Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ochja arme Miley, had het wel gelezen maar vergeten op te reageren.
    Fijn dat het er goed uit ziet, Isademi.

2. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Palmie, leuke foto van cloƩ, leuk dat jullie zo hebben genoten! En veel plezier met de buggy testen. Wat voor 1 hebben jullie gekocht?

Fafje, Zooo jij bent al fanatiek geweest in huis..wat heb ja allemaal gedaan? Hier erg weinig, de was is er weer bijna door. Verder doe ik niet veel vandaag.

Sandraske, Acht wat jammer dat het niet zo goed gaat met de afplatting van Rienke, Succes met het besluit nemen van wel of geen helmpje..

Duchess, fijn dat Yasemin toch gezellig was bij je vriendin. Renske slaapt overdag ook niet echt veel, je kunt niet anders dan maar gewoon accepteren.

isademi, goed om te lezen dat het goed gaat met het oor van Miley. Hoop dat ze er geen erge flapoor aan overhoud..En asl het wel zo is laat je er dan aan helpen?

Vanmorgen was weer gezellig en leuk om te helpen, als vanouds.
    Binnenkort ook weer beginnen op het asiel. Renske om 13:45 in bed gelegd, na zo'n 20 min weer wakker.Ik ben toch gaan kijken en jahoor een poepluier. Heb haar weer terug gelegd ben benieuwd of ze nog gaat slapen. Ze ligt nu nog geluidjes te maken...

3. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuk hoor Tukker. Asiel is ook leuk! Heerlijk als je zo kunt helpen toch?>

Oh ik accepteer het ook wel, het is hartstikke gezellig met haar, maar als ze zo chag is... pffff. ;)
    Vind het gewoon raar dat ze de ene dag na 1 uurtje al wakker is en de andere dag zo 3,5 uur slaapt. Maar je doet er inderdaad niets tegen en ik ben een heel makkelijke mama, slapen en eten gebeurt hier allemaal als ze zelf wil en als ze niet wil is het ook prima. Dus maak me verder nergens druk om hihi.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie vriend kon gister idd niet mee helaas, hij moest van mij 1x mee omdat ik dat belangrijk vond en op het laatste moment kon ie niet dus moest ik mijn vader vragen, maar het is allemaal goed gekomen gelukkig.

verder gaat hier zijn gangetje wel weer een beetje, kan bijna alles weer zelf doen in huis en ben steeds minder moe, al heb ik nu best wel een beetje spierpijn in mijn benen omdat ik natuurlijk dan ook meer beweeg. boodschappen doen lukt nog niet maar dat komt vast ook weer net zoals koken.

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Komt vast allemaal goed meis! Niet te snel willen en je doet 't super!

6. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Elsie, stukje bij beetje komt het goed...

Duchess, Ik praat makkelijk maar zo voel ik het niet. Jij hebt echt veel geduld, moet ik een voorbeeld aan nemen,,

Ik ga Renske maar weer uit bed halen..ze ligt er nu meer dan een uur wakker in en ze ligt nu te jammeren, dat betekend dat deze dame er weer vroeg in ligt vandaag. Ik vind dat niet echt leuk, want als ze wel goed had geslapen was het een iets mooier ritme geweest. En hier kan ik mij alweer druk om maken...Ondanks dat ik weet dat ze verkouden is Grrr baal weer hoor.

7. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @tukker; ja dat zou ik wel overwegen op den duur omdat het 1 oor betreft en das natuurlijk een raar gezicht, als het KAN tenminste en anders een verplicht kapsel met lange haren ;)

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @isademi: dat is me staal voorbij gegaan, dat ze er blijvend een flapoor aan over kan houden. Wat vervelend zeg! Zoiets simpels als vallen kan dan best een lfink gevolg hebben dus.
    @elsie: klinkt alsof je echt lekker bezig bent goed hoor!
    Ik heb de rest gelezen hoor, weet t allemaal neit echt meer.

ben nog steeds wel een beetje van slag over de moeder van mijn vriendin. Luca wilde niet slapne na de PSZ. Hij had het wel heel leuk gehad, toen ik wegging moest hij huilen en ging uit zichzelf al bij de juf op schoot. Heel stoer! Helaas nu niet slapen... Hopelijk rust hij wel uit. Alhoewel er veel gezing en gepraat van boven komt. Daarnet heel hard: KOekiemonster!!! en BOEMBOEMBOEM, omdat hij met iets op zijn bed aan het timmeren was... Ach ja, het is ook weer zo avond en kan hij weer naar bed.

Ik denk erover om te solliciteren....IK! Ja wel gek. Maar is een baan bij de bibliotheek voor minimaal 4 uurtjes... Lijkt gewoon ideaal... wat vinden jullie....

9. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Sannaa, als jij er een goed gevoel bij hebt om bij de bieb te gaan werken waarom niet. en voor 4 uurtje lekker rustig beginnen. Mag ik vragen wat die vrouw dan heeft? Als je ervan slag bent zal het wel niet niks zijn...

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Probeer rustig te blijven Tukker. Ik ben er heel simpel mee maar begrijp dat dat voor jou wat moeilijker is.
    Probeer toch te denken dat het eigenlijk niet uit maakt wanneer en hoelang ze slaapt. En probeer even tot 10 te tellen als je je weer geirriteert voelt raken.
    Knuffel meis! Tis ook niet allemaal makkelijk hoor.

Sannaa, logisch dat je nog van slag bent meid. Is ook niet iks.
    4 uurtjes, dat is goed te doen toch! Even er tussenuit?
    Ik moet zeggen dat ik zo dat dagje in de week wel lekker vind om even met wat anders bezig te zijn hoor.
    Ik voel mezelf nog steeds een thuisblijfmama, maar zo mijn man even helpen is wel fijn hoor...

Jeetje Yasemin slaapt dus nog steeds!!! Ze gaat al richting de 3 uur en 3 kwartier... dit heb ik nog nooit mee gemaakt haha.
    Ik denk dat ik haar toch wakker ga maken zometeen want anders is ze vanavond denk ik zo laat pas moe. Maakt me verder niet uit, maar het wordt nu wel erg laat vind ik.

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Ze heeft suiker en 10 dagen geleden had ze een hypo. Vervolgens kwam ze niet bij, 112 gebeld, opgenomen in ziekenhuis..Maandagavond bijna in coma, nu blijvende schade, haar geheugen duurt 5 minuten en dan weet ze het niet meer. Ze dwaalt van de afdeling, weet niet meer dat mijn vriendin een zoontje heeft en zwanger is... Ofwel ze blijft zo, of ze kan opeens sterven.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het komt ook allemaal wel goed, moet het gewoon de tijd geven.
    waar ik wel van baal is dat ik nog niet voldoende energie heb om bijv. vanavond mee uit eten te gaan omdat de vriendin van mijn schoonvader jarig is, gelukkig heeft zij gezegd dat het niks uit maakt omdat ik natuurlijk niks aan de situatie kan doen! het komt allemaal wel weer, moet nu nog de leuke dingen ook in huis zoeken, en ik moet zeggen dat lukt aardig.

@tukker ik kon er in het begin ook zo van balen als het even anders ging als ik gepland had, nu heb ik een vast ritme met sam en dat vind ik wel heel fijn! natuurlijk is het anders als ze verkouden zijn of ziek. en zoals nu dat de dochter van mijn vriend er is, is het ook even anders en drukker natuurlijk, dan moet ik echt mijn rust goed nemen. doe dan ook bijna niks in huis zo'n weekend.

13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh jeetje wat heftig zeg. :(

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa wat heftig zeg!!

lijkt me wel leuk en goed te doen hoor 4 uurtje per week werken!

15. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38

Heftig zeg! Zoiets plotseling grijpt natuurlijk erg aan..Zo zie je maar weer dat we het niet voor het zeggen hebben...Heeel veel sterkte voor je vriendin(ik ken haar niet maar toch) en voor jou meis..

Duchess, Bedankt meid en je hebt gelijk hoor, ik heb haar uit bed gehaald en lekker geknuft.

Ik ga Renske zo naar bed doen. Ze is moe en de verkoudheid speelt ook mee.Net had ze wel weer verhoging van 38,3 hoop dat het hierbij blijft...

16. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna das heftig zeg! sterkte ermee..

@helmpje, denk dat we het gewoon gaan doen, ben bang dat ik spijt krijg als we het niet doen.. En ik lees alleen maar positieve ervaringen op internet..

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Er zitten volgens mij idd vrij weinig nadelen aan een helmpje, tenminste, ze wegen niet op tegen de voordelen denk ikzelf.

18. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Sandraske, Groot gelijk dat je toch een helmpje gaat doen, zo weet je zeker dat de afplatting voor een heel groot deel gaat verdwijnen.

Ik lees trouwens dat veel kindjes van jullie een voorkeur hebben (gehad) en een afplatting. Dan mag ik van geluk spreken, Renske heeft de eerste 1,5 maand voorkeur gehad en heb het zelf verholpen. En nu draait ze alle kanten op met haar hoofdje en Daardoor een kale plek achter op haar hoofd. Maar ze heeft een mooi rond bolletje.

19. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De fysiotherapeut zegt dat het de laatste jaar meer voor komt omdat kindjes op de rug gelegd worden..

Nou is het bij ons iets anders, zijligging had het hier niet kunnen voorkomen want ze had een blokkade in haar nekje door de bevalling..

Maargoed zal wel eerst naar de KA moeten, want die moet doorverwijzen anders krijg ik niks vergoed van de verzekering..

20. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook een blokkade in de overgang nek/schedel. Waardoor ze altijd naar dezelfde kant lag als ze sliep. We kwamen pas met 6 maanden erachter dat ze die blokkade had... Dus vandaar dat ze zo'n plat koppie heeft/had. Het is nog plat, maar lang niet zoals het was.

Share This Page