Hoi Dames! Ik zit zo lekker heb geen zin om te gaan slapen... Raar toch? Luca was ook een makkelijker baby, Maarzoals je dat zegt Fafje! KLinkt zo boos over de kutkrampen en zo.haha! Maar niet leuk nee en als het weg is, is hij vrolijk. Luca is ook heel makkelijk met andere mensen en niet vaak zo eenkennig geweest zoals je wel eens hoort. Oh ik ga jullie even spammen met een superschattige foto! Ik vind eht erg fijn om naast mijn man te slapen, maar het gekke is dat ik wel veel lekkerder slaap als hij er neit naast ligt. Geen geluiden en zo. hmmm! @duchess. Het is toch leuk om te lezen wat anderen gedaan hebben, vind ik wel hoor! @tukker slaap lekkker! Voel je je alweer iets vrolijker?
wij ook 1,40!! haha wij moeten ook ECHT een breder bed! sandraske, waar is die bijtring ook al weer van (geheugen als ene vergiet) mn moede rhefet em per ongeluk stuk gemaakt hoe is het met waterlelie en sanna?
sanna, oh dara ben je alweer haha! ja sorry ..en zoals je het leest zo zeg ik het ook...ff heel boos en op zn haags Is toch niet leuk voor zo'n lief babytje...al die ellende, ze weten niet wat zich overkomen joh..en oke krmapjes a la....maar hij weer door die medicijnen...DIE weer door die reflux komt...pff zo zielig als je ziet hoe lief hij is en tevreden ja eenkennig...hmm..Mirza vind het geen probleem gedragen te worden door anderen als hij zich lekker voelt..zodra ie moe is oid, is hij het gauw zat...ben beniuewd hoe het zal verlopen! en idd haha ZONDER GELUIDEN....jeetje soms kan die man van mij er wat van hoor haha, op zich kan ik er wel doorheen slapen...soms heeft het wel ene ritmisch iets hahaha...maar sommmmss jeeetje, dat por ik em ff hoor oke ik gaaaaaaaaaattttt doeii
@fafje bijtring is van playgro goedemorgen! wij zijn vroeg vandaag, Rienke wilde eruit en ligt nu te spelen in de box... zometeen maar fles maken..
goeiemorgen meiden! hier wel weer goed geslapen! straks word sam weer opgehaald door mijn schoonmoeder rnd half 12! ik moet om 4 uur naar de psycholoog en daarna sam ophalen of schoonmoeder komt hem brengen. heb verder nog geen plannen, jullie? fijne dag!
Even gauw...dat ik jullie niet vergeten ben Palmie, van harte gefeliciteerd met je lieve kleine meisje!!!!!!! Hele fijne dag vandaag. Genieten jullie maar van al de aandacht, taart en cadeautjes!!! Ik vond het zelf een erg emo moment ghiihi Liefs
Ochjee Chloe vandaag jarig? Gefeliciteerd Palmie!!!! Geniet van vandaag, het zal idd wel een emo moment zijn zoals Waterlelie al zegt! Wij hebben ook heerlijk geslapen, hebben echt helemaal niks gehoort, zo fijn. Ze was ook pas 08.10 wakker dus heerlijk. Toen gevoed, hond uitgelaten en nu hebben we net een boterhammetje gegeten. Zo maar aan 't huishouden als papa weg is.
goede morgen P A L M I E gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met C L O É !!!!! Sanna, zo schattig die Luca de bouwer haha Elsie, oh meid geniet ervan! en lucht je hartje lekker bij de psych Waterlelie *zwaai* Duchess, oh heerlijk wat slaapt ze goed zeg!! @hier, Nou ik lag er voor 00u in, en hoorde Mirza...toen ik keek, keek ie met grote wakkere ogen, dus ik dahct, ik voed em wel...zegt ie toch geen nee tegen, en kan hij aan 1 stuk door slapen, anders komt ie mss alsnog na 2 uurtjes...Sowieso denk ik dat een extra voeding geen kwaad kan, met die poepluiers Zo gezegd zo gedaan, viel als een blok in slaap... en werd vervolgens 6 uur wakker, erg koud...dus ik denk echt van de kou op zn kamertje...mss vanavond even zn mouwen aan slaapzak doen, als dat lekekr ligt(?) Hem em gewoon opgepakt, hij vroeg niet naar de borst, legde em in ons bed, speentje en hij viel lekker verder in slaap (dus echt dekou)...en vervolgens uitgeslapen tot 0830! T gaat regenen, irritant!! ga vanmiddga met mn nichtje(en haar zoontje) lekker stuk wandelen en dan agat ze mee naar het cb...daarna nog wat winkelen ofzo... ff bakkie maken
1,40 is ook wel vrij smal idd mijn man en ik zijn 183 cm en 196 cm dus mijn man moet al iets schuin liggen wil hij lekker recht kunnen liggen. Wij moeten eigenlijk ander bed, 180 en dan 210 cm lang ofzo.. Ik vind het ook altijd fijn als ie langs me ligt maar heel soms ben ik te moe en slaapt ie even boven op zolder zodat ik kan bijtanken, hij snurkt soms en dat breekt me dan echt op, omdat ik chronisch vermoeid ben moet ik gewoon genoeg slapen anders word ik ziek.. dus vandaar..
@isademi wat een lieve foto!! ik vond het nu wel tijd worden voor wat te drinken want heb al best wat gedaan al zeg ik het zelf! sam aangekleed, gedoucht, wasmachine en droger aan afwasmachine aan, banken schoongemaakt, bedden afgehaald, stofgezogen. nu ff lekker zitten met wat drinken! ff relaxen
isademi, wat een droppie heh zo schattiggg elsie, meid j weet t heh, relaxen nu...niet teveel doen... k ga nu ontbijten. ff mirza op bed leggen
@palmie gefeliciteerd met je meisje! Hier weinig plannen vandaag, vanochtend om zeven uur stond ik de bijkeuken al te poetsen, de hond was ziek geworden vannacht en had diarree gehad.. Hier verder weinig plannen, nog even naar de drogist straks om de bestelde speentjes voor Rienke op te halen en vanmiddag op het bedrijf van mijn man even poetsen. Degene die normaal poetst, is vorige week niet geweest en kan deze week ook niet.. Morgen heeft mijn man belangrijk gesprek over de toekomst van het bedrijf, ik ben er zenuwachtiger voor als hij , maarja ik ben deze periode van onzekerheid wel beu en ik hoop dat het opgelost wordt allemaal zodat we allebei voor de volle 200% kunnen genieten van Rienke...
sandraske, jeetje om 7 uur al in die lucht hihi bah! arme jij! kan me voorstellen ...onzekere periodes izjn zo slopend heh...hopelijk komt er uitsluitsel en weten jullie snel waar jullie ana toe zijn!! succes! ik zal mee duimen
sam die ligt heerlijk te spelen en te lachen op zijn speelkleed! hij heeft nu door dat als je tegen de bogen schopt de beestjes gaan bewegen en daar moet ie erg van lachen