' zijn alle moeders en kindjes weer wat beter duchess hopelijk knapt ze gauw weer wat op palmie goed man dat je gestopt bent met roken!!! hier net een flinke wandeling erop zitten heerlijk weer, is het wel frisjes maar goed wacht nog steeds op teefoontjel van me zusje is dinsdag uitgerekend spannend!!! kwa ziekt ehir hebben wij het alweer gehad hoop ik laatst zelf ziek geweest enmanlief ook, romeé had de oren weer eens dichzitten zijn ook geknapt dus ook geen pijn meer , twan lichtelijk verkouden kunnen kleine baby`s ook de mexgr krijgen eingelijk
tukker, ja ik denk dat mirza dara naar toe aan het werken is....kan nog steeds maar 1,5 uur wakker blijven, soms 2 uur...maar doet nu ochtend kort, middag lang en dan eind vd middag weer een korte...vaak voor bedtijd ook nog een hazeslaapje...maar soms vind ie die moeilijk...dan houdt ik m wakker...issie bekaf en gaat zo de nacht in...ff kijken wat ie doet...hij zit sowieso erg te rommelen met tijden, voeding en slaapjes! miss anita, wat spannend van je zusj! palmie, echt super goed van je hoor,...jeetje kan me nog zo goed voorstellen hoe die tijd was...echt moeilijk...maar wat kan je trots zijn op jezelf heh! en dnek helemala nu je een kindje hebt...is het mss nog een betere reden!
Hoi! Hier vAnochtend koffie gedronken bij mijn ouders. Voel me niet lekker vandaag veel pijn , bah! Het is wel mooi weer lekker! Goed van je palmie!! Al 9 dagen!! @ insaf welkom! Heerlijk He dat het kan, thuisblijven bij je kinderen. Vanmiddag lekker rustig aan doen. Man doet voor mij nu huishouden vandaag, wel fijn met die pijn. Hoop dat ik nog kan schilderen, het moet morgen af zijn!!
sannaa hopelijk word je niet ziek bah nix aan alvast beterdchap heb net eens even een hele zooi kleding op de foto gezet om op mp te gaan zetten (nu nog zinmaken om het er daadwerkelijk op te gaan zetten) meidenkleding vooral en zwangerschaps kleding (zomer) dus wie nog kleding te kort komt hihi zo eens even de kleine man de fles geven zal zo wel wakker worden
Sannaa, het weer begint te kwakkelen en dan heb je meteen meer last van je fybro he? Hoop voor je dat je het schilderij nog af krijgt! Ben wel benieuwd naar je werk, zet anders ff een x een pic op je hyve...lijkt me leuk. Miss anita, spannend van je zusje! Weten ze het geslacht? Ook al is het zo het blijft mega spannend wachten op je nieuwe neefje of nichtje. Hoe vaak ben ja al tante dan? Ik al 4 x hihi, en ik denk dat het ook wel daarbij blijft. Duchess hoe is het met de ziekenboeg daar meid? fafje, komt vanzelf wel weer goed met de tijden en het slapen. Renske kan soms al 3 uur achter alkaar wakker blijven..dat is al echt lang voor haar leeftijd. Zal eens ff de vermicelli bij in de soep doen en dan kunnen we zo eten...
sannaa, beterschap...en wat lief van je man dat ie de huishoduelijke taken overnam miss anita, ja soms wil ik ook dingen op mp zetten....dat is tot nu toe steeds maar een idee geweest ....kotm er nooit van of ik geef het uiteindelijk gewoon weg... @mirza, nou kolfde ik eerst iedere avond en vroor de melk in...of soms liet ik het in de koelkast en dan gaf ik een flesje...maar sinds hij weer snachts komt do eik dat niet meer... nou ik heb het geweten ...van de week weer een flesje geprobeerd en dat ging heeel erg moeizaam...ik zat al te stressen dat het een flesweigeraar werd... ik fopte em door aan mn borst te laten drinke en snel flesje...en toen dronk hij deze heel goed op.. (eerst dahct ik dat het aan de ontdooide melk lag) savonds voor bedgaan weer een flesje aangeboden en dit ging meteen goed.. Nu echter vandaag weer...nouuu wat een drama...nee hoor hij wilde het niet, speelde ermee...andere fles geprobeerd..pff..het zelfde trucje geprobeerd maar nee...(dit was gewoon verse melk).. ik uit de kamer, papa proberen, op een gegeven moment huilde hij niet om, zat gewoon te spelen, liet die speen gewoon in zn mondje en btj duwen zuigen maar niet drinken...ondertussen was de melk al koud...dus nahja dan de borst .. net weer een voeding, ha dik even 50 cc afgekolfd...ik denk...toch even aanbieden...heb ik met hem op bed gezeten hij lag op het matras voor me...en gewoon geprobeerd...niet echt dwingen, maar hem proberen te stimuleren..(wellicht issie vergeten hoe het moet??) Nou na denk 5/10 min had ie het weer door en dronk zo die 50 cc op...daarna aan de borst... nu ben ik wel bang haha zla ik maar gewoon even voor elke voeding melk afkolven bijv 50 cc en dat telkens voor de borst aanbieden...hoe vaak moet ik het eigenlijk doen om te zorgen dat ie niet helemaal gaat weigeren???
@fafje:: Ik herken het helemaal. Heb uiteindelijk de tommee tippee flessen gekocht, Dat lijkt op de borst of zo. Daar deed iets minder moeilijk mee, maar gingen toen luca 5 maanden was op wintersport en wilde ik natuurlijk ook skieen en zouden anderen de fles geven. Oef dat was een gedoe. Uiteindelijk voordat het fles tijd was, ging ik de hond uit gaan laten en pas terug komen als het ruim klaar was. dan had Luca gewoon nooit de wil om mijn borst te willen, want ik was gewoon niet in huis. Rot hoor. Ik probeerde een keer per dag een flesje te geven en na die vakantie nog maar heel zelden uit de fles, maar bleek toch als ik er niet was dat hij er wel uit dronk, zolang ik maar ver weg was... Dus ander flesje kun je nog proberen en idd wel vaak aanbieden. T is vervelend hoor, maar het hielp wel als anderen het geven en je zelf echt weg bent. (hij ruikt natuurlijk de melk bij jou) succes. @missanita: ik heb ergens een link gezet van mijn site hier is ie nog een keer.Welkom op de Site! oh en het schilderij is af hoor! Maar idd het weer verandert enik heb flink pijn. Hoop dat het morgen over is. of wat ook kan, dat ik griep krijg of zo. Hoeft van mij ook niet. Bah! Ik ga even een kopje koffie doen. Lekker!
Hier is het schilderij af! Gelukkig op tijd, kan hij nog even goed drogen en kan ik hem morgen inpakken als verassing.
Sannaa, leuk gedaan hoor! Je hebt van mij de complimenten! Ik houd wel van dieren! Ook scahttig dat Luca het schilderij een kusje wou geven. Veel plezier met geven morgen.
wauw gaaf hoor Sanna! en wat lief die Luca...hopelijk ben je snel beter!! Ja ik heb ook de Breastflow fels, die drinkt ook als borst...en in principe pakte hij ook gelijk de avent ( wara mn kolf ook van is).. nou net laatste voeding ook 50 cc in ene flesje gedaan...en idd wle zielig dat ik het dan geef...aangezien hij weeet dat ik melk heb voor em...maar papa was ff weg!...en ik heb toch eventjes 5/10 min zitten klooien...hij een btj huilen gillen zelfs...maar ik dwing hem niet...ik bedoel ik duw de speen niet in zn mond, maar wacht telkens tot ie wilt happen...wnat dat doet ie wel...maar vervolgens weet ik ( mss ) niet wat ie er mee moet... maar zo raar want de voeding ervoor had ie het ook al gedaan...dus kan toch niet dat ie het vergeet....hij was wel heel moe...mss daarom ook...had ie geen zin... het helpt wel heel erg als ie afgeleid naar iets zit te kijken...en uiteindliijk dronk ie ook de fles leeg...daarna natuurlijk borst/./ ja ik ga het echt even volhouden ( het was overigens met de avent, dus die blifj ik dan maar aanbieden) morgenochtend ook proberen.. ja ik wil niet dat ie helemaal gaat weigeren, je weet nooit wat er in de toekomst gebeurd... Ohja hij heeft ook wat nieuws sinds een week...hij drinkt sowieso afgeleid dus tepel wordt soms mee getrokken..maar tegenwoordig drinkt ie en als ie de toestroom te zacht vind (gok ik) bijt ie me!!! jeeeetje auw.. hij kwijlt nu ook en sabbelt/bijt op zn vingertjes...zou het kunenn een tandje?? nee toch, voor de rest heeft ie nergens last van... is het gewoon normaal dat bijtfase? hahaha...jeetje bina bij elke voeding doet ie het wel...perst ie zegmaar zn tandloze gedeeltje haha..ik maak dan wel zo'n geluid dat ie schrikt en haal em eraf...en dan weer rustig terug...
@fafje en tukker, bedankt! @fafje: dat bijten is idd omdat hij het te langzaam vindt gaan. En wat betreft het kwijlen, ik geloof dat dat vanaf die leeftijd gebeurt. Zijn speekselklieren ontwikkelen zich en daardoor gaat hij lekker kwijlen! Ik ga even kijken of er iets leuks op tv is. tot later!
tukker ik ban vanaf "mijn" kant bijna 2x tante en vanaf mans kant al 8x tante drukke boel dus wel gezellig zijn zllemaal zo`n beetje dezefde leeftijden fafje vervelend en lastig van de fles, het is soms ook zo sneu om dan door te doen als je snapt wat ik bedoel. hopelijk gaat ie op ten duur braafjes uit de fles drinken sannaa wat lief dat je zoontje hem een kusje moet geven haha alles weer lekker op 1 oor hier duik zo weer voor de tv en lekker optijd naar bed morgen mag romeé voor de 1e keer naar de basischool ze mag deze maand kijken en dan na haar verjaardag (14 februari) gaat ze elke dag ze heeft er zin in !! ben benieuwd wat ze ervan vind word ze alweer groot van!!
miss anita, jeetje wat spannend zeg...en wat leuk dat ze op Valentine's day jarig is ja hij heeft de fles vanaf week 5 altijd geaccepteerd!! tis echt ineens zo..pff..domem ik, had em moeten blijven geven...tis zo makkelijk joh de borst...ben vaak te lui gewoon nou ben beneiwud wat romeé ervan vindt!
ja balen is dat als ie dan ineens niet meer wil hij drinkt vast zo ineens weer heel braaf zijn flesje leeg ik snap ook wel dat als je thuis bent en je er de tijd voor hebt gewoon je borst geeft,net zo makkelijk ipv kolfen, hij zal wel weer even moeten wennen twan die zit soms ook wel eens te martelen en dan denk ik ook wel een dat ie vergeten is hoe het moet zit ik soms 3 kwartier met een fles ipv 20 minuten!!! en zo ineens drinkt ie hem heel rustig op
Heb wel bijgelezen maar ben doodmoe en doodziek dus even snel hoor. Sorry! Fafje, is het erg dat hij de fles niet pakt? Ben je van plan te gaan werken binnenkort? Ik heb nooit geoefend met de fles (enkel heeft ze de eerste weken fulltime uit de fles gehad) dus dat is niet gek ofzo hoor! Fles is niet nodig toch? Dadelijk als ie wat ouder is kun je drinken aanbieden in een tuitbeker of oefenbeker mocht de fles echt een probleem blijven. Nou lieverds ik duik echt mn bedje in bah. Voel me echt goed beroerd zo raar. Ik ben telkens heel duizelig en heb flinke koppijn. Heb dit nog nooit gehad! Yasemin had geen verhoging maar ze hoest nog flink en heeft keelpijn dus het zal wel weer een nachtje worden... Welterusten allemaal.
beterschap duchess!!! gelukkgi geen koorts meer voro yasemin! nou ik wil de optie gewoon open hebben..je weet nooit hoe het loopt, wat ik ga doen..of ik weer ga werken of dat er iets gebeurd waardoor ik een voeding mis...of ineens over moet op kv ( neeee wil ik niet, maar u never know)...of als ik zwanger raak en mirza niet meer wilt drinek en nog te jong is om uit een beker te drinken..ikz egmaar wat...daar dahct ik toen allemaal aan, vandaar gewoon flesje erbij geleerd...! ik ga ook zo richting bedje...tv kijken ofzo...ben ook supe rmoe en hoofdpijn en snotterig!!