heeeerlijk gegeten net!! ik heb dus een boel nieuwe hydro's gekocht, tja waarom..vind het gewoon lekkr en mooi...er izjn er wel 10 ofzo verpest, dus heb er weer 10 bij nieuwe badcape, was ook roze geworden iets van 5 spijkerbroekjes, 5 truitjes en blousjes, nieuwe maillot, matrashoes..zoiets weet het eigenlijk niet meer, ben nu alles aan het wassen...vind ik altijd lekkerder in de kast als het eerst gewassen is! wij gaan ff aan een bakkie
wat een cutie heh die Yasemin zo leuk gekleed!!! @huisarts, ja ik heb wel een fijne, gelukkgi heb ik toendertijd daar ook al gezeten voor die krampjes...en ze nam me wel serieus enz.. ook met reflux werd ik toch na 2 afspraken doorgestuurd
@fafje leuke dingen gekocht! altijd leuk natuurlijk.. ik heb wel voor sam nieuwe rompers gekocht, had natuurlijk zijn kast opgeruimd dus moest wat nieuwe rompers hebben.
Lekker geshopt meid!!!! altijd leuk, ik kreeg vandaag boekje van de H&M binnen en zat ook lekker te kwijlen haha
goeiemorgen meiden!! hier weer een goeienacht om 6 uur was sam wakker, fles gegeven en nog geslapen tot kwart voor 8 straks om 10 uur ofzo komt er een vriendin langs. fijne dag allemaal! nog plannen?
Thanks meiden! Leuk die kleertjes he? Staat haar echt super vind ik ook hihi. Voorheen had ze veel broekjes aan omdat we rokjes en jurkjes vreselijk irritant vonden, maar nu ze veel kruipt en staat, gaan rokjes en jurkjes een stuk beter dus mama is losgeslagen! Hihi! Goedemorgen trouwens!! Elsie, fijn dat je een goede nacht gehad hebt meid. Hier ook, maar dat zijn we intussen gewend hihi eindelijk... Ze werd lekker om 07.30 wakker nadat ze gisteravond om 19.45 erin lag. Ben er echt zo blij mee. Pff wat heb ik het soms zwaar gehad de laatste 9,5 maand haha! (en daarvoor ook superslecht slapen ivm de weeën.. pff haha) Onze plannen vandaag, vanochtend blijven we lekker thuis, alleen ff wandelen met de hond. En na haar middagslaapje gaan we naar mijn beste vriendin. Gaan we daar eventjes thee drinken.
@duchess ik wen ook wel aan de goeie nachten hoor! hier was het de eerste 14 weken ofzo echt elke 2,5 a 3 uur wakker, heel vermoeiend. nu ik goed slaap voel ik me ook beter, al is nog niet alle energie terug.
Ja, een goede nachtrust zal je zeker wel goed doen meis! Hier was het in het begin ook iedere 2,5 uur. Maar wat een mooie tijd was dat hihi. Toen vond ik het wakker worden ook niet erg. De periode dat ze iedere 25 minuten wakker werd was niet meer leuk..hihi... Achja en zo gaat alles voorbij en achteraf valt het allemaal wel mee.
Nou ik spring ff hier in hoor Duchess, wat een lief, mooi meisje zeg( ben stiekum een beetje jaloers dat Yasemin al staat). Tukker, wat vervelend dat je je zo voelt zeg, ik herken het ook wel hoor alleen zijn mijn redenen een beetje anders denk ik alhoewel ik ook wel goed heb gemerkt dat als je voor de 1ste keer moeder word dat er wel inhakt hoor Fafje, leuke dag gehad zo te lezen en veel gekocht. Verder ben ik het ff kwijt
@duchess jeetje elke 25 minuten! dat is wel erg snel weer wakker. ik vond het in het begin ook niet erg om wakker te worden hoor, maar na een tijdje gaat het je opbreken! heb sam met 8 weken ook een keer een nachtje naar me ouders gedaan zo moe was heb toen als een blok liggen slapen heerlijk!
Dat had ik ook moeten doen. Heb het nooit gedruft. Toen ze zo exttreem slecht sliep (van 3 mnd tot 6 mnd) hebben mijn ouders het wel aangeboden, maar voelde me er niet prettig bij. Achteraf had ik dat aanbod aan moeten nemen. Maar ivm de BV vond ik het ook onhandig. Met 6 maanden ging het iets beter en hebben we dat patroon van elke 25 min wakker eruit gekregen met hulp van de kinderarts. Maar tot ze zeg maar 9 maanden oud was werd ze elke nacht wakker en dan 1,5 tot 3,5 aan 1 stuk bleef ze wakker. Pfffff. Dus ben echt zoo blij dat ze nu geweldig slaapt! Wij hebben nu ook meteen betere zin en meer energie etc. Scheelt een hoop...
ik gaf en geef flesvoeding dus dat is het idd makkelijker. ik vond het ook super moeilijk om te doen, maar ik wist ook dat ik slaap nodig had! daarna ging het ook gewoon weer goed met me en nam ik me rust weer enzo, alleen helaas dus nu een terugval, maar doordat ik goed slaap voel ik me al weer wat beter worden en nu het zonnetje weer schijnt voel ik me alleen maar beter! straks lekker naar buiten
Zo als het goed is komt mijn man vanmiddag lekker vroeg thuis, dan gaan we even naar de dealer want we hebben een nieuwe auto gekocht alleen hadden nog een kleine wijziging (auto zelf verkocht ipv inruil) en wilden we even kijken naar hun stoelverhogers (of het wat is zeg maar), eigenlijk moet ik zelf even naar de kapper en Dean ook maar of dat gaat lukken weet ik niet haha
pff als ik jullie verhalen zo lees, is Rienke echt een slaapkop! Echt respect voor jullie dat jullie het volhouden (hebben gehouden).. Rienke was vanmorgen wel om vijf uur wakker, heeft 10 minuten liggen kletsen en toen heb ik de muziekjes aan gezet en daarna heb ik haar niet meer gehoord tot zeven uur.. Vandaag ook weer weinig op de planning, net mijn postbakje opgeruimd en alles in ordners gedaan, er lagen nog loonstroken in van 2009 dus was al weer even geleden Zometeen eten koken en vanmiddag weer een stuk wandelen, denk dat ik even naar het bos ga, voor de hond ook leuk!! Hier is een bos met asfaltpaadjes speciaal voor invaliden maar ook errug handig met kinderwagen..
ik had net een vriendin op bezoek, wel gezellig, alleen zij heeft geen kinderen en begrijpt de situatie ook niet heel goed. lastig vind ik dat hoor! ben nu ook best wel moe ervan geworden, ga zo maar een broodje eten en dan ff lekker rusten. en vanmiddag lekker een stukje wandelen.
ja is altijd lastig uitleggen aan mensen Elsie zoiezo het hele moederschap op zich is al een onbekend fenomeen ik had een vriendin die was beledigd omdat ik dus niet op haar trouwerij kwam terwijl mijn kind in het ziekenhuis, ze zei eerst niets maar achteraf bleek dat toch wel.. mensen zonder kinderen kunnen zich niet voorstellen hoe je leven is en veranderd MET kinderen, je kan het proberen hoor maar echt snappen doen ze het niet, je hele leven veranderd, je prioriteiten e.d. en bij de mensen waarbij ze zeggen dat dat niet gebeurd die snap ik zoiezo ook niet maar goed die hebben (naar mijn mening) hun prioriteiten niet "goed" staan. maar goed daarom ben ik ook thuisblijfmama natuurlijk, dat snappen heel veel mensen ook niet! Sommige zeggen zelfs dat ik van mijn man zijn geld teer of hem zoveel laat werken omdat ik lui wil thuiszitten, terwijl het een heel bewuste keuze is om thuis te gaan blijven, ik heb er alleen eerst thuis bij gewerkt toen bleek dat Dean meer aandacht nodig had heb ik dat meteen geschrapt.. mensen kunnen met hun hoofd daar niet bij dat ik dat graag wil doen en niet als last zie ofzo, ik krijg zo vaak "commentaar" in de zin van "ach zit je hele dagen thuis, kom je zeker niet veel buiten, je hebt geen sociaal leven e.d. Ach lekker schijt aan denk ik dan....
veel mensen denken dat je lekker de hele dag op de bank zit ofzo, maar dat is natuurlijk niet waar! ik heb ook geen zin meer om mezelf te verdedigen, en al helemaal geen zin om me energie te verspillen aan dat soort dingen, ik weet wel beter. al blijft het irritant.
Hey meiden, Ik ga zo lekker een wandelingetje maken van 20/30 minuutjes veel te mooi weer om binnen te zitten...tot straks.