Sanna, ja dat kan ik begrijpen ahhww wat een scheet heh...idd fanatiekelingetje Zo id idd elke fase weer geweldig...maar dat baby mis ik gewoon, dat nog helemaal niets kan haha...dat vind ik zo lief....dat nog zo stil op je borst kan liggen slapen..dat kan dus allang niet meer...mirza is ook zo bewegelijk haha ik ga spoorloos kijken, ff kijken of er nog wat te janken valt
Goedemorgen allemaal, hoe is het met jullie, allemaal weer een beetje uit de lappenmand? Elsie, goed te horen dat het ietsje beter gaat met je. Tukker, hoest met je mannetje, nog steeds zo ziek? Duchess, hoe is het meis, is de koorts al gezakt? Ankje, ben wel erg benieuwt hoe het is met je nieuwe baan? Sannaa, Jeroen doet dat ook vaak met Chloé, dan is ie aan het gamen geweest en wil zijn de controller, zo schattig he! Leuke foto Fafje, wacht maar tot Mirza bijna 1 is hahaha, dan kun je je helemaal niet meer voorstellen dat ze zo klein waren, het gaat zo snel he. Waterlelie, hoe gaat het, teleurstelling een beetje te boven? Hier is Jeroen net naar zijn werk en Chloé ligt te spelen in de box. Ga zo met haar naar boven, luier verschonen en even wassen en dan nog effies spelen voor de grote spiegel
Hallo! Mijn man voelt zich weer wAt beter (hij is een bEEtje overspannen). dus we gaan iets leuks doen met zijn 3en, we gaan naar ballorig! Dat hebben we noG nooit gedaan, dus we zijn benieuwd wat Luca ervan vindt. Tot later!!
Palmie, je "klinkt" opgewekt! :d..gaat goed nog steeds heh, dit is alwer dag 11! sanna, ahh geniet ervan met zn 3en, leuk voor Luca! veel plezier! Nou ik heb gister 2 rollen wcpapier vol gesnoten! echt mega verkouden, neus dicht, loopneus, hoofdpijn bah! gister had ik volgens mij ook een btj verhoging.. heb een citroen uitgeperst, dat opgewarmd en opgedronken...kruidensiroop voor mn keel genomen en met een uitje geslapen en voel me al een stuk beter...ook lijkt mn neus wat "leger"(jakkes ) Moest het wel invetten want hij is een btj schraal...echt irritant...wil die kleine niet aansteken natuurlijk.. NOu we stonden 0830u op..en ik loop naar de woonkamer, normaal als manlief werken is is die deur dicht, zodat de hond niet in de woonkamer kan...maar hij was open..en ineens SCHROK ik! Lag mn vent gewoon lekker op de bank met een laptop en een dekentje hahaa...had ie een snipperdag genomen ..heb em alleen horen weggaan niet thuiskomen! was erg onverwacht en schrikken haha! fijne dag dames!
Fafje, ja dag 11 al en ben stiekum wel een beetje trots op mezelf Das inderdaad schrikken dat er ineens iemand op de bank ligt terwijl je denkt dat je alleen bent hahaha al van de schrik bekomen? Sannaa, heel veel plezier vandaag en geniet ervan met jullie drietjes
ja weet je er zijn zoveel mensen die roepen "ik ga stoppen"....en dat duurt dat 3 dgn...dan heb ik zoiets van ...nou had het maar niet gezegd...maar ikvind het echt ontzettend knap van je..ik weet als geen ander hoe moeilijk het is...ben ook van 40 naar 0 gegaan... en jij hebt dan nog es een kindje ( dat had ik toen niet)...lijtk me nog moeilijker!! regent het ook bij jullie, was niet leuk wakker worden, pfff het giet! vind dat grauwe grijze zo ongezellig eruit zien, gelijk geen zin om de deur uit te gaan
Tjonge wat een ziekenboeg hier!! Hier gelukkig niks!!!!! Afkloppen Het giet hier ook mega veel...heb gelukkig de auto vandaag voor boodschappen... Morgen komt een vriendin langs met haar dochtertje. Ik moet nog wat lekkere dingen halen. Ik maak ook zelf verse pompoensoep voor de lunch en heerlijke lasagne met geitenkaas en spinazie voor avondeten!!!! Wordt smullen morgen!!!!! sannaa, Ballorig in Houten ken ik ook nog niet. Ik ga daar binnenkort naartoe met de meiden van een andere topic So! Nu eerst een koffie
We zijn nu bij Ballorig Zaandam. Vraag me af of andere Ballorig leuker kunnen zijn. Dit is erg ongezellig en leeg. Luca wil de hele tijd in de dingen voor oudere kinderen, trampoline en klimdingem en zo. Dus ik met hen mee! Heb in jaren niet zo geklommen gesprongen en gegleden!! Grappig hoor! Maar het ding zelf vind ik ongezellig. Os die in amsterdam leuker? Ook qua buffet beter? Hier is het niets.
o wat een domper dan heh...mss ook omdat het zo'n regenachtige dag is...!? hoor altijd dat ie in zoetermeer heel leuk is
Ja wie weet, maar het is een grote zaal, niet knus of zo, Miss heb ik wel een verkeerd beeld van dit soort dingen! Ach we gaan zo weer.
Hey meiden, Renske ligt lekker op 1 oor. Volgens mij zit ze ook in een sprongetje. Slechter drinken en vannacht om 3:30 was ze wakker volgensmij eat last van de prikjes, getempt en ze had 38,2. Lekker fles gegeven en ze heeft geslapen tot 6:45. Ze is de hele dag al een hyper niet willen liggen en ze verveeld zich snel en jammeren enz...zonet 3 uur achtereen wakker geweest! Ik ga boodschappen halen tot straks!
@tukker: jee die is actief! Dat zou idd wel kunnen dan een sprongetje. @palmie er zitten er nog 2 in Amsterdam, maar mijn man vond Zaandam handiger, nou dat doen we niet weer. Luca heeft het leuk gehad hoor, maar ik vond het gewoon niet zo. Ach voorlopig gaan we dat toch niet weer doen. Komende vrijdag naar de PSZ en maandag weer dus eerst dit nieuwe ritme aanwennen en ook kijken hoe het met zijn middagslaapjes gaat want dat wil ook nog steeds niet. Lekker even rustig aan doen. En wennen aan het PSZ leven.
Hoi hoi, pompoensoep staat nu heerlijk zachtjes te koken. Straks pureren tot gladde massa en dan smullen maar. Heb zoveel gemaakt....de rest vries ik in sannaa, wat jammer dat het tegenviel! Ik heb begrepen dat Ballorig in Houten ook weinig speeldingen aanwezig waren. Ook qua eten was niet zoveel keus! We moeten dus zelf genoeg eten voor de ukkies meenemen. tukker, gaat het goed met afvallen??? Hoeveel ben je nu al kwijt? Hopelijk is Renske gauw beter en is het maar een sprongetje. gelukkig slaapt ze iig Nou, ik ga weer verder....straks als Emma wakker is gaan we boodschappen doen. Doegggggg
tukker, jaa dat klintk als een sprongetje hihi, lekekr aan toegven is het zo voorbij waterlelie, mmm pompoensoep...nog nooit gemaakt maar vind het wel erg lekekr...maak eigenlijk nooit soep...wij eten dat heel weinig..alleen als we een makkelijke dag hebben, kopen we van die unox zakken soep.. mirza weer flesje geprobeerd, btj tegenstribbelen, maar niet huilen ofzo...weer het trucje van eerst mijn borst...maar doordat mn tsr best laat is voor hem, en ongeduldig wordt...laat ie steeds los en dan deed ik snel de fles...en hij dronk!! (jeeeeh) eventjes 30 cc...en daarna verder bij mij...dus nou goed...het gaat wel...met de nuby fles overigens... manlief heeft ff gedut..net wakker...wij gaan ook zo boodschappen doen...lekker mirza in de draagzak...heeel handy!
Okee, fafje, hier komt het recept je hebt nodig: * 2x van AH vriesvers pompoenstukjes pak à 450 gram * 1x klein zakje hutspotmix * 2 aardappels * olijfolie * 1,5 liter groentebouillon * 1 theelepel chilipoeder (meer naar keuze) * 1 theelepel gemalen komijnpoeder, Djintan (meer naar keuze) * 125 ml crème fraîche * vers grof gemalen koriander 1,5 liter groentebouillon zachtjes koken. Intussen pompoen en hutspotmix 5 minuten bakken in olijfolie. Dan de gebakken groenten en de 2 aardappels in het bouillon en zeker 20 minuten zachtjes koken. Doe dan ook de kruiden bij. zodra het klaar is, pureer je de soep en kan je de crème fraîche naar keuze bij doen. Serveer het in een soepbord en strooi daar overheen wat koriander naar smaak toe. Ik hoop dat het een keer gaat lukken Succes!
voelen de meesten zich allemaal weer wat beter? en jullie kindjes ook? waterlelie eet smakelijk (heb je inmiddels al gedaan denk ik hihi) fafje fijn dat ie toch wat gaat drinken uit de fles hier heeft twan wat verhogeing 38 gr ik denk dat ie tanden krijgt had al een paar puntjes wat ik laats al voelde en hij kauwt en severt ook aardig ach ook niet anders gewemd tot nu toe hadden ze hier allemaal voor het half jaar al 1 of 2 tanden haha zal hem zo even in badje doen en dan de fles en lekker op bed vann home alone mannetje zit ijn de avonddienst lekker Glee kijken en dan optijd naar bed!!
waterlelie, bedakt! die ga ik echt ee x maken...djintan+ketoembar(koriander) zijn de favorieten kruiden van mn mannetje...+ dat wordt veel in indische gerchten gebruikt..jammie...ik ga het echt mss van de week proberen!!! Heb het recept opgeslagen! ou we hebben voor het eerst booschappen gedaan bij Hoogvliet, best oke...en goede aanbiedingen! Mirza is wakker geweets van 14 tot 19!!! heel zielig tijdens boodschappen in de draagzak heeft ie niet kunnen slapen, thuiskomst voeding+slapen...ukte maar 20 min, toen leek het alsof ie last had van een poepluier> krampjes...btj gillen af en toe...en denk over zn vermoeiheid heen...lekker binenn gespeeld, was eigenlijk heel vrolijk.. maar net 1915 in diepe slaap gevallen! hier ene stuk opgeknapt, loopneus is over, nog wel snotterig...straks weer warme citroen drinken! zo zit aan een tiramisu toetje en koffie met caramelsiroop erin EN ik ga gtst kijken! fijne avond!
miss anita, jeeetje die is er vroeg bij hihi...net toevallig vanmiddag een bijt sleutelbos van Nuby gekocht!...hie rnog geen tanden maar kan ie lekker sabbelen, wnat soms propt ie 2 handjes tegelijk zn mondje in! beterschap ook voor hem en de rest ook! las op hyves Duchess, je bent echt behoorlijk ziek heh bah!!
Ja arme Duchess.. Zo ziek. Beterschap hoor! @fafje, lastig hoor als hij niet kan slapen. goed dat hij toch ook kon spelen even. Lekker aan de tiramisu en de caramelsiroop in de koffie!! Snoepen! Ik ga ook even kijken wat ik ga kijken op tv. Weet t nog niet...