Och vergeten, omdat ik de foto gisteravond al gezien had toen ik nog snel ff spiekte voor 't slapen gaan. Geweldige foto Sannaa! Echt leuk! 1.40 voor een bed is idd klein pff! Maar dit bed heb ik al vanaf dat ik 15 ben hihi. Toen was 't breed zat. Nu met zo'n man die altijd in het midden gaat liggen enzo (hij heeft me zelfs al eens uit bed geduwt!) wil ik echt minimaal 1.80. Die gaat er dus ook komen binnenkort haha. Wij zijn niet lang (ik 1.71 en manlief 1.75) dus hoeven geen extra lang bed. Leuke foto Isademi! Nou Elsie, dat relaxen heb je wel verdient. Goed gedaan meis. Sandraske, kan me voorstellendat dat spannend is zeg!!
op zich vind ik het wel lekker knus, maar manlief is sinds ie met mij is nog al wat aangekomen (ikgeloof van 75kg naar 95kg!!) haha! hij is nu weer op dieet en ana het fitnessen! hij is 1,80 ik nog geen 1,60m.. pff hihi dus wij willen ook ehct een groter bed! zo ff een was opvouwen
@bed dat van ons is ook 1.40 en mijn man ligt nogal breed zeg maar.. Ik heb regelmatig gehad met de nachtvoedingen, dat ik terugkwam en dat meneer midden in het bed lag! Het is wel 2.10 lang dus lengte hebben we genoeg Rienke is op der buik gedraaid en is aan het proberen terug te draaien maar het lukt nog niet echt ze gilt nog niet dus ik laat haar nog maar even proberen.. Zo even eten koken, Rienke de fles en dan kan ze naar bed en mamma kan kantoren gaan poetsen, is weer eens wat anders dan hier thuis poetsen...
sandraske, hey nog gefeliciteerd zie dta Rienke 5 mnd is!! en wat goed dat draaien...leuk heh! poetze!... zo mirza is gebadderd en gevoed...ff spelen nu en ook zo middagdutje...dan ga ik ff douchen en dan gaan we rodn 14/1430u de deur uit
@sandraske veel poets plezier!! en echt leuk dat rollen he!! ik ga nu ff een broodje eten en dan daarna even rusten en dan straks naar de psycholoog.
Fafje, ik kan dus niet slapen als manlief tegen me aan ligt ofzo, dus daarom MOETEN we écht een groter bed.. hihi.. Elsie, succes bijn de psycholoog meis. Palmie, geniet ervan meis!!! Fijne dag! Hihi ik ben met Yasemin naar de speeltuin gewandelt met de hond. Was zo leuk! Ze ging op de wip, en heeft er echt superlang op gezeten, ik maar op en neer wippen. Maar telkens als ik stopte ging ze huilen of proberen zelf te wippen. Toen ik haar uiteindelijk eraf haalde was ze even boos maar toen ze weer de hondenriem mocht vasthouden was het alweer goed gelukkig. Wel super dat ze dat zo leuk vond!! Gaan we vaker doen dus. Na t spelen snel een boterham gegeten en naar bed gedaan, want ze was doodmoe. Ben benieuwd hoe ze slaapt, gister maar 1 uurtje over de hele dag en ze was de hele dag chagrijnig, was echt niet genoeg geweest dus. We gaan vanmiddag naar mn vriendin als ze wakker is dus hoop dat ze wat langer slaapt en dus weer gewoon vrolijk is.
duchess, oh wat leuk...speeltuin tijdperk breekt dus aan voor je...vind dat zo super leuk! en kinderboerderij hoe vind ze dat? Mss is ze nu idd btj haar slaapjes ana het aanpassen, heb je kans dat ze vandaag wel meer slaap pakt...denk het wel..als ze net zoveel energie heeft verbruikt in de speeltuin! Veel plezier bij je vriendin gezelig! Ik ben helemaal klaar nu, lekker ff theetje drinken...mirza doet een middagdut vanaf 1215, werd even wakker na 3kwart ..speentje doekje en weer in slaap...dus verwacht em over een half uurtje ofzo...dan voeden en dan gaan we trouwens, even heel wat anders, hebben jullei gister 10 jaar jonger in 10 dgn gekeken? Ik kijk dus nu de herhaling online...zooo zielig...hun kindje was dood geboren...ik moest even een traantje wegpinken
Faf, de kinderboerderij vind ze ook superleuk! Als het binnenkort lekker weer is, gaan we eens naar de dierentuin hier. Als ze dat leuk vind ga ik daar een abbo opnemen voor mezelf (zij is tot 3 gratis_ Wbt slaapjes, ze doet nu al een paar weken nog maar 1 slaapje, maar altijd de ene x al na 1 uur wakker, andere keer slaapt ze zo 3-3,5 uur... Altijd afwachten bij haar. Nu ligt ze er 1 uur en 10 minuutjes in dus ben benieuwd. Heb dat programma niet gezien gister, maar beter ook denk ik. Ik kan ook helemaal niet tegen zulke dingen.
Ze is alweer wakker zie ik op de camera.... pfff. Na 1 uur en een kwartiertje. Snap het niet maarja, 't zal wel! Laat haar nog maar even liggen tot ze zelf echt uit bed wil, heel soms gaat ze nog slapen, maar meestal niet. En in bed is het toch nog rusten vind ik, beter dan weer de woonkamer in. Baal er wel van dat ze nu weer zo snel wakker is.
oh leuk, ja dierentuin, gaaf! nee heh idd dat soort onderwerpen, maar ik kijk toch altijd, ben altijd zo benieuwd hoe die mensen daar mee omgaan...is voor mij niet voor te stellen, ehct zo heavy ahh jammer dat ze al wakker is..hmmm nouja hopelijk zal ze er niet sjaggo van worden!
Ja dat is nu zo vervelend, ze wordt dan chagrijnig maar wil niet meer een 2e slaapje doen later op de dag. Grrr. Zal wel weer zoiets zijn waar je doorheen moet hihi. Ja als ik het tegenkom kijk ik zulke dingen meestal ook wel... maar kan er eigenlijk helemaal niet tegen. Wij hebben onze dochter nog godzijdank maar heb wel 2 x gedacht dat dat niet zo zou zijn brr.
duchess, ja wat heftig heh...*bah niet meer aan denken*... Yasemin wilt gewoon niets missen, dan maar sjaggo hahah
Palmie! Van harte gefeliciteerd met Cloé! Renske ligt in bed en slaapt lekker en daar ga ik ook even van profiteren zolang het duurt! Kom straks wel kletsen, tot straks.
ik ben nu even heel boos op mijn vriend!! ik moet straks naar de psycholoog en hij zou mee maar nu kan ie weer niet op tijd thuis zijn, dus nu kon ik weer een van mijn ouders vragen, die al zo veel voor me doen en me overal heen brengen en hij gaat nooit mee! het is voor mij belangrijk dat ie mee gaat en nu laat ie het weer afweten!! ik ben echt boos:x en eigenlijk ook verdietig en teleurgesteld
Ff snel meiden, Chloé heeft het giga naar haar zin en we krijgen zo weer visite, spreek jullie later meiden!
Palmie!! Gefeliciteerd!! Leuke foto van de jarige Job!! Geniet er maar lekker van. @elsie: oh ik kan me je frustratie heeeel goed voorstellen, ik ken dit soort dingen. Vervelend hoor. Vertel je het de psych ook, dan kun je daar ook over praten en hoe je het je vriend kan vertellen en zo. Ik was vandaag weer bij de vriendin, we hebben lekker gewandeld. Zo gezellig. Net gebeld met andere vriendin en heb slecht niewus gehoord over haar moeder die nog redelijk jong is en zo slecht is geworden dat ze of overlijd, of in een verzorgingstehuis komt. ben er wel van van slag....
He wat vervelend dat voelt dan een beetje alsof hij dat niet zo serieus neemt wel? of heeft ie gewoon heel erg rotwerk?