Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Elsie, ik ben het met de bovenstaande reactie's eens.

Fafje, succes met het eruit gaan in de kou vannacht...

@ hier renske net fles gegeven en weer in bed gelegd. Zo nog wat t.v kijken en dan de hond uitlaten en naar bed. Het kan maar zo zijn dat Renske morgen vroeg weer om 5 u wakker is door poepluier...of wat dan ook. En na die tijd slaap ik niet echt meer lekker, en ik moet echt wal 8 uur slaap pakken...en aangezien renske overdag niet goed slaapt kan ik ook niet echt een dutje doen..

tot morgen ergens in de middag, doe het s'ochtends altijd rustig aan.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

had haar een sms gestuurd en we hebben het er even over gehad, zij zit ook niet echt in een makkelijk periode, dus waarschijnlijk gewoon niet aan gedacht om te bellen ofzo. maar ben wel blij dat ik het ff gezegt heb tegen dr.

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Zoooo wat posten jullie veel zeg, zag een mooie roze driewieler voorbij komen die ik nu ook wil, en de kruidvat waar ik vandaag ook geweest ben en waar ze hele leuke aanbiedingen hebben.

Mijn schoonzusje ligt in het ziekenhuis, haar mannetje is net gehaald met een keizersnee a la 25 weken dus ik wou ook wat voor haar meenemen en ze hadden zulke leuke bad en wiege setjes dat ik die mee genomen heb.
    Het grote cadeau komt dan als we iets meer zekerheid hebben.

En ik zag hele mooie foto's, zal zo eens kijken of ik er ook 1 van Tara kan plaatsen en leuke filmpjes hihi.
    En zo zag ik mer dingen voorbij gaan maar pfff wat gaan jullie hard haha.

Hier een vreemde dag, op het cb geweest en te horen gekregen dat alles goed gaat, wat we eigenlijk ook al wisten haha, maar bevestiging is leuk, fysio tussendoor en daarna vanavond ons kleine neefje gezien, wel indrukwekkend met al die slangetjes en dingetjes en zooo klein, maar wel erg mooi mannetje, en tot nu toe redelijk stabiel.

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    En nog 1 van mevrouw dondersteen :D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een lekkere deugniet is dat zeg Sylvia, daar krijg je nog werk mee hahaha, die ogen stralen echt "stout" uit :p

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    lol dat zeggen der inderdaad meer, ik vind het niet zo erg, was zelf vroeger ook erg "stout" hahaha, moet nu al alles bij haar uit de buurt houden want ze is erg van wat de ogen zien pakken de handjes :D
    Papa kijkt nu afentoe al hulpeloos hahahaha, die arme man, moet die eens wachten tot ze 16 is ;)

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Leuke foto's sylvia en ook gefeliciteerd met je neefje. Spannende periode zo voor jou en je familie met zo'n vroeggeboren kindje. Sterkte!

8. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hey Sannaa dank je wel, het is zeker een spannende periode...het eerste wat je met pasgeboren babytjes wilt doen is beet houden en troosten en tsja lieve en leuke dingen doen, en dit kleine mannetje ligt dan in een couveuse, heel erg rot voor de ouders natuurlijk, hoop dat alles goed blijft gaan en ze de kleine uk snel (maar niet te snel) in hun armen mogen houden.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!!

@sylvia wat een leuke foto's! en gefeliciteerd met je neefje en ook sterkte natuurlijk de komende periode.

sam was vannacht om 4 uur wakker, wat te drinken gegeven en weer in bed maar hij bleef huilen:( dus uiteindelijk bij mij in bed en toen nog geslapen tot 6.30 een fles gegeven en weer geslapen tot 8 uur.

fijne dag allemaal!

10. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

sylvia, leuke foto's en ook gefeliciteerd met je neefje, ahhw wat klein heh...sterkte voor je familie...dat ie maar snel mag aansterken het jochie!

tukker, en hoe heeft Renske geslapen??

Elsie, ahhw arme sam, gelukkgi lekker bij jou verder geslapen!

@hier, NOu Mirz ain zn eigen bedje gister gelegd..hij werd 22u wakker, speentje werkte telkens maar 1 min en dan lag ie weer te kreuenen, luier gecheckt, maar geen poepluier, maar t leek wel op soort krampjes ( moest aan duchess denken, want had 2dgn prei gegeten)...dat het dwars zat...eruit gehaald, en even gewiegd...hij sliep wel...maar kon niet echt diep in slaap vallen...toen dacht ik...k geef em wel gewoon bv...ook goed voor zn stoelgang mss

Even bij mij op bed, lekker gedronken...en toen nog even in zn kamer btj gewiegd...en lekke rin bed gelegd...viel als ene blok in slaap...

Toen ben ik gaan slapen, hoorde em rond 0230u kreunen (hoorde dat zn speentje eruit was) , maar kwas zo moe..dus dahct ik wacht nog even, tot ie me echt roept ..maar hij viel blijkbaar weer in slaap...zonder speen...en werd vanaochtend gewoon wakker as usual om 0730u! maaaaar met poepluier!!

Dus jippie hij heeft een hele nacht alleen geslapen voor het eerst...moet zeggen dat ik zelf wel btj onrustig heb geslapen...

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja hier is prei geen goed idee! Tenminste, nu gaat het wel bijvoorbeeld in de macaroni of groentensoep, maar tijdje terug hadik prei taart gegeten en toen had ze echt last ervan.

Ja meiden ik lees nog mee maar jullie gaan me echt te hard op t moment hoor. :( Kan het niet bijhouden en zie ook nieuwe die ik niet ken hihi.

12. fafje

fafje Niet meer actief

duchess, geeft toch nie...dahct ik al...vandaar dat ik je ff "vet drukte" :p

ik denk ook dat het de prei was...tenminste hij heeft nu al weken geen last van krmapjes en toevallig zat deze luier dwars...na dat ik 2 dgn prei had gegeten!;)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje hij had dorst dus wat diksap gegeven vannacht, ik denk dat ja ik heb ook weleens dorst als ik s'nachts wakker word dus waarom hij dan niet? alleen jammer dat ie daarna niet meer echt wilde slapen in zijn eigen bedje.

14. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ja precies, hij sliep natuurlijk ook al vroeg heh...zit er in diksap eigenlijk suiker?? mss werd ie daar een btj wakker van ??? (zeg maar even wat hoor, dnwek gewoon mee)

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij sliep idd al vroeg maar dat kwam omdat ie tussen de middag minder geslapen had en daarna niet meer dus toen was ie echt moe. vanavond proberen zo laat mogelijk op bed te leggen, hopelijk word ie dan niet om 4 uur wakker.
    ik heb eigenlijk geen idee of er suiker in diksap zit, ik geef sam nu ook weleens rooibosthee van zonnatura of water.

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Morning ladies,

wat een stralende dag vandaag..NOT! wat een weertje;) Ik wilde even langs de kinderboerderij maar nee dus...jammer!

Tukker,

tja, middagslaapjes zijn kostbaar!!! Kleine opdondert van mij wil ook niet meer zo lekker slapen s middags...en als ze slaapt dan heb ik veel dingen te doen...dus hier helaas geen dutje voor mezelf.
    Fijne ochtend nog...ik doe ook rustig aan hoor;)

Fafje,

was je nou aan het afbouwen? Hoe vaak leg je Mirza nog aan?

Silvia,

wat een scheetje hoor!! Lieve foto's!!! En wat super sneu voor je schoonzus en familie van die kleine!!! Hij zal wel een tijdje moeten blijven en aansterken! Wordt een pittige periode!!! Sterkte.

Duchess,

hoe is het met je kleine meisje? Gaat ze nog 1 keer per week naar de gastouder?

sannaa,

zin in morgen!!!:D

Elsie,

ben blij voor je dat je meer duidelijkheid hebt...gelukkig ligt het niet aan jou;) en zit ze zelf ook in een lastige periode! Maargoed, nooit leuk als je op deze manier achter moet komen. Je kan tenslotte ook open in zijn....

palmie,

nog sjaggie? Hou vol he! *huggie*

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh nog even dit....

Ik voel niks! Ik ben bang dat ik geen eisprong heb gehad. Zondag was ie links 16,5 mm en rechts 15,5 mm. Heb nog diezelfde avond 150iE geprikt. En maandagmorgen dus Pregnyl. Ik ben onzeker omdat we dat ook al een keer eerder hebben gehad...de 1e poging toen nog. Toen was ik overtijd en volgens bloedtest was ik niet zwanger...moest ik aan de Duphaston om de ongi op te wekken;) En dat duurt weer zo lang...pffff
    Normaal voel ik steekjes en prikjes en vooral groeipijn...en nu al 3 dagen niks:( Zou ik de ziekenhuis kunnen bellen voor een bloedtest om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden? Ik wil niet voor jandoedel 2 weken voor 'niks' wachten! Oh wat is dit slopend joh! Ik dacht er zo 'makkelijk' over maar dat heb ik nu goed mis!

Ik voel me echt verdrietig...kan hier echt wakker van liggen:(

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@waterlelie het is idd fijn dat ik het nu weet, maar dan wel zo'n reactie van ja waarom bel je me niet? goed ik vind dat ik dat wel gedaan heb.

heb nu buikpijn, dus zal wel ongie worden, ik hoop dat als het voorbij is ik me niet zo slap meer voel!

het is idd geen lekker weer! als het zonnetje schijnt ben je automatisch vrolijker, bij mij heeft het nu eigenlijk ook heel veel invloed, maar ik probeer om vrolijk te zijn en niet bij de pakken neer te gaan zitten.

19. fafje

fafje Niet meer actief

waterlelie, aaaaahh das klote zeg, zeker omdat je het normaal wel voelt...ik zou bellen, je kan het op zn minst proberen, jatoch..
    Echt balen zeg, en het weer helpt ook niet echt mee goede moed te houden! 2 weken wachten kunnen zo lang duren en als je je nu al zo voelt is dat geen pretje...hmmm denk toch even bellen, al is het alleen voor je eigen gevoel!

Ben nog nieta an het afbouwen...volgende week cb...even kijken wat zij mij adviseren qua voeding...liefst wil ik iets voor 6 mnd al afbouwen...wnat anders wordt het teveel voor hem...als ie 6 mnd is EN flesje EN opvolgmelk EN bijvoeding...
    Maar weet dus niet of hij H.a voeding moet hebben...ik wil lekker langzaam afbouwen, mis de momentjes nu al..hihi..tis echt zoietsmoois bv geven...maargoed tis voor ene goed doel!! En bij de 2e ga ik er weer voor!

elsie, achja normaal wordt ie niet snachts wakker toch..soms alleen

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje afentoe word ie idd wakkker, maar meestal pas om een uur of 6 dus dan heeft ie toch lekker doorgeslapen en hij valt na zijn fles dan ook nog in slaap dus dat is ook wel heel fijn!

Deel Deze Pagina