Goede morgen allemaal! @ ontwikkeling, hier een dame die het rustig aan doet, Ze is morgen 5 maanden en ze rolt nog niet. Ook niet van buik naar rug..wel op haar zij de hele tijd. Het komt vanzelf wel denk ik. Fafje, Mirza gaat idd best hard hoor! Leuk heh? Oei een nieuw driftig huiltje...ze verzinnen elke keer iets nieuws, ze weten heel goed wat ze willen hoor. Waterlelie, succes meid wat een gedoe he, maar het komt goed ook al is het deze ronde niet raak. Maar begrijp dat je dit niet al te lang wilt doen en wie wil er nu niet zo snel mogelijk een kruimel in de buik als je er voor gaat he?! Sannaa, lekker he die rust in bed, mijn man heeft zo nu en dan nachtdienst en dan heb ik het bed alleen, ik vind het heerlijk! Wat is het leven toch oneerlijk, las in een ander topic en bij het onderschrift van waardevol dat ze hun meisje hebben verloren bij bijna 34 weken zwangerschap. Echt vreselijk en heftig hier moet je toch niet aan denken. Ik zet het hier neer omdat het toch al een paar dagen door mijn hoofd spookt. En met hun meeleef....
Heb op buienradar gekeken en het is tot 12:00 droog, ga ons klaarmaken om richting stad te lopen en bij oma langs te gaan. tot vanmiddag!
goeiemorgen meiden! sam was om 6 uur wakker voor zijn fles en ik dacht nog even slapen tot uur of 7.30 maar we werden pas om 8.30 wakker! ook wel lekker hoor. nu ligt sam wel lekker op zijn kleed te spelen, dus ben benieuwd hoe het de rest van de dag zal gaan.
tukker, ja echt heh driftkoppie hihi ach zo weet ik in elk geval wat er aan de hand is...wel handig Mirza rolt ook niet hoor, maar ik zie wel dat ie het wilt..alleen hij begrijpt nog niet helemaal hoe...sosm zie je em echt zo op het randje gaan...haha elsie, oh wat heerlijk voor je!...nou ben beniuewd hoe sam vandaag zichzelf zal vermaken! werkt een spiegeltje niet bij hem??..voelt ie zich mss niet zo alleen..Mirza giert echt tegen zichzelf, praten alles! @hier, Nou gister had ik het idee te weinig melk te hebben en ja hoor...23u kwma ie vor ene voeding (ohja en er zou een poepluier aankomen, had al een paar luiers wat sporen)...dus extra aanleggen was juist goed...nou hij had veeel scheetjes! En 0530 kwam ie nog een x...ik had geen speentje geporbeerd, gign maar gelijk luier checken, voor het zelfde geldt had ie een poepbroek, maar helaas... En toen werd ie 0830 wakker van een poepbroek..dus jaaa !! hij gaat lekekr zo dutje doenen daarna gaan we samen douchen, mss late nog de deur uit..mn nichtje gaat hier in de buurt winkelen, ga ik ff mee
@tukker, Ja dat van waardevol vind ik ook afschuwelijk!!! Denk er ook erg vaak aan. Bah, wat kan het leven oneerlijk zijn. Veel plezier met je wandeling naar oma. @elsie: ooh lekker even uitgeslapen, wat heerlijk. @fafje: Luca werd ook emt een poepbroek tot aan zijn nek wakker. Viezerik. Ben benieuwd of Mirza vaak zijn drift gaat laten zien. hihi! Boze baby! Is hij met drinken ook driftig? Dat was Luca wel namelijk. Het kon hem niet snel genoeg gaan... Wij gaan weer naar zwemmen, Luca is goed opgeknapt en wat is er fijner dan energie kwijt kunnen met zwemmen. tot vanmiddag!
Whahaha wat een poepbroeken hier allemaal!! Emma had vanmorgen ook een enorme spuitluier niet normaal! Alles was nat en het stonk vreselijk! Snel maar weer in bad gedaan en nu ruikt ze weer lekker Sannaa, veel zwemplezier!!!! Ohja, wat spreken we eigenlijk af voor volgende week? Kom ik naar jou toe of jullie bij mij thuis? Hoe gaat het met de rest van de dames???? Miss anita, palmie, duchess............echoooooooooooooo
over Waardevol, ohja jeeeeeezus wat erg zeg...wel topic is dat eigenlijk? verschrikkelijk... Sanna, JAAA heel driftig, eigenlijk drintk hij al een paar weekjes heel onrustig, de melk vindt ie niet snel genoeg blijven stromen...en hij gaat echt tot de laatste druppel..als de tsr niet binnn 10 sec komt, trekt ie constant aan mn tepel..hap..los hap los...ehct super ongeduldig... waterlelie, haha ook al een poeperd! ja hoe gaat het met de rest van de meiden!!!?? ook de nieuwe mama's zie ik heir nooit meer!
Hallo meiden, Waterlelie hier ben ik hahahaha Nou we hebben een heftige ochtend achter de rug, Jeroen had de auto nodig dus oma ging met ons mee naar het bureau, Chloé heeft haar 11 mnd prikjes gehad! Ze was al veels te laat dus toen ze er was heel snel naar de auto, ik reed dus rij achteruit en boem tegen een andere auto aan Stom van mij natuurlijk want ik had in de gauwigheid de achterruit niet goed schoongemaakt en die auto niet gezien. De mensen van die auto waren toevallig buiten en vonden het niet zo erg en stelden me gerust pfffff Er zat ook verder geen deuk in die auto misschien een heeeeeel klein krasje en onze auto was niks te zien. Eenmaal op het bureau ging het heel goed, Chloé was goed gegroeit en ze huilde maar eventjes bij het laatste prikje, ging dus heel goed. Ga nu effies relaxen want moet nog steeds even bijkomen, tot snel meiden!
@elsie: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/229722-zwangere-meiden-de-provincie-groningen-243.html#post9052496 DIt is het topic waar ik het gelezen heb. @poepbroek: terug van zwemmen was het weer raak met die stinkerd!! Pffff! @palmie: oeps! Wat een geluk dat die mensen relaxt reageerden. Gelukkig zijn die mensen er ook! Lijkt me zo schrikken. Ik snap dat je nu even bij komt ervan. Mooi dat het allemaal goed gaat met Chloe! Luca had van deze prikjes geloof ik wel last, is het de met BMR? @fafje: Ohja ! herkenbaar! Lekkere driftkop. Gelukkig is het nu niet extreem geworden ofzo. Maar soms...haha. Daarvoor hebben we een hele mooie gang...
palmie, zo zeker schrikken heh...heel fijn dat het relaxte mensen waren! en wat goed van Cloé..hopelijk heeft ze er verder geen last van! sanna, ja idd haha...!! had ook dat topic gelezen, kreeg wel een brok in mn keel hoor...
jippie Mirza is net omgerold!!! van buik naar rug...hele grappig..hij moest even nadenken..."wat gebeurde er nou net" wel een btj hard...speelmat is maar dun..maarja...is niet erg toch..
Hallo hier ben ik weer! Palmie, dat was schrikken, gelukkig geen gewonden en auto's die stuk zijn. Kan mij voorstellen dat je er van moet bijkomen. Stoere meid is Cloé hoor als ze bij de prikjes bijna niet heeft gehuild! Fafje, Jeeej goed hoor van mirza, Renske heeft het ook nog maar 1 x gedaan en ze keek toen ook echt zo verbaast van huh? Hihi leuk he! Elsie, En hoe is Sam in zijn hum vandaag? Poepluier, Renske had er vanmorgen om 5:00 een, snel verschoond en nog kunnen liggen tot 7 u. Gelukkig niet tot boven in haar nek hahaha! Sannaa, lekker wezen zwemmen? En idd wij hebben een hele mooie berging. Maar dat is voor straks pas van toepassing tenzij wij een heel lief en keurig meisje hebben euheuhm. Lekker in de stad geweest en voeding en nieuwe theedoeken en handdoekjes gehaald voor in de keuken. Renske heeft op de heenweg lekker geslapen bij oma wakker en de fles lekker leeg gedronken en op de terug weg ook lekker geslapen en ze slaapt nu nog steeds in de kindewagen. Wou ook kijken naar een paar leuke mooie zwarte laarzen maar heb niks kunnen vinden, wat ik leuk vind is te duur.
@tukker nou vanmorgen was ie goed in zijn hum, om 11.30 op bed gelegd want hij begon in zijn ogen te wrijven hij sliep best snel, ik ging vrij snel daarna ook liggen alleen werd ie om 13.00 wakker, dus nog bij me gelegd maar vanaf 13.30 was het keihard krijsen echt niet normaal meer! duurde echt tot naja zeg maar net! misschien tandjes dus heb hem een zetpil gegeven omdat ie overal op zit te kauwen enzo, daarna een soepstengel en wat drinken gegeven en net het overgebleven fruit van vanmorgen en nu zit ie rustig in zijn stoel voor het raam, vind ie leuk om naar buiten te kijken. dus nu kan ik eindelijk ook ff rustig zitten.
Esie, Ow ok zielig he als ze zo huilen! Zo te lezen vandaag een stuk minder, dat is ook fijn en je hebt een beetje geruststelling dat je weet dat het van de tandjes komt. Renske heeft net ook bijna een uur gehuild van de krampjes. als ik haar op de buik legde op mijn arm was ze rustig en dikke scheten laten! En daarna had ze honger, zat te weinig JBPM in en kwam een flinke mond terug. En nu ligt ze in bed want ze was ook de hele tijd aan het gapen. En nu hoor ik haar een beetje zielig kletsen, ach we zien wel.
nou sam heeft vanaf 13.30 tot 16.15 gekrijst, ondertussen heb ik natuurlijk vanalles geprobeerd, maar niks hielp echt lang. om 16.15 was ik het zo zat dat ik hem in bed gelegd heb, daar nog 5 minuten krijsen en hij sliep, helaas maar tot 16.50, dus ik dacht dan kan ie mooi zijn groente eten, maar na een paar happen heeft ie het bekeken! nu heb ik hem maar voor de tv gezet dat is altijd wel goed gelukkig, maar pff wat word je hier gek van zeg! en vooral als je al zo moe bent, en helaas had ik gisteravond daardoor ook weer een paniekaanval
nou mirza heeft net ook ff van 1415 tot 1730 geslapen! denk dat ie uitgeput was van al dat draaoen en rollen en buikliggen!...had wel ONWIJS honger
Elsie, lekker he die rust. Renske om 20:45 fles gegeven ze heeft van de 240 nu 90 laten staan, doet ze anders nooit. Ze was ook onrustig met drinken. Ze bijt de hele dag ook continu op dingen, denk dat er tandjes aankomen...en dat ze daarom wat slechter drinkt. Heb stille hoop dat ze vannacht niet komt, maar als het zo is dan is het niet anders. Ga verder met de wedstrijd kijken twente-psv. Tot morgen dames!
tukker, ah arme Renske, ja wie weet tandjes!! heb je dr een zetpilletje gegeven? elsie, oh lekker vroeg op bed dus...slaapt sam nou klokje rond? of ik elk geval..komt ie nou pas rond 6 weer..? mirza ook vroeg moe, lag er 1930 in...heb fles van 100ml gegeven en hij heeft een hele voeding bij mij gedronken...was eindelijk weer helemaal tevreden, tijdens het bijkomen veel kletsen...doet ie dus altijd als ie iets fijn vindt! Benieuwd of hij vanavond of vanacht nog komt... MOrgen ga k ff naar de stad, langs mn schoonmoeder..en wat winkelen denk ik.. Ga ook weer vroeg mn nestje in! net een lange douche genomen, pff hoop dat ik me morgen goed en lekker voel! truste alvast allemaal!