Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, jij zget eigenlijk ook erover wat ik denk...

gaaf die camera...vind het zo duur hihi..maar hou eigenlijk zoveel van foto's!!..alleen het uitprinten moet ik nog steeeeeeeeeeeeeeds doen, zijn er zoveeeeeeeeeeeeeeel...heb je anders een tip waar ik dat voor goedkoop kan doen, maar toch leuke kwaliteit ( de echt mooie foto's doe ik wel de duurdere)

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mijn man had een grappige uitspraak trouwens, hij lach er zelf dubbel om dus hij zal er wel lang over nagedacht hebben hahaha

Morgen heb ik mijn eisprong dat houden we altijd samen in de gaten en we zijn niet ermee bezig want we willen pas over paar maanden weer beginnen zeg maar maar hij zei dus:

Als ik vrijdag terugkom vraag ik hoe je je eitje wilt; gekookt, gebakken of bevrucht! :p hihi ik heb zo'n grapjas...

Ik zeg nou met een jasje (condoom) ja vond ie ook wel modieus ;)

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ik print eigenlijk nooit foto's uit ik maak digitale fotoboeken en laat ze dan maken (bij Fotoboek - Fotokalender - Canvas | Albelli.nl of com dat kan ook) soms laat ik ze afdrukken via zo'n digitale service en pak ik zo'n pakket dan ben je goedkoper uit, maar ben niet erg merktrouw ofzo...

Valt wel mee trouwens hoe duur, die nieuwe NIkon D3100 is erg leuk en goed en maakt ook HD filmpjes, onze camera is nu bijna 3 jaar oud dus we willen een nieuwe en overwegen deze, deze is "maar" 500 euro (ongeveer) met een leuke lens erbij. Dat valt voor een spiegelreflex reuze mee plus dat je geen videocamera meer nodig hebt :)

Dus die vraag ik voor mijn verjaardag!

4. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Jullie reacties zijn net zoals de omgeving. Ze zitten bij mijn vriendin in het dartteam vandaar dat ik dat weet. Ik snap eigenlijk niet waarom oma niet bij hen in huis gaat oppassen;). Ik Breng Renske alleen weg voor dingen zoals jij aangeeft isademi. Mijn schoonzusje past dan op. Opa's en oma's wonen te ver weg:(.

IK heb ook wel een seizoen kaart van FCT maar mijn man is altijd bij REnske en dat geluk heb ik dan weer en zo ook visa versa voor mijn man.

Isademi, gaaf zo'n camera ach als het kan waarom ook niet. Heb je nu ook een spieger reflex dan? Want als je moet wel verstand hebben van zo'n camera vind ik. Anders dan komen de foto''s en het gebruik van de camera niet goed tot hun recht.

Enne Lache uitspraak van je man hoor:D.

Faf, wij hebben van Renske al veel via hema.nl laten afdrukken. was toen 100 voor 10,- hebben we meteen gedaan. Moet ze alleen nog gaan inplakken:):D.

Elsie, leuk zeg dat sam iets van dada zegt schattig hoor. Renske kan goed mamamama whabbb mopperen hihi.

Renske lacht gelukkig wel meer, daar raakt mama ook beter van in haar hum. Vanavond weer zwemmen met een van mijn vriendinnen, haar vriend gaat ook mee. Wordt vast gezellie.

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja ik heb nu ook een spiegelreflex, ach ik ken hem nog niet door en door (das een flinke kennis als je dat allemaal weet haha) maar de hoofddingen wel maar zelfs in de automatische stand maak je vaak al mooiere foto's dus je hoeft er niet perse verstand van te hebben dat is juist het leuke en makkelijke je kan er lekker mee spelen (diepte, licht e.d.) is best leuk en ja ik heb de 2 leukste onderwerpen rondlopen ;)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker veel plezier bij het zwemmen!! ik ben ook veel vrolijker als sam vrolijk is hoor en als het dan mooi weer is is het helemaal goed:)

7. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    zo we zijn weer thuis! Zal zo even bijlezen, ga eerst Rienke op bed leggen want die dreigt al in slaap te vallen op het speelkleed..

8. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, haha grappig idd die uitspraak :p En ja idd als je het zo bekijkt, is het niet duur...maar laat ik het zo zeggen, ik vind dat een hoop geld...maaar wie weet met kerst ofzo :)
    Ja ik vind het plakken nog zo leuk, vandaar dat ikz e wil uitprinten!

tukker, oke ik ga even kijken op de site van hema idd...heb daar laatst onderzetters met foto voor mn moeder besteld en een kalender gemaakt voor mn schoonouders..
    Fijn dat Renske zich beter voelt!!

@hier, Nou heb het idee dat die fv Mirza heel moe maakt haha...jeetje hij heeft veel geslapen...ja of doo gister, wnat gister had ie een vermoeiende dag...
    Hij is nu echt zoekende naar een ritme en hoevelheid fv is ook nog niet duidelijk...vanaf nu geef ik alleen nog ochtedn en avond borst...dit ga ik lekker pas over paar weken afbouwen...die combi vind ik wel prettig nu

Morgen breng ik Mirza nog even voor 2 uurtjes ofzo bij mn moeder...nog een wendag voor em, voor dinsdag met die rechtzaak...dan ga ik lekker een bakkie doen bij mn vriendin die woont daar vlakbij, op loopafstand..ben beneiuwd hoe dat gaat, vorige x was het 3 kwartier en dat ging goed...

Ben beniuewd of hij zal toegven aan zn moeheid..

9. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fotocamera, ik heb ook een spiegelreflexcamera, doe een cursus portretfotografie maarja een kind als model is niet ideaal maar het gaat steeds beter..

@kind wegbrengen, ik breng rienke ook niet om ieder wissewasje weg, één keer hebben we haar naar mijn ouders gebracht, we zaten allebei helemaal vol (gedoe op bedrijf van mijn man) en wilden even een avondje rustig met vrienden doorbrengen.. mijn moeder had het al drie keer aangeboden dusja toch maar gedaan..
    Als mijn man een keer niet thuis is als ik moet tennissen bijv. dan blijf ik gewoon thuis.

Voor de rest hier weinig nieuws, heb zere voeten van het geslenter op de beurs!! Het was leuk maar ik hoef volgend jaar niet terug ofzo.. Rienke heeft het goed gedaan, lag een beetje rond te turen in de kinderwagen en naar iedereen te lachen.. Af en toe viel ze even slaap..

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hai meiden, ik ben er weer! We hebben echt een topdag gehad, het was zoooo rustig dus konden overal meteen in en gewoon blijven zitten als we wilden. Echt top. Het weer was ook heerlijk!!! Vanmiddag zelfs mijn jas uit gedaan!
    Nu zit ik kapot op de bank, pffff. Yasemin ligt lekker in bed, die was ook doodmoe! Manlief komt zometeen thuis, die is naar school, en neemt een frietje mee. Heb nog niks gegeten namelijk. Dus kan niet wachten haha! :D

11. fafje

fafje Niet meer actief

Duchess, ik dahct net aan je...dat je het vast heerlijk hebt gehad, met dat weer!
    Leuk te horen, en joe reageerde Yasemin op al die dingen...ze keek dr ogen uit zeker heh!
    Lekker een frietje, hebben wij gister middag op een terrasje gegeten met een broodje kroket hihih

hoe is het met palmie?

sandraske, ah wat goed dat Rienke zich wel heeft kunnen vermaken...!

fijne avond, ik ga Help ons kind is te dik verder kijken!

12. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Yasemin heeft een topdag gehad. Had het niet evrwacht, maar ze heeft het ech tleuk gehad! Ze is ook mee geweest in de carnaval festival en de droomvlucht. Ben een paar x met haar op de draaimolen geweest, lachen!!! :D En in de speeltuin vond ze ook top. De sprookjesboom was ook erg gaaf. En op t eind een ballon voor d'r gekocht wat ze ook geweldig vond. Ja het was ook voor Yasemin super. We hebben wel geluk gehad dat het zo rustig was hoor, anders lijkt me dat toch minder fijn met zo'n kleintje.

13. fafje

fafje Niet meer actief

dcuhess, wat super lief en leuk voor haar zeg...10 mnd is dus een goede leeftijd voor dat soort dingen? of denk je dat ze het eerder ook al goed had uitgehouden?...

hoe is het met sanna?

14. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat fijn dat het leuk was op de efteling joh!! ja onze Dean was geloof ik ook ongeveer die leeftijd en vond het ook te gek!! ook in die ronddraaiende schotels geweest haha , je had zijn gezicht moeten zien (hij houd nogal van wild haha)

Ik mag nog even niet naar de efteling steeds als ik ga blijk ik achteraf zwanger dus nog even wachten :p

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @isademi: hahahah! Die is goed!
    @fafje: hier ben ik! Was een drukke dag en een drukke week. Man is deze week ook weer begonnen en heb iedere dag afspraken staan en nu belde de vriendin met haar zieke moeder of haar zoontje even hier mag, zodat zij naar het ziekenhuis kan. Dus die komt morgen ook. Moet zeggen dat het wel vermoeiend is zo. Haha! Wel ook super leuk hor en ik ben blij dat ik haar evn kan helpen. Het lijkt iets beter te gaan met de moeder van mijn vriendin, maar alles is ook nog erg onduidelijk over de oorzaken en zo. Echt naar!

Hier is verder alles goed ik lees rustig mee.
    @ logeren Luca. Ik heb hem overdag vanaf een maand of 5 wel eens alleen gelaten, maar met BV vond ik dat neit super, dus pas na zijn 11 maand heeft hij echt een middag geslapen bij opa en oma en pas na zijn eerste jaar ook snoachts. Verder niet voor hobbys en zo. Echt de dokter en de kapper heb ik wel eens gedaan, maar dat was natuurlijk maar een uurtje. Nu gaat luca denk ik wel bijna om de week een middag naar mijn schoonouders en dat kan goed omdat hij het zo leuk vindt, en wij ook!

16. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, Hoi!! ja snap ik dat het druk is!! maar wel fijn dat je dna op die manier ff kan helpen idd!
    Logeren, ja wij hebben ook zo'n idee het op die manier te doen...richting 1 jaar es een x een hele middag als het nodig zou zijn...of na 1 jaar echt laten slapen...
    Ja het ligt er natuurlijk aan waarvoor...lijtk me zooooooooo gek mn kleine baby moeten missen voor een nacht

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: Ja dat vond ik ook. De eerste keer dat hij bleef slapen. stond ik voor het slapen gaan bij zijn bedje...leeg! Vond het zoo gek. Ook het ontbijten zonder mijn zoon is zo saai, maar ook wel lekker natuurijk een keertje. Als het maar niet te vaak is.

18. fafje

fafje Niet meer actief

ja precies!
    tis ook niet te "plannen" ...ik dnek dat je dat met de tijd wle aanvoelt wanneer het kan en oke voelt

19. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

ik ga werken :D

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

jeetje wat heb ik slecht geslapen:( sam wel goed gelukkig die was alleen om 5 uur wakker maar na wat te drinken heeft ie nog geslapen tot 6.30. ik kon gewoon niet slapen gisteravond en toen ik eindelijk sliep ben ik veel wakker geworden! dus nog een beetje moe nu maarja vanmiddag dan samen met sam maar even een dutje doen.

fijne dag allemaal! @sandraske werkze!

Share This Page