Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    He meiden, ben ikke weer!
    Fafje jouhoeoeoeoeoe hier ben ik:D

Ik heb wel teruggelezen maar spring er hier ff in als jullie het niet erg vinden.
    Zal ff mijn spannende verhaal hier neerzetten, gister weer die reintergratiedag.
    Smorgens Chloé naar mijn schoonmoeder gebracht, daarna door naar de reintergreerders en smiddags Chloé weer ophalen ff snel douchen en gisteravond met ex-collegaatjes wat wezen eten in de stad, was errug gezellie:)
    Nou dit was in een notedop mijn dag, maar wel een hele drukke:D

Meiden, dikke knuffel van mij enne oh ja Waterlelie:

GEFELICITEERD MET JE 30STE VERJAARDAG EN HEEL VEEL PLEZIER!

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede morgen meiden,

Elsie, Pff slechte nacht is niet zo fijn nee. Vanmiddag lekker een dutje doen.

Sandraske, werk ze :). Zal wel weer wennen zijn.

Hier, Renske vanacht om 1:30 hoestend en kuchend wakker. Dus ik haar uit bedje gehaald en ze had volgens mij niet eens in de gaten dat ik het was. Want toen ze was uitgehoest huilen. Maar ze werd gouw weer stil. Neusspray gegeven en wat luuf opgedaan en haar wat laten drinken. En toen hebben we tot 7:00 kunnen slapen.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Zometeen naar de logopedist met Dean, Miley is thuis was die had gisteren bijna 40 graden koorts en is niet zo lekker..

Dan belt als het goed is rond 11 uur de dokter en dan half 1 Dean naar PSZ brengen, tussendoor even de was aanzetten, stofzuigen, de vaatwasser uit en inladen.... spreek jullie later weer!

4. fafje

fafje Niet meer actief

Good morningggg

sandraske, werkze! leuk!

elsie, ahh bah irritant is dat heh vaak wakker worden, lekekr dutten avnmiddag!

palmie, ohh daar ben je weer,d druk dagje dus!! wel gezellig dat etentje!!

tukker, ahhw nou moet Renske echt sne; beter worden, zo zielig als ze daar van wakker worden heh...gelukkgi heeft ze wel door kunnen slapen nadat je haar goed heb verzorgd ;)

@hier, Mirza sliep 1930u, werd even wakker om 23u....en vervolgen pas 8u!! :D:D
    Heeeel jammer dat ik om 0630 wakker werd van knal (.)(.) hihi...wel minder als gister...dus het gaat goed...ben er snel uit gegaan, snel gekolfd...en hup terug in bed voor nog ene uurtje...wel lekkker!

Zo als mirza gaat slapen, ga ik snel mijzelf klaarmaken, en daarna hem, en dan gaan we naar mn moeder! en ik naar mn vriendin hihi...toch weer spannend om op hem te laten passne hihi

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker arme renske dat ze weer wakker werd van het hoesten! hoop dat ze zich snel een beetje beter voelt.

@waterlelie gefeliciteerd met je verjaardag!

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @WATERLELIE: gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!!!! Maak er een fijne dag van!

@elsie:wat een rotnacht. Vervelend hoor, idd maar lekker bijslapen. Hopeiljk wordt je niet al te gaar.

@palmie: gezellig hoor zo reintergreren. Miss heb ik het gemist, maar ga je daar dan weer werken tezijnertijd?

@fafje: goh wat slaapt mirza lekker door! Heerlijk zeg.Krijg je al iets meer energie?

@isademi: succes bij de logopediste en beterschap voor miley.
    @tukker: ook beterschap voor renske hoor!

7. fafje

fafje Niet meer actief

@sanna, ja ik voel me weer de oude...moet vandaag ha terugbellen ...voor de uitslagen...!!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa ik ben nu wel een klein beetje moe maar verder gaat het wel! heb toch al best wat in huis gedaan deze morgen.
    sam aangekleed, zelf gedoucht, sam zijn bedje verschoont, mijn bed afgehaald, wasmachine aangezet, afwasmachine uitgeruimd en ingeruimd.

ga zo sam wat fruit geven en dan een wasje opvouwen!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sannaa, ik wil wel heel graag weer iets doen, de muren komen de laatste tijd erg op me af thuis maar ja tis allemaal niet zo makkelijk!

Fafje, goed dat je je moeder nu vaker op laat passen en dingen voor jezelf gaat doen.

Tukker, arme Renske zeg:(
    Hoe is het nu met jouw?

Sandraske, werk ze!

Elsie, bah weer zo'n rotnacht, hoop voor je dat je vanmiddag ff kan slapen.

Isademi, beterschap met Miley!

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Correctie; we stonden klaar voor logopedie en toen had ze de tweede diaree luier van de dag dus pak haar om te verschonen en heel haar ontbijt komt er uit (helaas over mij heen) dus afgebeld en maar in bad gegaan met zijn drietjes..

Nu lekker de kids hun pyama aangetrokken ze heeft nu 38,9 dus nog niet echt hoog maar goed het is nog vroeg. Ik ga zo even nieuwe ORS halen want had nog maar een klein beetje, ik geef altijd bij diaree standaard ORS (zeker icm overgeven en koorts) en had nu nog maar voor 1 fles te maken...

Was even vergeten dat het vrijdag was dan gaat Dean niet naar PSZ en ach we doen lekker relax dagje thuis maar van maken in de pyama's hihi

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @isademi: wat een ochtend. Inderdaad nu lekker rustig aan, met je zieke meisje. Beterschap hoor! Hebben jullie komende week ook vakantie van de PSZ? Ik was het bijna vergeten!

12. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, beterschap voor Miley en lekker zo'n luierdagje toch!!

Palmie, ja hij is op zich wel gewend aan mn moeder...vorige x ging het heel goed...is ook leuk voor haar!

@hier, net gedoucht!...maar mirza lag al op bed...ineens horo ik em brabbelen, dus ik denk...meneertje toch, je moet slapen wnat je was net heel moe...loop ik de kamer in...en oh my god...wat een stank!! haha...hoe dichtbij ik bij hem kwam...hoe erger...

ik las dat ha voeding idd stinkendere luiers geeft...nou ik heb het geweten haha...lichtgeel leek wel pindakaas zo dik :p...ben ik nie gewend..hihi!!...nu weer terug in bed...en hij gaat nu wel slapen

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou wat een toestand, een ware ziekenboeg hier!!!! beterschap voor de kleintjes!!!!

fafje,

ben benieuwd naar de uitslagen! Hopelijk is het niks ernstig en moet je alleen wat extra aan de vitaminen!!!! Vergeet niet dat bv ook een heuse job is!!!!

tukker,

ah die renske wist niet dat jij het was....
    Dan sliep ze nog half denk ik. Ze is daarna wel weer rustig gaan slapen. Misschien had ze weer even een nare droom.

duchess,

nog bijgekomen van de attracties (met vraagteken, krijg m niet in beeld huh)

all,

thanx voor de felicitaties. jaja 30 jaar geworden gihi

Vandaag de stad in om het een en ander te regelen voor morgen...stokbroden, taart en quiche.
    Wil ook even gauw onder de zonnebank ;)

logeren,

toevallig is Emma nu uit logeren. Mijn mams komt haar vanmiddag terugbrengen. heb even kunnen uitslapen enzo, wel even lekker. maar ik mis haar wel.

Nou meisjes,

Ik ga me aankleden....en dan fietsen.

Doegggggggg

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje wacht maar tot ie vaste voeding krijgt hihi:p

@hier sam is weer een beetje aan het mopperen, net even met hem gespeeld en nu ligt ie weer in de box, nog een beetje mopperen maar ik laat hem denk ik maar even..

15. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, haha ooohhh nou lekker dan :p

wat is het ww van je site

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik stuur het ww even via een pb!

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nee volgens mij is dat hier later ivm carnaval maar twijfel nu hihi...

18. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, thanks luek..ga ik ff kieken

19. fafje

fafje Niet meer actief

wat leuk...eigenlijk wil ik dat ook wel zoiets!!...vergeet nu al zo vaak dingne op te schrijven!!!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam is weer erg huilerig denk echt tandjes heeft ook erg rode wangen, geen koorst 37.3 is zijn temp, maar twijfel over een zetpil omdat ie toch steeds zo huilt, wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina