Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zit even te denken wat ik vanavond ga kijken, sterretje op ijs ;) of x factor vind allebei wel leuk dus moeten even muntje gooien hier maar ik heb mijn chocolade al lekker klaarliggen WHOOHOOO JAMMIE!!

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Mmm Lekker isademi, is voor mij wel niet de tijd van de maand, maar chocola gaat er altijd wel in. Gelukkig bestaat die voor mij ook zonder melk en suiker, want wat moet je zonder chocola op zijn tijd???
    Wij hebben Eindelijk na ruim 2 weken weer ziggo televisie. hadden de hele tijd storing, dus kunnen nu alle zenders weer kijken!!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ooh das irritant zeg storing, ik moet zeggen dat wij dat nog maar 1 keer gehad hebben (deel van de straat) maar dat was binnen 2 uur opgelost gelukkig.. ik ben redelijk t en internet verslaafd haha dus was maar goed ook (anders ging ik afkicken!!)

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    In augustus hadden we 6 weken geen tv en telefoon en 2 weken geen internet. gelukkig nog een ifoon!! SOms gingen we met opzet naar mijn ouders/schoonouders om te internetten!!!
    Maar echt vervelend hoor!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier stort de tv vanavond, maar denk dat dat door het weer komt!

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja t waait erg hard ook hier, maar hier met UPC nergens last van (ik klop t even af!!!) ik ben x factor aan het kijken, choco is alweer op haha

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Haha! Isademi: Ik zat net te denken...Ik heb trek!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zit hier ook lekker voor de tv hoor.. jammer dat ie af en toe stort zolang het maar niet te erg is.

9. fafje

fafje Niet meer actief

ik *zwaai* even snel...hier ook een storende Ziggo hoor..

mirza heeft vandaag nog steeds krmapjes/buikpijn...weet niet of het tandjes zijn, voel nog geen bult ofzo...maar wel 2 poepluiers vandaag ...ngo steeds heel dun...en hij perst echt de hele dag met een hoop gekreun...

verder staat de kinderwagen sinds vandaag lekekr in de kelder...dus ik hoef officieel niet meer te sjouwen...behalve de baby :p truste alvast

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    he wat naar die krampjes zeg! heeft ie verder geen koorts en gewoon lekker in zijn vel zeg maar?

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje wat vervelend die krampjes!!
    wel fijn dat je niet meer met de kinderwagen hoeft te slepen!!

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haai meiden, slaap lekker voor straks! Ik stap zo onder de douche en daarna boven tv kijken:)

Morgen drukke maar gezellige dag. We gaan naar Houten (ballorig) met de zp meiden:D Super zin in!!!

Ik denk dat ik morgenavond weer langs kom:)

Doeiiii

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat gezellig, veel plezier morgen!!

14. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, ja daarom is het zo "raar"...zurige poep...heel dun..gisteravond dus huilend wakker van geworden...na wat persen, wat scheetjes en dan keihard huilen...
    vandaag niet erom ehct gehuild maar wel mopperen en kreunen en persen...
    maar verder is er niets met hem, heel vrolijk echt enorm veel lachen enz

elsie, zooo echt wat een verlichting

waterlelie, jeetje wta gezellig zeg...nou veel plezier!

@/ik heb zoooooooo'n loopneus, word echt helemaal gek, het regent gewoon mn neus uit...en hij is dan af en toe tussendoor ook nog es verstopt...jeeeeetje

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!

hier wel weer goed geslapen! wou lekker naar buiten vandaag, maar wat een wind zeg! sam was om 6.45 wakker dus wel netjes, maar we zijn er lekker pas om 8 uur uit gegaan:) niet echt meer geslapen maar gewoon lekker liggen.

fijne dag allemaal!

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi hoi, jullie ook een fijne middag!!!

palmie, waar ben je??:$:)

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh hahaha je bent er wel;)

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@waterlelie veel plezier bij balorig!

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Goedemorgen!
    @waterlelie veel plezier vandaag. Ik ga met mijn moeder lekker winkelen en mijn man mag met Luca de weekboodschappen doen! Goede verdeling. Hopelijk vind ik nog iets leuks ook! Heb wel zin om iets nieuws te kopen, maar ja wanneer niet?
    @elsie: fijn dat je weer een goede nacht hebt gehad, en jeeeee wat een wind. Wonen hier direct aan het noordzeekanaal. kon net de achterdeur bijna niet openkrijgen door de wind!!
    @fafje: hopelijk niet ziek geworden?? En die arme Mirza: Ik hoop dat hij ook niet ziek is, maar als het van de tandjes komt is ht ook sneu...

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa echt erg die wind, heb er gelukkig wel doorheen geslapen! ik hoop echt dat als ik niet meer ongesteld ben niet meer zo slap ben en minder moe. nog even doorzetten.

ohja sam kan van rug naar buik rollen:D

Deel Deze Pagina