nee ik ga de deur uit straks, lekekr shoppen,..ik laad me even op aan koffie hahah maar hebben jullei enig idee hoe dit nou komt!?!? die verstopping....ik bdoel anders perst ie toch niet de godganse dag...en heeft dat ehct te maken met de tandjes...wnat het was niet echt diarree denk ik...tenminste diarree stinkt toch echt?
Het is natuurlijk wel zo dat de ontlasting veranderd naarmate ze ouder worden en het word harder, weet wel dat Chloé daar ook een beetje last mee heeft gehad maar ging vanzelf over. En bij tandjespoep hebben ze naar mijn idee geen krampjes maar gewoon vieze dunne zure poep! Misschien moet je hem voor de zekerheid iets geven wat de verstopping een beetje verhelpt?
Bij borstvoeding verandert de poep niet, pas als je vaste voeding gaat geven, wordt het ineens anders. Ik vind het raar, waren het niet gewoon krampjes zonder ontlasting die in de weg zat? Omdat je zegt dat het heel dun was? Kramp krijgen ze idd niet van tandjes dus dat lijkt me niet de boosdoener hoor. Hij had eerder toch ook zoveel last van krampjes? Is het nu anders? Je had toen toch medicijnen, was dat niets? Wel erg sneu voor Mirza, en voor jou natuurlijk ook! Wij hebben gewoon weer een goed nachtje gehad. Om 20.00 naar bed gegaan, en om 07.45 was ze wakker. Ben vandaag de hele dag weg, dus ik kijk vanavond wel of er niet zoveel gekletst is dat ik nog overal op kan reageren, en anders spring ik er daar weer in.
zo net ff lekker gedoucht, dat kost me nog steeds veel energie! nu dus ff uitrusten en daarna sam fruit geven en dan ga ik wat dingen in huis doen. voel me wel wat beter, maar nu wel een beetje moe door het korte nachtje! vanmiddag wel lekker naar buiten want het zonnetje schijnt!!
oke goed om te weten...nou dit waren krampen zo heeft ie het nooit gehad...maar toen idd een maand geleden gestopt met Motilium...daar was het TOEN van...nu leek het wel aders...toen zat ie niet te persen...maar waren ehct buikkrampen door het medicijn, dat de darmen te hard aan het werk zette... dus het is me nog wel een raadsel...zou toch niet van mij kunenn komen? heel gek nou goed, ik ga ff opletten nders toch maar ff naar de ka.. dames ik ga douchen, fijn dag allemaal...ik kijk ook of ik later op de dag nog alles kan bijhouden en ander sspring ik ook in!1 TROUWENS ik wil ehct al heel lang mijn excuus maken voor mijn irritante manier van typen...mn vingers gaan sneller dan de letters horen tegaan...ik irriteer me er zelf ook zo aan...en heb dan geen zin alles te corrigeren...maar hierbij mijn excuus
@fafje ik vind het wel meevallen.. ik zie wel ergere schrijfmethodes voorbij komen op dit forum ik heb een paar leuke kleertjes gezien voor Rienke voor de zomer maarreuh ik zit een beetje te twijfelen over de maat.. 74 of 80.. Ze heeft nu al sommige shirtjes maat 74 aan, iets te groot maar niet heel veel (mouwen moet ik wel omslaan).. Broekjes heeft ze nog wel 68 aan.. (van esprit zelfs nog 62) Nog even over nadenken dus.. Ik heb vandaag weinig op de planning, strijken en bovenverdieping poetsen..
ja ik vind het lastig in te schatten die maten...ik vind een truitje van 68 en 74 zo'n groot verschil..maar als ik idd echt zomer dingne zie koop ik wel 74...dan kan ik altidj in de lente nog kopen als ie toch nog 68 moet hebben ofzo... kheb zo'n zin om te shoppen haha, ook ff paar lange mouw truitjes voor mezelf halen, gewoon basic bij h&m..zonnetje schijnt echt heel fel in mn gezicht...pff we moeten NOG steeds de gordijnen ophangen (echt embarrassing) gelukkgi hebben we zo'n markies ding!
ik vind die maten ook lastig hoor! sam heeft truitjes nu maat 74 en broekjes maat 68, zal van de zomer wel broeken maat 74 worden en truitjes maat 80, wat gaat het hard zeg. nog 5 maanden dan word ie al 1. hij ligt nu lekker te spelen op zijn speelkleed, ik heb net was zitten vouwen en nu ff wat drinken en dan nog wat doen zo, nog even bedenken wat ik zal gaan doen. jullie nog plannen verder?
Hoi allemaal. Wat een gebeurtenissen gisteravond. @fafje: je schrijfstijl vind ik erg grappig, het hoort bij jou, ik moet er altijd om lachen! @mirza's krampjes: Je zegt slijm en groenig, toch? Kan duiden op teveel voeding, daardoor krijgen ze krampjes en groenige ontlasting (ten minste Teveel voeding in een voeding bedoel ik, te gulzig drinken en teveel willen). Is mirza's drinkgewoonte anders geworden? Bijvoorbeeld door flesjes kunnen ze makkelijker melk binnen krijgen, met minder moeite en drinkt hij miss meer dan nodig is, omdat het makkelijker is Krijgt hij bijv een flesje voordat de krampjes beginnen? Anders evt een koemelk allergie? Ik weet niet of jij veel melk binnenkrijgt? Veel plezier met winkelen! Luca was om 7 uur wakker en heeft heerlijk tot 8.30 in zijn bedje gespeeld. Erg lief hoe hij dat kan en dan zit te zingen en dingen zegt die hij net heeft geleerd. Dan kan ik echt om het hoekje zitten luisteren en kijken. @sandraske: lekker huiselijk dagje, wel mooi weer! Misschien nog even buitenspelen ook? @Duchess: Kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt van de pijn. Ik heb dat ook wel eens. Vooral omdat ik er zo moe van wordt! @elsie: jij ook lekker naar buiten! Die eerste lentedagen zijn zo heerlijk. Doe rustig aan hoor! Wij gaan zo even naar het strand. Lekker wandelen. TOt Later!!
@sannaa ik ga zeker lekker naar buiten vandaag! maar doe alles rustig aan, heb vandaag opzich wel energie ondanks het korte nachtje. heb de wasmachine en droger aanstaan en de afwasmachine is net klaar, wasje opgevouwen, sam aangekleed, gedoucht.
sanna, mn productie is wel weer goed...sindsdien drinkt ie ook weer "normaal" rustig, tijdens die dip juist heel onrustig.. hij drinkt maar 5x...waarvan per dag 1x een flesje max 150ml..als k kolf is m voormelk maar heel even, ook als gekoeld staat is er altijd een hele dikke vette laag te zien.. ikzelf krijg erg weinig zuivel binnen trouwen...slik daarom vitamines eet wel kaas...niet elke dag gebruik nog steeds speen voor 2 mnd van d fles, hierdoor drinkt ie rustig...k ga t aallemaal in d gaten houden! thnx voor t mee denken fijne dag allemaal heeeerlijk weer...k ga zo de deur uit
@Sannaa Ik moet zoiezo meerdere keren per dag wandelen met de hond dus dan gaat Rienke mee, tenzij ze slaapt dan heeft de hond pech want dan wordt het een kort rondje binnen het bereik van de babyfoon.. Ik heb het er maar op gegokt en 74 broekje besteld en maat 80 shirtjes, merk valt klein lees ik overal op internet... (eager beaver)
Ik ben net naar de Albert Heijn geweest daar zat zo'n kinderfotograaf en hebben ze foto's gemaakt van Miley, volgens mij zaten er wel een paar hele leuke tussen!!! (zo ik zo snel kon zien op het schermpje) ze zag er in elk geval heel lief uit, toen zijn we even een kadootje voor haar gaan halen (een klein balletje want ik vind die grote in huis steeds zo groot) en even een vriendenboekje gehaald voor onze Dean, voor zijn vriendjes op de PSZ, ik ga zo Dean even halen. Ik denk dat ik vrijdagmorgen probeer te gaan voor foto's van Dean (als ie een beetje een leuke bui heeft ) want dan is Miley er niet, woensdagmiddag vind ik te druk worden en ze zitten er tot en met vrijdag dus proberen we het dan gewoon nog even
@isademi leuk hoor die foto's bij de albert heijn! misschien ga ik ook wel een keer zoiets doen met sam, lijkt me leuk.
ja ik heb het ook een keer laten doen en toen hadden ze allebei geen zin haha, heb ik toch een boevenfoto maar ik zag nu echt een paar leuke..
Hoi! Wij krijgen maandag de schoolfotograaf, dus mag luca dan op de foto! lijkt me zoo leuk. Ik heb ook een pasfoto die we voor zijn paspoort hebben moeten maken, toen was hij 4 maanden. die foto is ook zooo schattig! We waren net op het strand, was geweldig! Zoo leuk en gezellig. Luca rennen in de zee en weer weg voor de golven. Ook scheppen met schelpen in zijn emmertje. ik heb leuke fotos en filmpjes gemaakt. Echt genieten. Dat gaan we vaker doen. Luca was zo moe...Hij slaapt weer heerlijk. Dus ik even lekkr met de beentjes omhoog. Morgen gaan we spijbelen van zwemmen. Heb er even geen energie voor. Even rust in de tent. Ik ben zo gaar. Doen jullie dat ook wel eens?
@sannaa leuk zeg het strand! jammer genoeg moeten wij wel een eindje rijden daarvoor. ik ben wel net met sam buiten geweest, maar helaas kwam ik maar een kort stukje misschien toch vanmorgen wat veel gedaan en ook een kort nachtje gehad natuurlijk, maar ik probeer maar te denken ik ben wel even buiten geweest. nu weer rustig aan doen, in huis heb ik genoeg gedaan vind ik zelf dus nu lekker relaxen, sam ligt lekker in de box te spelen.
Spijbelen doet iedereen wel eens hihi soms moet dat gewoon even Pas is ook de schoolfotograaf langsgeweest maar dat was echt een vreselijke foto van Dean (trok ie zo'n raar mondje met zijn onderkaak naar voren haha) ons aapje de groepsfoto vond ik wel heel erg leuk!! Ik heb heel snel paspoorten laten maken voor de kids want met circa 4 maanden is Dean meegeweest naar Curacao en Miley met 3 maanden naar Spanje dus zijn vroege reizigers haha Zal eens kijken of ik die kan vinden