even snel, we gaan zo eten! waterlelie, ja ik ben echt een leek wat dat betreft allemaal...folikels, prikken, etc etc...maar wat ik ervan begrjp is het juist goed dat je toch 150 mag prikken?? ik hoop het zo voor je!! Wat doen die hormonen eigenlijk met jou als persoon?? lichamelijk??? sanna, jeetje wat een heftige job lijkt me! 2mirza is vandaag totaal ontregeld...door gister denk ik..of toch een sprong...want hij dirnkt vandaag ineens om de 2 uur..slaapt enorm slecht..en jengelt veel...en huilt zelfs...doet ie normaal nooit...
fafje, ik merk er zelf eigenlijk heel weinig van gelukkig. moet er niet aan denken om nu ook opvliegers daarvan te krijgen enzo. Hoop stiekem dat ik morgen gebeld word en anders gewoon doorgaan en verder hopen en prikken ofcourse
@waterlelie: kan me voorstellen, dat je hoopt dat ze bellen. Ik duim voor je. @fafje: ja is best heftig werk. Omdat je met straling werkt, moet je 100% zeker zijn dat je het goed doet, dus check jezelf, de ander en nog iemand checkt ons. Pff. En dan ook natuurlijk alle mensen die met kanker te maken hebben en denken dat ze dood gaan. En langzaam aan hoop krijgen dat ze blijven leven... Omgaan met mensen die net te horen kregen dat ze niet meer beter worden, mensen die bang zijn enz... Ik mis het ook niet erg. Soms wel de coaching dingen, die ik graag deed. collaga's en stagiares inwerken en zo. Maar ja, nu kan ik Luca coachen. Wel zo dankbaar! Nu is Luca trouwens ziek hij had net 39.9!! Dus Man zei: och nu kun je niet naar school morgen. Luca meteen: School Leuk! SPelen! Aaaaah. Arm ding. Hij heeft er zo'n zin in.
waterlelie, oh gelukkig! dus hoe noem je dat traject waar jij in zit? omdat mijn gyn het er ook over had, mocht het allemaal erg moeilijk gaan door de prikpil enz enz...dat zou ik eventueel ook hormonen kunnen slikken/prikken ( weet even niet meer wat zeijz ei)...of bedoelt ze dan iets ander??? sanna, jeetje wat lijtk me dat moeilijk!!! brutale vraag, maar verdiende dat niet enorm goed?? maar wat zielig, arme luca..hihi...hebben jij en je man nog een btj kunnen uitrusten dan??
fafje, waar ik nu in zit heet ovulatie-inductie. Ik had eerst indd clomid geslikt maar daar ben ik resistent voor. Ik heb van mezelf geen eisprong dus daarom heb ik hormonen (Puregon) nodig om de groei van de follikels te stimuleren. Gelukkig is de zaad van mijn vriend goed, dus eigenlijk gaat het zoals het normaal gaat alleen ik heb een duwtje in de rug nodig zegmaar Ik ga slapen. Sweet dreams
waterlelie, oke bedankt! helemaal helder!! nou ik duim voor je!!! @hier, Nou gister vroeg naar bed gegaan..Mirza werd wakker 23u, nog even gevoed... daarna werd ie 0530 wakker, speentje...en ineens wa shet 8uur...dus in feite heeft ie best goed geslapen...werd wel wakker met een mega poepluier...wie weet zat dat gister dwars...en wassie daarom een btj uit zn hum! vandaag ga ik aan de schoonmaak, voel me nog steeds erg moe...maar ene dag voel ik me ineens stukken beter, het kwakkelt...moet naar de ha i know...morgen komt mn nichtje op bezoek met haar zoontje van 10 mnd, we gezellig..denk dat ik woensdag dan naar de ha ga!...das altijd zo vroeg hihi jullie plannen?
Ik zou nog even vertellen wat ik bij Timberland precies deed Ben daar begonnen als productiemedewerkster en me opgewerkt tot teamleidster, de laatste 2 jaar als administratief medewerkster en na 12 jaar en een vette burn out ben ik er weggegaan, kon het strakke amerikaanse beleid niet meer aan en wil het ook snel vergeten. Jeroen is lekker de hele week vrij dus ik hoop dat we nog ff iets leuks gaan doen deze week Vannacht was ChloƩ wakker, volgens mij van de kou we hebben haar even lekker vertroeteld en toen sliep ze lekker weer verder.
palmie, oh dat klinkt idd niet echt leuk, zo'n werkvloer/sfeer! Veel plezier met je mannetje deze week! sinds ik hier de kachel wel aan heb staan tot dat meneer gaat slapen, wordt ie niet meer wakker van de kou...ik draai em wel uit als hij gaat slapen, tis dan goed opgewarmd op de kamer... ik heb het altijd op 17 graden staan dat ding
Hallo meiden, Alles goed hier? Paar dagen niet geweest. Maar Heb ondertussen her en der wel wat bij gelezen. Waterlelie, spannend hoor voor jou meid. wil je gewoon succes wensen en dat het maar goed mag gaan Fafje, Las dat je niet zo super goed te pas bent..idd als je er al lang last van hebt ff naar de ha gaan. en niet vergeten, je lichaam is zo nu en dan nog hard bezig om je hormoontjes weer in goede banen te krijgen en dat heeft ook tijd nodig..Mirza in een sprongetje, is hij vandaag alweer wat beter te pas? Sannaa, Las iets over dat je Best een mooie interresante Maar ook zware baan hebt gehad...Wil je er ooit weer iets mee gaan doen? Palmie, Lekker dat je vriendje een week vrij heeft! Hoop dat het weer mee zit en dat je leuke dingen kunt doen met zijn 3en. En anders kun je nog gaan zwemmen of iets anders doen wat binnen leuk is voor CloƩ. Van het weekend naar schoonouders geweest. Zij hebben op Renske gepast en wij zijn lekker met vrienden wezen bowlen en uit eten. En gisterochtend hoorden wij Renske en we waren aan het discussieren wie er ging opstaan. Horen wij schoonmama blijven jullie maar liggen wij doen Renske wel. En daar hebben wij geen nee tegen gezegd en lekker kunnen uitslapen tot half 11! Ook hebben ze Renske in badje gedaan (ze hebben het badje bewaard) Ze vond het helemaal geweldig dat opa lekker gek met haar deed! En gistermiddag zijn we bij een paar vrienden op de koffie geweest en hebben ze ook nog ff op Haar gepast. Renske vind het super bij opa en oma.
Fafje, ja vanavond laten wij de verwarming ook aan op haar kamer, zo zielig als ze wakker worden van de kou Ja wij wilden wel iets leuks gaan doen deze week maar hebben eigenlijk geen idee met een kleine van bijna 1 jullie??
Palmie, Misschien zwemmen zoals ik hierboven al zij? Fietsen als het weer meezit, Dierentuin, Kinderboederij. Samen taart of koekjes bakken met van die cake cupjes of vormpjes? Noem maar wat hoor..
Palmie, een binnenspeeltuin! Hier echt een heul groot succes.. geweldig! Of een dierentuin maarja, dit weer.... Zwemmen is ook erg leuk! Tukker, fijn zeg dat je schoonouders zo lekker bezig waren met Renske! Sorry ga weer. We zijn naar Ikea geweest dus gaan ff snel een boterham eten en dan Yasemin in bed leggen.
Hallo! Hier een drukke ochtend gehad, Luca was om 6 uur al op en nog steeds ziek. Fijn dat mijn man dan met hem naar beneden gaat. Als hij eenmaal wakker is, kan hij toch niet emer slapen en ik draai me graag om. Omdat Luca eigenlijk naar de PSZ zou gaan heb ik toch de dingen gedaan die ik wilde, want ondanks de koorts is hij heel vrolijk en lekker aan het spelen. Nou hebben we ook geluk, want aan de overkant zijn allemaal bob de bouwers bezig met de stoep openmaken en weer straten. Heerlijk! Luca de hele tijd op een stoel naar buiten kijken. Ik heb lekker opgeruimd en kasten opnieuw ingericht. @Palmie: wat je kunt doen met een kindje van 1. euhm, wat deden wij in die tijd? wij houden van ergens lekke lunchen, dus dat vonden we altijd leuk om te doen en Luca vond en vindt het erg interessant. Lekker kijken naar alles en iedereen. Een 2de succes is de geitenboerderij, maar die zit in amstelveen, miss dat zoiets ook bij jouw in de buurt zit. Je kunt met google ook zoeken op uitjes met een dreumes? Aan het einde van de week wordt het mooier weer, dus fietsen is ook erg leuk.
@ mijn werk: Verdiende slecht...Werken in de zorg verdient nooit goed natuurlijk, meeste mensen hebben geen idee, maar ik kon van mijn salaris geen huis kopen... huren was al moeilijk. Maar ja. Ik heb 2 burnouts gehad, of de ene was nooit helemaal over en is weer opnieuw aangewakkerd. Ik heb natuurlijk fibromyalgie en daardoor is mijn werk te zwaar geworden. Voorlopig blijf ik thuis. Voor een burnout staat toch iets van 5 jaar om er weer helemaal bovenop te komen, en door de fibromyalgie ben ik heel erg gevoelig voor oververmoeidheid, stress en natuurlijk pijn. Dit werk zal ik al met al waarschijnlijk nooit meer doen. Ik weet ook niet of ik dat nog zou willen. Ik richt me nu op creative dingen en merk ook dat ik daar gelukkig van wordt en van mijn werk eigenlijk niet. Hoop met schilderen gewoon echt wat te kunn en verdienen. Dat zou mooi zijn.
duchess, leuk ikea, wij moeten ook weer es gaan...wat hebben jullie gehaald? sanna, goh ja kan me voorstellen hoor dat je dat niet meer zo snel zou kiezen hierna...en wat is nou leuker om van je hobby je werk te maken!!...zoiets kost mss alleen even wat tijd, maar die heb je nu ook ja toch! lekker genieten hoor! Tukker, ja mirza voelt zich vandaag weer goed...en doet weer alles volgens "schema"hihi...ikzelf kwakkel nog steeds, achjaaaa @mirza, oh ik ben zo trots.mirza draait al bijna een halve cirkel!...sowieso een kwart dat gaat heel snel..en gok dat het best vermoeiend is dus die andere kwart duurt ff, maar hij doet het echt goed...en schuift ook helemaal naar achter...zo grappig..ene moment kijk je...en dan ligt een van de speelmat af en is een kwart gedraaid! Heeft ook weer goed geslapen tot nu toe! heel vrolijk ook en klets suuuper veel, heel leuk!
@fafje: zo die mirzais er snel bij. Over jezelf: je bent niet fit enzo. Wat kan helpen is regelmaat voor jezelf goed opbouwen. Elke dag zelfde tijd opstaan en naar bed, Zelfde tijd eten (goed eten, maar dat doe je al) De 3 R-en ook voor jezelf doen. Ook ben je pas 4 maanden na je bevalling en geef je BV. Je kunt natuurlijk even bij de HA checken, maar ik denk dat je heel veel zelf kunt doen, door goed voor jezelf te zorgen. miss ben je te streng en verwacht je teveel van je zelf. Kijk eens naar hoe je leeft, wat je verwacht en wat je net allemaal achter de rug hebt. De nachten dat Mirza wakker is en dan weer doorslaapt, kan bijv heel goed voor duizeligheid zorgen. Miss is het allemaal simpeler dan je denkt...
Sannaa, heb via het onderwerp in de lounge over hobby's ff naar je site gekeken maar wat een mooie schilderijen maak je zeg echt supergaaf! Fafje, lekker rustig aan doen meid en veel pitamientjes eten he Tukker, we hebben inderdaad een fietsstoeltje maar ik moet nog even naar de fietsenmaker ermee want hij past er zo niet op Duchess, maar ChloƩ kan nog niet staan of lopen dan lijkt me een binnenspeeltuin niet handig, of zie ik iets over het hoofd? Thanks dames voor het meedenken!
sanna, ja dat best goed kunnen hoor, al doe eigenlijk wel mee met mirza's regelmaat...we staan elke dag zelfde tijd op (natuurlijk uitzondering daar gelaten)...dan drink ik altijd eerst bakkie (thee of koffie)...dan doet hij zijn ochtenddut, ga ik eten (altijd 2 botehrhammen of crackers)...daarna hij in bad of samen douchen, als hij zn middagdut doet, maak ik mezelf klaar en eet weer wat...en doe de dagelijkse dingetjes...tjaa... Ik moet wel weer ff meer fruit eten, dat zeker...maar opzich eet ik best wel goed heb ik het idee...Maar ik moet denk ik wat meer ijzer binnenkrijgen manlief is weer volop ana het trainen met een proteine dieet of wweet ik veel wat, shakes enz...en eet ook weer heel gezond, dus daar doe ik ook aan mee... irritan te is, ene dag voel ik me goed andere dag ben ik zo moe als een koe!.. Ik ga NU aan de manderijnen
palmie, als het goed is heb je bij die indoor speeltuinen ook altijd baby ballenbakken enz toch..dat kan best leuk zijn voor haar!!!
@fafje: wow Wat een onwijs lieve foto in je avatar! Het klinkt goed idd, maar juist buiten dat bedoel ik dat je miss gewoon te snel en te veel wilt? Ik ken je niet goed genoeg hoor, maar zou kunnen. miss gewoon geduld hebben. Ik weet wel, dat toen Luca door ging slapen ik me slechter voelde dan ervoor en dat ik pas een maand later me weer fitter ging voelen, miss heb jij dat ook wel? @ palmie Dank je wel!!!