Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker Hopelijk voelt Renske zich morgen beter! Shoppen is altijd leuk natuurlijk..

@fafje Rienke spettert sinds kort, voorheen lag ze ook lekker ontspannen maar sinds we haar in het grote bad doen, spettert ze de hele badkamer onder

2. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, thanks voor de tip!

sandraske, hihi oh ehct, helaas die hebben wij niet...!

Zo vanochtend bij mn moeder ontbeten (na de ha) ...was een vroegertje hoor, had wekker om 0630u gezet...stonden mn (.)(.) op ploffen, dus gekolfd...meer dan 300 cc, khad geen zin meer hihi...fles van 200 gelaten en 100 ingevroren...nou Mirza dronk em heel goed op, zonder wat terug te geven hihi

Daarna langs mn oma gegaan (du smirza's overgrootmoeder) zo leuk, reageert altijd zo vrolijk op haar! Daarna nog wat gewandeld en lekker naar huis!

Morgen nara het CB, ben zo benieuwd...volgens mij gaat Mirza niet zo hard in de lengte ...is dat erg?

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker wat fijn dat je je beter voelt! arme renske, hoop dat ze snel beter is.

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @isademi: Jeetje wat een avontuur! Brr. Ik vraag me af hoe ik reageer. heb erg veel dingen gezien in mijn carriere, maar zoits bij mijn eigen zoontje is echt heel anders....

@fafje: goed verhaal zo van deHA. Klinkt heel prettig. FIjn hoor. Wie weet is het wel gewoon tandjes.. @dentinox ed Wel in huis gehad nooit gebruikt. Vond het te onnatuurlijk om te smeren. Het hoort er toch bij en als het te erg was (geloof toen zijn voor en hoektanden tegelijk doorkwamen) heb ik eens een pcm zetpil gegeven voor de nacht.
    @badderen: luca heeft heel lang alleen maar gerelaxt. echt saai...hihi. En dat terwijl we wel een groot bad hebben, maar hij vond loungen denk ik gewoon het lekkerst.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam die kan ook zo lekker bewegen in bad, de hele badkamer word nat! hij past bijna niet meer in het kleine badje helaas

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @Sanaa; op zich blijf ik altijd wel rustig, ik heb ook gewoon mijn tas ingepakt met Miley op mijn arm en mijn man was geloof ik een beetje stressy dus wat ie nu deed weet ik niet haha, ik heb de jassen gepakt en de autosleutels en Dean in zijn autostoel gedaan en Miley op schoot gehouden, vond alleen even een vies gezicht zo in dat kraakbeen kijkend.. ik moet zeggen dat ik altijd wel vrij relax blijf pas daarna komt meestal de shock haha maar goed na een mcflurry ben ik weer helemaal cool haha

Ik vind alleen zo sneu voor haar, net nog even wezen kijken ze lag op een manier hoe ze normaal nooit ligt maar wel haar oortje vrij gehouden zeg maar, heb haar nog een dikke kus gegeven...

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja bij ons was dat ook snel maar ik kan de kids zoiezo niet zo goed in bad doen (rugpijn, kan niet lang staan) deed ze altijd in het grote bad met een klein laagje vonden ze heerlijk dus heb heel weinig dat badje gebruikt, wel een paar keer tummy tub maar vind ik nog steeds een beetje eng ding haha

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mij kost het nu best wat energie maar doe het wel gewoon want hij moet toch in bad. en mijn vriend gaat meestal in het weekend samen met hem in bad. ik ga sam als ie echt niet meer in het badje past ook hem in het grote bad doen. ik ben kraamverzorgster geweest en heb regelmatig de tummytub gebruikt vond het niet eng, met sam nooit gedaan.

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Miley vond het wel lekker maar ik vind het zo raar aan dat koppie vasthouden, ik vond een klein laagje in het grote bad veel handiger haha, lekker op haar buikje liggen of in een standaardje, dat scheelde me heel veel met min rug en energie, heb het officiele badje alleen in de kraamweek gebruikt (samen met kraamverzorgster) maar alleen trek ik dat ook echt niet hoor dan ben ik helemaal bekaf en heb pijn dan erna..

Ach als je niet veel energie en snel pijn hebt dan moet je creatief zijn he hihi ik zette altijd stoeltje naast het grote bad dan was het een beetje vol te houden..

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ga dr ook bij zitten hoor! lekker makkelijk, sam zit toch in een zitje dus die hoef ik niet vast te houden alleen in de gaten houden.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke zit/ligt ook in zo'n stoeltje.. Het kleine badje werd te klein en mijn badkamer steeds natter dus die staat inmiddels op zolder ;)

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Vriendin is net weg..wacht nu op mijn man.

@ badje, Renske is ook meestal relaxd, maar soms wil ze ook wat drukker doen, en dan ligt er water op het laminaat op haar kamertje. Onze badkamer is te klein om het badje daar in te zetten, en we hebben ook geen groot bad. Ik kan het nog wel goed vol houden om haar in bad te doen zonder zo'n zitje.

Fafje, fijn he hup in bedje ,kusje, muziekje, en slapen, hier al vrijwel vanaf de geboorte, hoe gaat het trouwens met Mirza in zijn ledikantje slapen? Dat Mirza wat minder in haar hum is minder maar houd het maar op de tandjes als de HA ook al bobbels heeft opgemerkt...hier nog niks te bekennen...

Renske had net niet zo'n zin in de fles maar 90 opgedronken...haar temp was weer 37,3...dus dat is goed...ze ligt net weer 10/15 min in bedje en na wat hoesten slaapt ze weer.

Meiden tot morgen...

13. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, oh het gaat dus al een stuk beter, gelukkig!...mss kan je met de tijd, iets van een stukje zeil ofzo of handdoeken op de grond leggen onder het badje...ons laminaat met v groef is ehct zo gevoelig, als je vocht vergeet weg te halen...gleijk bobbels...teriwjl het best duur laminaat is :s ...
    Ja idd houd het op de tandjes, peopen gaat tot dusver weer "goed" ..dat slapen in zn ledikant gaat vanaf het proberen echt perfect!!!
    Weetje nog toen hij 3/3,5 mnd was probeerde ik het een xtje...nou dat wa sgeen succes...zo grappig...ik voelde me er niet goed bij, hij dus ook niet...en deze x wel..en gelijk ging het goed..!

hier is manlief net de deur uit!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh spring er hier in hoor.. Heb telkens bijgelezen zonder te reageren en om dan weer helemaal terug te gaan lezen.. Sorry!

Yasemin ging ook een hele tijd op haar kamertje in bad en dan flink spetteren. Tot ze een maand of 6 was lag ze ook heel relaxed in bad, heerlijk. Toen ze ging spetteren legden we een grote, dikke badlaken onder eht badje. Hier ook laminaat idd. En meteen droogmaken als het nat was.
    Nu ga ik elke avond met haar in bad omdat het niet meer te doen was. Haar badje staat nu in de douche (inloopdouche) die vul ik met lekker warm water, zet ik haar in het badje, was haar eerst en dan ga ik zelf nog douchen en kan zij ff spelen. Heel leuk. Ze heeft een xylofoontje aan de muur hangen en sinds deze week raakt ze hem eindelijk met het stokje haha zo leuk.

Oh kom ik gewoon zo over mezelf vertellen haha zo ben ik helemaal niet eigenlijk.
    Maarja het is me vandaag niet gelukt overal op te reageren, morgen weer een poging. ;) Hihi.. Zo lekker naar bed.

Vandaag is trouwens een oom van mijn man overleden, 107 jaar oud was hij, echt een mooie leeftijd.. blijft natuurlijk erg!

15. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Fafje, je man gaat de nacht dienst in? Ik kan mij nog wel wat herinneren van toen dat je had geprobeerd hem in zijn bedje te laten slapen. En idd als je gevoel niet klopt met wat voor je kindje het beste is, dan is dat meestal ook zo, en dat laten ze wel merken...Volgens mij is Mirza ook best makkelijk en huilt ook alleen als er echt wat is he? IK heb Mirza nog nooit ontmoet maar lijkt mij echt een super leuke lieve baby, wat ik dan van de foto's zo kon zien.

Over foto's gesproken, duchess wat een super leuke schattige foto van Yasemin toch weer in haar mooie jurkje...(beter laat dan nooit)...

Mijn man is er weer...tot morgen!

16. fafje

fafje Niet meer actief

haha geeft toch niet Duchess, wat schattig dat ze het nu door heeft dat xylofoontje!

en wauw 107 jaar...zoveeeeeel meegemaakt...gecondoleerd! en weltruste!

arme mirza heeft nu een btj pijn, heel zielig huiltje..ahh

17. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, nee klopt mirza is echt heel makkelijk, vind het dan ook zo rot dat hij zoveel pijn heeft moeten doorstaan, kutkrampen, kutreflux...wnat steeds als het verholpen was/is issie zo vrolijk...lacht ehct heel veel...om elk stom gek raar geluidje haha..Wat leuk dat je zo'n gevoel krijgt van zijn foto's...hihi!
    Nou fijne avond, ja manlief gaat nachtdienst in, moet tot 7uur werken, kotm ie rond 0730/08u thuis...dan zijn wij al op!

truste allemaal

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Thanks Tukker. :)

Faf, vind je da tniet moeilijk? Ik ben heel erg, kan niet zonder mijn man slapen haha!
    Toen we in TR woonden, heeft hij eerst een jaar 's nachts gewerkt. Vond ik vreselijk! Sliep dan super slecht en was altijd bang in huis brr.

19. fafje

fafje Niet meer actief

duchess, haha we hebben zo'n waakse hond! ik voel me nooit onveilig...ik geniet er eigenlijk stiekem van...ik hou van breed slapen...en met zo'n persoon als mn vent naast je, kan dat dus niet!dat zware lijf verplaatst niet eens hoe hard ik ook duw hahah...dus HEEEEERLIJK:p

maar mss kwam dat ook doordat je in ene ander land slaapt, is toch anders dan thuis, denk je nie

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm hier heb ik het nog erger hahaha. Als hij naar school is zit ik al zowat te trillen op de bank. Ben een schijterd. :D

Hier ook zo'n irritante man in bed, hebben we ook nog eens een bed van 1.40 breed. Onze volgende aankoop wordt een bed van 1.80 breed, minimaal. :D

Deel Deze Pagina