goeiemorgen!! nou sam was om 5 uur wakker hij moest heel erg huilen en wilde niks ook geen drinken dus maar ff met hem gaan lopen beneden. rond half 6 wilde ie wel wat drinken en daarna sliep ie naast mij verder tot half 8! toen een lekkere fles en schone luier en naar beneden. ik heb nog niet echt plannen vandaag, en jullie?
Gelukkig heeft Sam nog even geslapen Elsie. Hier ook geen plannen vandaag. Het wordt wel super weer zie ik, dus misschien ga ik wel even wandelen ofzo. Morgen gaan we naar de efteling, dus hoop dat het morgen ook mooi weer is.
@duchess gelukkig wel idd anders was het wel erg vroeg dag! het ziet er idd uit alsof het mooi weer word dus ik ga ook zeker naar buiten, dat doe ik elke wel. verder wil ik wel wat dingetjes in huis doen, maar rustig aan.
Goedemorgen dames, Hier 3 keer wakker geweest omdat ik moest plassen :x Chloé sliep lekker door Ga als Chloé zo wakker is ook lekker ff wandelen het word inderdaad lekker weer geloof ik. Vanavond naar de nagelstyliste mijn nageltjes weer laten doen en verder niks denk ik Dutches, wat leuk de efteling morgen, gaan jullie met zen drietjes? Elsie, hoe gaat het vandaag?
Zo zo Palmie, jij zogt deze week goed voor jezelf Eerst kappertje en nu je nageltjes HEERLIJK! Duchess, morgen wordt het lekker weer!!!!! Veel plezier alvast!!!! Hier ook een rustige nacht gehad. merk wel dat ik vroeg naar bed wil en ik ga dr ook eens vroeg uit! Stond om 7 uur naast mijn bed Dat is niks voor mij haha Net Emma pap gegeven en aangekleed, we vertrekken zo naar mijn oude buurvrouw voor op de thee...even weer terug naar onze oude buurt. Jullie ook een gezellige dag!!!!
@palmie gaat goed hoor! sam eet sinds van het weekend brood maar hij sabbelt er meer op maar eet zo wel een heel broodje op, is dit normaal in het begin? Bekijk bijlage 130503
Elsie, dat doet Chloé ook hoor, laat ze maar lekker sabbelen! Waterlelie, af en toe moet je jezelf verwennen he hahaha enne meid wat kom jij vrolijk en enthousiast over, heerlijk gewoon lekker van genieten!!
@palmie dr gaat evengoed gewoon brood in dus dan maakt het dus niet uit. balen zeg dat je vannacht 3x wakker was.
jahoor sabbelen is het begin het word vanzelf kauwen Wat een heerlijke foto! Pfff ik ben moe, ik ben gisteren om half 10 naar bed gegaan maar volgens mij niet veel nut gehad werd even moe wakker maar goed we gaan weer verder. Manlief is naar de tandarts na wat gedril van mij, hij had al sinds zaterdag last en kon zondag, maandag en gisteren amper eten, dus heb nu GE EIST! dat ie ging, hoop voor hem dat het meevalt ach en anders heeft ie zijn prive verpleegster hihii Vandaag even naar de AH toe want ik heb van die voetbalplaatjes besteld van Dean, eentje voor mijn vader (Heerenveen) en voor mijn schoonmoeder (NAC) de kiddies zijn lekker aan het spelen voor de verandering zijn ze SAMEN aan het spelen ipv tegen elkaar Dus ik zit hier met mijn glaasje optimel en banaantje lekker even te internetten...
Goede morgen meiden! Hier weer niet zo'n goede nacht gehad...Renske slaapt volgens mij weer. Ik ga zo wat in huis doen. En Daarna lekker douchen. Tot straks.
@isademi ik vond het ook een prachtige foto, wou hem daarom even met jullie delen @tukker wat vervelend een slechte nacht! rustig aan dan vandaag en misschien nog even een dutje doen? hoe gaat het verder eigenlijk? is renske al een beetje beter?
goede morgen! palmie, heerlijk nageltjes verzorgen, ha dik al es verteld dat ik eigenlijk ook nagelstyliste ben elsie, wow das vroeg! hihi gelukkgi doorgeslapen! wandel ze! isademi, ja soms hebben ze echte en schop onder hun reet nodig hihi! tukker, hoe is het met renske? Verevelnd dat je niet goed geslapen hebt, mss heb je vanmiddag een tijd wat te rusten! duchess, veel plezier morgen!! @hier, Mirza is niet wakker geworden van de kou, voelde goed aan telkens..schrok wel om 4 uur huilend wakker...weet niet waarvan, maar kon em alleen maar troosten door em eruit te halen en ineens hoord eik wat scheetjes...dus wie weet daarvan!... Hij kon de slaap niet meer vatten, dus bij in bed gelegd en gevoed...daarna gelijk terug gelegd! Heerlijk weertej, ik ga straks ook lekker de deur uit, als MIrza zo zn ochtenddut gaat doen, ga ik gelijk douchen
Isademi, hier is Jeroen vorige week geweest en ze hebben gelijk zijn verstandskies getrokken Fafje, leuk nagelstyliste, waarom doe je daar niks mee? Tukker, he bah meid weer zo'n rotnacht, hoest met Renske en met jouw natuurlijk!
palmie, hihi tjaa ik weet het niet, al dat gedoe ...mensen over de vloer...ik deeed het paar jaar heel veel...maar heb er genoeg van! tis ook best weinig verdienen uiteindleijk...kosten voor de producten zijn veel hoger... Maar ik kan het wel altijd oppakken, kelder staat vol met al die spullen!
altijd handig je kan het in elk geval lekker thuis doen toch? Nou mijn man kwam net terug ze hebben met 3 tandartsen gekeken en kunnen niet echt iets vinden, nu moet ie om de zoveel uur spoelen en schrapen (met zo'n dingetje tussen je tanden) en as ie dan nog last heeft morgen weer terugkomen... en hij heeft echt niet snel pijn maar hij kan amper wat eten dus vind het wel raar!
volgens mij frusteerd het sam echt dat ie niet kan kruipen als hij op zijn buik ligt zoals nu moet ie af en toe huilen, maar ik ga hem ook niet terug draaien dat moet ie ook zelf leren natuurlijk en als ik het doe ligt ie zo weer op zijn buik haha
isademi, haha ja met die gedachte heb ik dat toen ook gedaan, dat ik met kids altijd thuis kan werken, maar nu bij nader inzien...haha laat maar! hey maar wat raar idd, hopelijk komen ze er morgen achter!!! elsie, ahhh die arme sam hihi wat een scheet heh!
Eventueel kan je hem iets op weg helpen met een hulpstuk ofzo , vaak deed ik dan bv handje van mijn kids vastpakken dan hadden ze net even wat meer grip dus zeg maar samen oefenen zodat ze voortaan wisten hoe ze terug moesten komen. haha ik was net even aan het kijken naar foto's waar Miley 7 maanden was om te kijken hoe ik haar hielp , vaak zette ik beentje onder haar lijfje en toen had ze ineens door hoe ze naar voren toe moest, en zo heb ik haar ook stap voor stap voor gedaan hoe ze moest zitten wel met gebruik van haar eigen kracht zeg maar maar een beetje geholpen. Ik vond me toch een arrogante foto hahaha Hier is ze 7 maanden, echt waar ik lag helemaal dubbel om die blik, Miley kon altijd zo heerlijke bekken trekken!