hebben jullie trouwens ook hyves Isabel Profiel - hyves.nl Ik zet hier altijd alle foto's van de kindjes op..
@isademi ik heb je toegevoegd op hyves!! heb sam net even op bed gelegd, want het was alleen maar huilen dus gewoon moe! hoor hem nu niet meer.
@isademi ik heb je toegevoegd op hyves... ik heb dus ook hyves Sandra Ketelaars - van Iersel - hyves.nl @elsie Dat spelletje terug draaien ken ik, is hier ook aan de gang op het moment.. @hier vanmorgen met Rienke bij KA geweest en ik mocht meteen doorlopen naar Livit voor aanmeten van het helmpje.. Vannacht hebben ze bij ons op de garage uit drie auto's de airbags uit gestolen!! De auto's staan buiten en gelukkig open anders hadden we nog meer schade gehad.. Volgens de politie waren we niet de enige afgelopen nacht.. De hond van de buren had wel geblaft vannacht maar de buurman zag niks rond zijn huis dus die is weer terug naar bed gegaan.. De camera hebben ze heel snugger weggedraaid dus ook daar niks op te zien.. Het is wel verzekerd maarja hebben natuurlijk eigen risico..
@sandraske ik probeer nu met sam te oefenen met terug draaien, maar uiteindelijk moet ie het toch zelf doen. sam kan ook best goed zitten, maar valt ook nog wel om dus je kan hem niet echt alleen laten dan dus dat is ook best lastig, maarja uit zichzelf gaan zitten doet ie ook niet, maar merk wel zodra we dan samen even zittend gaat spelen dat ie dat heel leuk vind!
Zo nu tijd om ff terug te schrijven. Fafje, leuk dat je ook iets met nagels kunt. Doe je het nog wel bij jezelf? Of kan dat niet? Palmie, Lekker weer he om naar buiten te gaan. Ik wil ook graag maar Renske moet eerst goed beter zijn. Heb je al lang KUnst nagels/ Sandraske, jeeej zeg dat is balen dat je in de auto's hebben in gebroken. Maar voor airbags. Aaah en wat kijkt Rienke daar sneu zeg. Maar komt goed met haar hoofdje. Hyves, heb jullie uitgenodigd isademi en sandraske. Elsie, Hihi dat gefrustreerde is zielig maar hoort er ook bij. Vind het soms wel grappig dat Renske dan echt zo boos kan kijken als haar iets niet lukt. En iid beetje op weg helpen, doe ik ook. isademi, Oei tandpijn bij je man, vervelend dat ze het niet kunnen vinden. Hoop dat het werkt iedere 3 uur flossen en spoelen. hier, Renske was vannacht kort ademig en ze heeft van 1 tot 3 u half 4 ervan wakker gelegen. ik heb intussen al neuspray gegeven en luuf opgesmeerd, en een volle plas luier verschoond. Dat is in iedergeval een goed teken. De koorts is gezakt, en ze is wel wat beter in haar hum. Maar ze heeft vanochtend niet echt geslapen ze had een poepluier. En nu ligt ze weer in bedje en ze slaapt nu ze mag nu een voeding maar dat komt straks wel.Gelukkig is ze n u niet meer benauwd. Met mij gaat het wat beter ondanks dat ik gisteren van de halve wege de trap ben gedonderd, met was in mijn handen. Heb de hele onder rug beurs, en is iets blauw. Aan dit soort dingen kan ik merken dat mijn koppie niet altijd samen werkt met mijn lichaam. Ben dan te druk in mijn hoofd ,wil veel dingen tegelijk doen, waardoor ik sneller dat soort dingen heb... Met Renske loop ik ook altijd super voorzichtig de trap af. En heb altijd iets aan de voeten.
hallo allemaal, ik ben half thuisblijf mama. wilde dit doen maar zit helaas niet in mijn aard om alleen maar thuis te zijn en niet te werken. ik heb nu een baan gevonden waarbij ik de combi kan maken. ik ben nu zetbaas in een cafe en werk 3 avonden in de week. ik begin om 19.00 uur zodat ik de hele dag bij mijn kleine meid ben en ze wanneer ik ga eigenlijk bijna direct naar bed gaat. papa is dat in de avonden thuis. dus geen opvang, hele dag thuis bij mijn meisje en toch partime werken (+- 20 uur)
oja had ik al verteld dat Miley de 28e naar de KNO arts mag (ik weet niet of ik het al had verteld) maar ze is zo vaak verkouden en nu hadden ze een foto laten maken van haar amandelen maar die waren goed, dus kreeg geen verwijzing maar toen was ik bij de KNO vanwege Dean en toen heb ik het aan hem rechtstreeks gevraagd en hij vond wel degelijk dat ze naar een KNO arts moest want dat was niet normaal dat ze al dik 6 maanden non stop verkouden is met de bijhorende klachten (door mond ademen, snurken e.d.) dus ik naar de huisarts en toen kreeg ik alsnog een verwijzing.. Ik moet volgende week donderdag de foto's van Miley ophalen weet je dat die supermarktfoto's tegenwoordig gewoon voor een heel pakket 180 euro zijn!! ik viel stijl achterover, toen bij Dean was het al duur (120 euro geloof ik) maar nu is het nog duurder!! Ik kijk even of ze echt leuk zijn want de 27e hebben we een soort meeting van de aprilmama's en daar komt ook een fotografe die van haar hobby haar werk aan het maken is (ze is echt goed vind ik) en die gaat ook foto's maken van Miley (als het een beetje wil lukken haha) Hebben jullie nog leuke ideeen want ik wil wat aparts doen voor die foto, dus ideeen zijn welkom!
@tukker wat vervelend dat je van de trap gevallen bent! herken het wel dat je alles te gelijk wil doen, dat had ik eerst ook, maar nu verdeel ik het allemaal, en kijk ik per dag wat ik die dag wil doen, kies maar een paar dingen en dan ben ik ook tevreden als het gedaan is. de ene dag doe ik wat meer dan de andere omdat ik me de ene dag beter voel als de andere. @escal welkom! ik heb sam op bed gelegd voor zijn middagdutje, maar hij ligt nog een beetje tegen te sputteren, maar even negeren denk ik. ik ga ook ff rusten, ik ga dan wel echt naar boven want als ik beneden op de bank zit zie ik weer vanalles en rust ik dus niet echt goed uit.
@escal welkom! @hier, ik hoorde net dat ook bij andere autobedrijven auto's opengebroken hebben voor de airbags en alleen Opel..
@sandraske wat apart dat ze alleen uit opel auto's gestolen hebben. nou wat sam nou weer heeft, echt steeds weer huilen zou ie in een sprongetje zitten? heb hem om half 3 ofzo nog een klein flesje gegeven omdat ie honger had en daarna nog wat fruit. ookal lekker gewandeld, hij heeft wel maar een half uur geslapen tussen de middag dus dat is niet veel, maar ook als ik hem op bed leg is het huilen
Hallo! Ik voel me gelukkig weer beter, wow ik was echt goed ziek gisteren van die stomme melk!! Zul je zien, ga je eenkeer ergens anders eten en meteen gaat het fout! Bah! Maar vandaag schijnt de zon en ben i gaan fietsen naar zwemmen! Met luca in de bakfiets, zo gezellig en luek weer eens. Is een half uur heen een half uur zwemmene n een half uur weer terug. Ben wel trots op mezelf dat ik het weer eens gedaan heb. @elsie: rond acht maanden is volgens mij een flinke sprong. Dat was de eerste waarbij ik bij luca dacht, van wow wat hebben we heir, wat een humeur! @ Sandraske! Wat onzettend lullig en geluk dat de deur open stond, wat eens chade anders, amar wel vervelend hoor. Kun je nu de auto nog wel gebruiken of moet je wachten tot het gemaakt is. Wat kijkt rienke sneu. arm ding! Hoe vond ze het zelf? @escal: welkom! Leuk dat je het zo kan kombineren hoor. @isademi: goed dat je toch een verwijzing hebt voor miley, het is inderdaad niet normaal, moet toch door een kno art bekeken worden!!
hoi dames, ik weet eigenlijk niet zeker of ik nog wel tot de thuismama's hoor.. voorheen werkte ik niet,vanaf zwangerschap oudste dochter..maar ben nu sinds september 2010 aan het werk,maar alleen s avonds als mn man thuis is..werk 4 avonden van 1,5 uur (schoonmaken op een kdv) heb diploma's maar wilde overdag bij de meiden zijn. En op vrijdag 4uurtjes bij mensen thuis schoonmaken. Mijn ouders komen de kinderen dan ophalen. Ze genieten er dan allemaal van,mijn kinderen gaan graag naar opa en oma toe. Maar ik vind het werken s avonds eigenlijk niet leuk en nu ik zwanger ben toch wel zwaar.. op vrijdag blijf ik denk ik tot eind maart werken,maar stop wellicht eerder.. het geld kunnen we eigenlijk heel goed gebruiken want zo goed staan we er momenteel even niet voor... hoe doen jullie dit met de kosten?Zijn er meer met drie kinderen of een derde op komst?of meer? Heeft jullie partner een zeer goede baan en verdiend hij dan erg veel? Mijn man verdiend absoluut niet weinig ofzo maar halen het gewoon altijd net ongeveer per maand.. ben dus eigenlijk wel benieuwd naar inkomens, zal die van man ook eens opzoeken. Groetjes!!
@sannaa ik las het idd in het oei ik groei boek van de sprong rond 8 maanden! echt niks is goed in bed niet, de box niet, speelkleed niet, en soms heel even. wandelen is wel leuk, maarja ik heb nog niet zo'n goeie conditie dat ik uren kan wandelen ofzo heb wel even gewandeld en nog even bij ons in de tuin rondjes gelopen in de hoop dat ie ging slapen, maar helaas! morgen een dagje naar me ouders
Wij hebben bepaalde levenskeuzes gemaakt waardoor we meer geld overhouden, wij konden bv kiezen tussen een prachtig en groot nieuw huis laten bouwen en dat ik moest werken of we gingen in een (toch mooi ) rijtjeshuis wonen in een stadje wat van mijn ouders vandaan (dat scheelt zeg maar 125.000/150.000 euro aan geld voor een huis) en gebaseerd op 1 salaris (onze hypotheek) verder kopen wij geen merkkleren, gaan niet uit ofzo, kopen een verstandige auto e.d.) Wij hebben een eigen zaak en pakken elke maand 2500 euro hiervan, hier komen we prima mee uit. We hadden heel ruim in het sop kunnen zitten als ik zou werken maar kiezen ervoor om dat niet te doen..
@sannaa was niet onze eigen auto, wij hebben een autobedrijf en daar hebben ze bij drie auto's de airbags eruit gehaald @escal dankjewel, rompertje is van kruidvat @daantje welkom! ik ga overigens ook weer werken, 2 halve daagjes in het bedrijf van mijn man.. Rienke gaat dan gewoon naar kdv.. @isademi is inderdaad niet normaal al zolang verkouden! Ik ga zometeen koken voor morgen, ga met mijn moeder (en rienke) naar de huishoudbeurs en mijn mannetje wil natuurlijk wel graag wat eten morgenmiddag..
@isademi mijn vriend heeft ook een eigen bedrijf en maakt aan het begin van de maand ook salaris naar zichzelf over, maar naar mijn idee nu met een baby en hij heeft nog een dochter wat te weinig. 1500 euro doet ie elke maand.
ja ligt eraan wat je vaste lasten zijn onze vaste lasten zijn 2000 euro ongeveer (hypotheek, gwl, PSZ, verzekeringen, telefoon/tv/internet, auto e.d.) onze boodschappen en overige heb ik 500 euro per maand voor.. ik doe denk ik rond de 70/80 euro per week boodschappen inclusief luiers, shampoo e.d., zit echt alles in) mijn man eet veel , die eet wel een brood per dag om maar even een voorbeeld te noemen dus dat kost gemiddeld toch wat meer