@waterlelie een licht streepje! Maar ik zou morgen nog een keer testen want je weet het nooit spannend!! Hier de dag positief begonnen, gisteravond de definitieve knoop doorgehakt, maandag afspraak met de KA voor een verwijzing naar helmenmaken.. Mijn man heeft goed gesprek gehad met zijn companion dus ze kunnen nu weer vooruit ipv stil blijven staan! Vandaag weinig plannen, hopelijk vanmiddag nog even wandelen en vanavond komen onze twee neefjes (8 en 6) even spelen...
sandraske, fijn dat het vooruitzicht weer lopende is!! geeft je dan een rustiger gevoel heh! Ik hoop ook even de deur uit te kunnen vanmiddag...bagger weer is het heh
Oh geweldig zeg Waterlelie. Als het nu echt zo is, wauw, lekker snel!!! Ik hoop dat ik jou ga volgen strakjes hoor hihi!!!! Zo net boterhammetjes gegeten, daarna BV en nu ligt ze lekker te slapen. Vanmiddag hebben we een verjaardag, mijn nichtje wordt 7. En vanavond heb ik ook een verjaardag van een vriendin. Druk dus. Nu nog maar ff relaxen op de bank. Heb thuishouden al klaar, het eten ook al zelfs, zodat we vanavond meteen kunnen eten als we thuiskomen. Nu met een pot thee op de bank.
duchess, lekker bezig zeg! Trekt Yasemin dat, 2 verjaardagen?? gefeliciteerd met je nichtje trouwens! Ik heb net met Mirza gedoucht gezellig, aangekleed en gevoed...ligt nu zn middagdutje te doen!...ik even wat drinken en zo aan de slag!
Yasemin gaat vanavond niet mee hoor, hihi. Papa blijft thuis met Yasemin. Maar Yas is eigenlijk niet zo moeilijk met zulke dingen. A.s. donderdag ga ik naar de Efteling met Yasemin. Iemand nog tips? Ik vind het wel een beetje spannend zo een hele dag weg en buiten...
Ohhh ik dahct al hihi, gezellig bij papa blijven! Wat leukd at je gaat zeg, alleen met zn 2tjes? Wat zal ze haar ogen uitkijken, hopelijk gaat het niet veel regenen! veel plezier alvast!
Nee, mijn broer gaat met zijn vriendin en hun kindjes. Ze vroegen of ik mee wilde, wel leuk dus. Maar ben nog nooit zo een hele dag weg geweest met haar (of iig, wel naar vrienden ofzo, maar niet zo buiten) dus ben wel benieuwd hoe dat gaat. Als het slecht weer is, ga ik trouwens niet.
So ik heb vierkante ogen, even paar sites en forums gelezen over redressiehelmpjes.. Blij dat er zo veel over te vinden is Alleen lees ik op veel forums dat aangeraden wordt de haren van de kindjes zo kort mogelijk te knippen Ben ik dan weer wat minder blij mee... Gaat er iemand van jullie naar de negenmaanden/huishoudbeurs?
duchess, oh wel gzellig...als ik me goed kan herinneren woont je fam toch niet heel erg in de buurt?? of vergis ik me nou...wel gezellgi als het lekker weer is...eventueel als ze ehct naar huis wilt kan je altijd eerder weg ofzo...je hebt je eigen auto toch sandraske, nee wilde wel gaan, ben vorig jaar geweest, maar huishoudbeurs ehct alleen maar 1 rondje doorheen gelopen, wat een chaos...met al die dringende mensen om al dat "gratis" (rotzooi vooral) hahah 9mnd beurs was wel heel leuk, alleen ik was pas 11 weken...en had me nog helemaaaal niet verdiept enz...dus was meer kijken
OOOOH Waterlelie Ik zie een mooi streepje....Spannund...ik hou je in de gaten! Faf, ik heb gestemd op mooie Mirza! sandraske zijn je ogen weer rond? hihi..wees blij dat je zoveel info kunt vinden. Duchess, leuke dingen in het verschiet, vanavond lekker weg. Mag ook wel een xtje toch? Hier vanmiddag lekker drukke boel, Mijn zus en man met kids waren hier op de koffie. Mijn neefjes en nichtjes vermaken zich altijd opperbest hier. Renske heeft duidelijk last van de tandjes, continu overal op willen bijten wat ze vast heeft en ook op de speen van de fles, en jammierig en verhoging wat wel weer weggaat. Mijn man heeft een bijtring gekocht en dentinox voor het geval ze er echt mega veel last van krijgt. Straks chicken tonight eten. En vanavond weer naar FCtwente-vitesse. Heb er wel zin in.
thnx girls! leuk Tukker, ben beniuewd hoe het bij Renske gaat hihi!! mss verklaart dat toch haar gedrag van afgelopen tijd?? onrustig slapen was hier bleek later toch ook wel eerste teken zo'n btj hoor! man gaat naar Ado...tis dat ie werd gevraagd door een vriend, normaal gaat ie nooit naar voetbal, kijkt er amper naar haha... Gaat voor mij zo Mcdonalds halen, jummiee
@fafje gestemd! @tukker ze zijn weer redelijk rond Hier ligt pizza in de oven, zometeen komen onze neefjes.. De playstation zal wel veel aanstaan vanavond dus ik heb voor mezelf maar de Linda gekocht vanmiddag
hoi dames, wilde nog even laten weten dat ik gisteren ontslag heb genomen, en nu dus officieel hoor bij de thuisblijfmoeders!! ben hartstikke blij dat het nu achter de rug is, tot nog toe hebben mensen alleen nog hun respect voor mijn keuze uitgesproken dus das fijn! @ waterlelie, ik heb je test ook stiekum even bekeken en vind m positief hoor! spannend!!
elsie, oh das balen meissie...komende dagen gewoon weer russsssstig aan! lea, nou ngo een x welkom dan Fijn dat het goed wordt opgenomen en hoe ging het gesprek, gewoon goed? per wanneer stop je?
ik stop per 1 maart, maar heb nu nog vakantie aansluitend op mijn verlof, ik hoef dus uiteindelijk niet te beginnen, begin maart nog even afscheid nemen... das alles! mijn bazin zei dat ze me er wel een typ voor vind....... ze noemde ook nog het woord 'huisvrouw'maar dat heb ik haar maar even verboden haha.... ben echt opgelucht nu. Ik ben trouwen niet een hele trouwe schrijfster en jullie gaan in dit topic best snel... maar wilde dit nog wel even met jullie delen omdat ik een poosje terug hier ook even was...