Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    OKAY gevonden

Hier is Miley geloof ik nog geen 2 maanden en de tweede is ergens rond 9/10 maanden denk ik..

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@isademi wat lief!!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en deze is van Dean zelfde leeftijd als Miley de eerste pasfoto en de tweede is van ongeveer 2,5 jaar denk ik

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik ben de enige die Miley net zo'n aapje vind op die eerste foto, zo'n baby aapje dan he, wel schattig hoor maar ik vind haar nu knapper ;)

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@isademi dean ziet er ook lief uit!!

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @isademi: superleuk!! Ik zal zo even de strandfoto's bekijken of ze leuk zijn. WIj zijn met Luca naar curacao geweest toen hij 8 maanden was en met 5 maanden gingen we op wintersport. Daarna zijn we nit meer op wintersport geweest, wel jammer. Maar het is zo duur..
    Zaten jullie in een hotel op curacao? Mijn schoonouders hebben er een huis, dus het is heerlijk relaxt.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Ja wij zaten uuh hoe heet dat ook alweer OJA Mambo beach..

Hij was zo lekker bruin onze Dean was echt een leuke vakantie al zou ik niet meer zo snel gaan vliegen met zo'n kleintje (tenminste zo ver dan) als ze een goed humeur hebben gaat het wel maar de heenreis was een ramp!! Alles over mij heengespuugd ik was net een lopens kotszakje :$ :p ik mocht zelfs speciaal apart toen we aankwamen haha omdat ze het zo zielig voor me vonden mocht ik langs de rij heen en werd ik apart geholpen, ze zijn daar echt zo lief voor kindjes, dus denk zeker wel dat ik nog een keer terug ga!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

#3748 elsie22, 8 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2011
    had in mijn vorige berichtje gezegd dat sam zo lekker aan het spelen was, maar helaas is het omgeslagen in huilen en drammen.. ik denk dat ik hem maar in bed ga leggen.

@tukker hoe was het bij de gyn?

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

hihi niets zo veranderlijk dan een baby ;)

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@isademi dat klopt idd! maar hij ligt nu in bed en hoor geen geluid meer, dus denk dat ie gewoon moe was.

11. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hey meiden,

Het spiraaltje zit nog goed op de plek volgens de gynaecoloog.
    En verder was ook alles goed. Daarna ben ik doorgereden naar mijn zus, daar een bakkie gedaan en om 11:30 weer richting huis. Toen gezogen en gedweild. MIjn man was kantonese kip aan het maken. Dat lekker gegeten en daarna lekker een uur gewandeld, met Renske en Yoshi. Renske is niet echt in haar hum, snel jammeren en ze heeft vandaag nog niet gerold...zal er wel geen energie voor hebben. hele tijd hoesten en snotteren best zielig...

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @tukker: Oh wat vervelend dat Renske uit haar hum is en zo verkouden. Arm kleintje! Was de kip lekker? Klinkt echt goed!!

Ik ga even een paar foto's laten zien van vandaag!

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hier de eerste:

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    en nog een:

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    de volgende:

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Dit is de laatste: Ik heb er wel 30 gemaakt hoor! En 2 filmpjes, maar die moet ik eerst zien te draaien.

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heerlijk zeg zo op het strand!!! Leuke foto's!!!

@Tukker; he wat jammer dat ze niet zo in haar hum is vandaag, maar kan me voorstellen als je zo snottert en hoest, dus beterschapjes!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker wat fijn dat het spiraaltje nog goed zat. arme renske, niet leuk als ze niet in hun hum zijn.

@sannaa wat een leuke foto's!

@hier nou denk dat ik wel wat veel gedaan heb vandaag, ben best een beetje moe, dus nu maar rustig aan.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik ben vandaag iets nieuws aan het koken; braadstoom geheimen "kruidige kip" met gebakken aardappeltjes, ben benieuwd het ruikt heerlijk!! en lekker makkelijk! Miley in het bijzonder is helemaal gek op paprika dus ben nieuwsgierig hoe ze dit vind..

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@isademi dat klinkt lekker zeg!

Deel Deze Pagina