Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh ik ben ook niet bang voor vies worden. (anders was ik niet aan de rapley methode begonnen denk ik haha) Maar met drinken uit de beker verslikt ze zich telkens. Met de rietjesbeker ook soms trouwens.

Meteen maar even een vraagje aan jullie. Mijn dochter ligt erg graag op de grond te spelen en tijgert lekker rond. Maar nu hoest ze echt als een zeehond sinds een paar dagen en ben bang dat dat misschien door de koude vloer komt? Ze is verder niet verkouden ofzo. Hebben jullie kindjes dit ook gehad toevallig met tijgeren?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Duchess
    Nee , maar Lenn hoest nu ook al een week.. Alsof hij een zeehond heeft ingeslikt;) Het heerst natuurlijk ook..
    Anders lekkere dik shirt en sokken aantrekken.. Denk niet dat het van de vloer komt..

Zo, nog even spelen en dan de lasagne in de oven.. Mjammie!

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja vind het zo raar omdat ze geen snotneus heeft of zoiets. Ze hoest alleen, en bijna alleen in haar slaap. Echt vanuit de longetjes zeg maar (voor mijn gevoel)
    Heb haar idd maar lekker warm aangekleed en maar expres niet gaan babyzwemmen vandaag.

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Dit was idd met 7 maanden. wel een lekkere kliederboel. Ik vond het wel heerlijk hoor.

btw, Rapley is eten met de handen in makkelijk vast te grijpen stukken, zodat een kind leer wat hij eet. Een groen struikje met de ene smaak is te herkennen als broccoli. Daarnaast is het geheel aan je kindje hoeveel hij eet. Als hij geen zin heeft, dan eet hij weinig en speelt hij er mee, heeft hij er trek in, eet hij meer. Het is een hele natuurlijk manier van bijvoeden en paste goed bij ons. Wij eten altijd met zijn 3en aan tafel en al vanaf de eerste maand zat luca bij ons. Heel gezellig

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    mamamarije,

wat een lief kereltje! leuke foto!

roeltje,

ja van dat staken wist ik...daarom krijg ik mijn pakje vanavond pas terwijl het de 17 verzonden (voorgemeld) is....

@beker drinken,

ik zou daar ook mee moeten beginnen! Emma drinkt nog uit een rietjesbeker...en indd soms uit mijn glas limonade (ze kijkt me dan zo verlekkerd aan)...ik denk dat ik maar moet blijven oefenen met haar!!
    Enne kliederen kan ze als de beste haha

zogelukkig, welkom!!!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Je kan tussikind van VSM proberen of Thijmsiroop van de Apotheek (niet samen gebruiken).. Tussikind gebruiken we voor de eerste dagen dat hij flink hoest.. Daarna een paar dagen thijmsiroop om de keel nog wat te smeren en het slijm weg te halen..

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier ook een verkouden meisje...al bijna 1,5 week terwijl ze nooit ziekjes is. Ik hou het wel goed in de gaten! Ik denk ook niet dat het door de vloer komt.

Nou als we toch aan het spammen zijn:

Hier was het een kliederboel haha (1,5 maand geleden)

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Tijgeren en hoesten klinkt niet als een verband. Als ze door de kou iets op zou lopen, wat onwaarschijnlijk is, want griep krijg je door weerstandsvermindering. Dan zou ze gewoon verkouden worden. Dus dit is denk ik ook een virusje. Wel heel vervelend.

Over verslikken, dat doen babys snel en is neit erg. Dat komt omdat die reflex nog voor in de mond ligt. We oefenden trouwens wel gewoon met water, of dikke yoghurt, dat stroom rustig en is makkelijk te oefenen.
    Ikweet niet wie iets vroeg over brood eten. Misschien anders eens gewoon korstjes in de hand geven en zelf mee laten eten. Is lekker stevig. Wie weet krijgt je kindje tandjes en is dat de reden dat het geen brood wil?

hierbij nog een foto van hoe luca nu is.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat een geweldige foto Sannaa! Heerlijk!
    Genieten is dat he? Ik geniet elke avond weer als ik zie hoe ze zit te smullen, echt geweldig!

Roeltje, wilde morgen inderdaad voor zoiets gaan kijken.

Waterlelie, ook een geweldige foto zeg!! Super.

Ok fijn dat jullie denken dat het niet door t tijgeren komt.
    Ja ik dacht misschien dat de longetjes te koud geweest zijn ofzo hahaha. (misschien raar maarja)

Mijn dochter verslikt zich in thee, niet in eten. ;) Gewoon omdat ze erg hard zuigt en dus veel drinken binnen krijgt.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Als we dan toch bezig zijn, dit is onze dochter.:D

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat een leuke foto's allemaal !!

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
  13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoe kan je eigenlijk foto's hier plaatsen?
    heb trouwens ook een site voor sam, voor het wachtwoord mag je me even een pb sturen als je wil kijken.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zal vanavond ook eens spammen:)
    Moet eerst een paar bijlagen wissen:( Balk is rood..

Net eten achter de kiezen.. Ondertussen ATWT gekeken;) Lenn zit nu uit te buiken voor de tv *ooh Roeltje toch! pedagogisch verantwoord ook*;)

Is al aardig moe dus heb zo'n vermoeden dat hij rond 19.00 uur wel in bed ligt ;)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elsie
    Op Plaats reactie klikken..
    Dan boven het schrijfveld zit een paperclip, daar op klikken..
    dan krijg je een apart schermpje.. Klik op de grijze balk Bestand toevoegen.. Dan je foto uitzoeken..
    Dan op Uploaden klikken.. Even wachten en klaar:)

gelijk even bijlagen gewist..
    Hier meest recente foto van Lenn

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sjee jullie gaan weer snel!
    Wat een leuke foto's allemaal.
    Net ff gegeten, nu ff ATWT afkijken, dan afwas doen en dan met ChloƩ spelen voordat ze in bad gaat, oh nee ze gaat lekker met mij onder de douche.
    Eergister was lachen, toen heeft ze me met haar 4 tandjes die ze heeft in mijn schouder gebeten hahahaha:D:$

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dankje! het is gelukt.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat een leuke foto's weer! Schattig zo'n klein beebje, als ik dat zie wil ik weer.... erg he.

Roeltje ook een leuke foto!

Oeh bijtende Cloe! Arme mama haha!

Yasemin ligt EINDELIJK in bed zeg. Hoe irritant is het als ze zo vechten tegen de slaap. :) Ze pakte de borst ook niet, maar toen ze hem uiteindelijk te pakken had lag ze binnen een minuut te slapen haha!
    Zo maar beginnen aan het eten.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ga alvast de aardappels schillen en dan is het wachten tot mijn vriend thuis is.

Deel Deze Pagina