@fafje ik doe wel rustig aan hoor, maar heb net wel de bende die mijn vriend gemaakt heeft opgeruimd! ik ben echt even boos op hem! het gaat de laatste tijd ook niet zo lekker tussen ons.
elsie, oh wat vervelend grrr ...ga ff benidorm bastards kijken, kan je mss een btj lachen, wordt je vrolijk van en anders kan je natuurlijk gewoon je hartje hier luchten
@fafje wil wel tv kijken maar vriend zit met een vriend flodder te kijken en ik moet daar veel minder om lachen als hun... ik ben ook gewoon de laatste tijd niet helemaal mezelf door de hormonen, en ik baal dr flink van dat ik nog niet alles kan en hij baalt er dus ook van dat ik mezelf niet ben en daar hebben we soms ruzie over. ook vind ik het heel jammer dat hij weinig thuis is en soms andere dingen belangrijker vind.. ik heb soms het gevoel dat ik een alleenstaande moeder ben.
Faf, nee hoor mijn familie woont gewoon hier gelukkig. Lea, fijn zeg! Dus je gaat niet meer aan 't werk. Welkom als huismama dan dus. Elsie, knuf voor jou. Ik ga naar de volgende b-day, tot morgen!
duchess, oh sorry heb het dan even verward! veel plezier, geniet ervan! elsie, ja wat lastig heh..en hij heeft het druk op de zaak, en tussendoor zit jij thuis uitgeput het huishouden en de zorg over Sam te doen...plus idd je hormonen en dat ej niet lekker in je vel zit Mss lekker vroeg je bedje in...even je zorgen opzij!
@fafje het is gewoon lastig, ik denk dan weleens hou je wel echt van me? zijn nu 2 jaar samen dus ook niet super lang! en ben die ruzie's zo zat, doe echt me best om niet steeds kwaad te reageren op dingen. gelukkig krijg ik wel wat meer energie dus kan meer doen in huis, maar ook ik wil er gewoon op uit maar dat gaat nog niet en daar word ik ook weleens verdrietig van en misschien reageer ik dat ook wel af op hem.
Nou nou meiden wat hebben jullie mega veel gekletst als je er 1 dag eens niet bent dus ik spring er gewoon ff in hier als jullie het niet erg vinden Gisteren met mijn schoonmoeder naar de huishoudbeurs geweest, was er nog nooit geweest en weleens nieuwsgierig ernaar. Hmmmmm was leuk maar kan nou niet zeggen dat ik er volgend jaar weer heen wil Niks voor mij al dat gegraai en dat rondlopen met tassen vol weet ik veel wat ze erin hebben zitten Het was leuk maar dat was het dan ook hahahaha! Ik zal eens even kijken wat ik me nog herrinner van het teruglezen Waterlelie, die test was posi hoor, heb je al een nieuwe gedaan, waar ben je ik ben nieuwsgierig hahaha, sorry Elsie, sjee meid volgens mij heb je het niet echt makkelijk, knuffel voor jouw! Sandraske, goeie keus om voor een helmpje te kiezen hoor! Sorry meiden hier houd het even op maar ik denk aan jullie allemaal hoor
wat een rust hier vandaag!! hier gaat het alweer wat beter hoor! ik heb ook last van me hormonen nog en dan ben ik moe en reageer ik ook niet zo leuk soms, gistermiddag ben ik maar even naar boven gegaan om uit te rusten en toen ging het daarna gewoon weer! vandaag ook best wel moe dus rustig aan gedaan, wel lekker naar buiten geweest! en een paar kleine dingetjes gedaan. morgen weer beter @waterlelie ik zag wel een streepje! gefeliciteerd, heb je al weer een nieuwe gedaan?
Hoi meisjes, gaat goed hier hoor Had de hele dag knallende koppijn, had ook bezoek maar die moest ik helaas halverwege afkappen omdat ik het helemaal niet meer trok...ging zowat out! het gaat nu weer ietsjes beter Ik heb vanochtend wederom getest en indd positief!!!! Daarna met het 2e plasje weer met een andere test. het begint nu eindelijk door te dringen... Als morgen het zkh ook nog zegt dat alles okee is dan kan ik het wel van de daken schreeuwen Elsie, he wat ontzettend nare situatie waar jij nu in zit. Het lijkt wel alsof jullie nu in een cirkel vastzitten...ik hoop echt dat je snel weer de oude bent Dit soort situaties kosten erg veel tijd en geduld... Komt echt goed meis... Palmie, ja hier ben ik Gaan we nog even koffie drinken morgenochtend? Nou, ik duik mijn bed in!!!! Morgen spannende dag!!!!! Kussie
Waterlelie, wat goed meid, van harte gefeliciteerd! Uurtje of 10 bakkie doen? Trusten meis en natuurlijk voor jullie allemaal maar volgens mij liggen jullie al op 1 oor of niet? Ik moet de hele week alleen slapen, Jeroen heeft nachtdienst Doegiessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
rustig dagje hierzo vandaag heh! waterlelie, o m g GEFELICITEERD elsie, fijn dat het weer beter gaat! @hier, we hadden gezellig vrienden eten, manlief heeft een hele grote tattoo laten zetten, woensdag moet ie nog een x...dus was hele dag alleen thuis..Mirza was super vrolijk! Fles kv gegeven zonder te mengen, ging beter als met mengen...mss is dat mengen nog wel viezer... MOrgenochtend om 0850u afspraak bij de ha eindelijkkkk! moet wel zeggen dat het moezijn wel is afgenomen, maar toch..voor de zekerheid..ff al mn kwaaltjes en dingen bespreken! weltruste!!
goeiemorgen meiden! het is zeker wel een zware periode, maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. gister een gezellige dag gehad! ookal was ik best moe, was gewoon wel vrolijk en heb maar rustig aan gedaan, wel lekker naar buiten geweest en paar kleine dingetjes gedaan, maar verder lekker met ze 4 geweest. nu weer alleen met sam, vanmiddag komt mijn moeder langs @fafje succes bij de huisarts!! @waterlelie hoop dat de test postief blijft hoor!! fijne dag allemaal!
Goede morgen meiden.. Hier ben ik weer, ik heb wel bijgelezen maar spring hier weer in. Maar eerst Waterlelie feliciteren! WOUW Gefeliciteerd meid! We hebben een leuk weekend gehad, Maar renske heeft flink last van de tandjes, ze was er gisteren de hele dag hyper van, dus maar 1,5 geslapen in totaal tot 20:00 wakker. Met mij gaat het niet zo goed...ga zo de ha bellen om een afspraak te maken om het een en ander te bepreken, denk dat ik toch een PND heb. Ik weet hoe het is om een depressie te hebben, En hoe eerder ik er wat aan doe hoe beter het is. Heb al wel een goed gesprek met mijn man en schoonmoeder gehad. Maar het is niet zo handig om hun als psych te laten spelen, daar heb je andere mensen voor. Ik ga wat doen in huis, tot straks of vanmiddag!
Tukker, och meid wat vervelend zeg, wat goed dat je er toch goed over kan praten en dat je contact zoekt met de huisarts! Als je dingen kwijt moet of je wil eens gewoon ff kletsen mag je me ook pben en je mag natuurlijk altijd langskomen Sterkte meid.
Palmie, kun je woensdag? Idd als er iets is dan zeg ik het wel hier, maar sommige dingen zijn te persoonlijk om hier op het forum te zetten.
@tukker wat goed van je dat je de ha gaat bellen! hoop dat je snel terecht kan! hoe eerder hoe beter natuurlijk.. en goed dat je er wat aan wil doen. doe maar rustig aan en als je iets kwijt wil ofzo mag je mij ook een pb sturen hoor. je komt er vast weer boven op, ookal heb je misschien soms het idee dat het echt nooit meer goed komt, heb ik ook weleens. hier vandaag ook een iets minder dagje, het weekend met de dochter van mijn vriend is leuk, maar ook erg druk voor mij nu, dus moet echt bijkomen, gelukkig wel goed geslapen vannacht en sam was pas om 6.30 wakker en na een fles en schone luier nog een uurtje geslapen.