sanna, veel plezier...gelukkig is hij wel weer ana het opknappen! waterlelie, ja in de box kan ie zo weinig...en box kleed kan ie niet lekker op bewegen...natuurlijk ben ik er ook altijd bj op zn speelmat..maar hij zal het toch "moeten" /gaan oefenen allemaal...hij huilt verder ook niet ofzo hoor...dus zal em geen echte pijn doen haha maar t klinkt wel hard..*TOK* Ach voorlopig vind hij het cirkeltje om zich heen draaien veel lekker, heeft het nu echt door..gaat echt super snel...en steeds minder mopperend.. net lekker in bad geweest heb em een babymassage gegeven...heerlijk wordt ie helemaal ontspannen van...net gevoed en nu leke rin bed middagdutje doen..ben beniuewd...ik ga me nu klaar maken!
Fafje, Mirza ik er al best wel vroeg bij zeg, Chloé deed dat op die leeftijd nog niet hoor, dikke duim voor Mirza8)
palmie, ja ik weet eigenlijk niet echt wat "normaal" is haha.. Ben beniuewd hoe het verder zal gaan!! had het al eerder gevraagd, maar denk niet dat je het gelezen had...hoe is het met cloé hoofdje, is die door dat helmpje nu helemaal perfect rond zegmaar??
Fafje, heb ik inderdaad overheen gelezen dan..... Haar hoofdje is heel mooi rond geworden, je ziet het nog wel iets maar dat mag geen naam hebben, als je het niet weet zie je er niets van.
oh wat super!!...mirza's hoofd is totaal niet meerscheef echt helemaal symmetrisch...en de bult onder...weetje wat iedereen heeft, die is steeds meer zichtbaar...zn hoofdje is nog wel platjes hoor...maar hij slaapt amper meer plat...vaak gewoon anar rechts of links...gelukkig...en hij ligt als ie wakker is nooit op zn rug...dus ik ben benieuwd, wij hoeven pa sin maart weer naar de fysio...
Fafje, Mirza gaat snel hoor! En dat rondraaien doet hij dat op de rug of is dat op de buik? Renske doet het alleen maar op de rug. en ik doe haar vaak voor de voeding op de buik. En anders 1,5 uur na de tijd, anders gaat ze best veel spugen. Palmie, fijn dat Cloé's hoofdje mooi rond is! Jij was het toch die vroeg hoe de laarzen bevallen? Ze zitten goed heb ze de hele morgen al aan en geen zere voeten hihi! Deze heb ik gekocht. Ik hoop dat de link het doet, ik heb echt een schoenen en laarzen tik hihi. Koop elke winter wel 2 paar 1 als het seizoen begint en als ze, zoals nu in de opruiming zijn. En ben helemaal trots als ik merklaarzen kan scoren voor dik de helft ofzo erg he.. Sannaa, meestal als je thuis moet zitten dan wil je eruit! En soms heb je wat afgesproken en dan heb je helemaal geen zin....Dat heb ik weleens. Sannaa, meestal als je thuis moet zitten dan wil je eruit! En soms heb je wat afgesproken en dan heb je helemaal geen zin....Dat heb ik weleens. Maar veel plezier bij je ouders! Renske heeft vanmorgen een kort dutje gedaan in de mc. Thuis iedere x gapen, de fles gegeven en daarna lekker in bed gelegd. Eerst een half uur kletsen maar volgens mij slaapt ze nu wel lekker. als ze wakker is dan gaan we vanmiddag nog wel ff wandelen. Ik ga zo Yoshi ff uitlaten zodat dat ie zijn behoefte kwijt kan. Mini rondje van 3 min.
tukker, hij doet dit op zn buik...in feite soort van tijgeren...hij zet zich af met zn armen naar rechts...maar gebruikt dus soms zn beentjes ook en dan zie je dat kontje omhoog gaan..maar dat heeft ie nog niet goed door! dus dat is meer per ongeluk dat ie dus soms vooruit gaat...en sosm gaat ie ook ineens achteruit haha... wanneer konden jullie kindjes hun voetjes pakken...aangezine mirza niet vaak meer op zn rug ligt, heeft ie daar blijkbaar geen gelegenheid voor...is dat erg? belemmer ik dan zijn otnwikkeling? Want hij gooit zn benen wel omhoog...of als ie "wilt" zitten dan ziet ie zn voeten en probeert ze te grijpen...alleen in ligstand dus nog niet...
fafje, hmmm babymassage.....nou die Mirza weet het wel. Kindjes vinden het altijd heerlijk om te krijgen Nou, ik ben net gebeld door de VU en ik mag door met de 150iE Spannend joh! Morgen dus weer kijken of die van 14 mm 16 mm is geworden
Fafje, Wat super van Mirza's hoofdje dan hebben jullie het wel goed gedaan dus geef jezelf maar een schouderklopje Tukker, gafe laarzen hoor, hou ik ook wel van! Waterlelie, das goed nieuws toch? Baal er een beetje van dat ik er niet zoveel vanaf weet dan kon ik beter met je mee kletsen
waterlelie, net als Palmie ..wist ik er maar meer vanaf!...150 "klinkt" goed ....dat heb je vorige x ook gedaan toch!!?? ik hoop het zo voor je!! palmie, ja ik ben blij dat het nu "goed" is of verbetert...alleen tis wel heel eng zo snel dat gaat...ben nu een btj paranoia....gebruikd e maxi en wipper helemaal niet meer...en laat em dus amper op zn rug liggen behalve bij slapen, op zn zij doet ie trouwens niet meer...vindt ie niet meer lekker liggen..
palmie, ja dat is zeker goed nieuws Follikel moet minimaal 18 mm zijn voordat ie mag 'springen'. Daar krijg ik Pregnylprik voor. Spannend allemaal weer
Ik ga weer even wat doen hier in huis. Emma ligt nog in bed..heb dus even de tijd om iets te doen... Fijne middag!!!!
Waterlelie, Spannund! En net zoals de andere meiden hier weet ik er weinig vanaf maar het klinkt goed! Hopen dat je ei morgen 18 is! Heb respect voor jou en je partner dat jullie dit allemaal kunnen doorstaan...lijkt mij niet niks... Fafje, Knap hoor dat Mirza dat rond draaien op zijn buik doet. En de knietjes er proberen er onder te doen dat doet renske ook weleens. NEt of ze dan probeerd naar voren te tijgeren..is wel een grappig gezicht hoe het kontje dan omhoog gaat. En over de voetjes pakken renske wil ze wel pakken als ze bij mij op schoot zit maar komt niet verder dan iets onder haar knietjes stijf bokje haha! En mooi dat het helemaal goed gaat met Mirza's hoofdje. als ze eenmaal alle kanten opliggen dan hoef je er volgensmij er niet meer zo fanatiek mee te zijn en op te letten... Palmie, Thanks voor complimetje... Renske heeft van 12:00 tot 15:30 ""geslapen" tussendoor wel wakker geweest..denk dat ze zo weer honger krijgt...wandelen wordt nie meer wat. tegen de tijd dat ik kan gaan kan ik ook weer beginnen aan het eten..mexicaanse burrito's. En wat eten jullie vanavond??
Hallo! Nu pas terug van mijn ouders. Ben met mijn moeder even gaan winkelen! Mijn vader blij, anders had hij mee gemoeten, haha! Luca voelt zich kennelijk beter, want die wide niet slapen. Heb bij de Hennes een trui met barba benno voor hem gekocht en een stoer vestje met koekiemonster, als n soort embleempje erop. Die vond hij wel mooi gelukkig. Hij wil elke keer kiezen wat hij aanwil en als dat neit mag, is hij echt verdrietig...Dat vind ik dan gewoon een beetje zielig. Goed dat de hoofdjes mooi rond zijn hoor, fafje en palmie! Mirza is idd lekker snel. Voetjes pakken is volgens mij ook afhankelijk van lenigheid. Je kunt ook elke dag voordat hij op zijn buik gaat spelen hEM heel eVEN op zijN rug leggen (5min) dan kan hij evt zelf omrollen en verder spelen op zijn buik, dan heeft hij ook zijn rugligmomentje gehad. Op zijn rug liggen is natuurlijk ook goed voor hem en onder de 10 minuten kan natuurlijk niet kwaad... Waterlelie: we moeten maar even mailen over onze date!! Enne spannend hoor ik blijf voor je duimen!!!
hoi meiden, heb niet helemaal bij gelezen hoor, moest een paar pagina's! hier gaat het redelijk, niet echt super geslapen vannacht, werd om 4 uur wakker en sliep tegen half 5 weer maar toen werd sam om 5 uur wakker die had dorst en we sliepen tegen half 6 weer en sam werd weer om kwart over 7 wakker. ook tussen de middag niet echt kunnen slapen helaas, lig nu voor het avond eten nog even op bed met laptop! en vanavond op tijd naar bed en dan neem ik zo'n slaappilletje (homeopatisch) en dan hoop ik dat ik morgen weer beter voel fijne avond allemaal!
Esie, fijne avond en slaap lekker! Sannaa, en heb je nog wat leuks gekocht tijdens het winkelen met je moeder? Was met de boodschappen vergeten brood mee te nemen, zo ff wat halen en dan door naar mijn vriendin. Ga op de fiets brrr wel koud maar hier naar de stad is het wel sneller op de fiets dan met de auto. Renske om 18:30m op bed gelegd ze slaapt nog niet...ligt nog een beetje wakker en op haar duimpje te zuigen. Waterlelie, nu denken we allemaal maandag avond aan jou! hihi LOL.