Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb toch niet echt gerelaxed ik heb lekker een pan met verse bami nu staan hoef ik straks niet meer te koken dus kan ik lekker met de kindjes even weg ofzo of lekker spelen, in elk geval het is lekker gebeurd..

2. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, ja precies...dankje haha...en ik ga de 2e gewoon elkker lager voeden...ook nie erg :D..

zo kleine net gebadderd, gevoed en nu middagdutje doen...nu ga ik zelf ff alles doen...we krijgen vanavond eters...dus even het huishouden doen :D

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Gezellig Fafje, "werkse" ;) ik ga onze zoon ophalen bij PSZ...

4. fafje

fafje Niet meer actief

haha telkens als jij bijv tikt, ik ga Dean halen...dan zie ik mn broertje voor me..hihi die heet ook zo :p

5. fafje

fafje Niet meer actief

oh ik ga trouwens verse nasi maken...als ik klaar ben met het huishouden! :p

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

haha ja joh wist ik niet, wel leuk, voordat wij de naam hadden gekozen had ik hem nog nooit gehoord behalve bij de serie supernatural en bij de namenregister stonden er maar 5 geregistreerd in het jaar 2008 en nu hoor ik hem echt overal.. zelfs op de NL televisie :p

Miley word denk ik (hoop ik) wat zeldzamer, Dean komt eigenlijk van een husseling van mijn opa zijn letters, die heette Arend en een Andre hadden we al in de familie, dus verder husselen en letter ervan af en toen kwam ik daar op ;) wist ik al voordat ik zwanger werd, mijn vader vond dat zo leuk de oorsprong zeg maar hoe ik erop was gekomen (het was zijn vader en die is overleden toen ie 56 was dus best wel jong)

Aha wij gaan dus allebei op de chinese toer vanavond ik had nasi vorige week (altijd zo handig, rest stop ik in de vriezer, ik weet niet of mijn man nog vanavond mee eet die komt als het goed is laat thuis..

7. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja mijn moeder had het van die voetballer..blabla Dean....en Dean martin ...zoiets...vond ze stoer en apart...inmiddels 15 jaar geleden, was toen erg apart...nog steeds hoor...al horo j het idd nu meer..

Mijn nasi is geen chineze :p maar echt indonesisch! ;)

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oja haha ik haal het van de chinees soms (dus vandaar) snorrie ;)

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sannaa en Luca, het was ontzettend gezellig net! Moeten we vaker doen!
    Emma ligt al te slapen dus het heeft veel indruk op haar gemaakt:D

Eet smakelijk voor straks:D

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Leuk dat het gezellig was!!!

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @waterlelie: Ja was erg leuk. Luca slaapt denk ik ook!!! Jeeee, heerlijk rustig. Heb net wat verkeerds gegeten dus lig nu met buikpijn op de bank....:( (niet bij jou hoor waterlelie..)
    Spreek graag nog een keer af! Gezellig! Dat is het leuke van andere thuisblijfmama's kennen. hoef je niet zo te organiseren en de agenda erbij te pakken om volgende maand een plekje te vinden, in het weekend want dan zijn ze vrij...

@ontbijt: Hier smeer ik zijn broodje in de keuken en maak ik ook mijn ontbijt, zet ik thee, en gaan we gezellig aan tafel ontbijten. Voor mij is aan tafel eten zelf heilig! Alle maaltijden eten we aan tafel en dat is voor Luca ook normaal. Bij vriendinnen is het wel eens anders, omdat ze zo gezellig samen spelen en dat willen we niet onderbreken, maar dan nog komt Luca bij mij en gaat uit zichzelf toch aan tafel eten. Ben ik wel een beetje trots op...hihi!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mag je ook trots op zijn Sannaa en je kindje heeft er later leuke herinneringen aan (heb ik wel van vroeger tenminste!)

Ik vind dat ook belangrijk, heb Miley ook al vanaf heel vroeg mee in haar stoel gezet om "mee te eten" bij een tweede gaat dat sneller vind ik dat ze echt gaan eten en mee eten met het gezin, bij onze zoon duurde dat wel wat langer..

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @isademi: Ik ook ja! Vooral de weekend ontbijtjes, dan hadden we wit brood en croissantjes. Vanaf het begin zat luca bij ons, in zijn bloom fresco, Nou ja dat was toen liggen natuurlijk. Ik vond dat zo gezellig! En nu nog steeds natuurlijk. (heel af en toe een kleine onderbreking omdat hij even op de gang moet om af te koelen en dan komt hij daarna weer gezellig aan tafel)

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ja de gang een bekend fenomeen!!

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij aten vroeger thuis zelden aan tafel, nu doen we dat eigenlijk altijd.. Ik heb sinds begin van de week een kinderstoel geleend (oerlelijke chicco polly, sorry voor degenen die hem wel mooi vinden) die je kunt kantelen dus Rienke zit voortaan ook mee aan tafel als ze wakker is..

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja hier eet Emma ook altijd gezellig met ons mee!
    Sannaa, hoe is het met je buik? Nog steeds erg veel last?

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    echt supermooi zijn ze niet maar ze zijn wel functioneel, die hebben wij ook gehad, die kan je namelijk als verhoogde wipstoel zeg maar gebruiken, dus ideaal!! En voor ons met de honden die lopen ze niet omver enzo.
    Ik vond ze ideaal, we hebben nu sinds we hier wonen van die Stokke stoelen maar dat is omdat ze allebei los erop kunnen zitten.. (en klimmen :p )

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @waterlelie. het gaat... Mijn man heeft soep voor me gemaakt, maar heb nog steeds geen trek. Grrrr. Ik baal hiervan. Maar kan er niets aan doen. Luca slaapt nog steeds!!!
    @ Isademi: ja die stokke, daar kunnen ze op klimmen zeg! Luca klimt met zijn vriendinnetje op de bovenste plank en springt er dan vanaf, en dan omstebeurt eerst zij, dan hij en dan zij weer..Pff ik houd mijn hart vast iedere keer!
    @Sandraske: Ik ken ze niet, maar als je hem even kunt lenen is het al minder erg, het is tenslotte voor een goed doel! Gezellig met izjn allen aan tafel!

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    pfff doodeng Sannaa ja ze mogen van mij niet "klimmen" in de zin van erboven op staan of anders zitten als met je kont (kids kunnen echt gestoord zitten ben ik achter gekomen haha) maar goed ze kunnen we zelf op hun stoel gaan zitten zo bedoelde ik klimmen.. ;) dat andere zou ik doodeng vinden, ik snap dat je je hart vast houd!

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina