elsie, ik ben dara heel makkelijk in geworden..ik doe alleen ngo mn best voor diegene die ook hun best voor mij doen... Als jij weet dat die vriendin, dingen aan dr hoofd heeft of het druk heeft...ja dan kan k er begrip voor hebben...of mss is zij een persoon die eerder laat bellen dna zelf belt...nougoed dat ligt er aan dus.. maar ik heb gezien sinds ik mama ben geworden wie nou ECHT belangrijk zijn en vooral mij net zo belangrijk vinden...nou en daar ga ik mee om... dus ga even na waarom ze eignelijk niks laat horen..mss verwacht ze wle dat jij haar belt..?
Ik ga morgen denk ik ff de ha bellen wat ik het beste kan doen en misschien heeft ie inderdaad een alternatief, nah ik zie wel!
@fafje ze werkt wel af en toe nu voor een uitzendbureau, maar weet niet hoeveel ofzo. eerst was ze nog wel vaak op msn maar nu ook niet meer dus kan haar daar ook niet aanspreken. @palmie wat vervelend dat je je zo beroerd voelt door de pillen!
mss kan je haar gewoon ene smsje sturen ...of heb je daar juist geen zin in, dat jij de eerste stap moet zeten palmie, ja wie weet kan je iets anders krijgen ofzo...dit schiet ook nie op natuurlijk
ja wie weet..jatoch...Kijk ik heb mensen in mn omgeving die tegen mij zeggen "ja ik bel je" dit en dat...wel afspreken met anderen, maar vervolgens nooit bellen...tja dan heb ik zoiets van...forget it
@palmie, dat is een goed idee, als je je er zo ziek van voelt, maar is dat ook de hele dag dan? @elsie: tsja ik vind vriendinnen een moeilijk iets. Ik heb er 6 of zo, maar sommige spreek ik alleen op verjaardagen en soms een mail. Ik vind dat niet erg, want ik weet dat zij mijn vriendin zijn en als we tijd hebben en samen wat doen, dan is het ook altijd gezellig en zeggen we weer: dat moeten we vaker doen. Ik heb me erbij neergelegd dat ik vaak het initiatief moet nemen, van de 5 keer bellen, bel ik er 3 keer van, ja dat is dan zo. Ik vind het leuke meiden en dus doe ik daar mijn best voor. Vind ik ze niet meer gezellig, dan doe ik er mijn best ook niet meer voor. Ik weet dat het eigenlijk van 2 kanten moet komen, maar ik begrijp dat het voor sommigen niet lukt, en dan doe ik dat wel, maar ik weet hoeveel ze voor me betekenen en een andere periode in mijn leven zullen zij (hoop ik) hetzelfde doen met mij. Nou ja een heel verhaal. Ik hoop niet te warrig in ieder geval.
ja daarom.. en dan vooral in een periode dat het niet gaat zoals het hoort zegmaar zoals bij mij nu het geval is vind ik dat je toch wel even wat kan laten horen. zou ik wel doen iniedergeval.
@sannaa ik heb altijd het gevoel gehad dat ik steeds contact moest zoeken, nu heb ik haar een paar keer gebeld om te vragen hoe het ging enzo en had ik zoiets van zij kan ook een keer bellen..
Ja dat is wel zo elsie. Ik zou dat ook moeilijk vinden in zo'n geval. Ik denk dat je moet bellen en afspreken en merk je dat het moeilijk is en niet lekker loopt, dan weet je dat het over is. Misschien moet je ook vragen (ze is tenslotte vriendin) wat haar probleem is. Sommige mensen kunnen niet zo goed om gaan met mensen die zich niet goed voelen en sluiten zich daarvoor af. Wie weet is dat het, dan ben je klaar met haar. Vaak is het prettig om het gewoon op de man af te vragen, dan hoef je er geen energie in te steken.
sanna, ja zo bekijk ik het in principe ook...je hebt van die goede vriendinnen er tussen zitten, maakt nie uit of je 3 mnd niks van elkaar hoort...als je elkaar weer ziet is het allemaal goed... maar je hebt er ook een paar tussen zitten,w aar je dat niet bij hebt...of als je zelf een x niet echt contact hebt gehouden,d at ze dna beledigd zijn ofzoiets...vind k behoorlijk irriatnt
ja lastig het gaat om je gevoel erbij (dat kunnen wij niet voor je vertellen) ik heb vriendinnen die ik 3 maanden niet zie en dan zie en alles is goed, ik heb echter ook een vriendin gehad en leek net of ik een afspraak bij de tandarts moest maken (3 maanden van te voren bellen voor een afspraak) Toen ze trouwde toen lag onze Dean in het ziekenhuis en ook al was het achteraf gezien dat het meeviel toch blijf ik dan daar, mijn kids gaan altijd voor, dat kon ze volgens mij niet echt begrijpen. Ook had ze zelf geen kids en als onze Dean jarig was dan kwam ze savonds om 8 uur, uuh duh het is een kind hij ligt al op bed.. Op den duur belde ik steeds en zij nooit terug, steeds zou ze me terugbellen met haar agenda erbij (zoiezo erg onvriendelijk komt dat soms over!) en op den duur moest ik op haar hyves lezen dat ze al bijna 4 maanden zwanger was, terwijl ik haar meteen gebeld heb nadat mijn man het wist! Toen heb ik ook berichtje gestuurd met een felicitatie maar dat ik het wel een beetje rot vond om op haar hyves te lezen ipv persoonlijk, toen was ze boos, ik heb haar lekker van uit mijn telefoon en hyves gegooid, zo'n soort mensen heb ik niet nodig, ze komt er vanzelf nu wel achter dat je prioriteiten veranderen als je kids hebt en dat je dan niet als je kindje in het ziekenhuis ligt naar een trouwerij toegaat. En ook niet als je een huil/spuug baby heb (miley de eerste paar maanden) dat je mee gaat stappen.. misschien dat ze het nu snapt allemaal, ik hoop het voor haar! Bij elke fase van je leven horen nieuwe mensen , soms win je er een paar bij en soms verlies je wat...
ik heb haar een sms gestuurd met hoe het gaat enzo en stuurt ze terug gaat wel hoor groetjes! dus ik stuur terug dat is fijn. krijg ik een reactie van ben je boos ofzo? ik nee vroeg me af hoe het ging en dat ik me afvroeg waarom ik zo weinig van dr hoorde terwijl ze van mijn situatie weet.
later nog een reactie gekregen waarin ze vroeg of het wel onderzocht was, ja dat is het. en verder geen reactie.. geen idee wat ik ermee moet.
"There comes a point in your life when you realize: Who matters, Who never did, Who won't anymore..and who always will"
ik ook! pff ff dipje meiden, vraag me weer eens af of het echt allemaal goed zal komen. ( tuurlijk komt dat het maarja soms dus een dipje)
nou ladies, mirza weer lekker in zn eigen bedje gelegd, hij was doodop...ben benieuwd, theoretisch heeft ie vanacht om 2 uur honger... Moet wel zeggen dat dat " opstaan" wel wennen is hoor...pff...normaal heo fik alleen mn arm uit te steken voor het speentje....vanacht opstaan, speentje, terug in bed...na 1 minuut weer...weer eruit...dahct nog 1x speentje proberen, je weet maar nooit....maar helaas toch honger, dus in totaal 3x eruit...daarna toch maar weer in de bugaboo gelegd... vanacht mezelf er toe zetten weer in bedje te leggen, brr tis zo koud snachts hihi