Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Renske is alweer een uurtje wakker inmiddels..heb haar om 15:30 pas uit bed gehaald...

elsie, Kan mij voor stellen dat je niet overal je ouders voor wilt vragen...en dat je wat boos bent op je vriend. Laat je ons weten hoe het is gegaan bij de psych?

Isademi, ik heb ff terug gelezen, en zag weer een leuke foto van stoere lieve miley voorbij komen.

Palmie, CloƩ heeft het lekker naar haar zin, leuk hoor! We lezen wel hoe het was!

Duchess, kan mij voorstellen dat je weleens baalt dat yasemin niet altijd goed wil slapen. REnske slaapt ook niet echt goed overdag. En daarom ligt ze er vaak al vroeg in voor de nacht.

Sannaa, jij hebt ook een leuke en lekkere wandeling gehad. Aleen het bericht over haar moeder, dat is niet zo'n goed bericht nee...kan mij voorstellen dat het je aan het denken zet, ik heb het pas geleden soort gelijk iets meegemaakt bij een vriendin van mij met haar moeder. Sterke voor jou en vriendin.

Vanmorgen lekker naar de stad geweest. Ik nieuwe pantoffels, en mijn man nieuwe shirts. Renske hoest best en heeft nog wel wat verhoging. Maar sinds ze uit bed is is ze super vrolijk, gillen en lachen! Ze vind het helemaal geweldig als ik met mijn gezicht op haar buikje ga en pffffrrr doe en ook in haar nekje we hebben dan de grootse lol! Ze moet ook altijd lachen al Yoshi blaft en bij haar in de buurt is. Moet wel goed opletten dat zij hem niet te pakken krijgt..ze had het net wel voor elkaar en yoshi bleef rustig en heb het verholpen. Ik ga Renske zo de fles doen.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sannaa das niet zo'n mooi nieuws! Sterkte zoiets kan je heel erg aangrijpen, weet er alles van, vader van vriendin van me is plotseling overleden net voor kerst, 56 jaar..

@elsie, das balen, ik wil ook zo min mogelijk terugvallen op ouders, schoonouders.. Soms kan het niet anders maargoed.. ik zou ook teleurgesteld zijn! succes bij de psych, of je zal wel geweest zijn als je dit leest..

@palmie leuke foto van de jarige!!

Rienke is vandaag ook een beetje "jarig", vijf maandjes oud alweer..

Ze is volop aan het (proberen) te rollen, lukt niet altijd, dus een hoop gegil in huis.. :D Heb al een groter speelkleed neergelegd (een eenpersoonsdekbed) want het boxkleed werd te klein en lag ze helft van de tijd af..

Ik heb vorige week een klacht ingediend bij Difrax over twee gescheurde s-flessen, krijg ik vandaag een pakketje met twee nieuwe S-flessen ultra en een klein knuffeltje, netjes opgelost dus!

Vanavond niks bijzonders meer op de planning, lekker voor de buis Mijn kind is te dik kijken ;)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat netjes opgelost sandraske!!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb een klein beetje bijgelezen hoor:)
    ik was eigenlijk meer teleurgesteld in mijn vriend dat ie niet mee kon ineens omdat het werk het even niet toeliet ( wel eigen bedrijf maar erg druk) heb dit ook tegen hem gezegt! steeds terugvallen op je ouders vind ik gewoon niet leuk, en die hebben de afgelopen weken al zoveel voor me gedaan!
    bij de pscyholoog ging het goed, goed gepraat en me hart gelucht, de vorige keer was ik helemaal slap en moe ervan, maar nu valt het best mee eigenlijk!

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Sandraske, Jeeej Rienke alweer 5 maanden! Netjes opgelost van difrax hoor. Dat is altijd fijn.

Pffff Ik baal van mijzelf, renske de fles gegeven ze had hem helemaal leeggedronken. Tijdens de fles had ze een cadeautje voor mama gemaakt :D. Wil ik haar laten boeren, Ging ze hoesten bijna alle melk weer terug. Wij helemaal nat,Ikke weer gestrest :x.
    Dus hup badje gemaakt alles klaar gezet, wil ik haar poep weghalen zit haar schone badcape ook nog eens helemaal onder...Mama weer eens niet goed opgelet, en haar in bad gedaan. En na die tijd dee ze erg jammeren, heb haar in bedje gelegd. En nu is ze stil. En dat komt door mij omdat ik mij weer erger om niets. En dat merkt ze toch:(. Ik ben niet boos op haar hoor, maar meer op mij zelf...Pfff ik kan momenteel moelijk beheesen en relativeren en rustig blijven. Schiet erg snel uit mijn slof. Het depri gevoel is gelukkig zo goed als weg. Ik dacht dat ik mijn beperkingen wel onder controle had..En nu met ons mooie meisje kom ik mij zelf zo erg tegen, en baal hier ontzettend van. Misschien vecht ik er wel te hard tegen en wil ik het wel allemaal te goed doen etc...Maar ik zit mij zelf momenteel erg in de weg. Word nu pas een beetje rustig. Sorry voor mijn ego Blog/verhaal maar mij helpt het om het zo een beetje van mij af te schrijven...

Ik ga zo de hond uitlaten, daarna boterhammetje eten. En dan lekker douchen Jullie hier weer vervelen;). En Gtst kijken.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker ik herken je verhaal hoor!! echt herkenbaar, ik kan ook af en toe zo lekker uit me slof schieten of geirriteerd raken door iets kleins, en eigenlijk zit je jezelf het meeste in de weg. ik kan er ook niet altijd even goed tegen als sam huilt, en als ik weet dat ie moe is leg ik hem in bed en doe de deuren dicht en dan valt ie vanzelf in slaap. ik kan hem gewoon dan niet troosten. ik leer nu gelukkig wel om rustig te blijven en tot 10 te tellen.

7. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, ik snap het meid,...dna heb je ehct zoiets van...alels gaat fout...en tegelijk wil je dat juist goed gaat...flink balen of lekker huilen is ook wel es goed hoor...lekekr onder de warme douche en vroeg het bedje in!!! en zoals ik vaker "adviseer" verwen jezelf met iets lekkers hahah...of laat manlief even wat lekekrs halen

elsie, jeetje wat balen zeg, je had je er nog zo op "verheugd" om ff samen te gaan. ..gelukkgi was het gesprek wel goed...hoop dat ie volgende x wel meegaat!?

palmie, ahhww wat schatttttttiggggggggg die foto!

@k ga weer even koken kom vanavond, mn nichtje blifjt hier eten

cb was goed! 6970gram weegt mirza nu...gaat perfect met zn eigen lijntje

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik was meer teleurgesteld dat ie niet mee kon omdat het voor mij wel belangrijk is!

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    faf, mooi dat Mirza weer zo goed is gegroeid! Bijna 7 kilo alweer lekker stevig mag best! Heeft hij ook prikjes gehad?

elsie, het komt vast wel weer goed met ons. het heeft ook allemaal tijd nodig.

Ik ga morgen weer helpen op het bejaarden centrum, waar ik al 4,5 jaar vrijwillegers werk doe. De datums staan vast dus begin echt voor het eggie, heb er wel en geen zin in, maar als ik er eenmaal ben dan is het vast weer gezellie.

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Thanks faf, Mirza weer goed gegroeid! Bijna 7 kilo gaat goed he, heeft hij ook prikjes gehad?

Elsie, het komt best goed met jou, het heeft allemaal 'de tijd nodig. We gaan het mooie weer tegemoet en dat doet ook veel.

Morgen ga ik weer helpen op het bejaarden centrum waar ik al 4,5 jaar help/werk. Heb er wel en geen zin in. Maar als ik er eenmaal ben dan zal het vast wel weer leuk en gezellie zijn. Ik ga gtst kijken, en daarna renske de fles en zelf naar bed.

Veel van jullie hebben ook een hond(je) hoe heten die van jullie ben gewoon benieuwd?

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafjeje, fijn dat mirza goed gegroeid is.. Rienke weegt trouwens iets meer, twee weken geleden 7300 gram maar is ook 68 cm..

@elsie Wij hebben een labrador alias modderhond.. Ze heet Tara..
    foto samen met Rienke:

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker het komt ook allemaal wel goed, het doet ook heel veel met je al die hormonen. en idd het mooie weer komt er aan en dat helpt zeker ook mee!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

wat een schatjes (alletwee he hihi)

Wij hebben een Golden Retriever genaamd Balto en Rex (een jack russel / sheltie kruising) die laatste hebben we dus problemen mee... en zijn we op zoek naar nieuw baasje, maar het breid zich nu zo uit dat de kids binnen niet meer met een bal of ballon ofzo kunnen spelen want dan flipt ie (diepe zucht) echt waar soms sta ik op het punt om hem naar het asiel te brengen want ik ben heel de dag politieagent aan het spelen omdat ie Dean al 2 keer heeft gebeten en ik het heel goed in de gaten moet houden... (hij zit al achter een hek in de keuken even voor de duidelijkheid)

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @isademi das niet zo fijn! hoop dat je een goed thuis voor hem kunt vinden..

15. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Sandraske, Mooie hond en leuke foto van hen zo samen..

Isademi, goldens zijn altijd leuk, en jack russels ook. Ik wens je veel succes met de jack russel.

Zie mijn avatar, dat is Yoshi! Voor dat Renske er was was ie al mijn/ons honde kindje en dat is hij nog steeds!

Renske net gevoed, maar 120 gedronken, ze had duidelijk wel honger maar kan denk ik door zere keel niet verder drinken:(.

Weet iemand van jullie Hoelang mogen ze minder drinken? en wat is het minimale wat ze binnen moeten hebben met flesvoeding? Renske heeft vandaag rond de 600 gehad. is niet slecht maar is nie handig als het slechter wordt toch? IK ga zo slapen. Morgen weer een nieuwe dag.

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker sam heeft ook zo'n periode gehad dat ie wat minder dronk, ook door verkoudheid, volgens mij moeten ze minimaal 500 cc binnen krijgen.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Gewoon goed in de gaten houden. Huilen zonder tranen is 1 van de eerste tekenen van uitdroging. Dus als je dat in de gaten houdt is het altijd wel goed.

Hier ook een hondje, een Jack Russeltje ook. Superlief beestje!

18. fafje

fafje Niet meer actief

hoi even snel!!

tukker, ja hij is nu 63 cm...dus qua eigen lijntje is het wel goed...vorige x was ie 6100 gram...dus is goed aangekomen...wat dat betreft haha lekkere dikzak is het..
    Prikjes heeft ie vorige x laatste gekregen, mijn afspraken lopen een btj gek..
    Ik denk wel dat je het naar je zin hebt morgen, even andere omgeving enz...mooi hoor vrijwilligerswerk (toch!!?)

onze hond is dus een japanse Akita Inu en heet Kuma (betekent beer in het japans)

sandraske, Rienke is idd al wat zwaarder maar ze schelen ook 5 cm! en heeft ze nog gerold?

@hier, nichtje is net weg, was heel gezellig...kleine van haar is over 4 weken alweer 1...schattttig

@cb, ze adviseerde me dus HA voeding, want ik begin dus nu al...langzaam aan...en dan als het allemaal goed gaat kan ik met 6 mnd opvolgmelk standaard 2 geven...gewoon eerst mengen, kijken of hij daar goed op reageert..
    Ze vertelde dat het namelijk geen effect meer heeft als ik nu eerst Standaard ga proberen...anyway..ik heb een blik Nutrilon gekocht...
    Waarom eigenlijk? zou niet weten welk ander merk?????
    MOrgen ga ik de voeidng van 17u vervangen, maar wel half om half (cb adviseerde dat dus ook) kan Mirza even rustig aan de smaak wennen en uberhaupt rustig er op reageren...arme darmpjes ..moeten niet teveel in eens krijgen...

Verder gaat het poepen weer gewoon goed, geen krmapjes ofzo...dat gillen doet ie nog wel maar zonder persen...tis nu echt officeel een nieuwe uiting van hem!! blij, ongedudlig, boos, sjaggo....FIJN :D

oke even gtst kijken op rtl gemist

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb hier echt een kindje gehad wat het eerste jaar NOOIT met tranen gehuild heeft, ik dacht altijd dat dat normaal was haha tot mijn tweede :p die huilde wel met tranen..

20. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, trouwens wat een leuke foto!!!

Deel Deze Pagina