Hoi allemaal, heb hele dag bij gelezen, wat een geklets hihih leuk! even uit mn hoofd oke Sanna, Wauw zo lang geleden voor het laatst gesolliciteerd hihi, ja dan ga je je druk maken heh, maar mss voor niks, ik zal voor je duimne..heerlijk toch 4 uurtjes...prima om zo te beginnen...(of zo te houden) Hoe is het met de moeder van je vriendin? en nog gefelciteerdd! Hoe was het etentje!? Palmie, Oh beter dat je gaat afbouwen, zo lang je er niet lekker bij voelen, is ook niks...en sowieso deed je het al super goed zonder!! dus op naar de volgende maand! Duchess, Vakantie...nee wij gaan niet ...maar wij gaan sowieso al niet "standaard" elk jaar ofoz...gaan wel vaak leuke dingen doen, dagjes uit...mss wel in NL in een huisje ofzo..(we zitten met onze hond, die kan niet bij anderen of opvang) Hoe was de verjaardag? Tukker, Meid wat goed van je, dat je er zelf achter aan gaat...dat is niet niks hoor echt flinkt "tumbs up"....juist goed voor jezelf en autmatisch ook voor je man en renske en je gezinnetje... Wel ontzettend rot voor je... Hoop dat je er snel vanaf bent, om het maar even zo te zeggen!! Pben mag naar mij ook altijd of wat dan ook, lucht je hart zo vaak mogelijk! Elsie, Nou jullie hebben gewoon even een dipjes tijd, dan jij , nu vriendlief...ach zo lang je maar lief probeert te zijn tegen elkaar is het goed en komt het goed! Eet smakelijk Maar doe vooral nog steeds gewoon rustig aan! sandraske, Wel leuk straks "samen" met je man te werken!? Heb je dr zin in, of is het best saai werk? Succes met de beslissingen die wellicht ngo genomen moeten worden! Waterlelie, Ohhhh ik ben zo blij voor je, zo was je vorige week nog zo zenuwachtig en zag je het somber in, en zo heb je een test met 2 streepjes!! en een "hoge" hcg...ja dat gaat hard heh, per dag stijgt het enorm! Spannend die echo! Isademi, hey wat goed dat het zo goed geneest en niet meer uitsteekt!! goede afloop en valt gelukkig allemaal nog mee heh!! @hier, Ha ging goed, bloed geprikt, 3 buisjes...vermoeidheid kan zooooveel verschillende oorzaken hebben, bloeddruk was trouwens heel goed..maar dignen als Ontzwangeren, borstvoeding, verminderde weerstand etc etc... Ik ben waarschijnlijk chronisch verkouden LEKKER DAN ....voor allllllltijd een loopneus en dat in combi met al mn allergieen lekkah bezig heh hihi...heb neusdruppels gekregen. @Mirza, 3kwartier bij mn moeder alleen geweest...ging heel goed...ze had wel door dat hij op een gegeven moment door had alleen te zijn met haar, daardoor btj snel huilerig wanneer ze uit het zicht was.. Verder was ie super vrolijk en echt heel lief...we zijn nog gaan winkelen, heb een hele leuke Poef gekocht bij Xenos, wara j ook dingen in kan doen, ga het gebruiken voor mirza's speelgoed van de box enz!Verder nog wat kleine dingen gehaald, als nieuw douchegordijn en weet ik t wat, troep Flesjes geven gaat heel goed, ben van 180 maar naar 150 gegaan met aanbieden...vandaag liet ie bij de 2e fles 50 staan...dus ff kijken wat ie morgen doet, anders bied ik maar gewoon 120 aan... zo lekker lang verhaal...BEN IK IEMAND VERGETEN? sorry kzal ff kijken of ik nog kan terug lezen
@fafje allebei idd even een baal momentje, maar het gaat met hem alweer beter hoor! ik heb het er net even uitgehuild en dat lucht op!
Weer terug! Was lekker en gezellig hoor het eten. Weer lekker rommelig en zo. We hebben een andere pizzeria uitgekozen, dat is toch wel makkelijk met een peuter. Maar was erg lekker. Mijn man wilde per se pizza eten, en ja, hij was jarig! Luca heeft netjes op een keukenstoel gezeten en bleef ook netjes zitten, echt leuk is dat. Hij heeft een halve kinderpizza gegeten, ook goed. en dan nog even puzzelen en kleuren en zo konden mama en papa nog een kopje kiffie toenemen. Helemaal geslaagd! @elsie: vervelend hoor, dat jij en je vriend zo heen en weer slingeren tussen gezellig en ruzie. Is niet leuk! Zet hem op! @waterlelie: Jeeee! En nou die HCG verdubbelen hoor! Iedere dag weer! HuphuphuP! @palmie: Fijn hoor afbouwen, hopelijk gaat het goed en voel jeje er daardoor veel beter door. Want het is ook niet alles die pillen. @fafje: Chronisch verkouden, klinkt rot hoor! Je zou kunnen uitzoeken of het nit door een allergie komt of zo? Ik weet dat suiker ook voor loopneuzen zorgt, is er niet een logisch iets? Ik had het trouwens toen ik 13/14 was en toen was het ook een beetje door de hormonen (pubertijd) Dus wie weet is het bij jou ook door de hormonen en wordt het minder als je klaar bent met borstvoeden? Dat zou hoopvol zijn! Goed dat Mirza het naar zijn zin had bij je moeder. En jij nog even lekker geshopt! Geeft het weer een goed gevoel!!
ja Sanna, chronisch allerigsch ben ik ook idd...qua kwalen is het 1 pot nat ...hooikoorts, astmatische bronchitus, eczeem, huismijt, katten ETC ETC ETC
@sannaa we hadden geen ruzie hoor! alles zat tegen met werken vandaag en daardoor was ie een beetje slecht gehumeurd, heb hem maar even met rust gelaten. @fafje ik krijg iedere maand injecties tegen mijn allergieen, misschien je eens doorlaten verwijzen naar de kno arts? ik heb er wel baat bij hoor bij die injecties.
@fafje weet niet precies wat er inzit, maar het helpt wel bij mij. in het begin moet je elke week prikken, dan om de 2 weken en dan 1x per maand, ik doe dit nu al 2 jaar en het is nu goed vol te houden nu het elke maand is. je moet 3 tot 5 jaar prikken en ieder jaar een allergietest weer bij de knoarts. goeiemorgen trouwens!! ik doe vandaag maar rustig aan, nog steeds moe wel even naar buiten vandaag.
Goedemorgen meiden, Jeroen ligt weer in bed en Chloé heeft net haar pap op! Straks komt de fysioman de laatste metingen brengen en om 13.30 moet ik bij de kapper zijn Heb een hele leuke vacature op internet gevonden dus ga straks toch even bellen, je weet maar nooit! Zo zijn jullie weer op de hoogte hahaha ik ga even mijn kleren aandoen en met Chloé spelen Tot latersssssssssssssssssss..............
Je bent ook nog aan het ontzwangeren he en je geeft BV dus je weerstand is gewoon aanzienlijk lager dan "normaal" gebruik je evt extra producten voor je weerstand e.d. het eerste jaar na je bevalling is heel normaal dat je constant ziek bent eigenlijk, of in elk geval een zeer lage weerstand...
Het stofje waar je allergisch voor bent zit er hoogstwaarschijnlijk in en zo bouw je weerstand ervoor op zodat je er minder last van hebt... zo hebben ze mijn vriendin ook afgeholpen van haar katten allergie..
@isademi dat nou goed kunnen idd. ik heb er gelukkig baat mee anders was ik al wel gestopt! maar merk idd dat ik ook nog een lage weerstand heb, ook vaak verkouden waardoor je ook moe word natuurlijk, maar hou me maar voor dat ik voor sam zijn eerste verjaardag me vast beter zal voelen ik ga zo denk ik even lekker naar buiten, want de zon schijnt.
Goede morgen!!!! Iedereen lekker geslapen? Ik was gelijk in dromenland, was zo gaar ghihi fafje, okee je hebt dus bloed laten prikken. Inderdaad kan vermoeidheid door van alles komen. wat naar trouwens dat je chronisch allergieën hebt zeg!!! Denk ook dat daarom je weerstand ietstjes minder is. wanneer krijg je uitslag? palmie, veel plezier bij de kapper! wat ga je laten doen? Je hebt lang haar toch Ik vind het gepiel en getut door mijn haren heerlijk! Ooooooooh ik wil ook!!!!!!!! Vandaag blijven we binnen. Mijn vriend heeft gisteren al alle boodschappen gedaan voor vandaag want Emma is nog steeds niet zo lekker en zichzelf. Dus ik denk dat het beter is om het rustig aan te doen. Eind van de middag komt wel een vriendin langs en blijft ook bij ons eten. Moet deze week ook een hoop regelen voor mijn verjaardagsfeest zaterdag!!!! Ik ga het dit keer uitbesteden aan anderen, wil het gedoe met bakken en maken van salades voor bij de borrel niet zelf maken, geen zin in Dus ik moet even kijken waar en wat ik wil het wordt erg druk....maar ja, toen wist ik niet dat ik zwanger zou zijn/worden heb er nu toch el een beetje spijt van dat ik het groots wilde aanpakken...je word maar een keer in je leven 30 Ik ga even met Emma spelen en een boterham maken. Tot later
Waterlelie, mooie banner!!!!!!!!! Heb inmiddels alweer een heel stuk van mijn haar af, het hangt nu op mijn schouders maar het word alleen de puntjes knippen en een leuk kleurtje denk ik...
@waterlelie mooie banner!! zo net even naar buiten geweest, een kort rondje maar dan ga ik vanmiddag nog wel een keertje! wat een lekker weer zeg, daar word je vrolijk van, ookal ben ik best moe, heb opzich wel lekker geslapen. voordat we naar buiten gingen toch even snel wat opgeruimd in huis en vaatwasser aan en de wasmachine en droger dus toch wel wat gedaan. de rest van de dag zien we het wel
@waterlelie mooie leeftijd 30 ik werd afgelopen zomer 30 en toen was ik 34 weken zwanger, wel groot feest gegeven op zondagmiddag.. een hoop hamburgers gehaald en broodjes en wat salades en klaar is kees en iedereen vond het helemaal geweldig! @rest goedemorgen ik heb al boodschappen gedaan en bij kruidvat nog wat rompers gehaald want ineens is hier alles te klein..
goede morgen! elsie, oke ik zal dr es naar vragen!!..maar bij mij hebben ze zo vaak bloedtesten gedaan ivm mn allergieen, maar er is nooit iets concreets uitgekomen... isademi, ja idd ...zo gek wnat normaal heb ik nooit wat.. in elk geval zijn die allergieen altijd onder controle...maar het klopt wnat die pilletjes die ik normaal slik, mag niet ivm bv! sandraske, oh lekker al de deur uit geweest...ik ga straks ook even waterlelie, hihi ehct super die banner! ik zou ook lekekr binen blijven idd met die kleine...ff laten rusten... En wow 30! dat moet gevierd worden, zeker...gaaf! palmie, lekker kappertje, altijd lekker gevoel erna! @hier, Mirza is een paar x wakker geweest vanacht, met een zielig huiltje/..ik denk ehct van de kou...om 0130u heb ik em laten drinken bij me...ik dahct lekekr warm terug in zn bedje, maar was met hem tot 5 uru in slaap gevallen Oeps! Terug in bed gelegd, maar werd al weer gauw wakker...ehb toen een extra dekentje over hem heen gelegd.. 09u werd ie vervolgens wakker! Ik heb dus gelijk vanochtend zn kamertje helemaal veranderd...hopelijk helpt het...ik ga vanacht de kachel bij em maar aanlaten...ik zou niet weten waar hij anders van wakker wordt....maar denk echt de kou, wnat zn handjes zijn echt super koud...nou das natuurlijk echt schrikken als dat tegen zn gezicht aankomt ofzo..En hij ligt nog altijd in 1 houding, zn armpjes wijd open gespreid en alelen zn hoofd gaat rechts of links...dus hij ligt vrij stil! Hopelijk kan hij wel slapen door de verandering...heb nu ook zn deken in een dekbedovertrek gedaan (dit lijkt iets dikker) en dan eventueel nog een extra dekentje...hij ligt zn ochtenddut te doen, is volgens mij binnen 2 min in slaap gevallen..dus even kijken maar
@fafje bij mij deden ze de allergietest op mijn huid op me arm. maar kan geen kwaad om het eens na te vragen idd! sam is opzich best vrolijk vandaag, alleen af en toe wel huilen als ie op zijn kleed of de box ligt. ik denk ook wel dat er weer tandjes aankomen. hij krijgt trouwens sinds het weekend brood te eten rond 11.30 en hij vind het lekker!
@fafje ik bedoel eigenlijk meer vitamine, zeker nu je eigenlijk weer zwanger wilt worden toch wel extra belangrijk hoor.. allergiepillen mogen idd meestal niet maar goede vitaminepillen evt floradix erbij helpt bij je weerstand (alle beetjes helpen) @Waterlelie gaaf hoor je mooie banner!!
weetje meiden waar ik ook een beetje van baal, ik wil best weer proberen dingen buitenshuis te gaan doen, alleen wil graag dat samen met iemand en sinds ik bevallen ben van sam heb ik weinig contact met mijn vriendinnen ( had er al niet veel) en ze werken ook best veel. dus heb weinig kans om wat te gaan doen, mijn ouders werken ook gewoon en schoonmoeder ook en met mijn vriend kan het alleen in het weekend. tis jammer dat jullie ver weg wonen, want vind jullie allemaal leuke meiden
Elsie, och meid als ik in je buurt woonde gingen we lekker leuke dingen doen maar helaas...... Fafje, hoop dat het helpt dat je het kamertje hebt veranderd, wie weet, bij Duchess hielp het ook Waterlelie, leuk zeg de voorbereidingen voor je 30ste verjaardag! Gaan jullie het al iedereen vertellen of wacht je daar nog mee? Ik ga zo lekker op de fiets naar de kapper tis zulk lekker weer!