Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

sylvia, welkom!! heerlijk dat je er zo van geniet!!

lea, welkom! wauw spannend, wat doe je voor werk? Ben je van plan heel lang te stoppen?

palmie, ja gek heh hihi...maar Cloé begint al weer een btj zichzelf te worden??

sandraske, hihi ook een flinke meid dus (of is mijn Mini gewoon klein haha)

elsie, hoe voel jij je vandaag? nog erg slap?

@hier, Mirza kwam weer rond 0130u/02u....lijkt nu standaard te worden...en daarna 0730...hij werd wel om 0530 wakker, weet niet waarvan ofzo...hij vroeg niet naar "eten" ...ik gaf ene kusje en hij ging weer slapen./..zal wel..

ligt net in bed voor zn ochtenddut...ik ga ff een bakkie en een boterham maken!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje voel me idd slap nog, vanmiddag komt de huisarts dus ben benieuwd! denk zelf wel echt dat het ijzertekort is want ik begon me juist beter te voelen en nu weer slap.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Fafje, ja het lijkt erop, haar slaapjes zijn weer hetzelfde als dat het was hmmmmm rare wezentjes die baby's he hahaha;):D

4. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, fijn dat ie bij jou langs komt!! nou hou ons op de hoogte

palmie, haha ja nou gelukkig maar...Nou ik baal wel hoor, dat Mirza die nachtvoedingen er weer in heeft gegooid :( Trouwens ik had toch weer een melkdip, die is weer goed ondertussen, dus wie weet slaapt ie snel weer door....kheb goede hoop :p

tip, Liptonice Piramide "Kasjmir Valley " HEEERLIJKE THEE

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik hou jullie zeker op de hoogte! hij komt alleen vanmiddag pas ergens tussen 12 en 14 ofzo, dus nog ff geduld.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ja hier is het ook wel logisch ik ben 183 en mijn man 196 hihi, hij weegt nu met 3,5 jaar bijna 20 kilo (wat best al flink is maar hij is ook (2 maanden geleden tenminste) 106 cm lang.. gaat echt zo snel!!

Geef mij maar een kleintje hoor, dat zou ik wel leuk vinden haha ik was al zo blij dat mijn dochter wat langzamer was qua doen en laten!

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik zie nu pas op de foto die bruine benen van hem haha, hij was toen een maand geleden ofzo in Curacao geweest, is wel apart hij is best wit geboren maar toen zijn we in Curacao geweest hij is toen lekker bruin geboren en sindsdien altijd wat gebleven en word snel bruin, terwijl mijn dochter dat niet heeft gehad en die is echt wittig gebleven zeg maar, vind wel apart, alsof de eerste periode als je daar veel zon krijgt dat je meteen pigmenten aanmaakt (weet niet of dat gewoon is hoor haha)

Maar het is wel toevallig, Dean zag wel heel erg geel in het ziekenhuis dat was echt niet normaal! In augustus geboren dus toen ook al veel in de zon...

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    goedemorgen:D

wat een drukte hier!!! Eerlijk gezegd hou ik het ook allemaal niet meer bij...volg nog meerdere topics;)

fafaje, wat vervelend dat Mirza veel wakker wordt! Het kunnen heel goed nare dromen zijn...:) Vaak was het zo bij Emma dat we dan even gingen knuffelen en toen was het over zegmaar...meer het gevoel geven dat je in de buurt bent.

elsie, fijn dat de ha bij je op bezoek komt...heel veel succes...enne lucht je hart he!

palmie, gaat goed hoor:) Ik voel me wel uitgerust, was zo gebroken gisteren...dan besef ik me maar al te goed hoe goed ik het heb! Lekker thuis zijn met mijn meisje! Gisteren indd geklust maar er ging wat fout:(:) Net toen de zaadjes:D eruit wilden komen schoot hij uit:):$ Dus meer dan de helft floepte ernaast!!! Ik baal enorm...weet even niet wat ik moet denken...ik ben even in shock haha...nee echt serieus...dus we hebben het vanochtend maar over gedaan...en vanavond weer en dan is het afwachten op een wondertje:)

sannaa, ohja ik was het even vergeten dat je geen suiker en melk mag:) Was even te enthousiast:D Nog leuke plannen voor vandaag?

Vandaag niet zoveel plannen. Wel ga ik even langs het winkelcentrum om een cadeautje te kopen voor een buurmeisje die 4 jaar wordt.

Ik ga even koffie zetten....nouja, meer knopje indrukken en dan klaar :p

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @waterlelie, ach de helft is ook goed ;) er is er maar 1 nodig uiteindelijk ;) snap wel dat je dan even baalt maar ach als het maar gezellig samen was toch?

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Waterlelie, ik snap het wel hoor, je wil het zo graag en bent er zo mee bezig maar inderdaad er is er maar eentje nodig meid en geloof me er komt een tijd dat alles goed komt en dan lach je hartelijk hierom:)

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@waterlelie ik heb een lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil bespreken! dan weet ik zeker dat ik niks kan vergeten. ik hoop eigenlijk echt dat het een nu een ijzertekort is en dat ik pilletjes krijg, ben wel begonnen met roosvicee ferro, voel me wel iets minder slap als gister, maar moet alle dingen nog steeds heel rustig aandoen, zo heb ik net sam aangekleed mezelf gedoucht was aangzet opgeruimd en de vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd, wel alles met pauzes er tussen. nu ook ff op de bank met een kopje thee en dan straks maar weer het volgende.

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    elsie, oh dat is wel slim van je om een lijstje hebben, dan weet je igg dat je niks vergeet! Je doet er ook alles aan he...hoop dat ze straks meer weten!!!!

13. lea

lea Fanatiek lid

@ fafje, ik ben nu verzorgende met dementerende ouderen, en loop eigenlijk al paar jaar op mn tenen, heb al depressieve klachten gehad, nu zit ik heerlijk in mijn vel en dat wil ik zo houden, misschien dat ik even stop en wacht tot mijn jongste dochter wat ouder is voor ik weer ga solliciteren. ligt er ook een beetje aan hoe we uitkomen per maand..... en misschien dat het wel erg bevalt en dan blijf ik voorlopig thuis. ;)

@elsie ik ken niet jou hele verhaal, maar ik lees dat je ijzertabletten krijgt omdat je je niet goed voelt? rustig aan doen maar, ik hoop dat ze er snel achter komen wat je precies hebt....

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh ik las de andere berichten niet...

thanks meiden voor de support;) Er is ook maar eentje nodig..
    Maar het was wel gezellig:D

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@waterlelie ik wil gewoon graag dat ik me weer beter voel en lekker dr op uit kan samen met sam en ook weer met vriendinnen.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Verstandig dat lijstje, vaak vergeet je de helft als je daar zit!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@isademi klopt! en wil echt alles besproken hebben niet dat ik achteraf denk ohja dat wou ik ook nog weten en dat nog en dat nog.

18. fafje

fafje Niet meer actief

waterlelie, hihi ik heb nog ana je gedacht haha...k snap heel goed dat je baalt van de helft verlies :p....op dit soort momenten wil je natuurlijk dat je de meeste kans er van pakt...maaaargoed...gelukkig haddne jullie vanochtend nog tijd :p ik duim nog steeds!
    Kan dat dromen(verwerken) al....zo in de nacht...hij is volgende week 5 mnd...k dahct namelijk zoiets al...tegenwoordig wordt ie ook wat huileriger wakker, normaal brabbelend...

lea, Ja ik snap het, nou hoop dat je lekker lang thuis kan genieten...!! Ben beniuewd hoe je gesprek zal gaan!

@hier, lekker samen gedoucht met Mirza, ligt nu op bed voor het middagdutje...en dan gaan we na 14en even boodschappen doen...that's it...wasje net erin...heb al gedweild enz...nog ene afwas en dan is dat het wel weer...eten heb ik ngo over van gister
    Tagliatelli met goronzola..heerlijk! met prei/champignons en kipfilet!

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik ben onze jongste dochter zonder luier aan het laten rondlopen us moet extra opletten, ze heeft de afgelopen tijd al een paar keer op het potje geplast dus even testen hoe het gaat ;)

Dean heb ik vandaag nog even thuisgehouden van PSZ die gaat donderdag weer..

Ik ben bezig met verjaardagskado voor onze dochter heb zoiets gaafs gezien!! Een mooie roze driewieler met staplankje achterop, zo'n amerikaans model zeg maar..

Fiets heeft onze zoon met zijn 3e gekregen (meteen 16" fiets ipv 12") dan kan ie er even mee doen zeg maar, dus dat doen we bij onze dochter ook..

Ze is in april pas jarig maar wilde de kosten een beetje uitspreiden, we kopen ook iets van een speelhuis/glijbaan maar das meer voor allebei natuurlijk..

20. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede middag..

Isademi, Cool fietsje zeg! Dit zegt idd kope kope kope als de prijs het toe laat;). Enne leuke foto van je ventje zeg Met zijn mooie bruine beentjes:p, en idd al groot zeg:$. en je meisje was ook niet klein bij de geboorte. Heb je van haar ook een mooie spam? Ik duim voor je dat je jongste dochter de boel schoon en droog houd en dat ze netjes op het potje gaat;).

Waterlelie, kan mij voorstellen dat je baalt...maar er is maar 1 nodig en er zijn er al miljoenen onderweg :D.

Fafje, Ook weer lekker fris allebij, en huisje weer aan kant ben je al bij de HA geweest?

Elsie, succes met de HA ik lees wel hoe het is gegaan meid. Ik hoop voor je dat het aan je HB ligt want dan weet je tenminste waar het slappe gevoel vandaan komt. En anders is het weer afvragen wat het is :(.

Lea, werk ik de zorg is idd best zwaar en knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Kan mij voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de 11e..maar na die tijd lekker in huis genieten:).

Renske had vanmorgen om 5:00 een poepluier, verschoont en terug gelegd. Maar om 6:30 wou ze er echt wel weer uit, ze had honger. Om 8:15 weer in bed gelegd ze heeft tot 9:30 geslapen en heb haar tot 10 uur laten kletsen. Wipper opgehaald want mama wou ff douchen en zo kon ze kijken. daarna wou ik haar in badje doen glij ik uit met de emmer met water:) :(. Mijn man heeft nacht dienst en hij schrok en kwam meteen kijken en helpen de boel op te dweilen. Pff had niet veel gescheeld of ik had naar het ZH gekunt. Maar heb geen blauw plekje opgelopen...Ik ga Yoshi uitlaten en daarna wat doen hier...Renske ligt lekker te slapen voor zolang het duurt....

Deel Deze Pagina