Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje hier zit de buggyzit er al paar weken op! wagenbak werd zoiezo krapjes.. Rienke wil ook steeds gaan zitten en ze blijft ook redelijk goed zitten al en pakt ook steeds haar voetjes.. Wat dat betreft is ze dus heel snel maar met bijv dingen pakken is weer niet zo snel..

hier rustig dagje thuis, nouja rustig ben vriezer aan het ontdooien.. en ik moet nog drie wassen doen (twee zijn al klaar)..

Rienke is op het moment weer van de nachtvoedingen, heel fijn :(

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse wat vervelend dat rienke s'nachts weer wil eten! heeft sam geloof ik ook rond de 5 maanden gehad en ineens ging ook weer doorslapen, nu als ie wakker word s'nachts geef ik hem wat diksap en dat werkt ook goed.

ben nu even 10 min op de wii fit geweest! jeetje wat is mijn conditie slecht zeg, misschien moet ik hem maar weer elke dag gaan doen en dan elke keer een beetje langer, nu 10 min geweest dus dan volgende week 15 min ofzo proberen en elke dag naar buiten natuurlijk.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja das echt ideaal zo'n zak idd, hier ook geen handschoenen aan gewild, ik weet nog wel een keertje met Dean das zo'n heetbloedig geval, midden in de winter, vriest keihard, in de MC met voetenzak, hij wil zoiezo al geen jas aan ofzo want dan gaat ie half dood (met zweten!) dus ik had wel een muts en sjaal om gedaan, lekker warm, dus krijsen joh!! okay dan haal ik het wel weg dus wij weer fijn verder winkelen op den duur werd ie beetje moe dus beetje "zeuren" zeggen twee van die oude taarten "ja die moeders van tegenwoordig weten niet meer hoe ze hun kinderen moeten aankleden" dus mijn moeder begon even haarfijn uit te leggen hoe het zat want ik heb normaal best een grote mond maar hij hing op de grond van die opmerking haha ze hadden echt geen idee waar ze het over hadden..

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb een leuk jurkje gescoord, nog wel wat vroeg (had me ook voorgenomen niet meer te doen) maar zag deze en vond ze keistoer en toch schattig..

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en deze

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb die bovenste grijze ook met roze details...

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@isademi wat een leuke jurkjes!!

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hallo meiden!

Thanks voor de reackties op de foto's.

Waterlelie, succes met het bloed onderzoek en we duimen voor een echo!

Sandraske, Da's wat minder dat Reinke weer s'nachts wat eten wil. Misschien groeispurt? En werk ze in je huisje.

Fafje, als mirza niet meer wil liggen, lekker de wagen ombouwen. En wat goed dat hij al wil gaan zitten!

Isademi, jou vergeten...hoe is het met de zieken boeg? En vandaag nog wat in de plannig?

Palmie, woensdag middag doen?

hier, vanmorgen bij de ha geweest. Heb verwijzing gekregen voor maatschappelijk werker om zo deze dip door te komen. Alhoewel ik mij weer aardig goed voel sinds het wkend. Hij zij dat er nog geen sprake was van een Depressie, en hij vond het knap dat ik het zelf zo goed kon uitleggen en dat ik er wat aan wil doen.

Renske net geprakte banaan gegeven, het ging al een stuk beter en ze begon na 2 hapjes zowaar het lepeltje te snappen. Ze doet haar mondje niet los maar ik hou het lepetje tegen haar lipje en dan wil ze het vanzelf wel in haar mondje en ze maakte een beetje kauw beweging echt grappig. Renske die is een beetje lui en liggen in de wagenbak vind ze prima. Maar ze is erg bezig met pakken en ze is hrad aan het oefenen mat haar fijne motoriek zoals dingen pakken met duim en wijsvinger. Ach ieder kindje kiest zijn eigen volgorde en manieren uit. Echt grappig.

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat fijn dat je HA je serieus neemt en dat je er zo wat aan kan gaan doen meid!!!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker wat fijn dat je huisarts je serieus neemt! en fijn dat je met iemand kan gaan praten:) het komt allemaal wel weer goed:)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Hier is het trouwens bal; ze zijn stront en stront vervelend (jengelig e.d.) Miley heeft soepogen, Dean die heeft nog diaree ze eten en drinken gelukkig wel redelijk dus mag nog niet klagen...

maar het is duidelijk dat ik nergens heenga vandaag haha ben lekker het beddengoed aan het wassen, wel zo fris met al die bacillen..

12. fafje

fafje Niet meer actief

isademi, beterschap voor de kleintjes, en wat een stoere jurkjes, hou ik van!!

tukker, oh wat fijn zeg van de ha...en goed van jou! Zo schattig die Renske hihi..ja dat komt allemaal ineens snapt ze de lepel goed en dan gaan die hapjes er zo in !

@motoriek, ontwikkeling...ja MIrza doet alles door elkaar lijkt wel...eerst was het schuiven, en ineens minder brabbelen...toen zowel op buik als rug benen in de lucht gooien en proberen te rollen...pakken doet ie ook veel..maar meer met heel zn handje..
    En dat optrekken/zitten gooit ie er ook nog tussendoor haha..ik zou het niet weten, hij wilt van alles...maar dat lukt allemaal nèt niet..Nu brabbelt ie weer heel veel..."etaaa"en bellenblazen is het ook weer helemaal...gillen doet ie niet meer haha

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tukker, wat fijn dat het zo goed is gegaan bij de huisarts, woensdagmiddag is prima, kijk maar ff hoe laat, Chloé is meestal tegen 14.30 weer wakker!

Isademi, wat een leuke jurkjes, laat de zomer maar komen hahahaha:D

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Telefoontje is binnen!!!! :D:D:D

Alles is goed! HCG waarde is netjes gestegen van 64 met 3,6 wk naar 3900 met 4,6 wk.
    Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden met 4,4 wk een waarde had van 855.

Wat denken jullie??? Is dit veel (tweeling) of zit er gewoon een beebje in mijn buik :( In ieder geval verschilt het per zwangerschap en per persoon....misschien is het wel een jongen haha
    Nouja, we hebben sowieso een echo afspraak staan op 11 maart om 15.15 uur!! Dan zullen we het echt zien!!!!

Ik ga gauw even Emma uit bed plukken en dan richting het winkelcentrum. We eten vandaag verse pasta met zalm in roomsaus :p

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Geen tweelingen in de familie waterlelie??

Maar wel super nieuws meis, geweldig!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier, vanochtend voor t eerst gefietst met Yasemin. wat is dat leuheuk! Heb echt genoten.
    Ze was doodmoe, want ze ligt nog steeds te slapen haha.

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Waterlelie, wat een supernieuws, ben benieuwt!

Duchess, hoe ging dat fietsen, ik wil dit binnenkort ook met Chloé gaan doen maar vind het nu eigenlijk veels te koud, is het bij jullie niet zo koud??

18. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Waterlelie, de waardes klinken goed hoor! Goed hoor een cho afspraak, nu weer afwachten..en wachten duurt lang. Lekker pasta met zalm in roomsaus eten wij ook weleens.

Duchess, Leuk fietsen met yasemin. Wat voor fiets heb je trouwens? Ik twijvel of ik een mama fiets zal nemen..

Isademi, Tis ook niet echt leuk als de kids ziek zijn. Heb je de boel alweer lekker fris?

Palmie, je ziet ons woensdag middag wel.

Het is mooi weer maar ben alleen vanochtend buiten geweest op de fiets naar de HA en naar een fietsenmaker. Wou vanmiddag nog ff naar de mediamarkt met Renske maar ze is net 40 min uit ben en om nu nog te gaan. Wel twijfel of ik zo na renske's voeding nog ff ga lopen...heb eigenlijk niet zoveel zin.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb net even lekker gewandeld met sam, wat een lekker weertje! sam is alleen sinds we terug zijn een beetje huilerig weer:( als ik hem neerleg is het krijsen dus heb hem nu in zijn wipstoel gezet en dat vind ie wel goed!:)

@waterlelie fijn dat de waardes goed stijgen!! en idd misschien een tweeling of een jongetje, maar afwachten de echo!

ik zou van mijn vriend voor mijn verjaardag een nieuwe fiets met stoeltje voor sam krijgen, krijg een mamafiets, maar pas in het voorjaar! dan kunnen we volop fietsen en is mijn conditie hopelijk wat beter, ben vandaag wel begonnen met de wii fit.

@tukker doen waar je zin in hebt! en anders misschien een klein rondje, ben je toch nog heel even eruit.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @waterlelie, wat een goed nieuws zeg, hormoontjes!!!! hihi

Ik ben even naar de tandarts geweest, mijn zusje is even komen oppassen op de kids, man man, bij de mondhygienste PIJNLIJK!! maar goed ik heb weer een bling bling schoon gebit !

Alle beddegoed is lekker gewassen, overal in huis je lenor HEEERLIJK!

Deel Deze Pagina