Goedemorgen! Welkom Jomi: Ik zie dat je een zoon hebt? gezellig hoor! @fafje: Luca en ik gaan mijn ouders even een bakkie doen. @palmie: Oh een chaggiedag, kan gebeuren. Ik heb dat ook wel eens en dan denk ik altijd: oooh, wat ben ik onaardig en onredelijk en toch heb ik geen zin om aardiger te doen. Slecht!! En nu voor jou natuulijk door de sigaretten.. Wat betreft brood: ik heb nooit pap gegeven, dus met 8 maanden of zo kreeg hij eerst BV in bed en daarna brood en een stuk fruit, zeker 1 sneetje en een banaan. Toen hij 11 mnd was, wilde hij die ochtend voeding niet meer en at hij gewoon 2 sneetjes brood.
Bedankt voor jullie welkom. Ik zal mij in ieder geval nu even snel voorstellen, heb vandaag nog niet veel tijd. Wij gaan om 13.00 nog verjaardag vieren van een meisje van 5 die op 7 december jarig was. Ik ben 35 jaar, sinds 8 oktober getrouwd en moeder van een zoon die geboren is in mei 2009. 17 sept heb ik nog een MA gehad met curretage (3 weken voor ons huwelijk). Wij hebben een groot akkerbouwbedrijf met meerdere boeren (afgelopen jaar ongeveer 250 ha land bebouwd), gaat voor mijn man dus veel tijd in zitten. Hij werkt dan ook 6 dagen in de week, nu ongeveer van 8.00 tot 18.00. Zomers en in de herfst is dat regelmatig van 7.00 tot 22.00 en ben dus heel veel alleen. Ik heb zelf bijna 10 jaar taxi gereden, maar omdat dit ook onregelmatig is hebben we besloten dat ik volledig thuis blijf voor de zorg van onze zoon. Ik mis het ook totaal niet, ik vind het heerlijk en met zo'n groot bedrijf is dat nu onze toekomst. Ik hou wel mijn chauffeurspas en ben vorig jaar ook weer voor 5 jaar goed gekeurd. Mocht het dus nodig zijn kan ik zo weer beginnen met taxirijden. We zijn nu ook weer bezig om zwanger te worden, dus dat is afwachten of dat nog een keertje voor ons is weg gelegd. Zo, jullie weten nu even een beetje wie ik ben. Ik zal denk ik de 1e dagen vooral meelezen en waar kan ook reageren. Het zal telkens wel wat meer worden, maar eerst eens kijken wie jullie zijn. Fijne zondag allemaal en ik denk tot vanavond en anders morgen.
Jomi, wel super dat jullie bedrijf zo groot is, wel weer nadeel dat je mannetje zolang weg is van huis. En wel fijn dat je pas weer verlengd is idd, kan ej het altijd oppakken, mocht je nou toch heel verveelt thuis zitten hihi Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!
Jeetje, ik moest ons van de 2de pagina halen, het is wel erg rustig hier! Luca is weer naar bed, en toen ik vroeg: ga je morgen weer naar school? Zei hij: ja! En toen vroeg ik: wat gaat mama doen? Antwoordde hij: Hema! Dat is een goed teken, want als ik naar de hema mag, om koffie te drinken, dan snapt hij wel een beetje dat ik weg ga! Trots!!!
Haaaaaaaaai meiden wat een gezelligheid hier Lees ook dat er een nieuwe mama bij ons aangeschoven is! Jomi welkom!!! Wat gaaf...een eigen akkerbouwbedrijf!!!! Ben je daar weleens te vinden of laat je het liever aan je man over Ik zal me even in het kort voorstellen. Ik ben (bijna) 30 jaar en ik heb een dochter Emma van 15 maanden oud. Vorig jaar zijn we verhuisd van de binnenstad van A'dam naar een wat rustiger / kindvriendelijke buurt aan de rand van de stad...meer bij de polder enzo. Echt veel beter Toen ik zwanger was had ik van te voren al bewust ervoor gekozen om thuis te blijven voor ons kind. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind. Voorlopig wil ik dat nog blijven doen! Daarnaast werk ik wel af en toe aan huis in mijn massagestudio waar ik verschillende massagetherapieën geef. Op dit moment zijn we weer in de MMM beland (oi) voor een 2e kindje. We zijn met de 1e poging bezig maar dat wil niet echt vlotten...woensdag weer een echo om te kijken of er een follikel groeit. Jullie dus ook voor een 2e kindje....super spannend!!!!! palmie, getsie...ik snap je momenten wel hoor Eff doorbijten meid!!!! Je weet waarvoor je het doet he *Knuffel* sannaa, jeujjjjj morgen gaat Luca weer naar school!!!! Grote jongen ook!!!!! En jij veel plezier in de HEMA Nou, ik ga richting mijn bed en dan misschien nog even tv kijken....was een drukke dag vandaag. Morgen zwemmen met Emma Ik spreek jullie morgenmiddag wel weer!!!!!
@ waterlelie: heerlijk lekker zwemmen. Ik mag woendag weer. Moet wel wennen dat we nu zo'n strak ritme hebben met PSZ zwemmen en zo... Wel heel stoer ook hoor! Grote jongen alweer. Dit is ook weer genieten. Ga je Emma ook naar de pSZ doen?
Hallo dames, ff een snel berichtje voordat ik naar mijn bedje ga Ik was samen met mijn schoonzusje gestopt met roken, verteld ze vanochtend dat ze gisteravond had gerookt Nou toen kreeg ik nog meer trek in die sigaret en voelde me eerlijk gezegt een beetje door haar in de steek gelaten, stom he, ik dacht dat we elkaar steunden erin maar niet dus Nou ja ik ga het in ieder geval proberen vol te houden en dat gaat me lukken ook!!!!!!8) Morgen gaat Chloé de hele dag naar oma en opa want ze gaan aan onze tuin beginnen, die ziet er niet uit en word helemaal opnieuw aangelegt joeppieieieie, eindelijk een mooie tuin deze zomer Omdat er veel boompjes enz.... uit moeten gaan ze dat met een klein graafmachientje doen vandaar dat Chloé weggaat want ze zal alleen maar onrustig worden met al dat lawaai. Nou meiden, trusten en tot snel maar weer!
@palmie: dat is echt lullig van je schoonzus. Nou moet je helemaal volhouden, om te laten zien, dat JIJ het wel kunt! Hahaha! En heerlijk als je een frisse nieuwaangelegde tuin krijgt! Heerlijk als straks de zon schijnt en je met Chloe in de tuin kan zitten. Lekker hoor, krijg zelf ook helemaal zin in een mooie tuin. (heb niet echt een tuin, maar ben wel blij met wat ik heb!) Slaap lekker ! Ik kruip ook onder de wol.
Hmmmm moest toch nog even kijken voordat ik naar boven ga palmie, wat een domper van je schoonzusje! Jij moet en zal sterk blijven!!!! Deal Denk maar aan je nieuwe tuin....waar jij dan straks in je luie stoel...oh herstel, in je luie ligtstoel ligt en dat je geniet van een welverdiende cocktail denk maar aan leuk en gezellige dingen!!!!! Nu ga ik echt naar boven
Thanks lady's, ja ik vind het ook nog steeds erg lullig van haar, ze stuurde me bijna elke dag een krabbel of sms over hieveel dagen we al gestopt waren en nu kan ik het weer alleen doen, nou zal haar eens wat laten zien8) Zit te wachten op de tuinmensen maar ja die zullen wel pas komen als het licht is denk ik. Kom er net ook achter dat Jeroen de fles van Chloé is vergeten, nou ja die hoeft ze pas vanmiddag te hebben dus opa kan hem nog halen eventueel. Tis toch wel erg, elke keer vergeten we wel wat pffff En wat gaan jullie vandaag doen? P.s Jeroen is vrijdag jarig en ik heb werkelijk geen idee wat ik hem moet kopen, jullie nog ideetjes?
Waterlelie, veel succes woensdag heh!!! er stond me iets bij van Zondag, gister dus...of haal ik iets in de war... PAlmie, wijfie laat je niet mee trekken heh!! zie het maar zo...zij is zwak...jij hebt dit gedaan voor een reden en een doel en die ga je halen ook!...zij heeft het nu veel zwaarder, wnat zij moet al die zware dagen weer door...en jij schiet al lekker op zo! Lekker hoor ene tuin, willen wij ook heel graag...maar nu wonen we nog ine en huurhuis, maar als we gaan kopen nemen we ook een tuin! Cadeaus blijven moeilijk, kaartje voor een concert/wedstrijd! Sanna, ja moet je wennen aan de strakke tijden? Lijkt me ook gek ineens hoor @hier, nou gister voeld eikme zwaar berooerd echt onwisj moe, ikw eet niet wara dat de laatste weken vandaan komt, ijzer of lage bloeddruk, echt ontzettend moe...ben vroeg bedje in gegaan voor 23u sliep ik al..en werd lekker 0730 pas wakker...geen kind gehoord, geen speen hoeven geven.. Jippei Mirza heeft weer klokje rond geslapen! ...we zijn beide weer helemaal uitgerust, daar kan je echt van opknappen zo'n nacht
Fafje dank je wel Wij wonen ook in een huurhuis en aan de tuin is al jaren niks aan gedaan en ziet er echt niet uit. Als Chloé dit voorjaar haar eerste stapjes gaat doen kan ze niet eens de tuin in, geloof me zo vervallen ziet het eruit dus we moeten wel. Ach en mijn vader sponsort ons een beetje
Goedemorgen meiden!!! Ik heb jullie echt verwaarloosd, maar ben er weer. Allereerst; Jomi welkom!!! Palmie, wat balen zeg dat zij weer is gaan roken. Maar meis jij doet t geweldig!! Super hoor!!!! En fijn een nieuwe tuin voor de zomer! Fafje, balen dat je je zo slap voelt meis. Slik je vitamines? Ik merk altijd heel veel verschil aan mezelf als ik ze slik... ik moet ook weer beginnen haha! BV vraagt toch veel van je hoor! Palmie wat lief van je vader! Wij wonen in een flat dus helaas geen tuin. Mis dat wel heel erg hoor!!! We hebben twee balkons en 1 balkon maak ik wel altijd heel gezellig en daar zitten we heel veel 's zomers maar toch. Een tuin zou zo leuk zijn. We hebben trouwens wel een gezamelijke tuin, ook een hele mooie tuin die wekelijks gedaan wordt! Met een BBQ en tafeltennistafel enzo. Dus in de zomer kunnen we daar wel lekker spelen!
Ohja.. Ikke... haha! Sorry meiden ik kom me vrijdag melden dat ik weer mee kom kletsen, maar t weekend ben ik altijd zo druk!! Gister zijn we weer naar de indoor speeltuin geweest, weer zo leuk! Yasemin was kapot hihi. We hadden meer kinderen mee genomen (en hun ouders natuurlijk ) dus was erg leuk!! En vannacht heeft Yasemin de hele nacht door geslapen. Dus we zijn lekker uitgerust!!
Knuffels voor jullie!!! Ik moet nu mijn bakfiets gereed maken voor de tour richting zwembad! palmie, zet 'm op he!!!!! laat je niet kisten Fafje, heej jij ook niet ziek worden hoor!!!!! Gelukkig is het gezinnetje goed uitgerust voor vandaag Ja ik had gisteren een echo...was een beetje kritisch allemaal maar nu mag ik woensdag terug! Fijn!!!! Nou, ik GA!
Waterlelie, oh toch heh...hmmss nou ik duim weer voor woensdag! Palmie, ohh wat lief van je pa, en ja dan is het wel nodig heh, zo leuk voor cloé! Duchess, meid ik miste je alweer hihi...wat goed dat yasemin weer door heeft geslapen, kotm dat door dat je haar bedje hebt verplaatst...dahct dat ik zoiets had gelezen!?? Hier ook balkon, lekker ruim...zomers is het heerlijk en ook gezellig...dus Mirza kan daar van de zomer ook in een klein badje ofzo! Hoooow hij wordt zo groot, het baby is er al zowat af
goeiemorgen meiden!! sam heeft goed geslapen vannacht alleen om 6.10 wakker fles gegeven en toen sliep tot 8.30! dus ik ook, alleen jammer dat ik gisteravond niet kon slapen terwijl ik zo moe was. net lekker ontbeten gedoucht en sam fruit gegeven, nu even op de bank een beetje rusten, merk wel dat ik echt nog niet de oude ben hoor, alles kost engergie. zometeen komt een vriendin langs en vanmiddag me vader of moeder. nou meiden fijne dag allemaal!
Goede morgen! Ben weer terug van Luca wegbrengen. Ik zei dat ik ging en toen zei hij toch: nee. Maar bij het zwaaien geen traantje gelaten. Dus zal wel goed gaan. @fafje: het gaat snel he, zo hard als ze groeien. Je ziet ze iedere week veranderen. @waterlelie: Op naar woensdag! Ik zal duimen voor je. @duchess: Leuk hoor dat Yasemin zo genoten heeft van het spelen! Heb je je man nog gevraagd over het geboortekaartje? Ik ga even soppen, heb lekker rust zonder luca die me wil helpen. Is erg lief, maar schiet niet op!
Waterlelie, succes woensdag meis!!!! Duchess, ik las dat Yasemin doorslaapt doordat jullie het bedje hebben verplaatst, vertel vertel!!!! Sannaa, lekker een dagje vor jezelf en lekker soppen, en wat goed dat Luca het zo leuk vind he! Fafje, gaat het al iets beter met je slapheid?