Ja het is koud he, ik kan niet wachten op beter weer, abonnement van de lokale speeltuin nemen en lekker buiten spelen!! lekker wandelen... Ik word daar echt altijd zo vrolijk van, ook lekker in de tuin zitten en de kids spelend, is een heerlijk gezicht.. Ik vind het veel te koud nu buiten, ik ben niet gemaakt voor kou haha
isademi, nee idd die kou houdt me eigenlijk te vaak binnen..daarom vandaag mezelf gedwongen, max 1 dag binnen blijven hihi...tja tenzij het regent natuurlijk
haha ja ik maak wel elke dag even een wandeling, zoiezo halen en brengen PSZ maar vaak ook even langs de supermarkt lopen, even een half uurtje per dag wandel ik zeker wel.. alleen heb ik last van mijn neus met dat vriesweer, doet pijn... (komt door verschillende medische neusoperaties ) Ik ben zeker wel een paar uur per dag buiten als het mooier weer is, sochtends even buiten in de tuin en smiddags in de tuin, maar wil dit jaar dus abonnement afsluiten van lokaal speeltuintje (kost normaal 1 euro per keer, maar 12 euro voor heel jaar (geloof ik in elk geval heel erg goedkoop haha) en alle buurtkids gaan daar spelen dus is wel leuk..
ik vind de kou niet heel erg alleen vind het wel zielig voor sam! maar het voorjaar is wel fijner misschien voel ik me dan ook beter. hier hebben we in de buurt ook een speeltuin alleen sam is nog een beetje klein he haha!
ik woon 3 hoog, en hij ligt nog in de kinderwagen bak..is een hoop gesjouw voor een korte wandeling... dus ik doe dan boodschappen en blijf gelijk 2/3 uur weg...is goed voor em die kou...hij heeft ngo altijd lekker warme handjes...vindt het ook ehct lekker buiten
ja das idd een karwei meteen voor een korte wandeling! dan blijf je vaak wat langer weg.. Hij is nu nog jong maar als ie straks tegen de muren omhoog stuitert (lees met knipoog) dan ben je extra blij met lekker naar buiten haha De kids zijn het koude weer ook een beetje zat merk ik..
ja idd, is echt gesjouw wat me soms tegenhoudt hoor...als ie 6 mnd is (nog 1,5 mnd) dan bouwen we de wagen om (en slaapt ie er snachts ook niet mee rin) en dan staat de wagen gewoon benedne in de kelder...dus dan is het alleen de baby sjouwen dat scheelt een hoop
ooh hij slaapt er nog in? Ja mijn kids die waren met 4 maanden zoiezo eruit gegroeid maar mijn zoontje kon dan al gaan zitten (en dan kan ie eruit kukelen) maar waarom heb je hem niet lekker in een bedje liggen, das toch veel zachter enzo, geen aanval hoor, gewoon een vraagje misschien heb je een speciale reden...
tjaa, omdat ik het zo fijn vindt dat ie dna naast mij slaapt nog...tis alleen snachts en hij slaapt er heerlijk in, overdag slaapt ie lekker in zn ledikant op zn eigen kamer...maar 6 mnd is ook de grens..heb em gister toevallig na laatste voeding in zn kamer gedaan...maar snachts kwam ie rond 2....issie toch weer bij mij geeindigd.. hji is er nog niet uitgegroeid hoor, khebe en bugaboo..is ehct een fijen grote bak... We wilden toen eigenlijk een wiegje kopen, maar is er nooit van gekomen, gemakzucht *schaamschaam
Hoi allemaal. Heb erg hoofdpijn, wil jullie even een fijne avond wensen! Ik ga hangen op de bank. groetjes!
aha zo, hoef je niet voor te schamen hoor, is jouw / jullie keuze! Bugaboo is kleiner dan onze Mutsy bak (zelfde lengte maar smaller zeg maar) maar ik had al eerder gezegd grote kids dus dan doe je maar kort met spullen haha
Isademi, Renske was ook vrij groot bij de geboorte 4012 gr en 52 cm groot en ze gaat nu nog steeds in de wagen bak (mutsy) zolang ze het nog leuk vind. En met deze kou is het wel fijner voor haar. Hoe groot waren jou kinderen? Fafje, Bedankt voor de tip, ze doet s'morgens wel een slaap(je) varierend van 45 min tot 2 uur. en in de middag net zo, qua slaap kan ik Renske niet peilen. Vanmiddag werd ze na een uurtje weer wakker we hebben haar laten liggen maar op een gegeven moment begon ze te huilen en heeft mijn man haar op gehaald. Ik was wandelen maar had het zelfde gedaan...Pfff ik baal om haar slaapjes overdag omdat ik het idee heb dat ik het fout doe.... Ik ga zo slapen, denk dat me meissie om 6 u wel weer een poep luier heeft . Tot morgen!
onze zoon was bijna 9 pond met 38 weken zwangerschap en met 5 maanden circa 70 cm en dik 8 kilo, maar zoiezo liep hij al met 6 maanden en zat ie al zelf met 3 maanden dus dan mag je een baby zoiezo niet in de bak laten (vanwege dat ze eruit kunnen kukelen) Dean is met bijna 4 maanden overgegaan naar de volgende fase van de wagen. Dan kon ie weer lekker ruim slapen... Hier is ie 4/5 maanden..
tukker, wat vervelend nou heh...mss is ze zelf even aan het omschakelen wat betreft het slapen..hier ook even rommelig, geen peil op te trekken en ineens had het weer ritme en een schema...dus wie weet... En weetje, je doet toch wat je het beste lijkt, daar is niks goeds of fouts aan isademi, jeetje haha nou zo groot is mijn kleine Mirza nog lang niet hoor!!...die is nu denk tegen de 7 kg...en iets van 65 cm.. zn gewicht gaat in verhouding iets sneller als de lengte (aldus het cb vorige x, volgende week weer wegen en meten geloof ik) truste allemaal!
Ik meld me ook hier, ik ben thuisblijfmama, ik klus wel wat bij vanuit huis, altijd leuk een paar extra centjes om leuke dingen mee te kopen. Maar ik vind het geweldig, ik verveel me niet, en ik maak alle leuke dingen mee met Tara, die nu dus ruim 6 maanden is en ik ben stiekem best trots dat ik nu de terugval ouder ben, als er wat is wil ze mama hihi. Verwacht dat ze ook wel haar papa periode gaat krijgen dus ik neem het er van hoor Wel gaan we veel op stap en gaat ze dus ook middagjes of dagjes naar opa's en oma's, 24/7 in en rond huis zitten samen vind ik dan weer niets. Gelukkig is ze een echte flirt en overal waar ze komen maakt ze kleine en grote vriendjes.
@ Isademi mooi mannetje en inderdaad groot! @sylvia welkom! Rienke was trouwens met 4 maanden ook al 68 cm en 7300 gram.. De bak gebruiken we al 2 weken niet meer, werd beetje krap en ze had er een hekel aan (slapen heeft ze er sinds dat ze 5 weken oud is niet meer in gedaan).. Gelukkig kan de buggyzit helemaal plat.. Gisteravond nog getennisd, sjezus wat was het koud zeg... Mijn handen zagen gewoon blauw! Rienke is de laatste drie dagen om 6 uur wakker i.p.v. 8 uur, is weer even wennen Zo even naar de Kruidvat wat aanbiedingen scoren.. in ieder geval slaapzak en nieuwe hydrofielen, heb er gisteren een aantal weggegooid die helemaal gerafeld waren..
goeiemorgen meiden! hier wel weer een goeienacht gehad, sam werd om 5.30 wakker was eerst wel steeds rond 7 uur maarja misschien komt dat wel weer. heb hem een fles gegeven en nog geslapen tot 8 uur. @isademi leuke foto!! fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Sylvia welkom hier, wat doe je eigenlijk vanuit huis als ik vragen mag? Isademi, sjee dat is echt groot, niks vergeleken met ChloƩ ze is bijna 1 en weeg bijna 8.5 kg! Tukker en Fafje, hier was het net zo met slapen, 3 dagen wilde ze niet slapen smorgens en sinds gister ligt ze er weer in tegen 8.30 en slaapt Geen pijl op te trekken dus. Sandraske, dat kan ik me voorstellen pfff echt koud tennissen met dit weer Sannaa, hoe is het met je hoofdpijn? Waterlelie, hoe is het
hoi dames, wat gaan jullie snel met jullie berichtjes, poe wordt heel wat afgeschreven, ik heb gisteren de eerste stap gezet, heb mijn baas opgebeld om een gesprek aan te vragen. (om ontslag te nemen, maar dit weet ze nog niet) ik ben nu helemaal zenuwachtig daarvoor, de 11e om 14 uur vind het plaats... zegt mn baas ook nog, nou over een maandje is het weer zover he?! toen dacht ik je moest eens weten......8). Ben nu een beetje labiel, mijn dochter slaapt niet meer door op het moment en zit er een beetje doorheen, bleh. mijn jongste slaapt ook niet graag in de kinderwagenbak, alleen als we buiten gaan wandelen, maar in huis slaapt ze nu altijd in haar bedje.... ik weet trouwens niet hoe lang ze in de bak gaat passen, ze groeit zo snel....
@lea wat goed dat je stap genomen hebt om je baas te bellen! knap hoor. sam heeft tot 6 maanden zo'n beetje in de wagenbak gepast, helaas net toen het echt koud werd paste ie er niet meer in.