Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    lekker he? even een rustmomentje op de dag, zeker als ze beginnen met de wereld verkennen haha

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @SannaaGAAF ZEG naar Amerika!

Wij zijn vorig jaar 2 weken naar Turkije geweest (een all inclusive resort waar ze heel veel voor de kindjes hadden) dit jaar gaan we hoogstwaarschijnlijk niet (niets ingepland in elk geval) want we hebben een auto gekocht (als het goed is komt ie over 2 weken ongeveer!!!) dus ja kan niet alles natuurlijk willen.

We willen graag naar Amerika, Cuba en als we even kort en "simpel" weg willen gaan we naar ons huisje in Spanje, misschien wel met de auto deze keer hihi

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Sannaa, ooooh wat gaaf. Dat wil ik ook zo graag nog eens!!

Isademi, ja dat is zeker lekker als ze ff in bed ligt haha. Even lekker rustig aan en wat voor mezelf doen.
    Vind het wel super als ze wakker is hoor, maar dit momentje zo midden op de dag is wel erg lekker.

Als wij wel op vakantie gaan, wil ik denk ik naar de canarische eilanden ofzo. Ik heb nog zoveel landen op mijn lijstje staan.
    Ik wil eens niet naar Turkije, dat heb ik wel gezien intussen en dat hoeft niet meer ieder jaar van mij.
    Onze vrienden zijn ook verder gegaan met hun leven en wij ook. We hebben Yasemin vorig jaar nog even geshowt, en nu vind ik het wel prima.
    Maarja we zien wel. Mijn man wil naar zijn familie, dus even kijken of er daarna nog wat in zit. Misschien augustus/september.
    En anders vind ik het ook geen ramp. Maar het zla wel het eerste jaar zijn dat ik niet op vakantie ga.

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Duchess,

Canarische eilanden is zeker leuk! Altijd goed weer en ook niet eens zo ver vliegen!!! Helemaal top:D
    Wij gaan dit jaar naar Fuerteventura...2 weken, heb er zo'n zin in...alleen jammer dat ik deze zomer de heerlijke cocktails moet overslaan;):D

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohja daar wil ik ook graag nog eens heen. Moeilijk hihi.

We zien wel. Ik wil sowieso in een luxe bungalow denk ik. Hotel is me vorig jaar niet zo goed bevallen met een kleine.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo weer even bijgelezen ;)

@vakantie, lekker zeg Amerika!! Ik ben niet zo'n held in vliegen dus we gaan nooit zo heel ver weg :D Dit jaar weet ik het nog niet wat we doen, of naar een huisjes ergens in NL of sleurhut achter de auto en we zien wel waar we uitkomen.. Wij gaan wel altijd weg anders hebben we weinig rust, das dan weer het nadeel als je naast je bedrijf woont..

@waterlelie, die cocktails mis je met liefde en plezier denk ik? ;)

Vanmorgen rondgebeld en Rienke mag woensdag al naar de kinderarts voor de verwijzing voor een helmpje.. Helmpje wordt volgende week woensdag al aangemeten, gelukkig komen ze van dat bedrijf twee keer per week in het ziekenhuis hier dus hoef ik niet zo ver voor te rijden..

Ik ga twee halve dagen werken bij mijn man in het bedrijf dus Rienke gaat hoogst waarschijnlijk twee halve daagjes naar KDV..

Mijn man gaat dus zijn partner uitkopen uit het bedrijf maarja dat houdt dus ook in dat zijn vrouw stopt met de administratie en dat ga ik dus doen...

Dus dan mag ik niet meer schrijven hier :D:D:D

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker ik ga idd nog steeds naar de psycholoog toe, fijn hoor dat je dan over alles kan praten, met familie enzo kan ik ook goed praten maar dat is toch anders!!

gaaf hoor naar amerika op vakantie!! wij gaan denk ik niet weg dit jaar, we zien het wel.

net lekker een stukje gelopen, het is niet koud buiten, maar wel een beetje saai en grijs.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ik doe dat ook van mijn man dus mag dan ook eigenlijk niet meeschrijven haha maar goed ik doe dat gewoon thuis...

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Sandraske, dat is ook wel weer een stap om te gaan werken. Heb je er zin in? De eerste paar x Reinke wegbrengen is best moelijk denk ik maar dat went ook wel. Ik hoop dat Rienke het leuk gaat vinden op het KDV. En fijn dat het allemaal zo snel kan gaan voor het helmpje, maar dat moet ook wel met zoiets kun je niet nog eens weken wachten, want dan wordt de afplatting alleen maar erger.

Wat gaan er veel van jullie op vakantie, lekker hoor.

Zo we zijn weer terug van de wandeling, tussenstop gemaakt bij mijn broer. Hij heeft maar een halve dag gewerkt, en hebben we samen een bakkie gedaan. hij had een leuk nieuwtje dat onze ousdte nicht in verwachting is van hun 4e kindje. Leuk voor hun maar mij niet gezien met 4 kindjes...

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @tukker: Wat lekker zo'n wandeling. Ik heb er niet aangedacht, het regende en was zo grauw. Leuk dat je dan bij je broer langs kan gaan. die van mij woont in zwolle, vind ik wel jammer. Lijkt me erg gezellig als hij in de buurt zou wonen.
    @sandraske: Wat fijn dat het allemaal zo snel kan en ook prettig dat ze dan bij jullie naa rhet ziekenhuis komen, want dat scheelt toch een flinke rit!

@werken: Ik heb mijn sollicitatiebrief en cv af, dus die kunnen straks op de mail! Spannend hoor. Ik heb echt geen idee of ze mij wil geschikt vinden, maar ja de laastste keer dat ik solliciteerde was ik 22....Bijna 10 jaar geleden dus! Ik maak me altijd lekker druk om dit soort dingen. Man zegt dan: Joh dit is alleen maar extra, maak je niet druk! Maar ja, als ik iets doe, dan doe ik het graag perfect!

Mijn man is vandaag jarig, dus wij gaan zo lekker met zijn 3tjes uit eten!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa gefeliciteerd! en veel plezier met eten:)

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    oehoe, alles was goed! HCG waarde was 64. Klinkt weinig maar aangezien het super pril is, is dit hartstikke normaal. Ik was ook veels te vroeg voor bloedprikken:) ( 2 jaar geleden was ik verder zwanger en toen was de waarde 855!) maargoed omdat er toch geen twijfels meer waren ben ik gewoon vandaag gegaan!
    Wel moet ik volgende week opnieuw bloedprikken om te kijken of er een mooi stijgende lijn inzit. En daarna 1e echo plannen:D
    Nou dat wordt een mooie banner uitzoeken straks!!!! Ga er vanavond even voor zitten:D

sannaa, gefeliciteerd en alvast eet smakelijk:D

fafje, hoe was het nou bij de HA???? Of had je dat al doorgegeven????

@rest, ook een hele fijne avond!!!!

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sannaa, gefeliciteerd en veel plezier!

Waterlelie, ben benieuwt naar je banner:D:D:D:D

Fafje, hoe is het gegaan vanmorgen?

Vakantie, wij gaan denk ik gewoon een paar daagjes weg in eigen land, ff kijken hoe dat gaat met Chloé en als dat goed gaat kunnen we wel verder weg gaan:)

Net lekker zelfgemaakte bamie op, had ook iets op een bordje voor Chloé gedaan en ze heeft er echt van gesmult.
    Vanmorgen naar de huisarts geweest, nah ja eigenlijk de rokersconsulente en ik ga al langzaam afbouwen met de tabletten aangezien ik me er nog steeds niet lekker bij voel dus ben benieuwt hoe dat gaat!
    Vanmiddag een mooie voetenzak gehaald voor in de buggy dus het wandelen kan beginnen hahahabha

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@waterlelie nogmaals gefeliciteerd!!

@palmie spannend hoor het afbouwen van de medicijnen! ben benieuwd hoe het gaat.

@fafje hoe was het bij de ha?

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @isademi mijn man heeft liever dat ik het op het bedrijf doe omdat anders de hele tijd de papierwinkel heen en weer moet.. En das niet handig allemaal.. En natuurlijk kan ik ook andere dingetjes doen, koffie zetten (zei hij met een lach), een keer klanten wegbrengen, onderdelen halen...

@werk Ik heb er wel zin in, thuis bevalt me goed maar ik vind het ook prima om ergens anders mee bezig te zijn... En het is natuurlijk "eigen" dus dat scheelt een hoop, ik zou zomaar niet meer ergens in loondienst gaan werken..

Heb KDV al gebeld en er is waarschijnlijk plaats op woensdag en vrijdagochtend.. Had liever dinsdag en donderdag maar dat zijn weer de populaire dagen..

@waterlelie, nogmaals gefeliciteerd, hoever ben je nu dan? Ik heb begrepen van mijn gyn dat de HcG heel in het begin bijna per dag verdubbeld..

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier moeten we nog eten, vriend is niet echt in een goed humeur helaas! zijn werkbus is een rommel dus die is ie nu aan het opruimen. ik heb wel de aardappels geschild maar heb echt geen puf meer om de rest te maken:( ga het dus ook niet doen, hoop dat vriend straks nog wat wil maken en anders maar een broodje met gebakken ei ofzo.

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Palmie, ben je nog steeds misselijk dan van die tabletten? en hoeveel ben je al afgevallen?;) ;) :p :D haha..

Elsie, is je vriend al aan het koken? Of is het toch het broodje ei geworden?

Sannaa, Gefeliciteerd! 10 jaar geleden voor het laast gesollicotterd, kan mij voorstellen dat het mega spannend is en dat je het perfeckt wil doen.

Sandraske, dat het je ook weer geregeld. En idd het is eigen en dan stap je ook makkelijker in, en heen en weer met de papperazzen is ook niet wat.

Waterlelie, Klinkt goed meid! Hoever ben je nu dan eigenlijk? Ik duim alvast voor je en dat het allemaal goed mag gaan!

Net ff tickets besteld voor de musical petticoat. ZE komen naar Enschede en We gaan eind mei, ik en mijn schoonmoeder. ik krijg het van haar voor mijn verjaardag. Gelukkig kan ik mij daar erg op verheugen!
    En als het goed is ga ik in april samen met een vriendin een beauty/sauna dagje doen.
    Zometeen kopje koffie of thee drinken met mij man.

18. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    :):) solly foor tiep vouten in het forige berigt :D

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker we hebben nog niet gegeten! hij ging eerst zijn werkbus opruimen. dus denk dat het zo wel een broodje ei word hihi

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier een baalmomentje!! bah niet leuk..

Deel Deze Pagina