Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

haha wat lachen!! Maareh lekker bossie haar zeg!! Nog niet geknipt?

Dean had ook zo'n bos in zijn eerste jaar zeker 6/7 keer moeten knippen...

2. fafje

fafje Niet meer actief

ja achter heeft ie wel haar uitval gehad door het slapen!
    als ik het id dnu als pony doe, wordt het nu te lang...we willen eigenlijk even helemaal kort knippen/scheren....nog even nadenken hihi

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Waarom laat je niet gewoon even mooi kort knippen kan ie weer ertegen aan, lekker makkelijk, beetje babygel erin en hij is megastoer man!! hihi

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik ga er wel uit maar dan om 6:45 zolang ze nog rustig is. En blijf dan met haar beneden tot haar volgende dutje en dan ga ik vaak ook nog terug ff een uurtje slapen. Vandaar dat ik altijd rustig aan doe s'morgens. Haha lachen dat haar van Mirza zo! Wat een lekker koppie heeft hij:D

waterlelie, keep your head up girl...

Isademi, dat is nog eens een verhaal over je hond...krijg er een brok van in mijn keel ik zou het zelfde hebben als wij afstand zouden moeten doen van Yoshi. Tis toch ook je alles he? Dit soort dingen zijn nooit leuk:( maar Sterkte en succes ermee meid...

Ik ga zo ff yoshi uitlaten en neem Renske denk ik mee...

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nee leuk is idd anders maar de komen hier op de eerste plaats, ik kan eigenlijk het risico niet nemen dat hij onze kids een keer in het gezicht pakt ofzo... dat is een te groot risico! Anders had ik het geeneens overwogen, ik ben al maanden aan het dubben en ermee bezig..

Ik ga even lekker eten want mijn mannetje is vanmiddag thuis, wel zo gezellig!

6. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, ja vind wel mooi als het allemaal gelijkmatig gaat groeien...dat haar komt toch wel terug!...achter is 'het eigenlijk echt geen gezicht, en aan de zijkanten is het toen veel uitgedund...dus het meeste zit boven op..dat ik nu vaak naar voor kam!

idd nog even nadenken wat nou te doen!

tukker, oh zo ik snap t...ja mirza komt nu elke ochtend 0730u/8u...dus dan ga ik nie meer terug....vind het wel leker...maar ha dook een paar dgn van 0630u poeee haha...zit j daar op de bank als een zombie :p

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Lieieieieieieieieieieiefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff:)

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: wat een geweldige bos haar! haha!
    @Waterlelie: wat vervelend joh! Ik zou nog een keer bellen en uitleggen waar je mee zit. Ook vertellen dat je een keer eerder ondanks de pregnyl geen ei hebt gehad. Kom voor jezelf op en laat je niet afpoeieren! Zou het echt proberen! Misschien krijg je een ander aan de telefoon die wel wil helpen.
    @isademi: Onze hond is ook dominant en ligt op de bank. Toen luca kon optrekken tot staan en op de bank ging klimmen is ze ook 2 keer uitgevallen tegen hem. Vond het zo erg, maar ook begrijpelijk. Wij hebben haar toen ook een lekkere plek afgezonderd in de keuken gegeven. Vanaf toen hebben we luca nog hoger geplaatst dan de hond, en hem haar koekjes en haar haar eten laten geven. Nu is ze er aan gewend en niet meer zo onaardig, ze laat hem zelfs op haar vallen zo nu en dan/.
    Onze hond komt ook uit een nare geschiedenis, renhond uit spanje en kan ook vreemd doen, Ze is inmiddels 10 jaar.
    ~Misschien als je dit leest kun je ook hoop hebben dat het nog goed gaat.

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    fafje, wat een haar:$ maar wel super schattig..

Ik denk dat ik morgen weer een gokje ga wagen en weer bellen...ik had vanmorgen het algemene nummer gebeld en tja dan krijg je zo'n deskmiep aan de lijn...
    Ik probeer morgen een ander nummer..speciaal voor medische vragen en dan krijg ik hopelijk een verpleegkundige aan de lijn. En anders pech;)

Emma ligt op bed dus ik ga ook maar eens op de bank liggen:)

10. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja dat haar heh, jeetje...

nou hij gign zn middagdut om 11/1130u in....en ik hoor em net pas!! (dit zijn weer de tijden die ik van em gewend ben) haha

11. fafje

fafje Niet meer actief

haha ik moet echt lachen, sorry...ik loop net zn kamer in, en hij ligt nog helemaal voor pampus haha

waterlelie, ja dat is het met die algemene nrs, hmms hopelijk morgen gewoon een arts!

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Zooo weer terug van een lekkere wandeling, Renske is in tussen in slaap gevallen en ligt nu nog in de wagen bak te slapen. vanaf dag 1 gaat het gelukkig tussen yoshi en Renske goed. Als Renske op de grond ligt te spelen dan wil hij haar wel eens een likje geven en met haar spelen, hij legt dan speeltjes bij haar neer hihi...maar ik ik hoef maar te zeggen dat hij zachtjes moet doen en dat doet ie dan wel. Pffff dat makkelijk overstappen zoals zoveel providers zeggen..die vlieger gaat niet op heb zonet een paar tel gepleegd om van de oude abbo telfort en digitenne KPN af te zijn...Lekker makkelijk he??!! Dat overstappen..Baal hier wel weer van..

Sannaa, jou verhaal is idd hoopvol en je hebt het goed aangepakt...Zo hebben ze wel respect voor elkaar gekregen.

Fafje, Ik zit dan ook nog als een zombie op de bank hoor haha ach het is niet anders maar komt ook omdat Renske vaak al tussen 16:00 en 18:00 al in bed ligt. En als ze dan slaapt tot 6:30 is dat best netjes.

Ik ga ff lekker thee zetten...

13. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, ja idd ze makat haar uurtjes wel..alleen best vroeg..en hoe jouw hond doet, doet die van ons ook...als ik zeg zachtjes, doet ze het heeeel zachtjes...speeltjes doet ze dna niet...en laat mirza eigenlijk altijd rustig spelen...als ie aan het mopperen is, kijkt ze mij alleen zo aan van...Gaat het wel goe dmet em" haha

Ik ga nog even gluren bij Mirza, hij moet honger hebben haha

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie ik voel me wel iets beter vandaag!

@fafje wat een haar zeg!!! lachen

ik had een aan mijn schoonmoeder gevraagd of ze me wilde helpen in huis omdat ik het nu zelf gewoon niet red, maar zij ziet niet echt de situatie goed in helaas, en helpt ook niet echt. heel jammer..

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wilde ze gewoon niet helpen ?? ook lullig ik bedoel als ze geen tijd heeft is het nog wat anders maar je kan elkaar toch beetje helpen??

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ze begrijpt de situatie niet omdat zij dit nooit heeft mee gemaakt, oke het is ook wel lastig te begrijpen, maar idd je kan elkaar toch gewoon ff helpen.

17. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ja dat vroeg ik me nog af, is het je vriend niet gelukt het goed uit te leggen, of wilt ze er mss gewoon geen begrip voor hebben...??

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ze begrijpt niet dat je na 7 maanden ineens zoiets kan hebben, maar de huisarts heeft aan mij uitgelegd dat het er vaak pas na een half jaar ofzo uit komt. ik heb het ook zo goed mogelijk aan haar proberen uit te leggen al meerdere keren maar ze snap het niet!

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    he wat irritant zeg, maar ze hoeft het toch niet te snappen om even te helpen, we hebben allemaal (ook al je gezond bent) wel eens een keertje hulp nodig hoor ;) Daar is niets mis mee!

20. fafje

fafje Niet meer actief

jeetje,w at irritant zeg...ze hoeft het niet voor jou te doen, maar voor Sam doet ze het, ajtoch, kan jij een gezellige mama voor hem zijn als ze jou ff helpt...pff vermoeiend hoor

nou mn nichtje komt met haar mn neefj evan 11 mnd...tot later!

Deel Deze Pagina