@tukker: truitje van barba bob en vestje koekiemonster! En slofjes voor mijzelf bij de hunkemoller en Een bob de bouwer magazine! Niet echt spannend dus! Succes op de fiets trouwens, tis echt koud! @elsie ik hoop ook dat je weer lekker slaapt vanavond. Miss ook even lekker in een warm bad of warm douchhen om te ontspannne voor je gaat slapen, kan ook wel helpen.
sanna, oh gezellig zeg! ja idd dat doe ik dus ook telkens vooral op aankleedkussen ofzo en op de bank als ik zel fmet hem zpeel..op zn rug en dan helpen zn voetjes te pakken!.. waterlelie, ....hmmmm maaaaandagavond Tukker, wel fijn dat Renske dan toch nog (al is het met moiete) vanmiddag heeft geslapen! Mirz aook eindelijk vandaag weer even dik 2 uur middagdut @hier, hele leuke dag gehad met mn vriendin, die 2 kids ontzettend grappig hoe ze op elkaar reageerde, haha als zij btj jengelde...moest Mirza gelijk huilen haha...schijterdtje Verder hebben we laaaang gewandeld, ff ergens gelunched en btj gewinkeld.. Maar wat wa shet koud zeg, mn handen gaan echt kapot ondanks mn handschoenen! rustig avondje , manlief trainen...morgen ga ik lekker ana de schoonmaak...vandaag ha dik alleen btj geswifferd en afgewassen...morgen weer serieus ana hetw erk heb echt heeeeeel makkelijk gegeten, mais, rosti's en kipfiletblokjes die voorgekruid waren met italiaanse kruiden
goeiemorgen! had gisteravond zo'n slaappil genomen en opzich wel geslapen alleen sam ligt bij ons omdat de dochter van mijn vriend er is en anders kan zij niet slapen. maar ik heb evengoed best veel van sam zijn geluidjes gehoord helaas, dus voel me vandaag weer heel slap en gammel we zoeken vandaag naar een andere oplossing waar sam kan slapen en anders ga ik maar een nachtje naar me ouders toe.
Goedemorgen meiden, Nou Chloé zit denk ik weer in een sprongetje hoor Smorgens wil ze niet meer slapen en savonds is nu ook een groot probleem, we leggen haar erin om dezelfde tijd maar moeten er wel 3 keer naartoe voordat ze gaat slapen, ze krijst de hele boel bij elkaar Zo kennen we haar helemaal niet en daarom denken we aan een sprong, sja gaat vanzelf wel weer over toch? We hebben haar nu net in bed gelegt, was erg moe en na ff te hebben geschreeuwt is het nu stil, hoop dat het zo blijft! Als ze er weer uit is gaan we brood eten en daarna even naar de stad. Vanavond etentje van Jeroens vader, dan komt mijn vriendin oppassen. Wat gaan jullie doen?
haiii palmie, ahhw arme Cloé...ja als je haar zo niet kent, kan het idd ene sprongetje zijn heh...hopelijk issie snel over! Veel plezier vanavond! elsie, lekker rustig aan doen heh @hier, MIrza kwam om 00u en 4u en weer 8u....dus helaas hier ene hongerig kind haha...ben best wel moe...hij wordt volgens mij net wakker van zn ochtenddut, we gaan ff lekker lang doucehn! heb k zin in! verder gewoon schoonmaakdag!
Fafje, volgens mij is dit de 11 mnd sprong dan en heb ergens gelezen dat die best heftig is, hmmmm we zien wel. Lekker douchen is inderdaad heerlijk enne hmmm schoonmaken is minder
fafje, schoonmaakze Ik begin daar pas volgende week weer mee palmie, sprongetje is nooit leuk! Maar je moet maar zo denken...dat de kindjes een enorme groei maken (vooral in hun koppie) en dat frustreert hun af en toe. Komt goed meid!!! Nou, ik was vanochtend weer voor een echo en links een ei van 15,5 mm. Ik moet morgen terug...pffff is wel slopend hoor Opnieuw kijken en daarna een pregnylafspraak maken Ik gok dat ik m zondagavond mag prikken....dan zo ongeveer 24 uur later is dan de eisprong Ghihiihi ik heb er zo'n zin in Morgen leuke dag! Wij hebben met een stel meiden een babyshower georganiseerd voor een goede vriendin van mij/ons. Zij weet van niks. Ze denkt dat we naar de bios gaan haha We hebben een aantal gekke maar ook normale spelletjes bedacht... Er is ook lekker high tea en drankjes bij. Ik heb er zin in!!!!! Nou lieffies Spreek jullie later wel weer!!!! Doeiiiiiiiiii
hier doen we maar rustig aan vandaag! ik hoop vanmiddag wel even naar buiten te kunnen, al is het maar even in de tuin ofzo.
Hier vandaag de weekboodschappen gedaan. NU weer thuis en een broodje gegeten. Luca is niet echt gezellig, misschien omdat hij weer beter is? heeft weer energie om dwars te doen en ongeduldig te zijn en alles door de kamer te gooien. Pfffff. Hopelijk gaat hij weer even slapen zo, zou goed zijn voor mama...
Had deze topic nog niet gezien! Ik ben ook thuisblijfmama!! Wel even een vraagje, hebben jullie ook te maken met de vooroordelen?? Ik krijg regelmatig te horen dat ik zeker heel de dag op de bank zit want je kunt je toch niet de hele dag bezighouden?? Nou zitten wij in de situatie dat mijn man 6 dagen p.w. werkt, hij heeft eigen bedrijf, en dus thuis alles op mij neerkomt, dus ik vermaak me echt wel...
Hallo Sandraske! De vooroorelen hebben we idd ook besproken en ik krijg neit te horen dat ik niets doe, maar wel bij geprekken met vriendinnen hoe zij dingen aanpakken en dat ik dat anders doe. Dan krijg ik als antwoord: Ja, maar JIJ werkt niet... Alsof ik daardoor wel dingen doe die anderen niet doen, omdat ze werken en daardoor heb ik àlle tijd kennelijk. Ik vind dat wel vervelend inderdaad. Ik zou niet willen ruilen hoor dat zeker niet! Wat deed je vroeger voor werk Sandraske?
Hoi!1 waterlelie, nou wel goed nieuws toch, of hoort het sneller te groeien?? mn duimen maken overuren hoor!! palmie, ja idd...mn neefje had het ook best heftig..maarja het gaaaat over sanna, ahh ja hij kan dus ook niet stilzitten, binnen blijven, netals zn mama hihi...heeft ie nog geslapen? sandraske, welkom! ach vooroordelen..tjaaaaaaa...weetje wat ik vaak merk..dat het vaak de vrouwen zijn, die genoodzaakt werken (heel rot voor ze natuurlijk)...maar vaak komt het ook voort uit een soort jaloezie... werkende mama's doen alsof hun dus alles dubbel op hebben, maar dat is juist niet zo, naar mijn idee....zodra je gaat werken is de zorg over je kindje helemaal weg...die wordt overgenomen...bij ons thuismama's natuurlijk niet...die gaat 24 door...en ik heb idd dagen dat ik gewoon weinig doe...DUS?doen werkende mam's ook...bijv in het weekend..omdat ze zo moe zijn van het werk EN het verzorgen van de kids dan ff te zwaar is...neemt vaak papa of oma het over...of komt helpen...tja er valt altijd wat te zeggen....tis alleen zo jammer...altijd dat gewijs naar elkaar...alsof het ene beter is dan het andere...waarom niet gewoon een andere keuze @hier, ben echt weer heel moe...jaja ik moet echt naar de ha...heb even tijdens Mirza's dujte ook klein uurtje geslapen..maar was niet genoeg...mirza kon de slaap niet meer vatten eruit gehaald...maar toch na 15 min weer moe..dus terug in bed...dnek dat ie zo weer wakker wordt...tis eigenlijk "etenstijd" En hij heeft weer gerold vandaag...zooo leuk
Hier net weer terug uit de stad, Chloé was het zat en werd strondvervelend:x Nou ja ze ligt nu weer lekker in bed, kijken of ze slaapt Een rare sprong dit hoor, ze is over het algemeen best goed gemutst maar op de gekste momenten wanneer je het totaal niet verwacht gaat ze huilen of word vervelend om nog niet te spreken van haar slaapjes, die zijn compleet veranderd
Palmie, succes met dit deze sprong van Cloé, aan alles komt een eind en ook aan deze sprong. Sandraske, Welkom meid enne vooroordelen zijn er altijd. Laat ze maar kletsen jij weet wel beter toch? Fafje, heb je het huisje alweer schoon? En lekker gedouched met Mirza...Enne ga van de week toch meer ff naar de HA. Maar nacht voedingen hakken er ook best in he meid, doe rustig aan. Waterlelie, veel pelzier met de baby shower leuk! Je ei is wel wat gegroeid...duim voor je. Sannaa, Luca had dus niet zoveel zin in boodschappen halen. En is hij nog lekker gaan slapen? Elsie, rustig aan meid...ben je al lekker buiten geweest? Vanmiddag lekker 45 min met yoshi gelopen en renske slaapt al vanaf 13:15...Als ze zo wakker wordt dan zal ze vast wel honger hebben de laaste voeding was om 11:15. Mijn man heeft vanavond voetbal en ik heb de tv voor mij vanavond. Gister met vriendinnetje was gezellie was pas om 24:00 thuis...
Hier even snel een berichtje: 11 maanden sprong vond ik vervelend, maar niet zo erg als de 8 mnd en de 13 mnd sprong, geloof ik. Luca heeft neit geslapen btw, maar ja, dat had ik al verwacht. Wij gaan naar mijn schoonmoeder, want haar verwarming doet t niet goed, dus moet mijn man er even naar kijken... Tot later!
tukker, zoo nou ik was van plan toen mirza ging slapen 1130u alles te doen..maar ben toen zelf gaan liggen...13u werd ie weer wakker...naar de woonkamer gegaan ..hem gevoed en zelf wat gegetem...en daarna wilde ie weer slapen..heb ik ook ff gelegen weer...door de moeheid dus nog nergens aan toe gekomen..ohja ga wel zo de wasophangen, mizra ligt er nu weer in! Zo das lang van renske heh die zal zeker honger hebben(gehad) palmie, aaaah das balen heh...ook vervelend voor haar...zo helemaal uit haar hummetje.. sanna, helaas geen dutje hmm...wie weet kan ie zich een btj vermaken bij je schoonouders! @hierm Mirza heeft gillen en de B ontdekt..heel fijn voor mn oren Oh en hij draait nu het cirkeltj eook de andere kant op
ik ben trouwens ehct enoooooorm emotioneel vandaag jezus...kan om alles janken ( heb ik ook een paar x gedaan) Ging vanmiddag de film Meet Joe Black kijken haha mss komt het dara door!
Ff snel dames, vriendinnetje komr zo op Chloé passen Hmmm zal haar wel ff inlichten dat het best nog wel moeilijk kan worden haar in bed te krijgen, nou ja haar in bed krijgen gaat nog wel maar of ze dan ooknog gaat slapen is een 2de Ach zal allemaal wel loslopen maar vind het toch vervelend nu Chloé zo doet Nou meiden veel plezier met alles wat jullie nog gaan doen en een hele dikke knuffel van ons, tot snellie
@Sannaa Ik heb acht jaar p&o en salarisadministratie gedaan tot 2 1/2 jaar geleden toen heb ik ontslag gekregen i.v.m. reorganisatie. Het bedrijf was overgenomen en ik heb als medewerker p&o 40 ontslagvergunningen en reïntegratietrajecten opgezet en begeleid, veel stress enz.. Alles was afgerond en toen kreeg onze hele afdeling ontslag aangezegd.. Dat was voor mij druppel en ik ben gewoon in de winkel gaan werken, stuk minder salaris maar lekker geen sores aan mijn kop en dat heb ik gedaan tot aan mijn ZW-verlof.. @fafje het is inderdaad jaloezie in de meeste gevallen maar het is gewoon vervelend af en toe, heb maar weinig mensen uit mijn directe omgeving (familie en vrienden) die zeggen van goh leuk of knap dat je het doet ofzo en dat heb je soms weleens nodig, je bent toch al onzeker als je voor het eerst moeder wordt en natuurlijk die hormonen..
Nou de oppas heeft geen enkel gedoe gehad met Chloé, waar ze bij ons de laatste dagen moeilijk doet savonds met slapen ging ze bij mijn vriendin gewoon lief slapen Ze heeft alleen haar fles niet gedronken, daarvoor kwam ze vannacht om 00.00 Verder was ze echt heel lief. Wat wel gek was, ze werd om 00.00 wakker maar niet gewoon huilen maar echt helemaal hysterisch en gillen dat ze deed Sandraske, zoveel stress is ook niet goed voor een mens, ik ken het, in welke winkel heb je gewerkt?