Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Sandraske, Een blokade in haar nekje:(, huilde ze daardoor ook veel dan? En een voorkeur of afplatting dat is iets dat je niet altijd zelf kunt verhelpen, sommige kindjes zijn zo eigenwijs of hebben er zoveel last van ''iets" zoals Rienke. En idd het komt nu meer voor door de rug ligging.

(Maak geen verwijten naar jullie hoor) We willen allemaal het beste voor ons kindje:)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

pff wel vermoeiend hoor 2 kinderen!! ben echt op nu.. sam ligt lekker in bed en vriend is uiteten met zijn dochter omdat de vriendin van zijn vader jarig is. ik doe nu maar rustig aan.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker huilen viel op zich nog mee..
    Rienke is inderdaad behoorlijk eigenwijs!!!
    We hebben er alles aan gedaan: 4 a 5 keer per dag kwartier tot half uur oefeningen, altijd opletten hoe je haar weglegt, oppakt, welke kant de interessante dingen zijn en dan als ze in bed ligt ieder half uur gaan kijken (behalve 's nachts) of ze nog de juiste kant in ligt met haar hoofdje...

4. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi allemaal!!

ik heb flink bij moeten lezen, lekkere kletskoppen :D:D ik probee rhet even uit mn hoofd ( ben xfactor aan het kijken)

tukker, wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad en dat je (ook?) het asiel weer gaat doen...
    Ik snap wel wat je bedoelt hoor en het is ook makkelijk gezegd van ..je kan beter dit of dat doen...maar zoals je al vertelde, zit jij ook ff niet zo heel lekke rin je vel en dan de combi van Renske haar verkoudheid, haar vroege slapen of het slechte slapen overdag gaat dan niet zo lelkker...
    Ik ga net als Duchess heel makkelijk mee, behalve dus "bedtijd"...dat is gewoon 19u...soms heeft ie om 1730u nog gedronken...toch gaan we dan 19u al het pyamatje aantrekken+laatste voeding...als ie ehct nog wakker is nog even spelen ofzo..maar later dan 1930 leg ik em er niet meer in...

Sandraske, nou goede keuze toch, zeker als je je er fijn bij voelt...wordt het straks weer een lekker rond bolletje ;) er schijnen leuke prints te zijn of leuke kleurtjes!

Duchess, ahw wat lief dat ze zo vrolijk was..ja dan kan ze weer even los gaan op alle niuewe dingen..schattig! hihi grappig dat zij idd ehct of 1 uur nog wat slaapt of gelijk 3 a4 uur!!
    Mirza had tijdje terug dat ie zn middagdut 3 uur deed, dit is nu ook weer veranderd naar 2 uur...met uitschieter van 2,5
    Ik ben wel echt heel blij voor je dat zij de nacht nu ehct goed "begrijpt" ..om het zo maar ff te noemen, in elk geval dat zij ehct haar rust nu pakt!
    En ben echt beneiuwd met die tandjes idd, dat het zo ineens over is haha

Sanna, jeetje heftig hoor...kan me voorstellen dathet dan zo in ej maag gaat zitten, wat zijn de opties qua herstel?

Isademi, jeetje daar had ik ook helemala niet aan gedahct, dat een flapoor het gevolg kon zijn...hopelijk komt het gewoon allemaal goed...!

Elsie, wat goed dat het steeds beter gaat, maar nogmaals lieverd...doe nou niet gelijk teveel...heeft natuurlijk geen zin dat je straks teveel doet en dan een soort terugval krijgt...
    Hmm was het nou je ijzer of bloeddruk??...En hoe gaat het met Sam?

pfffff zo wie ben ik vergeten?? hahah sorry hoor even ui mn hoofd, kom me eigen evrhaaltje straks ff vertellen! :p xfactor weer ff kijken

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha knap hoor Faf!! Hier ook X factor aan t kijken. :D

Hier verschillen de bedtijden ook. Yasemin ligt er zelfs vanavond pas sinds 21.00 in. Maarja, ik heb haar dus om 16.30 pas wakker gemaakt dus had het wel verwacht hihi. Maar haar op een vaste tijd naar bed doen werkt hier ook niet, want ze kan pas slapen als ze moe is.

Ik ben ook blij dat ze eindelijk slaapt. Heerlijk hoor.
    Mijn zwangerschap heb ik ook natuurlijk super slecht geslapen dus ik heb uiteindelijk zo'n beetje bijna een jaar echt gebroken nachten gehad. Heb ook wel echt gemerkt dat ik de eerste paar nachten, dat ik dus echt uitgeput was, want heb nog nooit zo vast geslapen, mijn man kreeg me toen met geen mogelijkheid wakker. Maar als Yasemin ook maar 1 geluidje maakt, dan ben ik meteen wakker hihi.

6. fafje

fafje Niet meer actief

duchess, ja het gekke is dat Mirza dus echt ook altijd die tijd ehct moe is...of ie noud aar voor net een uur geslapen heeft of niet...dus tot nu toe werkt het hie rnog wel..maarja Yasemin is ook al een grote meid heh haha wie weet is het bij Mirza dan ook helemaal anders! Vind het trouwens nog steeds grapig dat hij eigenlijk nog steeds heel veel slaapt...ze zeggen vanaf 3/4 mnd meer wakker...nouuuuuu haha meneert slaap in 24 toch nog wel 17 uur...of in elk geval ehct minimaal 15!

@hier, vandaga echt megaveel boodschappen gedaan haha, moest ook ff hoor, ben weer helemaal aangevuld
    Ohja en schoonmaken vanochtend, de 3e slaapkamer zegmaar, is mn washok en schoenenkamer en rommelkamer en wat eigenlijk niet voor kamer....dus ff flink uitgemest!!, overal kleren, doeken weet ik t wat gevonden om te wassen...soms ligt er ergens in een hoekje wat ik dna telkens over het hoofd zie! (of onder het bed verwdijnt ook zo nu en dan wat!

In de woonkamer is onze eettafel soms ehct ene verzamleplaats, dus ook die helemaal leeg getrokken en dingen weggegooid, mn man is echt een bewaarder, irritant, allerlei propjes, papiertjes van tijdens werk, gooit ie allemaal op tafel in zo'n bakje! Nou leker en als ik vraag of het weg mag, "nee wnat heeft mss nog nodig" (yeah right)

Verder keuken+kastjes etc etc koelkast ook ff schoongemaakt, de bank even grondig schoongemaakt...dat zij van die dingen...die je wel elke dag even meeneemt met een doekje..maar das gewoon ff snel...
    Ik krege nu ehct een tik...ff zo'n bui!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja die Mirza is echt een slaapkoppie hihi.
    Yasemin heeft dat ook een periode gehad, standaart om 19.30 doodmoe. Nu is dat weer over en verschilt het echt heel erg.
    Laatst lag ze er al om 19.00 in en nu vanavond dus pas 21.00. Ach ik vind alles goed, helemaal nu ze snachts zo goed slaapt, ga ik helemaal mee in haar ritme hihi.

Zooo jeetje, jij bent goed bezig geweest.
    Heb jij wel een kind??? Hahaha. Gaat me hier écht niet lukken om zoveel te doen. :D Hihi.

8. fafje

fafje Niet meer actief

Duchess, volgens mij kan dat ehct alleen maar met zo'n slaapkop haha :p En mss scheelt het ookd at ik een open keuken heb, Mirza speelt super goed alleen, of ik leg zn speelmatje even bij mij in de keuken tijdens het soppen...
    maaaaaar moet wel even zeggen, dat ik dus niet heb kunnen stofzuigen en dweilen, omdat we weg moesten, dus morgen volgt deel 2...wnat heb ook nog 3 wassen in de rij staan...

Mn moeders wasmachine is kapot, dus die kwma onverwacht even 2 wasjes draaien en gelijk mee eten enz...dus was weer drukjes hier..! Maar tis ehct leuk voor Mirza, hij wnet nu zo goed ana haar , deed ie al..maar nu beseft ie het echt veel meer...

Dus ik heb ehct een heel relax gevoel over het oppassen, maandag als ik naar de ha ga, gaat ie dus ff een half uurtje (das al heel wat voor mij :p)..daarna nog 1 dagje wil ik iets langer 1a 2 uur ofzo..en dan die dag van de rechtzaak is ook een uur of 2 schat ik...mss wel 3...weet niet...

half flesje kv+half bv ging trouwens heel goed...haha omg hij keek wel ff heel vies...maar ineens dronk ie goed door...bood 180cc aan, hij dronk 130..

wat zal ik dan morgen aanbieden?

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tis zonde om weg te gooien, ik zou er zelf 150 in doen denk ik en stel dat 'ie echt nog honger heeft daarna, nog wat BV aanbieden?
    Ben je nu 1 voeding af aan het bouwen helemaal, of kolf je dan? Geen last van je borsten?

Leuk dat hij aan je moeder went. Leuk he als ze ze gaan herkennen. Yasemins gezichtje glundert helemaal als ze oma of opa ziet. Opa vooral, hihi. Ze weet wel goed wie ze hebben moet hahaha.

Ik kan hier ook wel goed t huishouden doen gelukkig, Yasemin speelt ook heel erg goed zelf. Maar zóveel.. hihi. Yasemin trekt dan toch regelmatig mijn aandacht en natuurlijk vaak eten tussendoor etc. Vind belangrijk dat ze rustig aan tafel eet, en soms neemt dat nogal wat tijd in beslag volgens de rapley methode hihi.

10. fafje

fafje Niet meer actief

ja 150, ja ik zit dna met zo'n rekending van die kv...wat een gedoe hahaha...maar idd anders daarna gewoon live nog wat..
    Heb vandaag dus 90+3 gedaan en de rest bv erin...of zal ik morgen proberen, zelfde aantal kv..maar gewoon iets minder bv dus...? gelijk kijken heo ie dat vindt..

nee heb ehct heelmaal geen last van mn borsten, ja zijn ietsje voller...maar voeding van 17u is ook ehct zo'n "nutteloze" voeidng, voor mirza gewoon meer ff snel wat drinken..zegmaar...

het is heel gek, sinds ik ehct met dit idee (overstappen) bezig ben, ben ik er ook echt goed mee....eerst kon ik dit niet bedenken, wilde idd ehct graag een jaar bv geven...maar nu tegelijkertijd krijg ik zo'n enthousiast gevoel ove rhet opnieuw zwanger raken en een brusje voor Mirza...

Duchess, je vroeg me of ik idd niet exclusief bv 6 mnd wilde geven...idd dat wilde ik..wil het nog steeds, maar vind het niet erg als er 3 van de 5 voeidngen kv zijn, alsnog geef ik dns tot 6 mnd bv....alleen niet volledig idd...

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hopelijk heb je strakjes snel je cyclus weer terug meid.

Je zou idd 90+3 kunnen doen en bij vullen met BV. 90+3 maakt 100 cc ofzo? En dan nog 50 cc BV erbij?
    Of je doet 75+2,5? Zit je op 80-85 cc KV en dan 65/70 cc BV?

12. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik ga ff kijken wat t handigst is...! thnx !

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!!

@fafje ik doe zeker niet te veel hoor en neem tussendoor ook gewoon mijn rust, als ik wat gedaan heb en ik word een beetje moe ga ik ff zitten 10 minuten ofzo en dan weer iets doen en soms blijf ik wel wat langer zitten. en zoals dit weekend met 2 kinderen doe ik eigenlijk geen huishouden, echt alleen voor de kinderen! ben ook blij dat ik mijn vriend zijn dochter dan wat meer aandacht kan geven en wat meer met haar kan doen weer en niet zo snel geirriteerd raak dan.

wat een rotweer buiten!! we blijven maar binnen vandaag;) tenzij het vanmiddag droog word ofzo.. maar denk het niet!

met sam gaat het trouwens goed! die rolt steeds op zijn buik nu, en wil soms naar voren maar dat lukt nog niet hihi en dan word ie een beetje boos!

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden, ik val letterlijk van mijn stoel!:$ (12 dagen na pregnyl)
    Iig heb ik toch de 10.000 IE geprikt....en geen 5000;)
    Maargoed, woensdag 9feb en gisteren was ie negatief:(
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooHHHHH ik schijt in mijn broek gewoon!!!!!!!!!!Ik voel niks....:(:(:( alleen een hele zachte krampjes alsof mijn ongi een deze dagen aan gaat komen;)

Ik twijfel wel.....morgen maar weer even testen....

15. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    ahhh (opt moment stille meelezer)

volgens mij positief hoor!!!!!!

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heeej miss anita, lang niet gezien:D
    alles okee met jou en de kids?

ja is ook positief maar wil toch voor de zekerheid nog een keer testen...straks of morgen....

17. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    ja alles weer redelijk goed hier
    mick heeft er een pretnison en antibiotica kuur op zitten ivm zijn astma (hij was zo benauwd niets hielp en uiit voorzorg een prentnison kuur uit angst voor een longontsteking)
    nu gaat het weer super met hem gelukkig alleen gaf romeé vannacht over zal wel griepje zijn hopelijk snel weer beter want as maandag is ze jarig
    twan gaat alles super
    (daarom poste ik niet meer geen tijd en energie voor)

maar super hoor alvast een voorzichtige felicitatie!!!!
    maar zoals ik hem zie een dikke 2e streep

groetjes

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje wat heftig....zo zielig als ze al zo jong aan de kuurtjes moeten!
    Emma is hier ook erg ziekjes, het heerst denk ik...

19. fafje

fafje Niet meer actief

waterlelie! o m g ....volgens mij is het positief hoor! jeetje wat spannend dit!!!!!!! ik hoop het zo voor je!!! :D ik duim!!!

miss anita, hoiii long time ago...goed te horen dat alles oke is, wat zielig voor Mick, gelukkig gaat het beter!!!

@hier, mirza werd wakker weer rond 00u (dat is tegenwoordig zo)...kusje en verder slapen...maar om 2 uur weer...heb em gewoon bij mij in bed gelegd, hij wilde drinken...en vervolgens net 0830u wakker!

ik ga zo lekker ana de slag in mn huisje...morgen komen er vrienden eten...ga vanmiddag ook alvast de kip kruiden voor morgen, kan het lekker intrekken..

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Whiehoooo Waterlelie, volgens mij zie ik toch echt een licht streepje! Whiehoooo super meis!!!

Deel Deze Pagina