Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Faf, vervelend al die allergieen, en vermoeidheid, en zoals elsie zegt evt kijken of je ook van die prikken etc kunt krijgen...

Waterlelie, mooie banner meid! En je wordt maar 1 x 30 dus mooi feestje vieren:), en het lekker door anderen laten doen en je lekker laten verwennen heb je wel verdient. Hoe is je partner er nu onder dat er een 2e wonder onderweg is? Meid vind zo gaaf voor jullie leef helemaal mee, en duimen draaien ,dat dit een plakwonder mag blijven.

Sandraske, jij bent al druk geweest altijd leuk nieuwe dingen shoppen voor je meisje.

Elsie, al lekker buiten geweest ik vind dat je best veel doet hoor meid in het huishouden. Het gaat de goede kant op you go girl!

Palmie, lekker naar de kapper is altijd fijn (doe je dat voor morgen:D)

@ hier, Vannacht heeft Renske flink gespookt! Ze heeft flink last van de tandjes. Koorts 39,3 huilerig niks is goed. Vanmorgen fles gegeven, en daarna weer terug gelegd en geslapen tot 10:30. En nu ligt ze alweer 30 min in bed. Gelukkig drinkt ze wel goed. Maar pfff zo erg om je kindje niet vrolijk te zien en dat het pijn heeft. Ik heb de dentinox al gebruikt en als ze de heledag zo jammerig blijft dan vanavond een zetpilletje geven. Zo ff yoshi uitlaten en daarna wat doen in huis. heb er geen zin in maar kan het beter doen en dan ben ik er ook van af.

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb net weer een aanvraag gehad voro het ontwerpen van een webshop, vind dat altijd zo eng ben altijd een beetje bang om er echt geld voor te vragen omdat ik mezelf als hobbyist zie maar goed hun besparen er ook geld mee natuurlijk :) (ik ben goedkoper dan de rest dat wel en lever hetzelfde werk alleen moet ik wat meer puzzelen haha)

Wel leuk dat houd me lekker bezig!

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Isademi, ach gewoon geld vragen en idd hun besparen er ook geld mee. Leuke hobby toch? Doe je het al lang?
    En is het moelijk om het te leren?

Net ff was opgevouwen en nu ff een bakkie koffie. daarna wat was ophangen en denk dat renske misschien tegen die tijd weer wakker is. Ze slaapt nu wel lekker. En slapen en goed drinken worden ze ook beter van.

4. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ja ikw ete wta je bedoelt..ik heb 1 vriendin met dochter van 7 mnd en 1 nichtje met zoontje van 11mnd..en die zie ik geregeld..maar meer als dat is er ook niet...ik doe wel vaak bezoekjes aan tantes of mn oma..Maar ik hou er wel van dingen alleen te doen...maar kan me voorstellen dat je daar niet elke dag zin in hebt!

tukker, ah arme renske, ben beniuewd wanneer de klachten voor MIrza wer terugkomen, wnat die zijn helemaal verdwenen

Palmie, oh wist ik niet dat Duchess dta ook gedana had

Duchess, had jij ook het kamertje veranderd? vertel es :)

ik ben me nu even opmaken, mirza ligt er al 2 uurtjes in...dus slapen gaat goed :D....daarna ff naar buiten, btj windowshoppen en wandelen...zonnetje schijnt

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik vind het niet moeilijk maar ik ben al pc nerd vanaf mijn 11e ofzo dus leer mezelf heel makkelijk die dingen aan. Ik zou het niet zo kunnen uitleggen en andere mensen vinden het wel moeilijk maar ja is maar net wat je gewend bent. Met een complete site opzetten, een eigen layout maken en producten erop zetten ben ik gauw 5 dagen (werkweek zeg maar) bezig (uiteraard met 2 kids op de achtergrond hihi) ik vraag 600 euro voor complete site inclusief alle producten en instellingen erop zetten en een compleet eigen layout.

Pluim en Sports,, uw partner in sport! heb ik bv gemaakt voor onze zaak..

Normaal vragen ze alleen voor het opzetten en layout (simpel) iets van 700/900 euro) das exclusief de producten erop zetten.. dus dan valt het best mee hihi

Voor particulieren / kleine zaken met 100 producten of minder vraag ik maar 400 euro (maar deze heeft echt veel producten vandaar)

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Tukker,

wat zielig dat renske ook uit haar mum is. Wel een enorme verhoging! Zijn echt de tandjes die aan het doorkomen zijn...
    Emma eet ook al 3 dagen niet...gelukkig wel voldoende drinken maarja, je voelt je zo machteloos als ze niks lekker of goed vinden.

isademi,

wat een gave hobby heb jij!!! En als je er mee kunt verdienen...waarom niet! Is mooi meegenomen!!!

Emma ligt nu op bed. Ik heb net even de was gedaan en gestreken. Nu ga ik even op de bank liggen.
    De moeheid is gigantisch toegeslagen!!!!! Nu al:(:$

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker arme renske!!

het gaat ook wel de goede kant op vandaag dus een mindere dag, dus ik beperk me vandaag maar tot het zorgen voor sam en lekker op de bank zitten/liggen, misschien zo nog wel een keertje naar buiten. maar meer ook niet!

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Waterlelie, Ik heb de ha vanmorgen al gebeld en assistente zij dat deze verhoging maar 3 dagen mag aanhouden. Ik heb haar nu beneden maar ze heeft echt nergens zin in. Bij ieder klein dingetje opakken neerleggen verplaatsen op schoot etc. Ze zit coninu met de handjes bij haar hoofdje. Oorontsteking lijkt mij sterk want ze drinkt nu wel weer goed. Ben zondag ook al met haar bij de wkend arts geweest en hij heeft haar helemaal na gekeken. Longen geluisterd oortjes na gekeken etc. dus we kijken het maar weer ff aan...

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het is echt heerlijk weer!! net een stukje gelopen ging prima, echt heerlijk! denk ook wel dat mijn conditie beter word, vandaag een mindere dag qwa energie maarja nu maar gewoon aan toe geven en lekker op de bank liggen een filmpje kijken ofzo! morgen weer beter.

ik wil juist graag dingen samen met iemand doen omdat ik me dan wat veiliger voel, ik zit me wel soms af te vragen waarom dat is, het is ook gezelliger natuurlijk, maar eerst deed ik alles ook gewoon zelf, en nu ineens niet meer, maarja dat zal ook wel goed komen.

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    hoi dames! IK heb meegelezen, maar helaas gisteren melk binnen gekregen, dus ik ben niet in de stemming verder. Tot morgen weer!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa oh wat vervelend dat je gister melk binnen gekregen hebt! sterkte!

12. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, lekke bijverdienen toch, ziet er goed uit!!! Oh en ja ik slik multivitamines voor mama's...probeer ook veel fruit te eten, niet elke dag 2 stuks, en drink ook jus d'orange

tukker, hopelijk komen ze snel door...als er 1 puntje door is verdwijenn de klachten zeggen ze...hoop heel snel ;)

sanna, beterschap!

@hier, even wat gewinkeld..tja mot wat heh :p,...vond het wel fris..even een niuewe fles erbij gehaald, speeltje voor mirza en brood en beleg enz..
    ging ook mn recepte halen bij de apotheek en die man zei dat er sinds vandaag heel veel van dat soort receten binnen kwamen, dus er hangt iets in de lucht...nou lekker..ik heb nou alles weer in huis!1

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje leuk hoor winkelen! hoop dat ik dat binnenkort ook weer kan. heb trouwens op mirza gestemd hoor;)

had sam om kwart voor 4 nog even op bed gelegd, en hij werd rond half 5 huilend wakker:( echt heel zielig huilen, maar hij heeft net gegeten en nu is het weer goed! hij had zijn broodje niet helemaal goed gegeten dus had een klein beetje melk gegeven, en rond 2 uur de rest van zijn fruit, maar zou ie dan toch honger gehad hebben?

14. fafje

fafje Niet meer actief

oh thanks!1 haha het staat in mn handtekening, maar vergeet het telkens...kga es kijekn hoe het ervoor staat :p

ja mizra wordt standaard na 3 kwartier wakker, en als ie door wilt slapen gat ie juist huilen, speentje en gaat verder..
    en anders als ie gewoon wakker is en eruit wilt gaat ie brabbelen...
    Maar je ehbt het toch goed gedaan...!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik heb hem gewoon iets eerder eten gegeven idd hij is nu gewoon weer tevreden, zit wel ook nu even babytv te kijken hihi mag ie altijd even na het eten:) denk dat ie dan straks misschien ook wel meer zin in zijn fles heeft.

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    fafje, alles weer binnen fijn he? En idd soms moet je wat...btje wandelen en koekeloeren.

Sannaa, oei melk gehad beterschap en dat de klachten snel over mogen zijn.

Elsie, denk dat ie honger heeft gehad en als ie nu weer in zijn hum is dan is het goed toch?

Renske heeft denk ik niet echt last van de tandjes, want ik zie niks geen puntje, gezwollen tandvlees oid. Vermoed dat ze de griep heeft die verhoging en zo jammerig en veel willen slapen. Doen we zelf ook als we de griep hebben. zit niets anders op dan haar laten uitzieken. Zometeen eten en dan naar mijn broer 1 van hun konijnen is een angora konijn en die ga ik knippen. en een bakkie doen natuurlijk.

Fijne avond allemaal!

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Palmie, Heb ik heb je een pb gestuurd.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @isademi mooie site, succes met puzzelen

@tukker beterschap met renske

@sanna, vervelend zeg, ook jij beterschap

@hier Rienke weigert sinds drie dagen fruit en groente te eten, ze is verder wel vrolijk enz dus niet ziek, misschiene en fase ofzo..
    Halve dag aan het bellen geweest met kdv's en waarschijnlijk kan Rienke 16 maart of 1 april al naar KDV, tot die tijd moet ze dus gewoon mee als ik moet werken..
    Ga vrijdag al beginnen met paar uurtjes inwerken.. Ik heb een administratieve opleiding maarja heb er na mijn opleiding niks mee gedaan eigenlijk, alleen maar salaris en personeelsadministratie en de winkel had ik het al helemaal niet nodig dus ik moet weer even diep gaan graven in mijn almachtige brein.. :D

Verder geen nieuws, we zijn druk doende met van alles regelen. Morgen kinderarts en misschien wordt helmpje dan al aangemeten als ze tijd hebben van Livit, ze zitten morgenochtend toch in het ziekenhuis..

OJa als ik iemand vergeten ben, SORRY

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tukker, beterschap met je meisje!

Sannaa, beterschap meid!

Sandraske, wij waren ook bij Livit en is ons erg goed bevallen, aardige mensen ook op het ziekenhuis trouwens:)

Hier, mijn haar is heel mooi geworden:)

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker ik denk idd ook dat het gewoon honger was! hoop dat renske snel weer op knapt!

@palmie wat fijn dat je haar zo mooi is geworden:)

Deel Deze Pagina