Sannaa, meestal als mama eenmaal weg is gaat het gewoon goed dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Fafje, hier ook bootschapjes halen en straks eerst naar de rokersconsulent, ben benieuwt! Elsie, fijn dat je goed hebt geslapen, hopelijk vandaag een lekkere dag voor je. Ben nu nog ff het huis aan het doen, Chloé slaapt, had haar op goed geluk erin gelegt omdat ze de laatste 2 dagen niet wilde slapen, maar ze ging slapen Ik moet om 11.50 bij de rokersconsulent zijn en ik neem haar mee dus wel handig als ze een beetje heeft geslapen
palmie, rokersconsulent jeetje wat goed!! je bent er echt onwisj mee bezig heh! Ja wel zo fijn dat ze dna een btj uitgerust is en niet jengelig of heel moe wordt daar! Hoe is Cloé sowieso? nog erg "anders" ? @mirza, hij gaat ehct als een speer met dat ronddraaien enz, lijkt ook soms vooruit te tijgeren...heel leuk om te zien, hoe snel dat gaat! Hij is wel echt kapot telkens en doet zn dutjes goed haha En dat gillen...haha ik moet telkens zo lachen daar om..
@fafje, Rienke draait ook veel, alleen terug draaien op haar rug gaat nog niet altijd goed met als gevolg een gillende keukenmeid! Net boodschappen gedaan, kom ik buiten met boodschappen, hebben ze mijn auto ingebouwd! Aan allebei de kanten een auto zo dicht er op geparkeerd dat ik door de kofferbak erin moest, heb mijn ochtendgymnastiek wel weer gehad Gelukkig was er wel een mevrouw zo aardig om even mijn karretje (met maxi cosi erop) vast te houden zodat ik de auto stukje achteruit kon rijden..
sandraske, zo lekker bijdehand heh...gelukkig heeft die vrouw je ff geholpen! Ja ik bedoel met draaien op zn buik en dan een cirkeltje om zichzelf zegmaar...rollen doet ie ook sinds een paar dagen van buik naar rug...maar ik dnek dat het nog per ongeluk is...heeft nog niet echt het besef dat ie zn armpje moet intrekken haha
Zo hier is het weer lekker schoon. Nu nog even een kopje koffie en dan kan Luca weer worden opgehaald. @palmie: ik denk idd dat hij het wel leuk vond, want ik ben niet gebeld. Ik hoor zo wel hoe hij het gevonden heeft. Ben benieuwd hoe het bij de consulent was. Heb je nog tips gekregen? En heeft chloe zich kunnen vermaken daar? @fafje: Leuk hoor die snelle ontwikkeling. Voor je het weet tijgert hij ervandoor!
sanna, ik ben benieuwd hoe Luca het heeft gehad! Lekker heh als je huisje weer op orde is K merk wel dat ie minder kletst op ene dag, als voorheen...zou dat er mee te maken hebben.. Op schoot ook, hij is zo bezig met rechtop te willen zitten, normaal lult ie de oren van mn kop haha...nu alleen als ie plat ligt, brabbelt ie zich wezenloos
Nou meiden ik ben weer terug van de consulent en het stelde niet veel voor maar omdat de tabletten best wel zwaar zijn moet dat onder controle. Heb nu weer een nieuwe kuur gekregen en moet ze in totaal 3 mnd slikken Ik merk dat ook wel hoor want ben geregeld een beetje misselijk Chloé werd een beetje vervelend maar ja ze zit in een sprongetje dus ze doet wel meer gekke dingen, vannacht heeft ze trouwens wel doorgeslapen Kan er geen pijl op trekken Fafje, leuk he en vanaf nu zal Mirza alleen maar meer gaan brabbelen. Sannaa, hoest met Luca gegaan? Sandraske, dan is jouw meisje er ook snel bij zeg, wat superleuk!
Succes meid! Het is nooit leuk dat je zoontje naar het ZH moet. Enne ik heb vroeger ook taal achterstand gehad en daarvoor ook buisjes gekrgen etc... en het is bij mij helemaal goed gekomen! Alleen ik hoop dat het met renske wel goed komt want haar linker oor hoort minder. Maar gelukkig is haar rechter oor helemaal goed
Luca had ups en downs bij de pSZ. Om 10 uur wilde ze bijna bellen,maar na het fruit eten en limonade drinken was hij wel weer oke. Alleen het laatste half uur vindt hij erg zwaar, want dan is hij moe. Hij had wel weer flinke honger en at zo 3 boterhammen op! Met spelen net iedere keer als oets niet lukt boos op de grond liggen en huilen en "luktniet Lukt niet!" roepen. Bedtijd dus! Nu lijkt het stil te zijn boven!
Zo ben weer terug met Dean, stelde echt geen reet voor hah, hij is al helemaal op en top fit! Heeft alleen half mijn kast leeg gegeten man man wat had die een honger!! En wel 5 glazen ranja in het ziekenhuis, hij is al mee naar oma geweest, leg hem zo even op de bank filmpje kijken.. hij heeft geen pijn, was meteen goed wakker dus nergens last van.. We zijn zelfs bij de mcdonadls een ijsje met hem wezen halen, die wilde hij perse haha
Aaah goed zeg! Wat een stoere jongen die Dean!!! Nou heerlijk toch en dat hij goed eet, is ook altijd een goed teken. Verwen hem maar lekker en dan zal hij snel weer goed horen. Ik hoop dat je het verschil al snel merkt.
ja zijn oren zat weer allemaal troep in dus de dokter vond het goed dat het moest gebeuren.. en zal nog wel een keer moeten gebeuren dacht hij in de toekomst..
Sannaa, och arme Luca, een beetje uit zijn hum of heeft zijn dagje niet? Isademi, wat goed van Dean zeg, zeker een stoere knul, die heeft wel een pluim verdiend
@isademi wat fijn dat het zo goed gegaan is!! @hier, vanmorgen uitgerust wakker geworden, maar evengoed slap! ik denk dat ik bloedarmoede ofzo heb want dan kan je je ook zo slap en duizelig voelen, alleen de pest bij mij is dat als ik me zo voel de angst ook weer boven komt, gelukkig niet heel erg en durf ik nog wel dingen te doen in huis en de zorg voor sam natuurlijk!
anders laat je toch snel even je HB prikken dan weet je het snel, evt kan je zelf al iets van floradix halen ofzo, baad het niet dan schaad het niet..
@isademi ik heb al roosvicee ferro in huis. morgen moet ik naar de huisarts dus dan kan ik even mijn ijzer laten controleren.
Zooo kom ook weer binnen wandelen Isademi, Zo stoere vent hoor! Dikke pluim voor hem. Palmie, gaat goed he? het stoppen met roken, alleen het af en toe misselijk zijn van de tabletten lijkt mij wat minder, alhoewel zo heb je niet de neiging om te veel te snoepen. Sandraske, Jou meissie is snel zeg, Renske die rolt elke x alleen maar op haar zij. En als ik haar help op haar buik dan wordt ze na 1o sjaggie en gaat ze jammeren omdat het haar niet lukt om vooruit te komen of om terug te rollen... Elsie, Succes bij de HA morgen. Gisteren naar FC twente feyenoord geweest (heb een jaarkaart) Pfff wat een @%$# wedtrijd maaaar we hebben de 3 punten dankzij Ruiz! Vandaag rustig dagje hier, vanmiddag lekker met de hond(je) gewandeld. En Renske was aan het eind van de middag huilerig en moe. Ze ligt alweer vanaf 16:15 in bed. Eigenlijk veel te vroeg en hier baal ik dus iedere x van dat ze overdag zo slecht slaapt en dat zezo te vroeg de nacht in gaat. Haar nu wakker maken heeft ook geen nut want dat red ze niet tot 20:30 want dan is haar laaste voeding...iemand tips voor mij zodat ze leert overdag beter te slapen?
Hoi meiden, ik kom even hallo zeggen....ben erg moe! Heb gewerkt vandaag vanaf 8 uur tot half 6. Ik heb de hele dag moeten staan, bah! Mijn voetjes zijn kapot.. Dus ik ga me even ontspannen in bad enzo...en lekker vroeg naar bed Doeiiii
waterlelie, zet em op!! tukker, wat mij toendertijd heeft geholpen, is heel strak het ochtenddutje introduceren...toen die goed ging...middagdutje erbij gedaan...die gaan heel standaard, op volgorde én op tijd Ik hield in het begin dan...wakker max 1,5uur (geen moeheidsignalen, toch in bed leggen) eerste dgn duurde het vrij lang het in slaapvallen, maar elke dag steeds korter...nu leg ik em erin, hoef nooit terug voor speen of wat dan ook.. idem met middagdut, standaard na het badje even spelen en dan weer naar bed...elke dag zelfde liedje @hier, vandaag flink gewandeld, HET WAS KOUD....heb heerlijke handschoenen, maar mn handen deden ehct megazeer...Mirza was vandaag echt heel vrolijk, heel schattig...zo nu een theetje