Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, haha en weer zijn we met zn 2tjes :p

ja vandaag een verjaardag...hij doet nu lekker een ochtenddut daarna gaan we weer samen douchen :D en dan geef ik daarna weer een flesje!...heb gister 100 ml gekolfd...als ie dan zn middagdutje gaat doen kolf ik de rest af

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Wij gaan even een boterhammetje eten!

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Goedemorgen, wij gaan zo ff bootschapjes doen, fijne dag allemaal:D:)

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goedemiddag:D

Wij gaan straks ook boodschappen doen!!!
    Ben een beetje gaar vandaag van gisteravond...beetje te veel wijntjes op:D

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Heb geen goede dag, jammer genoeg. weer erge pijn. Kan linker arm niet optillen van de pijn... Zo vervelend!! Hebben we lekker weekend en kan ik niets! Kan niet eens zelf mijn jas aan en uit doen. Ik heb hier zo'n hekel aan.
    Luca was wel wat huilerig vandaag, miss door de nieuwe indrukken van gisteren. En alweer geslapen! Heerlijk de rust. Ik was het gebrabbel in bed zo gewend al, tot mijn man zei: he! Hij slaapt. Nu huppelt hij weer lekker rond.

6. fafje

fafje Niet meer actief

wij ook net boodschappen gedaan...en echt weer een actie van mij, stond vanmiddag voor een gesloten deur haha HET FEESTJE IS PAS VOLGENDE WEEK ...ehct een oen ben ik...

sanna, jezus wat zwaar klote dan heh...en denk ook dat Luca even moest bijkomen lekker die dutjes :D

Mirza heeft sinds een tijdje na zn ochtenddutje ...zn middagdutje lang....gister ven vandaag ruim 3 uur lang een middagdutje gedaan...
    Hij bleef ook ruim 2,5 uur wakker erna..

Zo lekker kip piri piri eten met krieltje smet schil en mais!

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @ fafje: lekker kip piripiri. Maak je die zelf? Wil ik het recept wel van je! Wij( mijn man) hebben pizza zelfgemaakt. Andere mag ik niet, dus dit is ook gewoon zo lekker!! Hebben een klein pizzaoventje gekocht uit iltalie, speciaal om eigen pizza's te maken. Doen we veijw elke week.

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hallo!

Ben er nog wel hoor!

Vandaag niet veel gedaan, Gewandeld naar een tuincentrum met ons gezinnetje en ons hondje. Hebben daar 2 plantjes gekocht voor mijn oma die morgen 74 wordt. En daar hebben we morgen middag verjaardag van. Renske heeft vandaag slecht geslapen. Net in bed gelegd want ze was doodmoe. Die gaat nu veel te vroeg de diepe slaap in maar het is niet anders....
    Zometeen wat lekkers bestellen bij de cafetaria:D.

9. fafje

fafje Niet meer actief

haha sanna, vandaga gewoon de kipschotel van AH...hihi..maar maak het wel es zelf met piri piri kruiden...zo'n molen en dan nog kruiden die je zelf leker vind, eventjes smiddags al maken en dan lekekr paar uur in laten trekken :p

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Fafje, een x iets makkelijks moet kunnen hoor. Morgen is het gewoon weer braaf stampot boerenkool....

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @tukker: Boerenkool! Lekker, hadden wij gisteren. luca had echt een boel ervan gegeten. Heerlijk om je kind van eten te zien smullen.

12. fafje

fafje Niet meer actief

Zo Mirza ligt lekker op bed..net toch nog even een wasje erin gedaan..hang ik het straks op...hoef ik morgen niet veel te doen :D

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: herinner me er maar aan!! Ik had geen zin om te wassen vandaag....

14. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, haha tja dan moet je morgen aan de bak heh :p
    Hoe gaat het eigenlijk met de speen van Luca...nog steeds helemaal goed...??

15. fafje

fafje Niet meer actief

moet even wat kwijt, schrok me rot net..
    mirza ging 20u in bed, laatste voeding gehad, maar lekk dat ie nog meer opkon...
    rond 21u hoorde ik em, dacht ik laat ik em maar aanleggen, dus hij dronk half slapend terug gelegd

En net ineens 22u keihard huilen, ineens, gillend...leek alsof ie schrok...ik kreeg em niet getroost naast zn bedje, ook geen speentje, hij gilde steeds harder...opgepakt...gelijk stil...sussen, wiegen, bedaren...en terug gelegd...

Leek net alsof ie droomde...maar dat kan toch nog helemaal niet? Is het dan verwerken van deze dag? zoveel hebben we niet gedaan eigenlijk...

truste allemaal!

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: Dat weet ik niet. Babys dromen denk ik ook wel, maar heel primair. Kan zijn dat hij nu zoveel meer ontwikkeld is, dat hij nu hele primaire 'nachtmerries' heeft. Ik vind het wel heel naar voor Mirza, zo klein en zo erg geschrokken. Arm ding!
    Luca is nog steeds speenloos, vraagt er ook niet meer om. We waren bij zijn vriendinnetje van de week en die had wel een speen en hij keeker echt niet meer naar.

17. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, jeetje wat knap heh van em, had je verwacht dat het zo makkelijk zou gaan??..nou was je bob de bouwer verhaal natuurlijk wel heeul goed :D

Ja ik vond het ook heel zielig, vanacht was het ook..alleen ik sliep natuurlijk dus werd gewoon wakker van gehuil..en als ie honger heeft, huilt ie niet echt...meer mekkeren/mopperen..
    Ik kreeg em ook nie echt gelijk getroost en legde em toen aan...dit was 0230u...terwijl de nacht ervoor had ie doorgeslapen..
    Weet dus niet zeker of het honger was gister, als ik er nu zo overnadenk..

ja wie weet heeft het met zn sprong te maken?? Al moet ik zeggen dat ie nu niet zo heftig is als verwacht...met 3 mnd wa shet erger...

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ik zie nu net dat dit topic er is.

Ik ga aankomende dagen een beetje bij lezen en ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen. Ik ben namelijk ook fulltime moeder, wij hebben nml. een akkerbouwbedrijf en ben zelf dus gestopt met taxi-rijden.

19. fafje

fafje Niet meer actief

Welkom Jomi, tis de laatste dagen hier wat stilletjes :p dus klets maar raak!

@mirza, nou ik dnek dat het een dwarse poepluier was vanacht...snachts liet ie hele ritsen scheetjes...
    Om 00u werd ie wakker, heb em toen een voeding gegeven, k dahct mss komt het eruit..maar goed toen issie gaan slapen tot 8! En nu hoor ik ook een hoop gepruttel..

Wat zijn jullie plannen today!?!?

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Goedemorgen meiden,

Vandaag ff wandelen denk ik en vanmiddag ff naar mijn schoonouders, vanavond ga ik stampot zuurkool met spekjes maken:D
    Ben een beetje sjaggie vandaag grrrr gewoon weer even een moeilijke dag;)

Wij hebben vandaag voor het eerst Chloé een boterham gedaan en daar at ze de helft van op maar vraag me af of dat wel genoeg is want normaal gesproken krijgt ze een fles met bambix van totaal 220ml dus heb ik haar er nog maar een halve fles bijgegeven, hoe doen jullie dat eigenlijk?

Jomi welkom!!

Deel Deze Pagina